...jak jsem byl při představení zklamán z toho jak F50 vypadala a ani čas z ní neudělal krásné auto. Výjimečné však bylo od počátku, tenkrát žádný YT, kde by si ho člověk mohl poslechnout, dostat se k němu je mimo výstavy nepravděpodobné a projet ho pro většinu z nás pak již zhola nemožné.
Takže řídit tuhle oktrojovanou F1 zatím zůstává jen nedostižným snem.
Pamatuju, jak ji Clarkson docela strhal, jako nesmyslné auto, ale svézt se, proč ne. Já si pořád pamatuju na spocenou pr-del, když jsem si mohl projet F40, F50 musel být v tomto ohledu ještě jiný level. :D
A design, ten prostě doplatil na to, že je to auto z devadesátek, ta oble rybí unylost předků tehdejších sporťáků a supersportů je všeobecná, bohužel designové ikony z aut tohoto období moc nebudou.
F40 je stále taký plagátový sen ale mne sa F50 páči a povedal by som že ďaleko viac ako nástuca Enzo ktorý prišiel po nej. Technika v tých rokoch musela byť užasná keďže 500 koní je aj v súčasnosti stále viac než dosť a nieto pred 25 rokmi. Celkom ma dostal ten holý volant.Teraz tam je viac tlačítok ako na stredovej konzole.
Perfektné video, husiu kožu budem mať snáď celý víkend!Nádherné autá s fantastickým zvukom. Pre mňa ostane asi navždy top všetkých superšportov Mac F1.
Jj, třeba dnes 510 koní v sedanu... ;-)
Z profilu a zezadu se mi taky pořád líbí, předek je trochu podivný a úplně mimo mi na SS přijde design (tvar) disků kol. ten nezachrání ani ta centrální matice. https://img2.auto.cz/…ull/4697444_.jpg
Jo o F50 si vždycky rád počtu a zavzpomínám na tu dobu, takové ty dětské sny z plakátu co zůstávají na celej život :*) F50, McLarenF1 jak už zmínil speedfred, to je jiné péčko.. :yes: