Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf PSA: Elektromobily kupují zelení závisláci, běžné lidi nezajímají

PSA je na dobu elektrickou řádně připraveno. Rozhodně to ale neznamená, že si od ní vedení značky slibuje zářnou budoucnost.
Zpět na článek
6. 3. 2020 18:18
6. 3. 2020 18:29
6. 3. 2020 19:31
6. 3. 2020 19:37
6. 3. 2020 19:39
6. 3. 2020 20:45
6. 3. 2020 21:39
6. 3. 2020 21:26
Avatar - xxc
6. 3. 2020 15:11
tak som zeleny zavislak
lebo nechcem v meste cakat na zahriatie motora a chcem ist naplno :-) Ale mozno maju nejake analyzy a bezni ludia su hlupi ludia, staci pozriet na vysledok volieb.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - speedfred
6. 3. 2020 15:28
Re: tak som zeleny zavislak
To znamená čo ísť naplno v meste? Na jednotke či dvojke? V mestách zvykne byť obmedzenie na 50, niekde na 30 a na obchvatoch 80.
Avatar - xxc
6. 3. 2020 15:49
Re: tak som zeleny zavislak
Naplno uz len sa zaradit na cestu pre motorove vozidla, kde je 90 v meste a mam ju pred domom. A potom po tej dialnici ist v pohode, ked premavka dovoli a nemeraju, co to da. Vnimam dost rozdiel, ked idem cez mesto so studenym motorom a ked idem so zahriatym a mozem ho vyuzivat naplno. Prave to ma motivovalo skusit elektromobil. Lacnejsie to nie je, asi ani ekologickejsie (kupovat dalsie auto).
Avatar - narona
6. 3. 2020 16:16
Re: tak som zeleny zavislak
Tak nějak, do města je elektroauto ideální. Odpadá převodovka a krouťák je od nuly. Jediný a dost podstatný problém tak je kde to nabíjet, když vlastní garáž má málokdo a i u garážových stání je většinou problém s elektrikou.

Kdybych potřeboval se autem často popojíždět po městě a měl peníze tak do elektroauta určitě půjdu.

Jinak ale spíš se mi nelíbí jak se nám EU komise nepřímo, a některé automobilky přímo snaží vnucovat elektromobilitu jako jediný způsob dopravy, zbavovat se aut spalovacích i na delší cesty. To je zatím totální nesmysl a ještě dlouho bude. A jádro problému místo toho aby byla elektromobilita podporována jen do měst.
6. 3. 2020 16:20
Re: tak som zeleny zavislak
Automobilky to dobrovolně nedělají.
6. 3. 2020 17:28
Re: tak som zeleny zavislak
A ještě maličkoct - pořizovací cena.
6. 3. 2020 16:35
Re: tak som zeleny zavislak
Jo zaškatulkoval ses správně :D
Avatar - jpor (RSKa)
6. 3. 2020 17:13
Re: tak som zeleny zavislak
Bingo!!! Voľby sú veľmi výstižné, vykresľujú obyvateľstvo ako celok, vrátane jeho inteligencie...bohužiaľ
6. 3. 2020 18:15
Re: tak som zeleny zavislak
Ale po 12 rokoch tam konecne nastal nejaky posun a vykopali tu zlodejsku bandu.
6. 3. 2020 17:50
Re: tak som zeleny zavislak
Na plno? Jako zrychlit z 0 na neuvěřitelných 50, nebo jet i neuvěřitelných 90? Fíha. Tohle tak někdy zažít.
Avatar - xxc
6. 3. 2020 19:34
Re: tak som zeleny zavislak
Zatial velmi obmedzenia neriesim, ale uz zacinaju merat aj u nas na vychode. Aj to bola trosku motivacia, viac ako 130 mi v meste nenameraju :-D
6. 3. 2020 18:48
Re: tak som zeleny zavislak
Si mohol rovno napísať, že si smerák a nemusel som sa snažiť hľadať logiku v tvojich príspevkoch.
Avatar - xxc
6. 3. 2020 19:35
Re: tak som zeleny zavislak
Kdeze smerak, ja som sas :-)
7. 3. 2020 17:23
Re: tak som zeleny zavislak
Skôr šašo.
Avatar - _Karel_
6. 3. 2020 20:10
Re: tak som zeleny zavislak
Ze tvých pravidelných vyhlášení (včetně "naplno ve městě") tě tipuji na něco úplně jiného.
Avatar - Barrichello
6. 3. 2020 20:54
Re: tak som zeleny zavislak
zelených kecalů za PC je celkem hodně, ale ta realita už je slabší. V únoru se prodaly 2 nové Tesly v čr :-) :-) horší výsedek, jak " nenažrané pikapy" RAM se 3 ofiko dealery nebo třeba ruský UAZ. Dost blbý co :-) :-)
Avatar - CICERO
6. 3. 2020 21:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 3. 2020 12:56
Re: tak som zeleny zavislak
Nezlob se, ale ty ses fakt jelito
7. 3. 2020 17:24
Re: tak som zeleny zavislak
To nemôže byť on, to už si ty.
6. 3. 2020 15:35
Alespoň někdo má rozum...
Konečně to někdo řekl natvrdo a od šéfa automobilky to platí. :yes: :yes: :yes: :yes:
A taky oceňuji jeho odvahu říci to v době zeleného běsnění, kdy se (volení) zástupci klaní nevzdělané, ne zcela normální puberťačce a kdy se nám falešní proroci - fanatičtí ekologisté snaží kázat co máme nebo nemámě dělat a plivou na naši minulost počínaje technickou revolucí a vůbec si neuvědomují, že z jejích výsledků (tedy i z toho spalování ošklivých fosilních paliv) těží i oni!
Rozbalit vlákno
22
Avatar - xxc
6. 3. 2020 15:51
Re: Alespoň někdo má rozum...
Oni si urobili nejaky prieskum a vacsina ludi fakt neriesi, aky motor ma auto. Ci elektricky, ci spalovaci a pod.
Avatar - lyon667
6. 3. 2020 16:10
Re: Alespoň někdo má rozum...
No většina lidí hlavně neřeší nějaké emise, ale cenu a užitnou hodnotu. A tam elektromobil v současné podobě prohrává na celé čáře.
Avatar - xxc
6. 3. 2020 16:13
Re: Alespoň někdo má rozum...
Presne tak, emisie už vôbec neriešia. Keby boli elektromobily lacnejšie, ľudia by ich bežne kupovali a neriešili.
6. 3. 2020 16:18
Re: Alespoň někdo má rozum...
Kdyby byl za konkurenceschopnou cenu, tak bych ho taky koupil. Ale to jsou ty kdyby.
6. 3. 2020 18:35
Tavares má rozum, podporuje EV
Ne, to nejsou kdyby.

Je to jen otazka casu.

Podle kategorie se mluvi o letech 2024-2026.
6. 3. 2020 19:21
Re: Tavares má rozum, podporuje EV
Jo, jasně. A poslední zbytky ropy dojdou nejpozději za 40 let. Jenže toto ekoidioti tvrdí už někdy od roku 1960! :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
6. 3. 2020 20:56
Re: Tavares má rozum, podporuje EV
Ropa 46, americká 44, benzín 28,50 a nafta 27,50.

Blbé co... bátuška Putin to nepodepsal, takže OPEC má smolíka :-) Poptávka je slabá a ceny padaj….
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2020 16:44
Re: Alespoň někdo má rozum...
Kdyby pes ne*ral, tak praskne. Elektromobily jsou drahé a trpí mj. nedostatečným dojezdem (nebavím se teď o tom, že si to někdo koupí ke dvěma ICE).
6. 3. 2020 16:57
Re: Alespoň někdo má rozum...
tuhle neznám :-) :-) :-)
:yes:
6. 3. 2020 17:30
Re: Alespoň někdo má rozum...
Ne - většina lidí nechce EV a ne že je jim to jedno.
6. 3. 2020 17:57
Re: Alespoň někdo má rozum...
To víš že jo, taky neřešim na co vlezu, ženská nebo chlap, čert to vem.
Avatar - xxc
6. 3. 2020 19:41
Re: Alespoň někdo má rozum...
Keby vacsine ludom postavili rozne zenske, tak tiez si vyberaju hlava nehlava :-) Nebudu pozerat ci su spalovacie, ci elektricke, ale najskor podla ceny a "uzitku".
6. 3. 2020 20:45
Re: Alespoň někdo má rozum...
Jako třeba nějakej úplně novej druh, co má víc otvorů, a nebo tu buchtu s tykadlama, jako ta Russelova rozkuřovačka v avengerech, proč ne že jo?
6. 3. 2020 19:40
Re: Alespoň někdo má rozum...
Kecy, to co tu vyprávíš je nesmysl. Ten kdo by někdo podobného prezentoval by si zasloužil pověsit za koule do průvanu.
Ať se jde zeptat lidí na sídliště...
Avatar - _Karel_
6. 3. 2020 20:12
Re: Alespoň někdo má rozum...
Jasně, na prodejích je to vidět. Proboha, ty seš fakt blázen, sorry.
Avatar - xxc
7. 3. 2020 08:49
Re: Alespoň někdo má rozum...
Preco potom kupuju ludia trojvalce a volva so stvorvalcami? Lebo neriesia velmi motor.
Avatar - Machýrek
7. 3. 2020 17:19
Re: Alespoň někdo má rozum...
Bože, do čeho jsi to duši dal?
6. 3. 2020 16:14
Re: Alespoň někdo má rozum...
Řeklo to už mnoho lidí z automotive a to mnohem tvrději. Ve Francii se tvrdě dotuje, tak pro něj cenový argument není tak silný.
https://f1sport.auto.cz/…ti-elektromobily
https://www.idnes.cz/…849_automoto_fdv
6. 3. 2020 16:39
Re: Alespoň někdo má rozum...
Jaký tvrdě dotuje??? Tvrdě bambilionama se dotuje jenom NAFTA přeci!!! Hergot to tě to Hammuna ještě nenaučila :D
6. 3. 2020 16:45
Re: Alespoň někdo má rozum...
Jsou to multimiliardy.
6. 3. 2020 16:37
Re: Alespoň někdo má rozum...
Souhlas :yes:
6. 3. 2020 19:38
Re: Alespoň někdo má rozum...
:yes:
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 16:08
Konečně to někdo z významných hráčů v automotive řekl naplno
Elektromobily jsou hračiky pro nesmírně malou skupinu fanatických zákazníků, ale jako masové a systémové řešení individuální dopravy jsou veskrze na

Je ale zajímavé sledovat, jak si tyhle skupinky zarputilých elektrofilů vlastní nepatrnost kompenzují svou mimořádnou hlasitostí... V této souvislosti se mi na jazyk tlačí jméno fimu "Myš, která řvala" Ovšem to byla správně praštěná komedie - zatímco to, co chtějí elektrofilové "na sílu aj na moc" narvat všem lidem, je JENOM praštěné :(
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Zetti
6. 3. 2020 16:49
Re: Konečně to někdo z významných hráčů v automotive řekl na
Nesmírně mala skupina fanatických zákazníků, dobre receno. Jsem zvedavej, kdy se ta skupina ohranici ze to bude citit na prodejich. Na druhou stranu, nechme hracky detem, dokud je chteji, none?
Avatar - xxc
6. 3. 2020 16:54
Re: Konečně to někdo z významných hráčů v automotive řekl na
Ja sa rád zahrám, len cena hračiek pre dospelých je dosť vysoká :-)
Avatar - Zetti
6. 3. 2020 17:19
Re: Konečně to někdo z významných hráčů v automotive řekl na
Nebudu ten kdo by ti je rozmlouval, ale porizovat si je taky urcite nebudu. :-!
Avatar - xxc
6. 3. 2020 19:37
Re: Konečně to někdo z významných hráčů v automotive řekl na
Rozdiel medzi dospelostou a detstvom je v cene hraciek :-)
Avatar - CICERO
6. 3. 2020 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 3. 2020 18:42
Jerry skocil ACZ na spek
Tavares rika hlavne naplno, ze vede bitvu, aby se stal z EV mainstream do roku 2025 ;-)
6. 3. 2020 18:00
Dezinformace ACZ
Citace ACZ:
"Generálního ředitele Carlose Tavarese však bateriové vozy nechávají chladným a říká, že jsou určeny pro velice specifickou klientelu."

Ano Tavares mluvil o tom, ze jsou EV draha.
To je fakt. Bohuzel ACZ nejak nedodalo kontext, neuvedlo to nejpodstatnejsi a vytvorilu slusnou anti EV propagandu!
Zde to nejpodstatnejsi:
"The battle from now on is that zero emission vehicles become affordable between now and 2025," Tavares said. :-O :-O
Tak aby nekupovali jen zavislaci/nadsenci...
https://www.reuters.com/…ic-idUSKBN20Q2JH

Tavares absolutne stoji za elektromobilitou.
Toto jsou slova Tavarese:
Vedeme tuto velkou elektrickou bitvu pod omezením cílů CO 2 . Jde o to, aby byla revoluce v oblasti čisté mobility dostupná. Musí být zpřístupněna co největšímu počtu lidí a musí mít masivní účinek, protože náklady na volný pohyb při nulových emisích jsou vyšší než náklady na konvenční mobilitu. Jedná se o velký boj od roku 2020 do roku 2025: snížení nákladů na zpřístupnění elektrifikovaných vozidel s významným dopadem na životní prostředí.
Konec citace :yes:

https://www.lepoint.fr/automobile/psa-coronavirus-co2-fiat-les-verites-de-carlos-tavares-03-03-2020-2365454_646.php

S tim se neda nez souhlasit :yes:
Neprijde mi, ze by EV "nechvala Tavarese chladnym", kdyz mluvi o velke elektricke bitve :-! :-O
A ted se podivejte na ty bludy ve zdejsi diskuzi..

