Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobilový průmysl čeká ostrý test v podobě elektromobility, jak se podepíše na Česku?

Automobilky, které dodávají vozy na trhy EU, čeká již v tomto roce ostrý test, jehož výsledky se mohou výrazně podepsat na jednotlivých značkách, zákaznících i světové ekonomice.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
27. 2. 2020 11:46
Re: Otřesné !!!!!!!!!!!!!!
Dokonale jsi trefil tu sprostou absurditu. Win se zastal Toyoty.
Avatar - WinDiesel
27. 2. 2020 09:43
Re: Za zdražování nemohou pouze emise,
To je pravdy, před 2 lety jsme do firmy kupovali auto a a žasli jsme nad cenou (leasing asi operativní...) Vybavené je to různými blbinami.
Start stop někdy nefunguje (ha ha ha) - motor se pod brzdou na semaforu nezastaví.
Spokojený jsem s aktivním tempomatem a s tím že mne to nenechá přejet čáry, když trochu nedávám pozor.
Avatar - mariov8
27. 2. 2020 13:14
Tohle není tak úplně test automobilek
... ale celé Evropy. Hlavně její ekonomiky. Automobilky to vyrobí, ale zatím se neukazuje, že by jejich kapacita byla limitující. Limitující je naprostý nezájem veřejnosti o takto přirozeně omezený produkt (drahé na pořízení s nulovou zůstatkovou hodnotou, svým způsobem nebezpečné, těžké, s omezeným a jenom pomalu se obnovujícím dojezdem, to totiž bude z principu závislosti na bateriích) a ve velké části Evropy naprosto zoufalá infrastruktura (a to píši s vědomým, že se zatím bavíme stále o cíleném podílu elektromobilů v řádu "malých" procent). Většina lidí nechce být otrokem auta, ale chce, aby auto sloužilo jim. A auto-mobil = latinsky samo-hyb. Elektromobil měl hystoricky a má i dnes příliš moc omezení ve srovnání s vozidlem vybaveným spalovacím motorem na tekutá (a nakonec i plynná) uhlovodíková paliva.
Avatar - WinDiesel
27. 2. 2020 09:39
Otřesné !!!!!!!!!!!!!!
Tesla GENERUJE CO2 A MNOHO, HODNĚ PŘES 150 GR.
Ale odpouští se jí to a dělá se z ní ekologická modla.
Taková Toyota s hybridy se POCTIVĚ řídí předpisy a jakýkoli gram CO2 se jí okamžitě připisuje a tak také NEPLNÍ, i když jen málo (naštěstí pro ni).

Dokud bude panovat tato schizofrenie, budou se v tom všichni plácat a vršit záplatu na záplatu a nebude to hezký pohled na mnohokrát záplatované kalhoty, přičemž každá záplata bude jiné barvy a z jiného materiálu !!!!!
Avatar - KANKUNEN
27. 2. 2020 08:43
Podvod ze zákona horší než dieselgate
CO2 které nejde z výfuku vyjde z komína. A vše co vyrobí fotovoltaiky nejde počítat, protože tepelné elektrárny náhlé změny musí vykrýt upouštěním páry. Takže výroba spalovacích aut je vydělečná a spotřební daň z PHM plní kasu. Výroba EV je prodělečná a el. energie je bez přidané daně. Z důvodu 2x vyšší (výkonová elektronika z cenou dolů nepůjde) ceny objem prodejů klesne. Výsledek: Hospodářský úpadek Evropy a nicotný přínos pro přírodu.
Avatar - Barrichello
27. 2. 2020 20:41
Letos žádný ostrý test nebude
až zavře Korea továrny, nebudou mít ani baterky, ani čipy, paměti, procáky, infotaimenty,, řadu dílů podvozků a převodovek atd

takže smůla, navíc prodeje těžce padaj dolů...
27. 2. 2020 13:46
Re: Za zdražování nemohou pouze emise,
O tom, že auta musí kvůli novým normám a vynucenému nástupu aektroaut citelně zdražit, tady psal představitel nějaké automobilky. A je to celkem logické.
27. 2. 2020 08:28
Za zdražování nemohou pouze emise,
ale hlavně nová výbava u aut, zejména ten infotainment.
Jak to tady čtu, čtenáři by si bez kvalitní výbavy, infotainmentu auto nekoupili.

A hlavně, cíle se stanovují postupně, situace se postupně vyhodnocuje.