Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Řidiči v dražších autech dávají méně přednost chodcům, tvrdí studie

23 komentářů

ProchyTom
Prece kdyz mam prachy, tak zakonite dlabu na ostatni, ktery je nemaj a chodi pesky 😂
Avatar - xxc
xxc
Alebo kto ma peniaze, ma aj nieco v hlave a nebude bezhlavo zastavovat na kazdom prechode 😄

Trosku prekvapilo aj mna, odkedy nosim reflexnu vestu v meste, ako ludia zastavuju na prechode aj v dost neodovodnenych situaciach (ked som sam na prechode a idu 2 auta po ceste, ktore by mohli prejst, mna cakat 7 s na prechode nezabije a vsetci mohli byt spokojni).
Mig_35
ad jedna, kdo má peníze, ten si jich váží a tudíž víc, že zastavení a opětovné rozjetí stojí více paliva anebo
ad dvě - je ekologicky uvědomělý a je mu jasné, že vyprodukuje více emísí, navíc v bezprostřední blízkosti chodců 😄
Reco
Mna by napriklad zaujimalo ako riesili hodnotu auta - ci aktualnu trhovu, alebo nakupnu alebo akym sposobom. Inak ak idu 2 auta a sirokodaleko nikto ani ja nezastavujem. Ked ide kolona zastavim a kludne aj 3 prechody za sebou. Tiez obcas praktizujem a davam prednost tomu z vedlajsej hoci som na hlavnej, inak by sa na cestu nedostal, alebo by blokoval premavku dalsich 5 minut.
Mig_35
Já pustím každého. Slušnost je výsada😊
Avatar - xxc
xxc
Hlavne so spaľovacím autom, trošku mu zadymiť 😄 Aj ja púšťam, ale s rozumom. Slušnejšie je nechať autá prejsť podľa mňa.
Alfonz666
A dle mé studie, lépe oblečení lidé (dražší oblečení) a ženy, neumí poděkovat, když je pouštím na přechodu 😁
Mig_35
je to jejich právo, nemají za co děkovat😊
Alfonz666
No mě je to šumák, jen narážim na takové studie... taky bych se chtěl živit děláním takových studii 😁
Xylo
Myslím si, že by ti to moc nevyhovovalo z hlediska příjmu. Autoři takových studií pokud jsou třeba odborní asistenti na vysokých školách berou od 24 tisíc Kč hrubého měsíčně 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No co já mám praxi tak máš pravdu v tom za kolik a že ty data jako brigádníci sbíraj = finální autor bejvá.. 😄
Xylo
Počítají to většinou studenti a ti za to dostávají zaplaceno. Taky ukrutně hodně - asi 500 za den (tedy alespoň u nás). Finální autor bývá asák nebo docka, protože má v PC statistický program pořízený univerzitou.
topten
jakou prenositelnost ma situace v nekolika americkych mestech na situaci u nas.
ja vidim spis to, ze u nas lidi v drazsich autech pousti na prechodu vic nez v ti levnejsich nebo v uplnych pleckach
co lidi v drazsich autech nedelaji, tak ze casto kaslou na blinkry a to hlavne pri predjizdeni, a na vyjezdech z kruhacu
Mig_35
Když někdo v zipu schválně nepusti, téměř vždy je to stoletá plečka. Majitel se divá bokem a užívá si, jak te vytrestal...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A nebo ix20.
Honza M.
Hlavně čím dražší auto, tím větší šance na mobil v ruce.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To jako PROČ? Už roky je i v relativně levnejch autech https😐/www.toyota.cz/…th-compatibility

Je docela obří rozdíl jen mluvit a slyšet druhou stranu přes hifi systém auta nebo jak *** furt držet telefon. Takže snad PŘESNĚ NAOPAK v novějšim dražim autě už jen *** drží mobil v ruce = ve starších levnějších autech...
Honza M.
Tak asi je větší výskyt ***ů v drahých autech. Typicky SUV prémiových značek mají řidiče s mobilem v pazourech. Možná mají pak pocit, že pro ně neplatí pravidla.
Avatar - xxc
xxc
Drahšie autá majú automat, tak či držia mobil, alebo nedržia, nebezpečné je to rovnako.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Volant má taky automat?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vim že to je cizí jazyk teda slovenština ale ČEMU si na tom nerozuměl? 😄
Avatar - _beta
_beta
Osadníkov vidím jazdiť v starých plečkách, Vectra, Almera, Felicia a podobne. Čo sledujem tak zvyčajne zastavia. Kamióny zastavia, aj dodávky.
Aj menedžeri v E, S zvyknú zastaviť.
Čo nezastavili boli skôr mamičky v SUV a obchoďáci v Octaviách, i30, Superb a pod.
Ale iný kraj, iný mrav ako sa vraví.
KIaudius
Celkom trefné. Až na tie dodávky. Asi mám smolu, že ak na ceste stretnem niekoho s vymäknutým mozgom, najčastejšie šoféruje skriňovú dodávku, potom autobus a potom čokoľvek pokryté firemnými polepmi. A ešte vídam "športovcov" vo vylietaných bavorákoch z druhej, tretej, štvrtej (atď.) ruky a podobných šunkách vylepšených spojlermi, farebnými diskami kolies, prípadne chlpatými "chvostíkmi" na späťákoch. Spoznáš ich podľa gumovania na parkovisku, aby každý videl, že na to majú.

Na druhú stranu pribudlo aj vychovaných a slušných vodičov, napr. na výjazdoch z BA v popoludňajších hodinách zipsovanie docela funguje.