PS - zavislak
https://youtu.be/FmZozjJ-aEc
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 23:02
Dezinformace Dona Vita
A co ty, Done Víto,
máš prověřenou pravdivost těch odkazů, které tady postuješ? Hovořil jsi osobně s panem Tavaresem a máš jím autorizované ty citace, jimiž se tady oháníš?
Asi ne, viď? Tak v klidu seď a potichoučku šoupej nohama :D
7. 3. 2020 04:14
Re: Dezinformace ACZ
Přesně tak. V podstatě si jen postěžoval, že kvůli vysoké pořizovací ceně ještě nedokáží prodávat elektrická auta mainstreamovým zákazníkům (bez dotací).

Nikde v tom projevu neřekl, že ho elektrická auta nechávají chladným, nebo že si neslibuje od elektromobilů zářnou budoucnost. To je ryzí dezinterpretace a dává těm prohlášením úplně jiný kontext.
7. 3. 2020 18:56
Re: Dezinformace ACZ
Dakujem. Dakujem za kriticke myslenie!! . Fakt mi nesedelo co sa tam pise a tak som si to vyhladal a vlastne si jediny kto hladal zdroj. Mimochodom v poriadnych periodikach sa uvadza zdroj...aspon je jasne ze ACZ je banda amaterov. Auto CZ kedy bude text opraveny?
Alebo to robite naschval?
7. 3. 2020 21:09
Re: Dezinformace ACZ
Neni zac :yes:

No abych zase acz trochu pochvalil, Reuters bylo v clanku zmineno.

Dovolim si odpovedet na tve otazky.
Nic se opravovat nebude.
Delame to naschval.
Cim vic kontroverze, tim vic kliku..
A jeste podporujeme verejne mineni ve prospech nasich chlebodarcu :-)
7. 3. 2020 21:13
Re: Dezinformace ACZ
Ten nadpis přesně vystihuje, co si myslí lidé, včetně těch z vedení automobilek.
Avatar - del42sa
6. 3. 2020 18:18
Tavares
to jsou dobrý klauni i s celým šaškem Tavaresem v čele. Hlavně že do nejlepších DS 9 cpou dva elektromotory :D :yes: Nejspíše taky cílí na zelené závisláky :D :D
Rozbalit vlákno
9
6. 3. 2020 18:29
Re: Tavares
Ne, cilem je mirit s EV na (zakaznicky) mainstream.

Jinymi slovy udelat EV dostupnym jako klasicke auto.
6. 3. 2020 19:31
Re: Tavares
Tak takový cíl ať si strčí někam. Normální člověk, který je při smyslech, si elektrovehykl nikdy nekoupí. Leda by na to od státu dostal obrovskou dotaci, jako třeba v Norsku. Což je naprosto úchylné přerozdělování peněz, které postihuje ty nejchudší a naopak pomáhá těm bohatým. :-( :no:
6. 3. 2020 19:37
Re: Tavares
Ty jsi hodne radikalni, vid...

Az budou EV a spalovaky cenove srovnatelne, prestanou byt dotace potreba.

Lidi budou prirozene kupovat to vyhodnejsi..
Avatar - xxc
6. 3. 2020 19:39
Re: Tavares
To mi pripomina tie prve auta a kone. Tiez najprv asi jazdili na koni, ako kupovali drahe auto :-)
6. 3. 2020 20:45
Re: Tavares
He he, větší demagoii už tam nemáš. Co třeba přechod z parních strojů na spalovací motor? To už tady ekopošuci dlouho nevýtáhli! :D
Avatar - xxc
6. 3. 2020 21:39
Re: Tavares
Ved nic proti, ale nikdy nehovor nikdy. S lepsimi baterkami si raz kupi elektricke auto kazdy. Alebo hlavne aby bolo na vyber. Vzdy, ked pride nieco nove, tak ludia nadavaju. V tom je dobre prave PSA, ze maju auto a maju v nom benzin, diesel a elektro a kazdy si vyberie co chce.
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 23:08
Re: Tavares
ˇArési,
copak si z hodin dějepisu nepamatuješ, jaká kampaň se vedla proti proti parním strojům? Jak na tom přelomu XIX. a XX. století celý svět zaplavily demonstrace (pra)Greténistů, jak vyhlašovali Frííídajz For Frííííí Fucking, jak běhali s transparenty že "pára je fuj" , jak rozvinuté státy vyhlašovaly klimakterické závazky a zavazovaky se snižovat svou uhlíkovou stopu tím, že budou těžit a spotřebovávat méně uhlí? Jak každá lokomotimva musela mít na komínu katalyzátor? ;-) ;-) ;-) A rychlíková lokomotiva rovnou dva?
7. 3. 2020 18:50
Re: Re: Tavares
V počátcích automobilismu byla auta opravdu velmi drahá, tudíž nesnadno dostupná.
Avatar - del42sa
6. 3. 2020 21:26
Re: Tavares
jo DS9 je mainstream jak vyšitej :D :D :yes:
Avatar - Jenik3
6. 3. 2020 19:22
trend se ukazuje
Postupne se ukazuje, ze ridicum ve meste staci mild-hybrid nebo hybrid. Clovek se vymota z mesta na vetsi silnice za pomoci elektromotoru (cca 15-20 km max), a nasledne muze spustit spalovaci motor a drandit mimo mesto s emisema. Plugin je taky pekny koncept, ale ten, kdo nema doma/v praci zasuvku, tak ma smulu.
EV (plna elektrika) auta jsou opravdu pro nadsence s naditou penezenkou.
Rozbalit vlákno
25
6. 3. 2020 19:35
Re: trend se ukazuje
Plugin hybrid je ekonomicky nesmyslný koncept. Ano pár desítek km po městě to jede na elektřinu, ale po zbytek cesty sebou auto táhne metráky zbytečné hmoty navíc. Navíc takové auto je nejen podstatně dražší, ale také nemůže mít manuální převodovku, což je pro řadu zákazníků zcela nepřijatelné! :-( :no: :no: :no:
Ukazuje se, že po 120 letech intenzivního vývoje je bezkonkurenčně nejlepším řešením klasický, dnes již velmi efektivní spalovací moto (ať již benzín, nafta nebo plyn), který díky nejnovějším technologiím (katalyzátory, bezolovnatý benzín, nízkosirní nafta, filtry pevných částic, vstřikování močoviny u dieselů atd.) má už dnes velmi, velmi čisté emise při velmi nízké spotřebě paliva a dostupné ceně vozu. A k tomu takové vozy svým řidičům poskytují bezkonkurenční radost z jízdy! :-) :yes: :yes: :yes:
6. 3. 2020 19:39
Re: trend se ukazuje
Vazne ti prijde napr. nova Octavia dostupna?

A v dieselu neni cista ani nahodou.
https://www.reuters.com/…up-idUSKBN1ZB0PT
6. 3. 2020 19:41
Re: trend se ukazuje
Co to je za debilní otázku? Každý si přece může koupit nové auto podle své peněženky a preferencí. Já si třeba za cca 3 roky chystám pořídit Tipo! :-) :yes:
6. 3. 2020 19:44
Re: trend se ukazuje
Pises o dostupne cene klasickeho vozu.

Tak se ptam, zda ti Octavia prijde dostupna.
6. 3. 2020 19:48
Re: trend se ukazuje
Octavie je dnes brána jako špičkové auto střední třídy. V bohatších zemích EU je jistě široce dostupná, v zemích jako jsme my samozřejmě ne. Tady si ji pořizují hlavně firmy a běžní soukromníci je pak odkupují jako ojeté. Ale na trhu je přece hafol daleko dostupnějších nových vozů (i když pod zločinným idiotským tlakem EU jich postupně ubývá a bude ubývat, to je pravda. Proto bude v následujících letech průměrný věk aut v Evropě prudce růst.).
P.S. Dostupnost nových aut je v EU v ohrožení zase jen kvůli EU, které do nich pořád povinně cpe spoustu výbavy a asistentů, která by v nich vůbec nemusela být!
6. 3. 2020 20:03
Re: trend se ukazuje
V bohatsich zemich EU jsou tedy jiste siroce dostupne EV ;-)

Chapes?
6. 3. 2020 20:47
Re: trend se ukazuje
Hm, a odvezou na jedno natankování v pohodlí celou rodinu s horou zavazadel 1000 km, popř. s přívěsem? :-)
6. 3. 2020 21:00
Re: trend se ukazuje
Ne, ale vetsina rodin nepotrebuje dve auta, ktera zminujes.

Az bude EV "jen" druhym autem v rodine, tak by to bude uspech.
7. 3. 2020 00:35
Re: trend se ukazuje
Jako městské elektrovozítko, to by popřípadě mohlo u bohatých rodin fungovat. Ale spíš jako 3. nebo 4. auto, tak na tom nic moc ekologického nevidím... ;-\
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 23:13
Re: trend se ukazuje
...Široce dostupné EV, které se prodávají tak často, že podíl majitelů (nedotovaných) elektrovehiklů v běžné populaci tak nějak odpovídá podílu chlapů, kteří si jako životní partnerku namísto krásné ženy raději zvolí ovci

A co ty, done Víto - už jsi si vybral, zaplatil a obdržel svoji ovečku - a nebo po ní stále marně toužíš a z nedostatku jiné činnosti jen tak volně plácáš játrama? ;-) ;-) ;-)
6. 3. 2020 23:53
Re: trend se ukazuje
Ja zatim cekam na tu dostupnost elektromobility, o ktere mluvi Tavares :-)

Z nedostatku jine cinnosti tady tak nejak placame jatrama v diskuzi vsichni :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
7. 3. 2020 00:01
Re: trend se ukazuje
Takže co sám nerad, jiným rád bys vnucoval. Neříká se tomu (tuším) pokrytectví?
Avatar - Barrichello
6. 3. 2020 21:00
Re: trend se ukazuje
Proč sis vybral Octavii a ne třeba Dacii či Ladu za 200? To ti nepřijde dostupné? :-)
6. 3. 2020 21:05
Re: trend se ukazuje
Octavia ma velke prodeje..
7. 3. 2020 00:35
Re: trend se ukazuje
To Sandero zrovna tak! ;-)
6. 3. 2020 19:43
Re: trend se ukazuje
Naopak, nová generace TDI Evo je díky dvojitému vstřikování močoviny extrémně čistá! :-) :yes: :yes: :yes:
6. 3. 2020 19:46
Re: trend se ukazuje
Uz zase?

Jasne: clean diesel :-) :-) :-)
6. 3. 2020 19:50
Re: trend se ukazuje
Tentokrát už opravdu ano. Škoda, že tento motor ty idioti v tehdejším VW nenechali zavést do výroby už před dieselgate. Ale jejich nekonečná chamtivost jim to nedovolila... :-( :no:
6. 3. 2020 19:57
Re: trend se ukazuje
Tak na te chamtivosti se shodneme :yes:

O tom, ze se filtr musi vypalovat vis?
Ze podle aktualni EU6 muzou auta vypoustet v realu emise nad limit vis?
A ze smi :-O stale pouzivat defeat device?
6. 3. 2020 20:49
Re: trend se ukazuje
Hele, mě to nemusíš vysvětlovat, já tohle vše samozřejmě vím. Ale jinak jsem benzinofil až do morku kostí! ;-) Ale pokud bude do budoucna EU tak šíelt s CO2 jako dotuď (např. zdaněním aut podle CO2), tak bych samozřejmě přešel na naftu. :-)
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 23:19
Re: trend se ukazuje
Když může být park nabíječek o souhrném deklarovaném výkonu 7 megawattů (24 hodin denně 7 dní v týdnu) napájen "jenom z obnovitelných zdrojů" https://www.auto.cz/…tromobily-133419 - tak copak máš proti čistému dízlu? ;-) ;-) ;-)
8. 3. 2020 14:30
Re: trend se ukazuje
Ty jsi ten odkaz ani nečetl, viď...Píšou jen o překračování limitu emisí pevných částic JEN v průběhu regenerace DPF a jen u modelů Nissanu Quasqai a Opelu xxx.

S Octou III článek nemá žádnou souvislost, s emisemi ve městech téměř také ne, regenerace se obvykle spustí až na dálnicích.
8. 3. 2020 15:30
Re: trend se ukazuje
Pletes se, cetl.

Ja reaguji na to, ze diesel je cisty.
To je protimluv.

To, ze splnuje normu, neznamena, ze je cisty.
Jelikoz regenerace filtru se do emisi nezapocitava. :-O
Ale v realu samozrejme probiha!!!

Myslis, ze TDI filtr necisti?
Cim vic budes vedet o emisich dieselu, tim min budes verit, ze je cisty.

Podle tve posledni vety si nejsem jisty, ze jsi to cetl ty. :-)
9. 3. 2020 14:44
Re: trend se ukazuje
Tak pokud jsi to četl, tak jsi to nepochopil. O Škodě ani VW v článku není ani písmenko. Ty máš celý příspěvek o dieslové Oktávce.

O emisích vím asi víc než ty (tedy než ty tady reprezentuješ), základem je to, že norma EURO 6d temp je pro benzin i diesel stejná a tudíž mají obě koncepce emise srovnatelné.
10. 3. 2020 21:34
Re: trend se ukazuje
Mas nejaky duvod se domnivat, ze regenerace filtru Octavie probiha s nizsimi emisemi nez u zminenych dvou aut???
Sem s nim.
6. 3. 2020 19:32
Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektromobi
Tato moudrá slova pana Tavarese by si měl vzít k srdci hlavně ten elektromaniak, co teď řídí koncern VW! A hlavně vedení EU, samozřejmě|!!!
Rozbalit vlákno
15
6. 3. 2020 19:40
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Myslis tahle slova?

