...mílovými kroky. Čím dál ošklivější design, přední pohon, tříválcové motory, likvidace motorizací s manuálními převodovkami, omezování šestiválcových a osmiválcových motorizací, a nyní jako vrchol hnusu, který vychází vstříc čínskému nevkusu zavádění obřích ledviny, které baworákům dávají výraz nasraného bobra. Fuj tajkls! :-O:'-(:-(:no:
ja vidim "problem" v tom ze bawo sa dnes uz chce zapacit ( biznis nepusti ) viac inym trhom ako tomu europskemu a preto sa snazi byt coraz dizajnovo odvaznejsie a zvlastnejsie....
popravde par kuskov aj dnes najdeme od nich este peknych ale obavam sa ze ked vsetky kusky uz casom kompletne prejdu na tie krivkam aj oku nelahodiace neelegantne a velkostne preexponovane ( teda prehanne velke ) ladviny tak zakaznik nebude mat uz inu sancu len proste bud sa s tymto nejako zmierit alebo ist ku konkurencii... uvidime ako to dopadne ale podla mna bawo uz pokukuje viac po inych trhoch ako europskom a preto pomaly ale isto tam nastava uz dizajnovy odklon od vizualne "rokmi zavedenych pravidiel" ... ja nie som cielovka ani fanda bawa takze mne to nejak moc zily netrha a chapem ze idu uz viac za biznisom ( lebo dnes su auta uz len o biznise a nie o nejakej historii alebo dobrej povesti ) a ten je dnes uz coraz viac mimo eu... cina.. juhovychodna azia... india.. tu bude uz coraz viac automobiliek smerovat svoje usilie... tak to je... kedze europa je dnes uz paradoxne aj pre vacsinu eu znaciek totalne financne nezaujimava a nevynosna 8-s
Můžeš mně sdělit, jaký je smysl tvých neustálých kverulací? Ty a tobě podobní značně snižujete kvalitu místních diskuzí. Je to neustále dokola, pořád jsi zhnusen. My to všichni víme, co máš rád, nemusíš to opakovaně vykřikovat. To je pořád šestiválce osmiválce, zadní pohon, atmosféra atd. a pak se vozíš předokolkovým čtyřválcovým turbem a vedle volantu máš velký displej - a proč asi? Protože je to dobrý!
Pájo, jenže předválečné typy i poválečný Baroque Angel byla koncepčně úplně jiná auta. To, že BMW vyrábělo třeba i roztomilou Isettu neznamená, že by měla dělat z M4 tříkolku. O ledvinách to platí stejně...
Male RWD kupé má aj Toyota. Šesť valce sú pokiaľ viem v prémiovej strednej celkom bežný jav.
No a čo sa týka aut, ktoré si vymenoval, tak to boli modeli ešte z úzkym nosom, kde maska na celú výšku bola bežná a nepôsobilo to rušivo ako dnes.
1) Ve svých příspěvcích si můžu kritizovat co chci a jak chci. Tedy alespoň do doby, než zde zelení neomarxisté zavedou cenzuru. V současné strašné anti-automobilové době jsou mé diskusní příspěvky zde pro mě alespoň maličká možnost uvolnění vzteku či jistá forma psychoterapie. Pokud se ti mé příspěvky nelíbí, nikdo tě nenutí je číst a jak známo, dokonce si mě můžeš nechat zablokovat.
2) Nemyslím si, že bych "pořád" vzýval šesti- a osmiválce, i když u prémiových značek by určitě měly být zachovány. Mně osobně skutečně stačí čtyřválec (ovšem tříválec rozhodně ne!).
3) Tobě se opravdu nové gigantické ledviny na čumácích bavoráků líbí? :-[]
Já to ještě neviděl in natura. Nechci to zatím shazovat, ale tyhle absurdní soudy jak je vše špatně nemůžu ani cítit.
Mládě má e92 a když viděl studii, tak z ní byl úplně nadšený a říkal, že takhle si představuje moderní kupé od BMW. Takže trochu střízlivím z těch odsuzujících soudů a hlavně řešit optikou ledvin celý program je hloupost.
...ale vyjma sešněrovaného EU trhu se motorizace neomezují. Kdo má malé kupé s manuálem a RWD? Kdo má vysokovýkonné střední kupé s manuálem a RWD? Kdo i v nejvýkonnějších verzích umí nechat odpojit přední pohon u AWD modelů? Kdo si zachoval stále intuitivní ovládání infotainmentu bez nutnosti patlat po displeji? Kdo má benzínové i vznětové šestiválce už ve střední třídě?
Nepovažuji ty megaledvinky za nejlepší počin, ale u BMW už byly sériově např u typů 303, 328 nebo 502. Tedy jde o návrat...
Jde o to, ze fanouškem můžeš být, i když nemas na nové auto a jednou by sis rad koupil pěknou ojetinu. I Paja jezdil, jestli se nepletu, lehce jetou M3 V8 s manuálem. Koupíš si auto pro zábavu a není přece nutné za nej utratit hrubý domácí produkt. A tenhle fanda už si přece nekoupí, ojeté bávo s pohonem všech kol a automatem...
A automobilka nevydělává jen na novych autech, prodej originálních náhradních dílu je velmi výnosný.
Á, tato rádoby inteligentní myšlenka (kritizovat zde lze pouze auta, které si dotyčný koupil, nebo na které má finance) už zde dlouho nezazněla! :D:D:D:-[]
BMW jde do kelu. V příští generaci už bude pohon všech kol a automat povinny. Bodejt, kilo doma a zákazníkovi je pochváleno, jak dobre pořídil. Ze třeba nechce, to už nikoho nezajímá.
Ledviny mi nevadí - jen ne stříbrné.
Šest válců s MT v malém kupé je běžné? Šest válců v prémiové střední už není zase tak běžné. Jde mi o to, že se tu pláče nad tím, jak jde BMW do kelu a není to pravda.
Podle mě jde fakt jen o nezvyk vůči starším typům masek u BMW, jinak velikostně ta maska nějak mimořádná není. Viz nové Audi a jejich maska přes kompletně celý předek, masky Mercedesů jsou dnes také obrovské a zejména u AMG verzí to vyniká, díky vertikálním lamelám...
ked uz chceli mat obrovske bobrie zuby tak preco si ich potom prekryvat "lepiacou paskou" ... v eu to bude uz mlcanlivy bob(r) :-[] ..kedze tu uz viac proste pofrci cina :yes: