Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW řady 4 s obřími ledvinami zachyceno na cestách. Podívejte se na video

Zdá se, že řada 4 s doposud nejvýraznějšími ledvinkami je hotová věc. Po dvou uniklých snímcích se na sítích objevilo také video.
Zpět na článek
25. 2. 2020 15:25
25. 2. 2020 15:53
25. 2. 2020 15:58
25. 2. 2020 16:02
25. 2. 2020 17:50
25. 2. 2020 20:44
26. 2. 2020 00:28
Avatar - mariov8
25. 2. 2020 15:25
Edsel od Forda
... byl překonán. Tady hned 2x.
Rozbalit vlákno
1
25. 2. 2020 15:35
Re: Edsel od Forda
Ano, místo jednoho dámského přirození zde máme dvojici bavorských bobřích zubů.... :-( :-( :-( :no: Odporné! :-( :-( :-(
25. 2. 2020 15:34
Degenerace BMW postupuje...
...mílovými kroky. Čím dál ošklivější design, přední pohon, tříválcové motory, likvidace motorizací s manuálními převodovkami, omezování šestiválcových a osmiválcových motorizací, a nyní jako vrchol hnusu, který vychází vstříc čínskému nevkusu zavádění obřích ledviny, které baworákům dávají výraz nasraného bobra. Fuj tajkls! :-O :'-( :-( :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CICERO
25. 2. 2020 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2020 16:35
Re: Degenerace BMW postupuje...
ja vidim "problem" v tom ze bawo sa dnes uz chce zapacit ( biznis nepusti ) viac inym trhom ako tomu europskemu a preto sa snazi byt coraz dizajnovo odvaznejsie a zvlastnejsie....

popravde par kuskov aj dnes najdeme od nich este peknych ale obavam sa ze ked vsetky kusky uz casom kompletne prejdu na tie krivkam aj oku nelahodiace neelegantne a velkostne preexponovane ( teda prehanne velke ) ladviny tak zakaznik nebude mat uz inu sancu len proste bud sa s tymto nejako zmierit alebo ist ku konkurencii... uvidime ako to dopadne ale podla mna bawo uz pokukuje viac po inych trhoch ako europskom a preto pomaly ale isto tam nastava uz dizajnovy odklon od vizualne "rokmi zavedenych pravidiel" ... ja nie som cielovka ani fanda bawa takze mne to nejak moc zily netrha a chapem ze idu uz viac za biznisom ( lebo dnes su auta uz len o biznise a nie o nejakej historii alebo dobrej povesti ) a ten je dnes uz coraz viac mimo eu... cina.. juhovychodna azia... india.. tu bude uz coraz viac automobiliek smerovat svoje usilie... tak to je... kedze europa je dnes uz paradoxne aj pre vacsinu eu znaciek totalne financne nezaujimava a nevynosna 8-s
25. 2. 2020 18:29
Re: Degenerace BMW postupuje...
Kolik jsi si šestiválců s manuálem nových od BMW koupil? ;-) Já jen abych věděl, jak ti uškodili...
26. 2. 2020 20:33
Re: Degenerace BMW postupuje...
Á, tato rádoby inteligentní myšlenka (kritizovat zde lze pouze auta, které si dotyčný koupil, nebo na které má finance) už zde dlouho nezazněla! :D :D :D :-[]
Avatar - CHerokee
25. 2. 2020 21:50
Re: Degenerace BMW postupuje...
Pěkně napsáno. Netýká se to jen BMW. Němci si sami zničí vlastní automobilový průmysl. V tomto případě SsangYong hadra...
26. 2. 2020 10:03
Re: Degenerace BMW postupuje...
Znici si automobilovy prumysl tim, ze se zameri na nejvetsi automobilovy trh sveta? Solidni material..
Avatar - honzaHK
26. 2. 2020 09:43
Re: Degenerace BMW postupuje...
Můžeš mně sdělit, jaký je smysl tvých neustálých kverulací? Ty a tobě podobní značně snižujete kvalitu místních diskuzí. Je to neustále dokola, pořád jsi zhnusen. My to všichni víme, co máš rád, nemusíš to opakovaně vykřikovat. To je pořád šestiválce osmiválce, zadní pohon, atmosféra atd. a pak se vozíš předokolkovým čtyřválcovým turbem a vedle volantu máš velký displej - a proč asi? Protože je to dobrý!
26. 2. 2020 20:36
Re: Degenerace BMW postupuje...
1) Ve svých příspěvcích si můžu kritizovat co chci a jak chci. Tedy alespoň do doby, než zde zelení neomarxisté zavedou cenzuru. V současné strašné anti-automobilové době jsou mé diskusní příspěvky zde pro mě alespoň maličká možnost uvolnění vzteku či jistá forma psychoterapie. Pokud se ti mé příspěvky nelíbí, nikdo tě nenutí je číst a jak známo, dokonce si mě můžeš nechat zablokovat.
2) Nemyslím si, že bych "pořád" vzýval šesti- a osmiválce, i když u prémiových značek by určitě měly být zachovány. Mně osobně skutečně stačí čtyřválec (ovšem tříválec rozhodně ne!).
3) Tobě se opravdu nové gigantické ledviny na čumácích bavoráků líbí? :-[]
25. 2. 2020 15:53
jemizle
blilbych
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
25. 2. 2020 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 2. 2020 16:02
Uff
No je to teda hrůza. Ještě to malinko může zachránit přední RZ, ale moc tomu nevěřím...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2020 17:50
Re: Uff
ked uz chceli mat obrovske bobrie zuby tak preco si ich potom prekryvat "lepiacou paskou" ... v eu to bude uz mlcanlivy bob(r) :-[] ..kedze tu uz viac proste pofrci cina :yes:
25. 2. 2020 18:28
Tak si tu teoretici zaplivali...
...ale vyjma sešněrovaného EU trhu se motorizace neomezují. Kdo má malé kupé s manuálem a RWD? Kdo má vysokovýkonné střední kupé s manuálem a RWD? Kdo i v nejvýkonnějších verzích umí nechat odpojit přední pohon u AWD modelů? Kdo si zachoval stále intuitivní ovládání infotainmentu bez nutnosti patlat po displeji? Kdo má benzínové i vznětové šestiválce už ve střední třídě?
Nepovažuji ty megaledvinky za nejlepší počin, ale u BMW už byly sériově např u typů 303, 328 nebo 502. Tedy jde o návrat...

