Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
nevezmeš v roce 4 esitgou a 3 superb phevy, KONČÍŠ !!!!!!!!!
nevybuduješ zázemí? KONČÍŠ !!!!!!!!!!
nebudeš mít v showroomu nabíječku? KONČÍŠ !!!!!!!!!
nevybuduješ zázemí? KONČÍŠ !!!!!!!!!!
nebudeš mít v showroomu nabíječku? KONČÍŠ !!!!!!!!!
Seš úplně blbej neznalej ničemu nerozumíš nich nechápeš = ale křičíš že sou takoví naopak všichni ostatní vzdělánim inteligencí odborností NAD tebou = NEKONČÍŠ!!!! :-!
Blbý no = uznávám. V tomhle byl socík a vláda komunisty kterej když brblaly prostě TÍPNUL = asi fajn? 😁 :-!
Blbý no = uznávám. V tomhle byl socík a vláda komunisty kterej když brblaly prostě TÍPNUL = asi fajn? 😁 :-!
Dajme tomu, že je to pravda. Ale aj tak by tá druhá a tretia podmienka bola úplne v poriadku. Ako môže díler Škodovky fungovať bez vybavenia na opravu a údržbu elektromobilov?
Navyše tie počty elektrických go a superbov sú smiešne... Jedno auto do showroomu, jedno na predvádzačky, a kvóta je o chvíľu splnená...
Navyše tie počty elektrických go a superbov sú smiešne... Jedno auto do showroomu, jedno na predvádzačky, a kvóta je o chvíľu splnená...
jozephko
Nie je to tak dávno, čo sa 1 milión elektromobilov celkovo považovalo za sci-fi. Teraz sa na milióny dá rátať už ročná produkcia...
Blíži sa moment, kedy cena batérií poklesne natoľko, že elektromobily sa cenovo vyrovnajú spaľovákom. Kedysi sa to odhadovalo na rok 2026 (elektrofóbi sa z tohto dátumu smiali), potom sa odhad upravil na rok 2024 (to sa smiali ešte viac) a posledné odhady hovoria už o rokoch 2022-2023.
Už sa na to teším. Aj na Muskovu prezentáciu nových batérií Tesla, ktorá bude budúci mesiac.
Blíži sa moment, kedy cena batérií poklesne natoľko, že elektromobily sa cenovo vyrovnajú spaľovákom. Kedysi sa to odhadovalo na rok 2026 (elektrofóbi sa z tohto dátumu smiali), potom sa odhad upravil na rok 2024 (to sa smiali ešte viac) a posledné odhady hovoria už o rokoch 2022-2023.
Už sa na to teším. Aj na Muskovu prezentáciu nových batérií Tesla, ktorá bude budúci mesiac.
Tak tak - a stačí maličkost. Pomocí různých restrikcí, zákazů, emisních norem hnaných na či za hranice možného a podobných dalších úchylností zdražovat a omezovat uta se spalovacími motory, masivně dotovat elektrovehikly- a voiláááááá😁 😁 😁
těš se na to, jak globální ekonomika půjde do říti budou se muset nalít stovky miliard euro aby nebyla celosvětová recese....čína dodnes jede asi na 40% kapacit, itálie asi na 50% a nechtěj vedět na kolik jede korea, brzy pojede německo a francie….
Utopistické fantazie neomarxistů....v roce 2022 bude velký kulový 😄
Utopistické fantazie neomarxistů....v roce 2022 bude velký kulový 😄
Moh by si konečně PŘESTAT blekotat SVOJE pamakroekonomický KRAVINY? Díky
Co tebe jako zarytýho marxistu vzývajícího období kdy i fakt tupej komunista věděl že zaostání je nepředstavitelnejch rozměrů https😐/www.youtube.com/watch?… vede ke kritice = těch co vládu komunistů dle tebe aspoň trochu napodobujou? Jako že MÁLO napodobujou = že maj PŘITLAČIT? 😄
Co tebe jako zarytýho marxistu vzývajícího období kdy i fakt tupej komunista věděl že zaostání je nepředstavitelnejch rozměrů https😐/www.youtube.com/watch?… vede ke kritice = těch co vládu komunistů dle tebe aspoň trochu napodobujou? Jako že MÁLO napodobujou = že maj PŘITLAČIT? 😄
Nejsem zarytej marxista a zelený bolševiky a ekomarxisty nesnáším, pokud sis nevšiml.
