Zonda ->mercedes m120, atmosféra, 4 ventily na válec, nepřímovstřik
Huayra->mercedes m158 (tzn upravená verze m275 motoru z roku 2002), nepřímovstřik, 3 ventily na válec, nejdřívě cca 370koňová atmosféra (velmi krátce) a pak 500 nebo 600HP biturbo. Pokud vím, dělá se tak nějak dodnes.
motor nie je atmosférický, ale twin-turbo, 1100NM by z toho ťažko vytlačili.
vždy som Pagani obdivoval, Zonda F bude navždy srdcovka, ale v porovnaní s aktuálnymi Koenigseggmi..to vlastne ani nejde porovnať 😄
Huayra->mercedes m158 (tzn upravená verze m275 motoru z roku 2002), nepřímovstřik, 3 ventily na válec, nejdřívě cca 370koňová atmosféra (velmi krátce) a pak 500 nebo 600HP biturbo. Pokud vím, dělá se tak nějak dodnes.