Vedeme tuto velkou elektrickou bitvu pod omezením cílů CO 2 . Jde o to, aby byla revoluce v oblasti čisté mobility dostupná. Musí být zpřístupněna co největšímu počtu lidí a musí mít masivní účinek, protože náklady na volný pohyb při nulových emisích jsou vyšší než náklady na konvenční mobilitu. Jedná se o velký boj od roku 2020 do roku 2025: snížení nákladů na zpřístupnění elektrifikovaných vozidel s významným dopadem na životní prostředí.
6. 3. 2020 19:46
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Asi jsi nezažil bolševickou totalitu, abys dokázal "číst mezi řádky" těhchto "korektních formulací". Přeloženo do jasné češtiny - "pod terorem EU vedeme předem prohranou bitvu o to, vnutit zákazníkům auta, které nechtějí, protože elektromobilita je zcela slepá vývoj automobilového vývoje". ;-)
6. 3. 2020 19:56
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Vis tady ale vubec nemusis cist mezi radky.

Tady je vse (pro i proti) napsano v radcich!!!

Jen si to musis precist cele ;-)
6. 3. 2020 19:56
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Takhle nějak to bylo myšleno. A. Prost to řekl trochu jinak:
Zničíte evropský automobilový průmysl, říká Prost o posedlosti elektromobily Více na: https://f1sport.auto.cz/…ti-elektromobily
6. 3. 2020 20:15
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Já jen stále nechápu, proč vše musí odnést a zaplatit motorista??? Jaké emisní systémy mají letadla, kterých napočítam 20 za hodinu nad hlavou, mají filtry GPF, nebo EGR? Co ty lodě, které vozí lithium z Konga do Číny na výrobu baterií do vašich elektromobilů? Atd atd....
Tady si můžete přečíst kdo a kolik...

https://oenergetice.cz/…nti-co2-na-svete
6. 3. 2020 20:19
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Vazne vsechno plati motorista?

https://oenergetice.cz/…cit-30-eur-t-co2

https://www.mzp.cz/cz/letectvi
6. 3. 2020 21:01
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
To jsou známé věci, nic se tam nepíše např. o emisním systému letadla, protože žádný nemá.
Asi můžeme říct, že většina letadel je používána komerčně, tudíž jejich neekologický provoz zaplatí pasažéři. Povolenky tepelných elektráren zase odběratelé energie. Já jsem měl na mysli např. obyčejného českého důchodce, který si musí v hodnotě nového vozidla zaplatit třetinu ceny za to, aby auto kterým jede z vesnice k lékaři plnilo Euro 6 a protože to má jen 4 km a jeho TSi se neohřeje, bude mít v oleji po roce ježdění litr benzínu a za pár let dá 40tkč za GO motoru, který nemá nic najeto. Tak kdo to vlastně zaplatí???
6. 3. 2020 21:09
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Prosim te, proc do tehle debaty pletes nespolehlivost TSI?

Za tu take muze EU?????

Kdyz si koupi Toyotu, nejlepe hybridni, tak s ni budou jezdit jeho vnuocata po dvaceti letech. Bez ohledu na zpusobu pouzivani.

Takze zpet k letecke doprave, emisni povolenky uz se planuji
https://www.flowee.cz/…-co-letaji-casto
6. 3. 2020 21:16
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Momentálně mě napadlo TSi, to je ale úplně jedno, nepřímý vstřik bys asi napočítal na prstech jedné ruky u Evropských výrobců. Přímý vstřik je totiž už následek ekologické honby za co nejmenší spotřebou. A kdo má 220tkč na nový auto, asi nepořídí hybrid od Toyoty.
6. 3. 2020 21:29
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Tak jinak.

Ostatni motory (nejen Toyota a hybrid) dokazou byt spolehlive i usporne :yes:

TSI ne. Jestlize za uspornosti / nizkymi emisemi je nespolehlivost, pak na vine neni regulator, ale vyrobce!!!!!

A to, ze to jde, dokazuje treba Toyota.
6. 3. 2020 21:41
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Nevím co momentálně dělá Toyota, přímý vstřik už z principu konstrukce nemá rád jízdu se studeným motorem a je mooc citlivej na čistící schopnosti paliva, je jedno, kdo ho vyrábí. S karbonizací si vylámala zuby i Mazda, Renault, PCA.......

Nebudu tu psát, jak funguje motor, shrnutí je takové, že nové motory, aby produkovaly méně CO2, potřebují ke své složitosti mnoho drahých věcí navíc, na jejichž výrobu a distribuci je potřeba nějaké množství CO2 atd atd.
Výsledek je ten, že např. Felicia Mpi najela 150tkm po městě jen za benzín, olej a svíčky a to už dnes nejde. A takový auta obyčejní lidé chtějí!!!
6. 3. 2020 21:56
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Myslim, ze takove motory porad jsou.

Dacia 1.2
Hyundai, Toyota, Honda.

Kdyz si koupis Toyotu s GDI, tak bude fungovat..
Avatar - Barrichello
6. 3. 2020 22:00
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Chrysler/Dodge/Jeep Pentastar 3,6 a HEMI V sou pořád nepřímý vstřik nebo ruské Lady 1,6, 1,7 a 1,8
7. 3. 2020 00:38
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Proč zrovna Lady, těch se v Evropě prodá minimálně, ale nepřímí vstřik zatím nabízí třeba i Fiat Tipo, a to s turbem i bez, zato vždy se 6st. převodovkou! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - _beta
7. 3. 2020 15:56
Re: Konečně se nějaký šéf automobilky odvážil říct o elektro
Aha.
Tak to poviem kolegom, čo s tsi najazdili po meste 200 tisíc. Polo, Fabia a spol. Autá jazdia pre labáky so vzorkami.
Jazdia a jazdia ako tá Felicia.
Vlastne nie. Nie sú deravé od hrdze.
6. 3. 2020 19:54
Neuvěřitelné
Konečně někdo z vedení jednoho z největších koncernů smýšlející rozumem obyčejného člověka, co se nebojí říct svůj názor nahlas. Kéž by se chytli za hlavu všichni, šli udělat do Bruselu defenestraci a ukončili tohle emisní šílenství :yes:
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2020 20:05
Re: Neuvěřitelné
Doporucuji cerpat ze zdroje a ne z neuplne interpretace acz.

https://www.reuters.com/…ic-idUSKBN20Q2JH
Avatar - Barrichello
6. 3. 2020 20:52
Konečně se někdo nebál a řekl to otevřeně a nahlas
za mě :yes: :yes: Bravo
Rozbalit vlákno
5
6. 3. 2020 21:25
Re: Konečně se někdo nebál a řekl to otevřeně a nahlas
Přsně tak! S ekoterorismem je třeba nesmiřitelně bojovat, a ne se od těch gretistických maniaků nechat zotročit a ožebračit!
6. 3. 2020 21:32
Re: Konečně se někdo nebál a řekl to otevřeně a nahlas
PSA evropske normy plni.

Jsou uspesni. Vydelavaji.
6. 3. 2020 22:01
Re: Konečně se někdo nebál a řekl to otevřeně a nahlas
Neplní, proto platí pokuty, proto stahuje z prodeje určité modely např. Peugeot Traveler o který jsem měl zájem a kvůli pokutám za neplnění skončil. A bude hůř :-(

https://zpravodajstvi24.cz/euro7/
Avatar - Barrichello
6. 3. 2020 21:58
Re: Konečně se někdo nebál a řekl to otevřeně a nahlas
Greta už je mimo, ted frčí Naomi Seibt , to je fajn holka :-)
7. 3. 2020 00:39
Re: Konečně se někdo nebál a řekl to otevřeně a nahlas
To je ta "anti-Greta"? :-)
6. 3. 2020 22:29
...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
takhle nejak se vyvolava hromadna panika, nenavist, poplach. Najdeme si vetu z proslovu, rozhovoru, ktera zapusobi na tu hloupejsi cast "obecenstva", kterou ani nenapadne najit si original, protoze je to presne to, co prida do toho pomyslneho "kotle" jejich nenavisti.
Samozrejme, ze to, co je napsane nahore Tavares opravdu rekl, ale hned dalsi vety upresnuji co tim chtel vyjadrit.
“The battle from now on is that zero emission vehicles become affordable between now and 2025,”
"The lack of a dense charging network, the limited operating range of electric cars as well as uncertainties surrounding the long-term price of electricity, are hindering a broader adoption of electric cars, Tavares said."
Rozbalit vlákno
35
Avatar - _Karel_
6. 3. 2020 22:51
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Ty další věty na tom vůbec nic nemění.
6. 3. 2020 23:05
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
"The battle from now on is that zero emission vehicles become affordable between now and 2025," Tavares said.

Tato (na acz zamerne vynechana) "dalsi veta" naopak naprosto otaci smysl clanku.

Acz podsdouva, ze snizovani emisi je spatne a ze automobilkam se to nemuze povest.
Acz pise, ze Tavarese nechavaji EV chladnym.
Opak je pravdou.
Ten cil je splnitelny. A PSA ho snad splni.
VW o tom ma spis PR, ale v praxi dal prodava vykonna spalovaci SUV..

PSA ma k elektrifikaci dobre naslapnuto. Parametry e 208 (a Corsy..) me prijemne prekvapily.

Az bude (dejme tomu za pet let) nakup i provoz EV levnejsi nez u spalovaku, nebude co resit..
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 23:31
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Hele, Done, ty mi připomínáš takové ty klasické rozjuchané členy ČSM, kteřé v 50. letech za zpěvu častušek chodlili združstevňovat zemědělství a "pomáhat" čerstvým družstevníkům s rozoráváním mezí. Taky se tu svoji "velkou pravdu" snažli vnutit všem okolo sebe a protože měli podporu totalitního nadstátního útvaru, ptaké se jim to podařilo.

Jak to pak dopadlo, vím všichni. Mnozí z nadšených ČéeSeMáků, když dospěli a nasbírali nějaké zkušenosti, pochopili, za jaké agresivní hlupáky byli - a někteří se za svůj akltivismus dokázali i stydět a omluvit. Ale to už bylo houby platné... Co ty, jak to vidíš? Myslíš, že někdy dospěješ, nasbíráš zkušenosti a seznáš, za jak agresivného hlupáka jsi byl?
6. 3. 2020 23:34
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Jerry, Jerry.

Vazne si myslis, ze clanek acz vystihuje to, o cem byla ta zprava Reuters???

Ja totiz s Tavaresem snad ve VSEM co rika souhlasim!

Nevim jestli mi pochopis, protoze sem zase tahas ideologii.. Ale doufam, ze ano ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 23:38
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Víto Víto,
vážně si myslíš, že elektromobilita může ve svobodném konkurenčním boji v horizontu nejbližších 50 let zvítězit nad spalovacími motory???
6. 3. 2020 23:41
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Jsem rad za tuto otazku.
Diky.

Za 50 let ve svobodnem konkurencnim boji je to pravdepodobnost hranicici s jistotou :yes:

My se tu s Tavaresem bavime o 5i letech, vis?
To urychleni je nicmene samozrejme dane podporou statu.

Jak dlouho by tu podle tebe byl ve "svobodnem konkurencnim boji" spalovaci motor?

PS Zalezi take na tom, co nazyvas svobodny konkurencni boj. Viz tento lobby clanek :-)
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 23:55
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Done Víto,
Závidím ti čistotu tvé uhlířské víry, kteru si nenecháš kazit tak přízemními věcmi, jako jsou fakta :D
Ale z druhé strany, budou-li elektrovehikly někdy lepší, nežli spalováky, tak proč ne?

Zatím je stav takový, že elektrovehikly v lepším případě stojí za psí štěk (a zároveň stojí majlant) - a nárůst či pokles jejich prodejů je vcelku přímo závislý na (nad)státní podpoře elektromobility a represi spalovacích motorů. Zásadní problém tkví v tom, že pokud se budeš snažit (nad) státním dirigismem omezovat, potlačovat a rušit to, co funguje a zároveň budeš pomoc dotací protlačovat to, co NEfunguje - skončíš v toalitní společnosti a ekonomicky totálně v péééérdeli

Ale abys neřekl, že tě nějak omezuji či chci ti něco zakazovat - kup si jaký elektromobil chceš, dojeď a můžeme srovnávat, co je lepší. Ale kup si ho ZA SVÉ A BEZ DOTACÍ :yes:
7. 3. 2020 00:01
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Zatim mi nic jineho nezbyva. Zadne dotace pro fyzicke osoby v CR nejsou.

EV jsou uz ted ve spouste parametru lepsi.
https://m.youtube.com/watch?…

Problem je "jen" s nabijenim/dojezdem a hlavne s cenou.

PS Ja ti zase zavidim, ze ve svete, kteremu vladne ropa, tradicni automobilky, jejich emisni podvody a dezinformacni kampane (viz tabakovy prumysl, Exxon mobile atd.) neco nazyvas svobodnym konkurencnim bojem.
Avatar - Jerry.Gunman
7. 3. 2020 00:11
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
A v jiné spoustě důležitých parametrů jsou EV o poznání horší a nekonkurenceschopné.
Problém je "jen" s těmi rozhodujícími parametry.

S elektromobilitou je to jako s teleportací :D Všechno už je zpracováno a připraveno - zbývá už jenom dořešit tu maličkou až zanedbatelnou drobnost - jak to udělat, aby to fungovalo :D
7. 3. 2020 00:14
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Ja netvrdim, co je rozhodujici.

Ja tvrdim, ze EV jsou ve spouste parametru objektivne lepsi. UZ TED.
Namatkou: akcelerace, odezva na plyn, plynulost, tichy (lokalne) bezemisni provoz, moznost temperovani interieru pred jizdou, zadne start-stopy, moznost tankovat doma, moznost tankovat v praci, levny bezudrzbovy provoz atd.