A co je za blud v tom, že ekonomika jde do recese, začne se zdražovat, propouštět a krachovat?
Kdo v tomhle bude kupovat elektromobily a z čeho to budou vlády financovat?
Seš kapšpar a fanatik 😄 😄
A co je za blud v tom, že ekonomika jde do recese, začne se zdražovat, propouštět a krachovat?
Kdo v tomhle bude kupovat elektromobily a z čeho to budou vlády financovat?
Seš kapšpar a fanatik 😄 😄
Když si vezmu, jakými všemi způsoby je elektromobilita protlačována a podporována, kolika způsoby a jak strašlivě velkými žoky peněz se snažíme zasypat tu bezednou díru s nápisem elektromobilita - tak výsledná penetrace trhu ve výši čtyř setin procenta v ČR (ve světe patrně ještě daleko méně) snad není ani směšná...
Tak isto si mimo aj s zoky penez.. na 2 najvacsich EV trhoch sveta kde ich predaje limituje len nedostatocna vyroba je driviva vacsina bez akejkolvek dotacie alebo zvyhodnovania. Ty si asi jeden z tych co este nepochopil ze vyroba a predaj EV su pre najvacsich vyrobcov silno ziskove.
Prozraď prozraď mi to sladké tajemství ... KOLIK elektromobilů jezdí po této planetě? A jaký že je podíl všech po této planetě jezdících elektromobilů ku všem automobilům?
Neostýchej se, zaval mne argumenty a rozdrť mne na prach!
Ale ty raději budeš jenom tak pindat, viď 😉 😉 😉 😉 😉
Jako obvykle 😁
1. Uznas aky si sprosty ze si sa hadal s mudrejsim,
alebo..
2. Ziskas podklady preto aby si mi mohol oponovat ze trepem hluposti ja.
Ty si nespravil ani jednu z tychto moznosti a tym si iba potvrdil ze si leniva hnida 😉
Nicméně i tak děkuji za potvrzení, že umíš jenom imbecilně pindat - a toť vše. Řeknu ti, tví rodiče (doufám, že manželky ani dítek nemáš) musejí docela trpět, z velké lásky zplodit cosi takového, jako jsi ty... Boraci malí, kam jim mohu zaslat kondolenci? 😉
To sa ale budes citit trapne ked ti niekto kto sa nad tebou zlutuje vygoogli ake percento z predajov automobilov na celom svete tvoria EV 😊 A pritom ti to vyhodi hned prvy vysledok vyhladavania v googli 😊
Napoviem ti, je to radovo v desiatkach viac ako v CR co by pri zaostalosti CR trhu doslo kazdemu priemerne vzdelanemu cloveku kedze najvacsie EV trhy US a Cina sa nachadzaju prave mimo CR, to hadam vies.. nie? 😊
nemusíš mne neustále přesvědčovat o tom, JAK VELIKÝ jsi dement... 😁
Ale protože ti chápání psaného textu evidentě činí problémy, tak ti to sem dám znovu a velkými písmeny:
KOLIK ELEKTROMOBILŮ JEZDÍ PO TÉTO PLANETĚ A JAKÝ JE JEJICH PODÍL KU VŠEM AUTOMONBILŮM?