Takže kecy o Číně zbydou jen pro neználky.
Rozbalit vlákno
10
25. 2. 2020 20:39
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
Male RWD kupé má aj Toyota. Šesť valce sú pokiaľ viem v prémiovej strednej celkom bežný jav.
No a čo sa týka aut, ktoré si vymenoval, tak to boli modeli ešte z úzkym nosom, kde maska na celú výšku bola bežná a nepôsobilo to rušivo ako dnes.
26. 2. 2020 06:54
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
Šest válců s MT v malém kupé je běžné? Šest válců v prémiové střední už není zase tak běžné. Jde mi o to, že se tu pláče nad tím, jak jde BMW do kelu a není to pravda.

Ano, ty úzké vypadaly ještě hůř ;-)
26. 2. 2020 12:26
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
BMW jde do kelu. V příští generaci už bude pohon všech kol a automat povinny. Bodejt, kilo doma a zákazníkovi je pochváleno, jak dobre pořídil. Ze třeba nechce, to už nikoho nezajímá.
Ledviny mi nevadí - jen ne stříbrné.
26. 2. 2020 18:04
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
V příští generaci M2 nebo M3? Pokud M3/4 nabídne několikrát potvrzenou základní variantu s RWD a MT, pak předpokládám logicky půjde i do M2.
26. 2. 2020 20:39
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
Takže šestiválec s manuálem “už od dvou mega”:) bývalý časy, ze šestiválce byly tři a všechno sis nakonfiguroval jak chtěl...
26. 2. 2020 20:42
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
Přesně tak, a manuální převodovka byla samozřejmým základem téměř u všech motorizací! :'-(
Avatar - lyon667
26. 2. 2020 09:10
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
Pájo, jenže předválečné typy i poválečný Baroque Angel byla koncepčně úplně jiná auta. To, že BMW vyrábělo třeba i roztomilou Isettu neznamená, že by měla dělat z M4 tříkolku. O ledvinách to platí stejně...
26. 2. 2020 18:07
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
Já to ještě neviděl in natura. Nechci to zatím shazovat, ale tyhle absurdní soudy jak je vše špatně nemůžu ani cítit.
Mládě má e92 a když viděl studii, tak z ní byl úplně nadšený a říkal, že takhle si představuje moderní kupé od BMW. Takže trochu střízlivím z těch odsuzujících soudů a hlavně řešit optikou ledvin celý program je hloupost.
26. 2. 2020 20:07
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
kolko si myslis, ze z tych vsetkych "hejterov" si vobec moze dovolit kupit nove auto od D3 ? :-)
27. 2. 2020 07:51
Re: Tak si tu teoretici zaplivali...
Jde o to, ze fanouškem můžeš být, i když nemas na nové auto a jednou by sis rad koupil pěknou ojetinu. I Paja jezdil, jestli se nepletu, lehce jetou M3 V8 s manuálem. Koupíš si auto pro zábavu a není přece nutné za nej utratit hrubý domácí produkt. A tenhle fanda už si přece nekoupí, ojeté bávo s pohonem všech kol a automatem...
A automobilka nevydělává jen na novych autech, prodej originálních náhradních dílu je velmi výnosný.
Avatar - spitfirecz
25. 2. 2020 20:44
Nezvyk
Podle mě jde fakt jen o nezvyk vůči starším typům masek u BMW, jinak velikostně ta maska nějak mimořádná není. Viz nové Audi a jejich maska přes kompletně celý předek, masky Mercedesů jsou dnes také obrovské a zejména u AMG verzí to vyniká, díky vertikálním lamelám...
Rozbalit vlákno
1
26. 2. 2020 00:28
Re: Nezvyk
Na druhou stranu pokud bude takhle velka, nejspis uz nepujde zvetsit.

Tim padem logicky musi byt dalsi evoluci opetovne zmensovani, jinak to nepujde (stagnace je myslim v odvetvi dwsignu neprijatelna).

Tolik tedy z kurzu Star Trek - Vulkanska logika 101 ... :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku