Fanoušci spalovacích motorů by spíš měli být rádi, že tam vůbec nějaký spalovací motor ještě je. Přímo z vyjádření Koenigseggu plyne, že je to především prodlužovač dojezdu, který nahrazuje velkou a těžkou baterii, kterou tam nechtěli dávat. Jinak je to ale spíše už elektrický supersport.
Mno oni diky freevalve z toho motoru dokazou udelat zazrak. Ta technologie na 3 valci funguje lip nez na jinych, maji skvely vykon a skoro zadne emise. Kdyz sem ten motor videl tak sem se smal ale pak sem pochopil. Neztracuj co neznas. Neni 3 valec jako 3 valec 😉
Uvedom si ze tech 600 koni ma jen ten 3 valec ( koli koni ma bezny 3 valec 70? ) a dalsich 1100 maji 3 elektromotory. Tzn. 1.700hp celkem 😉
Jen se spalovacím motorem by to auto určitě nemělo 1700 koní a další vlastnosti. Určitě víš, že Koenigsegg jako malosériový výrobce žádné pokuty za CO2 neplatí (a při svých cenách by je ani tak nemusel řešit), čili tohle si prostě vybrali jako nejlepší technické řešení pro dosažení parametrů, které od toho auta chtěli.
osobne si myslím, že ten R3 tam je preto aby urobili miesto pre batožinový priestor vzadu, teda aby to bolo apoň sčasti schopné nielen prepraviť 4 cestujúcich ale v nejakom obmedzenom množstve aj ich batožinu, čo pri tejto koncepcii a požadovaných výkonoch inak nešlo.
Jestli je to narážka na ten tříválec, tak se obávám, že to si způsobil sám Koenigsegg. Nic jim nebránilo tam dát čtyřválec o stejném objemu. Zřejmě toto technicky vycházelo lépe.