A abych nezapomněl, tu kondolenci tvým rodičům mám poslat kam? 😉
Ty bys měl účinkovat v reklamě
"Uvažujte, než to doho půjdete naostro - užívejte kondom!"- no a pak by vyjela tvoje tvář. A to by stačilo 😁
Pomer jazdiacich EV v CR 0,04%, vo svete 0,7% Daj si niekomu inteligentnemu v okoli vysvetlit ktore cislo je vacsie a kolkonasobne 😊
Pomer predanych EV za rok v CR 0,5%, vo svete 2,5%, po predchadzajucom vysvetleni ti snad vztah medzi tymito cislami uz dojde 😊 Ak nie tak pochybujem ze by si zvladol medzistatnu postu 😁
Teba si znacim ako lenivu hnidu neovladajucu jednoduchu matematiku 😊
Jak vidno, tak jako ostatní elektro-maniaci, i ty máš MIMOŘÁDNÉ nadání odpovídat na dotazy, které nikdo nepoložil
Takže tě trošičku dovzděláme, co?
Naostři si tu svou polovinu mozkového závitu - a jdeme na to😒br /> - celkový počet automobilů na planetě se odhaduje někde okolo jedné miliardy (což je IMHO docela děsivé číslo... )
- počet elektromobilů může být klidně i těch 7 milionů
Takže podíl elektromobilů vůči normálním vozům je necelé tři čtvrtě procenta.
Takže odvolávám svůj výrok o tom, že "výsledná penetrace trhu ve výši čtyř setin procenta v ČR (ve světe patrně ještě daleko méně) snad není ani směšná..."
a jednoznačně prohlašuji pravý opak 😁 😁
A to, že výsledná penetrace trhu ve výši možná i tří čtvrtin procenta, v porovnání s těmi žoky peněz, jimiž zasypáváme bezednou díru s nápisem elektromobilita, JE směšná. A to nad veškerou pochybnost 😁 😁 😁
P.S.: Tu kondolenci tvým rodičům mám poslat kam? 😉 😉 😉
Ked je pocet aut 1 miliarda a pocet EV 7 milionov co tu trepes o tri stvrte percenta? Je to 0,7% presne tak ako pisem ked ti zdovodnujem ako si mimo vo svojom debilnom tvrdenie ze 0,04% v CR je viac.
Oprav mudreho, podakuje sa ti. Oprav hlupaka, urazi sa. To je presne tvoj pripad. V oboch cislach si sa kvoli svojej nevzdelanosti pomylil prestne tak ako som pisal, radovo.
Teraz neviem co tu skusas s odvolavanim svojich dementnych vyrokov.. proste uznaj ze si trepal nezmysly kvoli svojej nevzdelanosti a osvoj si pre teba nove fakty a na ich zaklade sa spravaj.
Trapne kecy o zokoch penez si nechaj pre kamaratov spoluziakov konspiratorov.. ja s hlupakmi ktori su nepoucitelni aj po uvedeni jasnych faktov stracat cas nemienim..
na tebe museli rodiče fakt zadělat při análních hrátkách 😁
Nech si prosím někým (ideálně svalnatým ošetřovatelem) vysvětlit, že pojmy "0,7%" a "necelé tři čtvrtě procenta" jsou prakticky totožné. Navíc počty automobilů a poměry jejich počtů (jelikož auta se neustále vyrábějí a prodávají a vznikají a zanikají) jsou čísla nikoli statické, ale dynamická, která se neustále mění - takže s exaktními čísly prosím šermuj jen velmi opatwně
A dokonce jdu ještě dál - a píšu, že:
odvolávám svůj výrok o tom, že "výsledná penetrace trhu ve výši čtyř setin procenta v ČR (ve světe patrně ještě daleko méně) snad není ani směšná..."
a jednoznačně prohlašuji pravý opak
A to, že výsledná penetrace trhu ve výši možná i tří čtvrtin procenta, v porovnání s těmi žoky peněz, jimiž zasypáváme bezednou díru s nápisem elektromobilita, JE směšná. A to nad veškerou pochybnost 😉 😉 😉
Tak co, už jsi to pochopil a nebo to mám po vzoru Martina Korduly http😐/tyfoza.no-ip.com/…posledni_sud.htm napsat na řemeň a ošvácat ti to o kotrbu?
