Nemozem si pomoct ale clio je ovela krajsie auto, 208 je len take zenske proporcne nevyvazene gulickovite auto na ktore nalepili lacne cinske hnusy typu kly (aj rohy na Renaultoch je cinsky balast)
Clio je aspon lepsie proporcne a ma cistejsie linie v interieri.
Re: mixéry měly být na konci, když už je někdo protlačil do
Proti Corolle bych nic neměl, pokud by nabídla i něco jiného, než jen slabý motor a pak hybrid. Pokud by byla třeba jen s tím dvoulitrem bez hybridu a s manuálem (o automat ne každý stojí a natoč o eCVT/CVT) tak bych jí klidně poslal na vítězství.
Presne toho sa bojim a uz od Tavaresa ziadne PSA auto nekupim :-) Ved prve co urobil, vyhodil z aut akusticke skla (resp. presunul do najvyssich vybav).
Po vyskúšaní nového Clia aj 208 musím povedať, že obe autá sa im sakra podarili, čo sa pri Francúzoch zase tak často nevidí. Problém Clia je, že sa vybral cestou evolúcie a nie revolúcie. Frantíci sú predsa revoluční už od roku 1789 a v automobilovom svete im už akosi prischlo, že keď chcú novou generáciou zaujať, musia prísť s niečim kompletne iným.
Clio také nieje. Ťaží z dizjanového úspechu predchodcu, ale zároveň sa citeľne skvalitnil interiér. Osobne v tomto smere nemám žiadne výhrady a veľmi sa mi páči. ALE Peugeot pokračuje v revolúcii a viac riskuje, čo sa mu zjavne vyplatí a v dobrom. Dizajnové riešenia 208 by sa tu dali rozberať na sto riadkov, o Cliu tak na štyri.
Som veľmi zvedavý, či sa táto nemecká cesta evolúcie a obyčajnosti Renaultu vyplatí.
Inak čo sa výberu týka či 208 alebo Clio, nie je to ľahká otázka, ale teda 208 v nižšej výbave a s trojvalcom, ktorý lepšie ťahá ako ten v Cliu a je živší (priame vstrekovanie) a Clio je super, že aj v plnej výbave a so slušným štvorvalcom sa zmestí pod 20-tisíc.
Re: mixéry měly být na konci, když už je někdo protlačil do
docela suhlas s "vysvetlivkami" ... jasne strucne.. a presne tak ako to je....
inak corolla podla mna ako japonec v eu ankete nemala moc sancu aj keby mala silnejsi benzinovy motor bez hybridu.... ale ja osobne som jej fandil asi najviac aj ked tusil som ze nema velke sance ...
puma bola takym tym ciernym konom tento rok a celkom sa mi aj paci ale v podstate neprinasa nic vynimocne a este aj to meno puma jo... asi to mohli pomenovat inak ... ale v tomto asi nakoniec aj tak nebol dovod preco nevyhrala...
taycan a model 3 skoda komentovat suhlas...
u clia som ale cakal lepsie umiestnenie ( v podstate tom tipoval ze to vyhra ) ... mozno sa az moc podoba na predchodcu a nebudi uz taku pozornost a emocie ako novy P208 .... ktovie
popravde favorizoval com clio ... aj ked osobne najviac by som to doprial corolle... suma sumarum ale vyhra 208-cky ma moc neprekvapila .... to by ma fakt skor prekvapila ta corolla ( ale verit oblubencom vzdy treba.. )
takze este gratulacia ... inak nakoniec celkom slusny vitaz ...v ramci konkurencie ozaj nebolo ani nejak zase velmi co vyberat a spekulovat ... a urcite vzdy lepsie ked to vyhra P208 ako predokolkove MPVoidne bmw 1 ci nejake ciste elektrospotrebice za 3 melony a podobne divociny :yes:
mixéry měly být na konci, když už je někdo protlačil do finá
Ty dva mixéry měly mít prohozené pořadí a měly být hlavně úplně na konci, respektive tam neměly být vůbec.
Ale když už nějaká mechová hlava takto vymyslela finálovou sedmičku, tak bych si představoval pořadí takto
1.) Peugeot 208 (asi není lepší než Clio, ale prostě se mi v rámci segmentu líbí)
2.) Ranault Clio
2.) BMW 1 (bohužel přišel o zadní pohon, ale z té bídy co byla ve finálové sedmičce to jinak nevidím)
4.) Ford Puma (znásilnění jména "Puma" ale je to celkem milé a dle testů povedené auto)
5.) Toyota (slabý benzinový motor a nebo jen hybrid s CVT)
6.) Porsche Taycan (tohle se dá brát jen jako snižovač flotilových emisí)
7.) Tesla Model 3 (tady snad ani nejde najít nic, proč by to auto vůbec mělo existovat)
"Automobilky v příštích hodinách plánují postupně zveřejňovat koncepty a premiéry alespoň online cestou, takže automobilových novinek bude víc než dost. A my vás o nich budeme podrobně informovat!" - to je zvolanie jak od malého Jardu, ktorému sa splnil detský sen.
Konečně snad po 25 letech hezkej Peugeot. Poslední hezká byla kdysi 205, 406 a 309. pak následovalo pár generací oblud jako 206, 407... A jak koukam, konečně Peugeot někde splašil designéra, protože nově uváděný modely za poslední rok, se mi líbí asi všechny.
Muzu s klidnym svedomim rict, ze ze soutezicich modelu bych nezvolil ani jedno. Dva ekektromobily, 1er jako predokolka a k tomu par nakupnich tasek. 8-s