A naopak samozrejme v dojezdu, nabijeni a porizovaci cene horsi.

Chapeme?

Bohuzel, radikalni odpurci EV si nedokazou priznat jedinou vyhodu EV..

Ja jen cekam na snizeni ceny / dostatek pouzitelnych (to je pro me dojezd aspon 200km) ojetin..
Avatar - Jerry.Gunman
7. 3. 2020 00:20
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Tak tak... Asi jako Trabant stojící v muzeu. Ten je taky ve spoustě parametrů objektivně lepší, než nová auta - má nižší spotřebu paliva, nižší poruchovost, nižší hlučnost, výrazně niží pravděpodobnost způsobení nehody...
Jenom má jednu takovou malinkatou (téměž zanedbatelnou ) nevýhodu - nejezdí. Ale kdo by ztrácel čas s nějakými rozhodujícími a důležitými parametry...

Bohužel, radikální odpůrci Trabantomobility si nedokážou přiznat ani jedinou výhodu pro Trabanta :D
Chápeme? Asi ne, viď ;-)
7. 3. 2020 00:22
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Mas pravdu nechapu te. Vis proc?
Bo si napsal kecy o nicem.

Nebo vlastne jo.

Precti si predposledni vetu v me predchozi reakci ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
7. 3. 2020 00:25
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Používám tutéž srovnávací logiku, jako ty.
Pakliže ji nechápeš, nechápeš ani svá vlastní srování :D
7. 3. 2020 00:27
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
OK.

Podle tebe je EV uplne k nicemu.
Neni lepsi v nicem.

Diky za plodnou trabantovou diskuzi.
Samozrejme mas pravdu :-)

Preju prijemny zbytek vecera, straveny necim smysluplnejsim...
Avatar - Jerry.Gunman
7. 3. 2020 00:31
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Skutečně jsem se někde vyjádřil, že EV není lepší VŮBEC V NIČEM?
Dáš mi prosím odkaz?
Ono se poměrně obtížně diskutuje s člověkem, který záměrně odmítá rozlišovat podstatné a nepodstatné, rozhodující a nedůležité... a podobně
Avatar - Jerry.Gunman
7. 3. 2020 01:06
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Tak si ty tebou výslovně zmiňované výhody elektromobility malounko rozebereme, jo?
- akcelerace - ano
- odezva na plyn - to je jinými slovy řečeno totéž
- plynulost - sporné
- tichý provoz - KRAJNĚ sporné. Dnešní benzíny jsou velmi tiché a naopak do E-vehiklů se mají přidávat nějaké generátory zvuku
- lokálně bezemisní provoz - ano, s důrazem na slovo lokálně
- možnost temperování interiéru před jízdou - lež, benzínová / naftová auta to uměla snad již před 10 či více lety
- start-stopy jsou vnucené různými eko-lobisty, takže další lež
- levný provoz - sporné
- bezúdržbový provoz - lež, vše (každý lidský výrobek) potřebuje údržbu. Bezúdržbové ... cokoli... možná ani existovat nemůže
- možnost tankování doma a v práci - sporné. Za výjimečných okolností mohu doma či v práci tankovat i auto se spalovacím motorem, možnost MASOVÉHO takování elektro-vehiklů doma či v práci je také lež

Takže ze Tvých 10 tvrzení jsou:
3 pravdivá (z čehož 1. a 2. jsou významově téměř stejná)
4 sporná
a 3 lživá.

No, to jsi se moc nepředvedl ...
7. 3. 2020 11:40
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Vis Jerry, za vsechny tvy poucky vypichnu tuhle:

Odezvu na plyn (akcelerator) - podle tebe je to synonymum akcelerace.. :-)

https://en.m.wikipedia.org/…hrottle_response

Sorry, takto diletantsky presne vypada debata s odpurci EV.
Co bod to blud. Nemam uz silu ti vyvracet bod po bodu..
Vrcholem je pak oznacovat za SPORNE, ze je EV tichy a plynuly a obvinit me ze lzi :-O
Vis proc se tam davaji ty generatory zvuku do 30km/h??????
Protoze jsou EV prilis tiche. Ale pro tebe je to SPORNY.
Ty ses fakt marnej :no:

Start-stop kdyz v aute mas, tak je uuuuplne jedno z jakeho duvodu, proste je to otravny.
Avatar - Jerry.Gunman
9. 3. 2020 12:36
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Vito, Vito,
- však ti akceleraci a odezvu na plyn uznávám jako 2 separátní body, tak co sa paprčíš?
- "nemáš sílu - NEBO ARGUMENTY, abys mi má tvrzení vyvracel? :D Osobně to tipuju spíše na to druhé...
- sám potvrzuješ, že elektromobily jsou PŘÍLIŠ toché,proto se do nich dávají generátoy zvuu. PROTO tuto (tebou deklarovanou výhodu) považuji za spornou

Budeš-li mít nějaké argumenty, ozvi se
7. 3. 2020 09:13
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
A kvůli tomu čekání chceš zničit život miliónům lidí?
7. 3. 2020 11:43
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Jestli nekdo nekomu nici (otravuje - doslova) zivot, tak jsou to majitele dieselovych aut (s EU5 a nizsi) lidem ve mestech a za nimi jedoucich..
7. 3. 2020 13:48
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Dneska ničí život lidem stvoření jako jseš ty.
7. 3. 2020 21:33
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Promin, to me opravdu mrzi.

Cim konkretne ti nicim zivot?
7. 3. 2020 22:15
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Niektorí už fakt nevedia, čo by ešte vymysleli...
Avatar - honzaHK
7. 3. 2020 14:24
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Jako agresivní hlupák působíš ty. Oslovuješ ostatní rádoby žoviálně, nicméně pejorativně, věčně diskutující osočuješ z nedostatku zkušeností, prostě klasickej hulvát, co všude byl a všechno zná. Nejsem ani na jedné straně barikády, ale Vito je jeden z mála, co diskutuje věcně a hlavně slušně, urážku jsem od něj nikdy neslyšel.
Avatar - Jerry.Gunman
9. 3. 2020 12:49
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Jene, uděláme spolu dohodu - souhlasíš?
Ty (na protest proti tomu, co píšu) nebudeš číst a komentovat mé příspěvky
A já se tuto "strašlivou ránu osudu" pokusím nějak přežít
Dohodnuto?

A k tomu JAK píšu... Párkrát (2-3x) v životě jsem už byl smrti TAk blízko, že až... Pak člověk zjistí, JAK malicherná a zoufale nepodstatná je velká většina věcí, které předtím považoval za velké problémy.

Vyzkoušej si to, je to nesmírně osvobozující zážitek. Pak se i ty budeš z velké výšky a odstupu koukat na to pinožení, budeš se jím bavit a budeš si říkat "no no no no no :D "
Avatar - honzaHK
12. 3. 2020 23:21
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Hele, jeden takovej, co svůj styl psaní omlouvá těžkým životem, už tady je. Všichni to měli nebo maj někdy těžký. Za to se veřejně neschovávej, tím soucit nevyvoláš. Spíš naopak.