Alebo ktoré? Deutsche Post zrušilo výrobu vlastnej EV dodávky, lebo bola jej výroba vysoko neefektívna? Alebo ktorá automobilka? Jaguár, ktorý na I-Pace prerobil aj "gate"?
EV sa ani napriek dotáciam nedokážu uplatniť. Namiesto prevratných technológii batérii skôr čítam o tom, že nie je možné tak skoro vyrobiť lepšie baterky v dohľadnej dobe...
Dnes je tu plná diskusia odporcov súčasných áut a priaznivcov modernej akože eko elektro-dopravy. Iné ako relatívne fanatické eko-príspevky majú pomerne veľa "mínusiek". Príde čas, kedy sem asi veľa z nás prestane chodiť a radšej zavítame na nejaké fórum amerických V8.
Nič proti eko autám. U mňa táto kategória ale končí v dnešnej dobe u plug-in hybridov.
Celé to novodobé EKO šialenstvo skôr dovedie veľa ľudí k istému druhu odporu, ktorý nakoniec bude viesť k voľbe iných politikov... Nie som proti ochrane našej Zeme, ale je potrebné to robiť s rozumom, vedecky podloženými argumentami, navrhovať riešenia...
Prostě to jinak nejde = MUSÍME tu ropu co vznikala miliony let a my sme jí za století polovinu proplejtvali = nějak nahradit
Viz já 22😁2 https😐/www.auto.cz/diskuse/74230/1?… a de to rozepsat i líp 😄
Keď pozriem okolo seba vidím presný opak. Máme kupovať stále nové produkty, ktoré sú lepšie, výkonnejšie, viac COOL... Hlavne ich meniť často, aby sa zachoval hospodársky rast. Mali by sme ísť iným smerom - používať kvalitné výrobky čo najdlhšie a mať možnosť ich "upgradovať" (napr u práčky vymeniť software...). Samozrejme bolo by to drahšie, menej komfortné... Ale ušetrili by sme zdroje.
Žijeme v konzumnej spoločnosti, kde chce veľa jedincov mať stále viac a viac. Mali by sme začať práve tu - nechcieť veľa, ale tak akurát s ohľadom na naše zdroje. Nemyslím si, že je to to isté, čo chcú politici, boháči..., ktorí očakávajú neustály hospodársky rast.
Podle zpráv co mam jsou saudové schopni navýšit těžbu o 50%, rusové o 20, američani o 15 a kanadani o 70, venezuela při plném najetí všech zařízení o 300% a některé africké země o 200-900% 😄
Pokud by to udělali všichni najednou, cena ropy padne na 15 USD 😄 😄
za posledni 2 roky byla cena ropy v prumeru $70 a az se ceny ustali, zase se vrati k teto urovni, protoze zeme zavisle ne rope by zkrachovaly.
o moc vic nahoru to jit nemuze, protoze pak amici vyrazne zvysuji tezbu a cena jde dolu, pod $50 to zas moc dolu jit taky nemuze, protoze pak amici tezbu zas snizuji a cena jde nahoru
co muze v delsim horizontu poslat ceny ropy dolu, tak velky rozsireni elektromobilu, tedy velky propad poptavky a prebytek ropy i pri vypadku amiku. pak bude otazka, jak se s tim vyrovnaji prave ty zeme na tezbe ropy zavisle
Ano, najvacsi vyrobcovia (Tesla a Cinski vyrobcovia) su silno ziskovi.
Tesla ma marzu 20-22% na kazdom kuse, iba Ferrari ma vyssiu marzu.
Ak by si si poriadne zistil informacie o instalovani 2.5 HW namiesto 3.0 verzie tak zistis ze sa to tyka iba prvych par stoviek modelov vyrobenych IBA v Cine a to kvoli nedostatku HW kvoli corona virusu. Hned ako bude dostatok 3.0 HW tak bude dodatocne vymeneny. Ak niekto chce svoje auto tak radsej ho bude mat urcity cas so starsim HW ako nemat ho vobec a cakat nanho.
