Když už pošesté pomáháme vytáhnout cizí auto z duny, věříme organizátorům že prezentaci Jeepu v trase slavné pouštní rallye nám nijak neusnadnili. Hranice s Mauretánií je na dosah a Dakar se letos vůbec nepojede – to ale ještě nevíme.
Mě se ten hranatý design líbí, koresponduje s exteriérem. Je to zase trochu něco jiného než interiéry evropské/japonské. O tom to je. Lepší než si stěžovat jak jsou auta stejná a okopírovaná... ;-) Do mého auta by se ale vůbec nehodil. :-)
no vidíš já jsme se s několika vozy us produkce povozil ( ram, commander, wgrangler, nitro ) ale nikde nic nerachtalo a to si myslím že některé dostala i šodu v terénu .... mě osobně tvrdé plasty neva, když jedu tak se věnuju řízení, ne ošahávání desky ... :-);-)
Konečně nahrazují generaci KJ a přibližují se designem předposlední (nepřekonané) generaci XJ! Střední Jeep už nevypadá jako Mickey Mouse! Sláva! A že se vám nelíbí? Fajn kupte si něco krásného kulatého korejského. Kdo někdy Jeepa měl tak se, stejně jako já, rád vrátí, protože ví že to auto má jiné kvality než slícované a hebké plasty v interiéru nebo roztomilý design. Jen by měli v Evropě cenu přiblížit té americké. V USA to stojí v plné polní 32.000 Dolarů, v Evropě to bude stát v plné polní - stejně jako předchůdce lehce nad 1 mil. Kč. Cena o 200 níž by byla terno!
njn no cena je trochu rozdílná .... se divim že se nám tu ještě nějakou neprohání po cestách ... otázka je esi se vyplatí dotáhnout si to sám ušetřené peníze investovat do paliva a jezdit s pořádným motorem ... jinak také to auto hodnotím velmi kladně :yes:
Tak teď už ti absolutně nerozumím :no: Pokud vycházíš z modelu pro Evropu, tak je to právě Cherokee, což zase odporuje tomu, co jsi říkal výše o Cherokee a Liberty, chlape ;-)