Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová kolektivní smlouva ve Škoda Auto možná bude na dva roky

Odbory ale mají podmínku, aby mzda vzrostla v letošním i příštím roce, vždy od 1. dubna daného roku. V poslední době se kolektivní smlouva uzavírala pouze na rok.
Zpět na článek
6. 3. 2020 19:59
No nevím,.....
...ale vzhledem k současné ekonomické a politické situaci (zelené šílenství EU) bych být škodováckými odbory moc netlačil na pilu! ;-\
8. 3. 2020 15:43
Re: Tesla
No vidíš, takže jsem se mýlil a nemám problém to přiznat. V tebou uváděném článku je za rok 2018 uvedeno přes 9 miliard Kč, ve výroční zprávě 2018 je uvedena daň z příjmu 6,239 miliardy.
8. 3. 2020 11:50
Re: Tesla
No tak to jsem zvědavý kolik budou cálovat až jim ty prázdniny skončí.
https://uvero.cz/…e-firmy-to-byly/
8. 3. 2020 09:32
Re: Tesla
To nevím. Je jasné, že o Teslu je velký zájem. Koneckonců VW u nás má (pokud se nemýlím) stále daňové prázdniny od doby, kdy převzal Škodu.
7. 3. 2020 21:16
Re: Tesla
Víš kolik na tu továrnu Tesla dostala?
7. 3. 2020 16:00
Re: Tesla
Obávám se, že čas pro možnost uvést opravdovou inovaci u spalovacího motoru, stávající výrobci promrhaly ... Ani EV není ten pravý cíl, cestou je asi teslácký autopilot.
7. 3. 2020 13:53
Re: Tesla
Tesla něco předvádí jen v EV. U spálováku jsem si ničeho nevšiml. Tesla to asi trošku fláká.
7. 3. 2020 12:48
Re: Tesla
Jsem čistý teoretik, ale předpokládám že v tak hektickém vývoji, jaký předvádí Tesla, je vývoj neustálý. Předpokládám, že kaizen dneska funguje u každého odvětvového leadera.
Avatar - donPedro
7. 3. 2020 11:26
Re: Tesla
Nerad bych se mýlil, ale na řešení problémů a vylepšování finálního produktu by měla sloužit v relativně normální fabrice předsériová výroba. V momentě spuštění výroby "ostrého" finálního produktu už musí býti problemy vyřešeny, minimálně pro spokojenost zákazníků. Na případné vylepšování je pak až facelift, většinou. ;-)
7. 3. 2020 10:03
Tesla
Tesla má vysoce automatizovanou (robotizovanou) výrobu a nároky na pracovní sílu budou zřejmě trochu jiné než třeba v Mladé Boleslavi. Prostě ubývá lidí, kteří dělají manuální jednotvárnou práci a je potřeba chytré a šikovné mechaniky, kteří řeší problémy a snaží se vylepšovat finální produkt.
7. 3. 2020 09:29
Re: No nevím,.....
Nižší mzdy Škodováků to stejně nezachrání. Třeba Tesla dostala nějaké to Euro a staví v Německu. Bez ohledu na mzdy.
6. 3. 2020 22:07
Re: No nevím,.....
Škoda auto je jedna z mála tuzemských firem, která opravdu platí. Nic se nesmí přepálit, ale Škoda to utáhne a ukazatele jsou stejně známy, takže obě strany ví, co si mohou dovolit.