...ale vzhledem k současné ekonomické a politické situaci (zelené šílenství EU) bych být škodováckými odbory moc netlačil na pilu! ;-\
pavlakova
0
Škoda auto je jedna z mála tuzemských firem, která opravdu platí. Nic se nesmí přepálit, ale Škoda to utáhne a ukazatele jsou stejně známy, takže obě strany ví, co si mohou dovolit.
pogo26
0
Nižší mzdy Škodováků to stejně nezachrání. Třeba Tesla dostala nějaké to Euro a staví v Německu. Bez ohledu na mzdy.
Xylo
0
Tesla má vysoce automatizovanou (robotizovanou) výrobu a nároky na pracovní sílu budou zřejmě trochu jiné než třeba v Mladé Boleslavi. Prostě ubývá lidí, kteří dělají manuální jednotvárnou práci a je potřeba chytré a šikovné mechaniky, kteří řeší problémy a snaží se vylepšovat finální produkt.
donPedro
0
Nerad bych se mýlil, ale na řešení problémů a vylepšování finálního produktu by měla sloužit v relativně normální fabrice předsériová výroba. V momentě spuštění výroby "ostrého" finálního produktu už musí býti problemy vyřešeny, minimálně pro spokojenost zákazníků. Na případné vylepšování je pak až facelift, většinou. 😉
Xylo
0
Jsem čistý teoretik, ale předpokládám že v tak hektickém vývoji, jaký předvádí Tesla, je vývoj neustálý. Předpokládám, že kaizen dneska funguje u každého odvětvového leadera.
pogo26
0
Tesla něco předvádí jen v EV. U spálováku jsem si ničeho nevšiml. Tesla to asi trošku fláká.
Xylo
0
Obávám se, že čas pro možnost uvést opravdovou inovaci u spalovacího motoru, stávající výrobci promrhaly ... Ani EV není ten pravý cíl, cestou je asi teslácký autopilot.
pogo26
0
Víš kolik na tu továrnu Tesla dostala?
Xylo
0
To nevím. Je jasné, že o Teslu je velký zájem. Koneckonců VW u nás má (pokud se nemýlím) stále daňové prázdniny od doby, kdy převzal Škodu.
No vidíš, takže jsem se mýlil a nemám problém to přiznat. V tebou uváděném článku je za rok 2018 uvedeno přes 9 miliard Kč, ve výroční zprávě 2018 je uvedena daň z příjmu 6,239 miliardy.
https😐/uvero.cz/…e-firmy-to-byly/