U superšportu je fakt nutná mechanická ručná brzda aby si mohol ešte viac krúhať alpské vlásenky keby ti nestačil výkon na odtrhnutie zadku. A možno keby to malo na zadku “d” tak by sa s tým aj lepšie driftovalo a hlavne za málo.
K čemu je dobrý diesel krome hltani kilometrů a to jeste nejlepe na okreskach v 90km/h? Ja jen, ze kdyz to rozjedes na 130 tak to dneska kolem 6 litru uz umi i benzin :D
:D Vypada to ze na tlacitko reagovat neprijde. Pokud mu je +- 60 da se to chapat ale myslim ze mu neni ani 30 a tlacitko reagovat jeste nepoznal k cemu je dobre.
Sníh a kluzko nedela mustangu s tuhou zadni napravou dobre. Jedna vec je jezdit na promrzle suche vozovce a druha zas na snehu. No a pokud jezdis denne 130km a polovinu lesem, kde je chko, tak to proste klouze. No ale kdyz jedes sam tak si hrdina, s detma uz tolik ne. Ve meste, dalnice a hlavni tahy je trochu jina zima.
Kdyz rozkliknes sipku v pravo navrchu je tam tlacitko reagovat. Jinak budes vzdy zakladat nove vlakno v konverzaci i kdyz reagujes na vlakno ktere uz existuje. Chapes?