Deutsche post uplne odflakla navrh a vyrobu.. nezvladli to.. tak isto by nezvladli ani vyrobu ICE verzie.
Jaguar je parodia na EV vyrobcu. Nemaju baterky a ked ich maju tak ich EV je jedno z najneefektivnejsich.
Skor ako tu zacnes fabulovat o tom ze sa nevedia EV presadit, skus si zistit ako decimuju predajmi ICE konkurenciu tam kde su nulove dotacie 😉
Ja povazujem PHEV za tu najhorsiu kombinaciu EV a ICE sveta - super drahe a preto tak chabo predavane, horsie ako EV, horsie ako HEV.
Ludia sa delia iba na tych ktori nevyhnutne povazuju za ekosialenstvo a na tych ktorym to uz doslo.. 😉
Nikto ta na tomto portali nedrzi... ale ak tu uz si, nepis nezmysly lebo ta tu vzdy niekto sfukne faktami.
Asi čítam iné portály ako Vy.
Vaše fakty sú pre mňa slabé. Ak budem čítať o skvelých predajoch EV potom zmením názor. Zatiaľ čítam, aký sú skeptický šéfovia automobiliek, EV ich ťahajú ku dnu, nové batérie v nedohľadne, ceny neklesajú... a tie autá nikto nechce (opakujem sa).
Netvrdím, že elektrina nie je cestou budúcnosti - nie ale v dnešnej forme s 600 kg batériou, nekonečným časom nabíjania... Nejako sa to nakoniec "utrasie", ale nebude to zajtra, ani pozajtra. Povedzme o 10 rokov bude jasno, akým smerom pôjdeme. Zatiaľ sledujem vývoj spaľovacích motorov - moderné diesle sú extrémne čisté, aj na benzínoch sa pracuje... V krátkodobom horizonte verím skôr tomuto smeru.
Ešte k Tesle - je to pre mňa podobný kult ako výrobky od Apple 😉. Vraj sú najlepšie, myslia si niektorí. Ostatní si klepú na čelo bez toho, aby závideli 😉.
Ešte by som sa nakoniec spýtal😒br /> ".StenLi." - čím jazdíte Vy? ak sa smiem spýtať...
Ak to nebude elektro-auto, budem vážne sklamaný. Dúfam, že ak čistou náhodou nemáte EV, máte minimálne niečo ekologickejšie ako moje "smradľavé" benzínové auto splňujúce EURO 6.
Tieto prvoplanove a dookola sa ako cez kopirak opakujuce nezmysly tu (a nielen tu) citam roky 😊 Vazne, uz vam do kompletky binga chybaju len perly ako: "Tesla skrachuje" "Dojde litihium" a "Za 10 rokov budu vsade po poliach toxicke baterky" 😁 Pekne vidno ze su to veci prevzate z antiEV lobby, ale tie casy su uz prec a EV si obhajili svoje miesto a uznavaju to aj sefovia najvacsich antiEV automobiliek, vid vyjadrenia VW sefov a ich nebyvale obrovske 60 miliardove investicie do EV.
Takze jeden za vsetky: "Predaje EV bez dotácii prudko padajú" Nezmysel. Predaje EV kopiruju ich vyrobu = vsetky vyrobene EV sa hned predaju, cize dopyt nasobne prevysuje ponuku, naopak ludia cakaju mesiace v poradovniku a fabriky na baterky nestihaju vyrabat dostatocny pocet baterii a preto vyrobcovia co stale nepochopili ze kto chce vyrabat EV musi mat najprv baterky, cize VAG, Kia/Hyundai, Jaguar atd.. museli zastavit vyrobu svojich EV a zakaznici cakaju. Od zaciatku roka su dotacie na Teslu v US nulove, opakujem nulove. Padli teda predaje? Samozrejme ze nie 😊 Lebo to co pisete je nezmysel. Ak chceme ostat v EU, Model 3 bol v Decembri 3tie najlepsie predavane auto.. nie EV ale zo vsetkych aut 😊 To je uplny opak tvrdenia ze EV nikto nechce 😊 Ludia maju o EV nasobne vacsi zaujem ako je vyroba, preto sa ziadne EV nevyrabaju na sklad, automobilky ohlasuju vystavbu EV fabrik, alebo ju uz realizuju a zaroven zatvaraju fabriky na ICE auta pretoze sa im kopia na sklade.
