Novinky
mariov8
4
... byl překonán. Tady hned 2x.
Arese
2
Ano, místo jednoho dámského přirození zde máme dvojici bavorských bobřích zubů.... 😒 😒 😒 :no: Odporné! 😒 😒 😒
...mílovými kroky. Čím dál ošklivější design, přední pohon, tříválcové motory, likvidace motorizací s manuálními převodovkami, omezování šestiválcových a osmiválcových motorizací, a nyní jako vrchol hnusu, který vychází vstříc čínskému nevkusu zavádění obřích ledviny, které baworákům dávají výraz nasraného bobra. Fuj tajkls! 😲 😢 😒 :no:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ja vidim "problem" v tom ze bawo sa dnes uz chce zapacit ( biznis nepusti ) viac inym trhom ako tomu europskemu a preto sa snazi byt coraz dizajnovo odvaznejsie a zvlastnejsie....
popravde par kuskov aj dnes najdeme od nich este peknych ale obavam sa ze ked vsetky kusky uz casom kompletne prejdu na tie krivkam aj oku nelahodiace neelegantne a velkostne pree😜onovane ( teda prehanne velke ) ladviny tak zakaznik nebude mat uz inu sancu len proste bud sa s tymto nejako zmierit alebo ist ku konkurencii... uvidime ako to dopadne ale podla mna bawo uz pokukuje viac po inych trhoch ako europskom a preto pomaly ale isto tam nastava uz dizajnovy odklon od vizualne "rokmi zavedenych pravidiel" ... ja nie som cielovka ani fanda bawa takze mne to nejak moc zily netrha a chapem ze idu uz viac za biznisom ( lebo dnes su auta uz len o biznise a nie o nejakej historii alebo dobrej povesti ) a ten je dnes uz coraz viac mimo eu... cina.. juhovychodna azia... india.. tu bude uz coraz viac automobiliek smerovat svoje usilie... tak to je... kedze europa je dnes uz paradoxne aj pre vacsinu eu znaciek totalne financne nezaujimava a nevynosna 8-s
popravde par kuskov aj dnes najdeme od nich este peknych ale obavam sa ze ked vsetky kusky uz casom kompletne prejdu na tie krivkam aj oku nelahodiace neelegantne a velkostne pree😜onovane ( teda prehanne velke ) ladviny tak zakaznik nebude mat uz inu sancu len proste bud sa s tymto nejako zmierit alebo ist ku konkurencii... uvidime ako to dopadne ale podla mna bawo uz pokukuje viac po inych trhoch ako europskom a preto pomaly ale isto tam nastava uz dizajnovy odklon od vizualne "rokmi zavedenych pravidiel" ... ja nie som cielovka ani fanda bawa takze mne to nejak moc zily netrha a chapem ze idu uz viac za biznisom ( lebo dnes su auta uz len o biznise a nie o nejakej historii alebo dobrej povesti ) a ten je dnes uz coraz viac mimo eu... cina.. juhovychodna azia... india.. tu bude uz coraz viac automobiliek smerovat svoje usilie... tak to je... kedze europa je dnes uz paradoxne aj pre vacsinu eu znaciek totalne financne nezaujimava a nevynosna 8-s
Kolik jsi si šestiválců s manuálem nových od BMW koupil? 😉 Já jen abych věděl, jak ti uškodili...
Pěkně napsáno. Netýká se to jen BMW. Němci si sami zničí vlastní automobilový průmysl. V tomto případě SsangYong hadra...
Můžeš mně sdělit, jaký je smysl tvých neustálých kverulací? Ty a tobě podobní značně snižujete kvalitu místních diskuzí. Je to neustále dokola, pořád jsi zhnusen. My to všichni víme, co máš rád, nemusíš to opakovaně vykřikovat. To je pořád šestiválce osmiválce, zadní pohon, atmosféra atd. a pak se vozíš předokolkovým čtyřválcovým turbem a vedle volantu máš velký displej - a proč asi? Protože je to dobrý!
1) Ve svých příspěvcích si můžu kritizovat co chci a jak chci. Tedy alespoň do doby, než zde zelení neomarxisté zavedou cenzuru. V současné strašné anti-automobilové době jsou mé diskusní příspěvky zde pro mě alespoň maličká možnost uvolnění vzteku či jistá forma psychoterapie. Pokud se ti mé příspěvky nelíbí, nikdo tě nenutí je číst a jak známo, dokonce si mě můžeš nechat zablokovat.
2) Nemyslím si, že bych "pořád" vzýval šesti- a osmiválce, i když u prémiových značek by určitě měly být zachovány. Mně osobně skutečně stačí čtyřválec (ovšem tříválec rozhodně ne!).
