Autofun
A dle mé studie, lépe oblečení lidé (dražší oblečení) a ženy, neumí poděkovat, když je pouštím na přechodu 😁
je to jejich právo, nemají za co děkovat😊
No mě je to šumák, jen narážim na takové studie... taky bych se chtěl živit děláním takových studii 😁
Myslím si, že by ti to moc nevyhovovalo z hlediska příjmu. Autoři takových studií pokud jsou třeba odborní asistenti na vysokých školách berou od 24 tisíc Kč hrubého měsíčně 😉
No co já mám praxi tak máš pravdu v tom za kolik a že ty data jako brigádníci sbíraj = finální autor bejvá.. 😄
jakou prenositelnost ma situace v nekolika americkych mestech na situaci u nas.
ja vidim spis to, ze u nas lidi v drazsich autech pousti na prechodu vic nez v ti levnejsich nebo v uplnych pleckach
co lidi v drazsich autech nedelaji, tak ze casto kaslou na blinkry a to hlavne pri predjizdeni, a na vyjezdech z kruhacu
ja vidim spis to, ze u nas lidi v drazsich autech pousti na prechodu vic nez v ti levnejsich nebo v uplnych pleckach
co lidi v drazsich autech nedelaji, tak ze casto kaslou na blinkry a to hlavne pri predjizdeni, a na vyjezdech z kruhacu
Když někdo v zipu schválně nepusti, téměř vždy je to stoletá plečka. Majitel se divá bokem a užívá si, jak te vytrestal...
Hlavně čím dražší auto, tím větší šance na mobil v ruce.
To jako PROČ? Už roky je i v relativně levnejch autech https😐/www.toyota.cz/…th-compatibility
Je docela obří rozdíl jen mluvit a slyšet druhou stranu přes hifi systém auta nebo jak *** furt držet telefon. Takže snad PŘESNĚ NAOPAK v novějšim dražim autě už jen *** drží mobil v ruce = ve starších levnějších autech...
Je docela obří rozdíl jen mluvit a slyšet druhou stranu přes hifi systém auta nebo jak *** furt držet telefon. Takže snad PŘESNĚ NAOPAK v novějšim dražim autě už jen *** drží mobil v ruce = ve starších levnějších autech...
Tak asi je větší výskyt ***ů v drahých autech. Typicky SUV prémiových značek mají řidiče s mobilem v pazourech. Možná mají pak pocit, že pro ně neplatí pravidla.
Osadníkov vidím jazdiť v starých plečkách, Vectra, Almera, Felicia a podobne. Čo sledujem tak zvyčajne zastavia. Kamióny zastavia, aj dodávky.
Aj menedžeri v E, S zvyknú zastaviť.
Čo nezastavili boli skôr mamičky v SUV a obchoďáci v Octaviách, i30, Superb a pod.
Ale iný kraj, iný mrav ako sa vraví.
Aj menedžeri v E, S zvyknú zastaviť.
Čo nezastavili boli skôr mamičky v SUV a obchoďáci v Octaviách, i30, Superb a pod.
Ale iný kraj, iný mrav ako sa vraví.
Celkom trefné. Až na tie dodávky. Asi mám smolu, že ak na ceste stretnem niekoho s vymäknutým mozgom, najčastejšie šoféruje skriňovú dodávku, potom autobus a potom čokoľvek pokryté firemnými polepmi. A ešte vídam "športovcov" vo vylietaných bavorákoch z druhej, tretej, štvrtej (atď.) ruky a podobných šunkách vylepšených spojlermi, farebnými diskami kolies, prípadne chlpatými "chvostíkmi" na späťákoch. Spoznáš ich podľa gumovania na parkovisku, aby každý videl, že na to majú.
Na druhú stranu pribudlo aj vychovaných a slušných vodičov, napr. na výjazdoch z BA v popoludňajších hodinách zipsovanie docela funguje.
Na druhú stranu pribudlo aj vychovaných a slušných vodičov, napr. na výjazdoch z BA v popoludňajších hodinách zipsovanie docela funguje.
Trosku prekvapilo aj mna, odkedy nosim reflexnu vestu v meste, ako ludia zastavuju na prechode aj v dost neodovodnenych situaciach (ked som sam na prechode a idu 2 auta po ceste, ktore by mohli prejst, mna cakat 7 s na prechode nezabije a vsetci mohli byt spokojni).
ad dvě - je ekologicky uvědomělý a je mu jasné, že vyprodukuje více emísí, navíc v bezprostřední blízkosti chodců 😄