Odporucam necitat EVhate portaly, skuste nieco zahranicne 😉 a aktualne.
K Tesle a Apple. To ste uplne mimo. Nikdy ste nepoculi sefov Apple povedat ze ich konkurencia je roky pred nimi a nevedia ako ich momentalne dohnat. Presne toto tvrdia sefovia tych najvacsich automobiliek o Tesle. Nie zo srandy predbehla trhova hodnota Tesly vsetky automobilky do jednej okrem Toyoty. Apple pouziva v pc rovnake Intel procesory a AMD grafiky ako konkurencia, v mobiloch priamo od konkurencie nakupuje displeje, pamate, flasky a chipy. Nic z toho sa nedeje u Tesly. Hodnota Apple je umelo zdvihnuta, transformovali sa na vyrobcu smartphonov kde pokryvaju iba smisnych 10% predajov. Tesla je najvacsim vyrobcom EV na svete s nasobnymi predajmi oproti druhemu najvacsiemu a ziadna automobilka nestavia tovarne takym tempom ako Tesla takze jej naskok sa bude iba zvysovat.
Jazdim jednym z najekologickejsich aut ake existuju pri zaratani vsetkych vplyvov od vyroby az po prevadzku a servis - 10 rocnym Priusom 3 generacie. Nie preto ze by som isiel po ekologii za kazdu cenu, ale bola to najvyhodnejsia kupa v pomere cena/spolahlivost/spotreba/vybava za vacsie auto s automatom a bez hrkotaveho nespolahliveho dieslu. Po meste kde vacsina aut na SR dnes travi vacsinu casu, jazdi ako ziadne ICE auto. EV nemam preto ze byvam v bytovke a do prace kde si ho mozem nabijat zadarmo nechodim lebo robim z domu. Ako nahle si postavim dom, kupujem EV. Clovek co ma hybrid a uziva si vyhody EV pohonu aspon ciastocne sa uz k zastaralemu ICE nikdy nevrati. Uz jedine hybrid alebo EV.
Ake auto mate vy?
Čo čakáš, že sa predaj elektroáut medziročne zdvihne o 1000 %? A od koho by ich zákazníci toľko množstvo asi kúpili, keď jedinou automobilkou, čo vyrába plnohodnotné elektromobily, je Tesla?
Nie som fanatik do elektromobilov, ale nezatváram oči pred realitou ako tie budhistické opičky. Ale tie asi ty nepoznáš...
https😐/www.autoforum.cz/…de-zvlaste-v-cr/
P.S. Prozradím ti sladké tajemství - chystám se na tomto světě pobýt ještě mnohem, mnohem déle, než 10 le (a na stáří si hodlám pořídit Mustang 5.0 V8 a pořádně si ho užít)! 😉
pokud to své e😜ozé míníš doopravdy vážně, neměl bys váhat s návštěvou odborného lékaře a příslušnou medikací 😁 Ono to vypadá, že už je pomalu pozdě 😉 😉 😉
Co umí i pidibaterka a malej nijak výkonnej elektromotůrek Aurisu hybrid nevěřil Ozzy = dokud nezačala místní tradice měření = už věří https😐/blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ 😉
Kdybyste vy ODPŮRCI VŠEHO MODERNĚJŠÍHO tolik času jako ODMÍTÁNÍ pokroku věnovali chápání CO se to děje a PROČ se to děje apod. možná byste... nakonec pochopili že svět fakt NEKONČÍ realitou tvýho mozku a jeho závěrů a názorů :😉
Sranda co.
Kámoš co má 500 HP ujede na nádrže 700 km 😄 I když s tím valí jak hovado.