3) Tobě se opravdu nové gigantické ledviny na čumácích bavoráků líbí? 😒]
2) Nemyslím si, že bych "pořád" vzýval šesti- a osmiválce, i když u prémiových značek by určitě měly být zachovány. Mně osobně skutečně stačí čtyřválec (ovšem tříválec rozhodně ne!).
3) Tobě se opravdu nové gigantické ledviny na čumácích bavoráků líbí? 😒]
blilbych
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No je to teda hrůza. Ještě to malinko může zachránit přední RZ, ale moc tomu nevěřím...
...ale vyjma sešněrovaného EU trhu se motorizace neomezují. Kdo má malé kupé s manuálem a RWD? Kdo má vysokovýkonné střední kupé s manuálem a RWD? Kdo i v nejvýkonnějších verzích umí nechat odpojit přední pohon u AWD modelů? Kdo si zachoval stále intuitivní ovládání infotainmentu bez nutnosti patlat po displeji? Kdo má benzínové i vznětové šestiválce už ve střední třídě?
Nepovažuji ty megaledvinky za nejlepší počin, ale u BMW už byly sériově např u typů 303, 328 nebo 502. Tedy jde o návrat...
Takže kecy o Číně zbydou jen pro neználky.
Nepovažuji ty megaledvinky za nejlepší počin, ale u BMW už byly sériově např u typů 303, 328 nebo 502. Tedy jde o návrat...
Takže kecy o Číně zbydou jen pro neználky.
Male RWD kupé má aj Toyota. Šesť valce sú pokiaľ viem v prémiovej strednej celkom bežný jav.
No a čo sa týka aut, ktoré si vymenoval, tak to boli modeli ešte z úzkym nosom, kde maska na celú výšku bola bežná a nepôsobilo to rušivo ako dnes.
No a čo sa týka aut, ktoré si vymenoval, tak to boli modeli ešte z úzkym nosom, kde maska na celú výšku bola bežná a nepôsobilo to rušivo ako dnes.
Šest válců s MT v malém kupé je běžné? Šest válců v prémiové střední už není zase tak běžné. Jde mi o to, že se tu pláče nad tím, jak jde BMW do kelu a není to pravda.
Ano, ty úzké vypadaly ještě hůř 😉
Ano, ty úzké vypadaly ještě hůř 😉
BMW jde do kelu. V příští generaci už bude pohon všech kol a automat povinny. Bodejt, kilo doma a zákazníkovi je pochváleno, jak dobre pořídil. Ze třeba nechce, to už nikoho nezajímá.
Ledviny mi nevadí - jen ne stříbrné.
Ledviny mi nevadí - jen ne stříbrné.
V příští generaci M2 nebo M3? Pokud M3/4 nabídne několikrát potvrzenou základní variantu s RWD a MT, pak předpokládám logicky půjde i do M2.
Pájo, jenže předválečné typy i poválečný Baroque Angel byla koncepčně úplně jiná auta. To, že BMW vyrábělo třeba i roztomilou Isettu neznamená, že by měla dělat z M4 tříkolku. O ledvinách to platí stejně...
Já to ještě neviděl in natura. Nechci to zatím shazovat, ale tyhle absurdní soudy jak je vše špatně nemůžu ani cítit.
Mládě má e92 a když viděl studii, tak z ní byl úplně nadšený a říkal, že takhle si představuje moderní kupé od BMW. Takže trochu střízlivím z těch odsuzujících soudů a hlavně řešit optikou ledvin celý program je hloupost.
Mládě má e92 a když viděl studii, tak z ní byl úplně nadšený a říkal, že takhle si představuje moderní kupé od BMW. Takže trochu střízlivím z těch odsuzujících soudů a hlavně řešit optikou ledvin celý program je hloupost.
kolko si myslis, ze z tych vsetkych "hejterov" si vobec moze dovolit kupit nove auto od D3 ? 😄
Jde o to, ze fanouškem můžeš být, i když nemas na nové auto a jednou by sis rad koupil pěknou ojetinu. I Paja jezdil, jestli se nepletu, lehce jetou M3 V8 s manuálem. Koupíš si auto pro zábavu a není přece nutné za nej utratit hrubý domácí produkt. A tenhle fanda už si přece nekoupí, ojeté bávo s pohonem všech kol a automatem...
A automobilka nevydělává jen na novych autech, prodej originálních náhradních dílu je velmi výnosný.
A automobilka nevydělává jen na novych autech, prodej originálních náhradních dílu je velmi výnosný.
Podle mě jde fakt jen o nezvyk vůči starším typům masek u BMW, jinak velikostně ta maska nějak mimořádná není. Viz nové Audi a jejich maska přes kompletně celý předek, masky Mercedesů jsou dnes také obrovské a zejména u AMG verzí to vyniká, díky vertikálním lamelám...