Ženeva 2020
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKoenigsegg Gemera má tříválec s výkonem 600 koní! Na stovce je za 1,9 s a sveze čtyři lidi
15 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
martin.blader
0
Jestli je to narážka na ten tříválec, tak se obávám, že to si způsobil sám Koenigsegg. Nic jim nebránilo tam dát čtyřválec o stejném objemu. Zřejmě toto technicky vycházelo lépe.
kari.laz
0
Ne, tam neměl být ani tříválec, ani čtyřválec a už vůbec ne nějaké deb*ilní baterky s elektromotory, tam měl být jeden pořádný plnotučný motor.
martin.blader
1
Jen se spalovacím motorem by to auto určitě nemělo 1700 koní a další vlastnosti. Určitě víš, že Koenigsegg jako malosériový výrobce žádné pokuty za CO2 neplatí (a při svých cenách by je ani tak nemusel řešit), čili tohle si prostě vybrali jako nejlepší technické řešení pro dosažení parametrů, které od toho auta chtěli.
wakantanka
0
osobne si myslím, že ten R3 tam je preto aby urobili miesto pre batožinový priestor vzadu, teda aby to bolo apoň sčasti schopné nielen prepraviť 4 cestujúcich ale v nejakom obmedzenom množstve aj ich batožinu, čo pri tejto koncepcii a požadovaných výkonoch inak nešlo.
karpy1
0
přesně tak, jak sem psal níže Freevalve funguje lépe na 3 valci než na 4.
uxauxa
tříválec si strčte do ánusu bando !!!
Mno oni diky freevalve z toho motoru dokazou udelat zazrak. Ta technologie na 3 valci funguje lip nez na jinych, maji skvely vykon a skoro zadne emise. Kdyz sem ten motor videl tak sem se smal ale pak sem pochopil. Neztracuj co neznas. Neni 3 valec jako 3 valec 😉
Uvedom si ze tech 600 koni ma jen ten 3 valec ( koli koni ma bezny 3 valec 70? ) a dalsich 1100 maji 3 elektromotory. Tzn. 1.700hp celkem 😉
Uvedom si ze tech 600 koni ma jen ten 3 valec ( koli koni ma bezny 3 valec 70? ) a dalsich 1100 maji 3 elektromotory. Tzn. 1.700hp celkem 😉
Fanoušci spalovacích motorů by spíš měli být rádi, že tam vůbec nějaký spalovací motor ještě je. Přímo z vyjádření Koenigseggu plyne, že je to především prodlužovač dojezdu, který nahrazuje velkou a těžkou baterii, kterou tam nechtěli dávat. Jinak je to ale spíše už elektrický supersport.
"Přímo z vyjádření Koenigseggu plyne, že je to především prodlužovač dojezdu, který nahrazuje velkou a těžkou baterii, kterou tam nechtěli dávat."
Ano velké a těžké baterie 😉
Ano velké a těžké baterie 😉
webpaja
...chápu tento švédský přístup, ale pořád jsem zastáncem alespoň klasičtějších hybridů. There is only one the One.
a mne sa zase takéto šialenosti na 4 kolesách páčia a aj s tým prístupom. Čo sa mi jediné nebude páčiť je určite cenovka. 😊