Faktem je to, že tvoje komplikované a jakoby vzletné komenty jsou většinou pouze urážkami. Tvoje rady ohledně povznesení se nad pinožení jsou legrační, prostě všechno zná a všude byl.
6. 3. 2020 23:18
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Pokud rozumis psanemu anglickemu textu, pak pochopis o co mu slo.
6. 3. 2020 23:30
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Tady mas jinou citaci Tavarese.
Preklad z francouzstiny:
Cíle CO 2 :
„Naším cílem pro Evropskou unii je snížit emise z našich nových automobilů na průměrně 93 gramů CO 2 / km. Tento cíl jsme interně integrovali tak, aby byl respektován nejen po celý rok, ale také každý měsíc. Je to vnitřní disciplína. Náš cíl jsme splnili jak v lednu, tak v únoru. S našimi 10 elektrifikovanými modely máme mix od 10% do 20% elektrických vozidel.
Šéfem PSA, že jsem také občan, má názor a odpovědnost za budoucnost a udržitelnost svého podnikání. Za 10 až 20 let budou lidé posuzovat moji účinnost. Úroveň CO 2, máme agresivní strategii. Nezůstali jsme obě nohy ve stejné botě. Chci, aby moji zaměstnanci, když se vrátí domů, řekli svým dětem, že pracují pro stavitele, který má etický rozměr a který respektuje životní prostředí. "
https://www.lepoint.fr/automobile/psa-coronavirus-co2-fiat-les-verites-de-carlos-tavares-03-03-2020-2365454_646.php

Napis mi, jak rozumis psanemu textu :-) :-) :-)
Zrejme chapes psany text presne opacne, nez co v nem stoji..
Avatar - Jerry.Gunman
6. 3. 2020 23:34
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
"...nezůstali jsme obě nohy ve stejné botě"

Tak tohle si fakt nechám vysvětlit :D
6. 3. 2020 23:45
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Tak se obrat na Marianka :-)

To je expert na chapani textu :-D
Avatar - Jerry.Gunman
7. 3. 2020 00:04
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Ty tady hážeš odkazy na překlady z francouštiny, tak ty vysvětluj obě nohy ve stejná bota :D
7. 3. 2020 00:10
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Dal jsem ti odkaz :-)

Tak se starej..

No vim, ze to zlehcujes. Ale Tavares pise o ekologii a zodpovednosti pro pristi generace.

Ale to urcite nekoresponduje s tvym ryzim svobodnym a spravedlivym.. svetem.
Avatar - Jerry.Gunman
7. 3. 2020 00:29
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Máš-li vskutku pocit, že svoboda a spravedlnost nekorespondují se zodpovědností vůči příštím generacím, reklamaci prosím vznášej ke svým rodičům či prarodičům, že Ti tyto zcela zásadní věci nevysvětlili. Mne do toho netahej, já tě vychovávat FAKT nemohu :D
7. 3. 2020 09:21
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Tavares, jako šéf velké automobilky, neřeší normy v aktuálním roce, ale normy, které ho čekají za pár let. A to bude 59g CO2. Pokud je to jinak tak PSA špatně skončí.
Avatar - _beta
7. 3. 2020 15:59
Re: ...a hloupi veri textu castecne vytrzeneho z kontextu
Čo si čakal?
Článok a následné diskusie s aspoň náznakom kritického myslenia?
To určite ... :-)
Podľa palčekov som zjavne trafil.
Avatar - jozephko
7. 3. 2020 14:21
Klasická výhovorka...
Klasická výhovorka firiem, ktoré nevedia vyrobiť vhodný elektromobil. Čo je to za rozum, začať výrobu a predaj elektromobilov od malých áut? Logika hovorí, že sa musí začať u väčších a drahších áut, u ktorých rozdiel medzi spaľovákom a elektromobilom nie je až taký výrazný. Presne ako to urobila Tesla. Najskôr začala vyrábať drahé elektromobily a postupne ide do nižších kategórií.
Ja sa Peugeotu nečudujem, že jeho elektromobily zákazníci moc nekupujú. Kúpiť si elektrickú 208-ku, čo je 3x drahšia ako benzínová, to kupec musí byť veľký eko fanatik. A/alebo milovník značky... :-)
Automobilky sú stále a stále skúšajú robiť inak ako Tesla. A vždy prídu na to, že tá "neschopná" Tesla to robí spôsobom, ktorý je ako jeden z mála správny.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _beta
7. 3. 2020 16:40
Re: Klasická výhovorka...
Tesla je náboženstvo pre bohatých.
To nie je auto pre masy.
7. 3. 2020 17:38
Re: Klasická výhovorka...
Však presne o tom píše. Najprv treba robiť luxusné autá pre najetných, ktoré majú väčšiu pridanú hodnotu, takže skôr zaplatia ten najnákladnejší vývoj. Každá nová technika najprv stojí majland a až postupom času preniká do lacnejších a dostupnejších áut. Čo ti na tom nesedí?
Avatar - _beta
7. 3. 2020 19:28
Re: Klasická výhovorka...
No veď vravíme to isté.
Akurát článok neponednáva o faktoch.
Len má za účel rozprúdiť vášnivú diskusiu.
7. 3. 2020 22:04
Re: Klasická výhovorka...
To je vcelku možné. Však sem asi väčšina z nás nechodí ani tak kvôli článkom, ale kvôli diskusiám pod nimi.
Avatar - xxc
7. 3. 2020 18:34
Re: Klasická výhovorka...
Nečakane veľký záujem o plne elektrický Peugeot e-208 by mohol priniesť zvýšenie objemu plánovanej produkcie. Model sa pritom vyrába na Slovensku, a to v trnavskom závode koncernu PSA.

Šéf automobilky Peugeot, Jean-Philippe Imparato, pre Autonews povedal, že o novú generáciu modelu 208 prejavilo záujem 40 000 motoristov, pričom polovica z nich o plne elektrickú verziu e-208. Čo sa týka realizovaných pred-objednávok, na elektromobil sa vzťahuje štvrtina z celkové počtu.

Francúzska automobilka pritom plánovala vyrábať 10 % elektrických verzií svojej novinky, a to v závode na Slovensku. Imparato v tejto súvislosti naznačil, že tento podiel by sa mohol výrazne navýšiť. Trnavský závod by tak čakali pravdepodobne nejaké produkčné zmeny.
7. 3. 2020 21:10
Re: Klasická výhovorka...
Já jsem zvědavej, kdo ty dotace zaplatí.Asi to bude na dluh, protože jinak by šli zase do ulic. Bratia z diskusie to asi nebudou.
Avatar - xxc
8. 3. 2020 10:48
Re: Klasická výhovorka...
Vsetko ide na dlh a treba zatial zit, kym to kvantitativne uvolnuju, lebo aj tak je to neudzatelne :-)