Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf Jaguar Land Rover se ostře obul do Grety Thunberg. Co dělá špatně?

Známá klimatická aktivistka společně s dalšími aktivistickými skupinami prý jen zveličují a vytvářejí problémy, na které však nenabízejí žádné řešení.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
13. 3. 2020 11:45
Re: Diky, Greto
Nazdar neomarxisto, co říkáš na tohle?

To se týká i Elktropleček, tak co ted s tím? Zakážem naprosto všechny auta?

Hahaha https://www.idnes.cz/…503_automoto_fdv
Avatar - Barrichello
12. 3. 2020 12:24
Re: Kušuj, Greto
Teta Gréta je zmanipulovaná loutka :-) Kde tahaj za nitky ekoativsti, marxisti, výrobci EV aut, solárů, větrníků, nabíječek, paroplynovek, biomasy, ti co to stavěj, lidi z vodíkového byznysu at atd. Miliony lidí čekající s nataženou rukou na dotace, regulovaný trh a kšefty.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2020 12:21
Re: Diky, Greto
Největší ekolog je Trumpeta, dneska zakázal všechny lety Evropanů do USA :-) To padnou emise co.
Barbíny a sugardaddy budou brečet, čumenda v Las Vegas a New Yorku holt nebude.

Druhý ekologové sou libanonci, co zakázaly lety čínanů, korejců, němců, italů, španělů, francouzů do Libanonu :-)

Jistě že sei přeju, aby jste neměli finance na vaše ujeté a nebezpečné ekologické experimenty a omezování práv a svobod lidí. Kdyby to zítra krachlo, bylo by pozdě :-)
Avatar - Jerry.Gunman
12. 3. 2020 10:45
Re: Kušuj, Greto
Argumentační guru jako tetka Gretka, která s obličejem zkřiveným do nenávistné grimasy vykřikuje "jak jste si mohli dovolit" a "ukradli jste mi dětství", případně "CHCI, ABYSTE ZPANIKAŘILI?

Tak na tu fakt nemám. A ani mít nechci ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
12. 3. 2020 10:42
Re: Kušuj Greto
Takže Done Vito

ty tady nahnojíš 5 odstavců o tom, jaký je Fighter Pilot hlupák, jak neumí pracovat s daty, jak neumí analyzovat... abys poté, co vychladneš v jednom kraťoučkém PS připustil, že to, co Fighter Pilot uvádí, je zřejmě správné

Člověče, tohle je už ale FAKT HODNĚ těžká schíza, co tu předvádíš. A pak se div, že jsi lidem pro srandu
12. 3. 2020 07:43
Re: Diky, Greto
Promin, ty vazne nejsi schopny pochopit to, ze to usili je o potlaceni VESKERYCH provozni emisi CO2 elektromobilu?
Ja jsem ti poskytnul nejaka data a ty s nimi bohuzel neumis pracovat.

Az se potlaci VESKERE - VSECHNY emise.
Tak se z 2,4% stane 10%-12%.
Treba v Norsku uz je tomu tak dnes!
Ten graf tam mas dokonce v tom odkazu take!!!!!!
A sice je to ten, pod kterym je napsano "ELEKTRINA Z OBNOVITELNYCH ZDROJU".
A pak skutecne neni uspora u EV (tvych) 20% oproti spalovaku, ale bude se blizit 100% (provoznich emisi) :-o :-o :-o
O tom je to usili. :yes: Jen ty ho bagatelizujes (delis ctyrmi - podle aktualniho :no: energy mixu).

Doporucuji vice analyzy a mene poctu :-D
Nebo jinak, dvakrat mer (nastuduj data), jednou rez (pocitej). :-) :-)
Protoze ve tvem pripade jsi se kvuli spatne analyze seknul o 300% :-O
O tolik mel byt spravny vysledek vyssi ;-)

https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika

Takze znovu a lepe ;-) A dojdes k tomu co jsem psal ja.
Timto bych to take ukoncil.
Verim, ze kazdy s ukoncenym zakladnim vzdelanim je schopny porozumet tomu co pisu. Vcetne tebe :yes:
Cau

PS Abych te uklidnil, tvuj vysledek byl pro SOUCASNY stav zrejme spravny. Problematicky byl ten ukvapeny zaver, ktery jsi z toho ucinil ;-)
12. 3. 2020 07:26
Re: Diky, Greto
Čísla si necucám z prstu, ale z tvého odkazu.

Článek v odkazu je z března 2019, aktualizován v dubnu 2019, zdrojem je web Evropského parlamentu.

A znovu: ten zdroj/odkaz jsi sem dal ty!

Zbytek je matematika: Emise CO2 z dopravy tvoří 30% emisí CO2 v EU, z toho 72% je silniční a z toho 60% je osobní = 22% emisí CO2 v EU tvoří osobní doprava.

Emise CO2 z výroby elektřiny u elektromobilů v g/km jsou průměrně v EU o 20% nižší než průměrné emise z diesel n. benzínových vozidel.

Úplným přechodem na elektromobilitu tedy ušetříš 20% z 22% emisí CO2 v EU = 2,4% z celkových EMISÍ CO2 v EU

Shrnovačka.
Můj příspěvek: třikrát čistá data, použitá z tvého odkazu, který je oficiálním webem Evropského parlamentu. K tomu trocha základní matematiky.
Tvůj příspěvek: urážky, lži, ohýbání faktů. Ty možná i něco znáš, nakonec děkuji ti za opravdu dobrý odkaz, ale diskutovat neumíš a ani nechceš, chceš tady jen vykřičet svou pravdu a urážet lidi s trochu jiným názorem. no, odkopal ses hezky.

Tímto debatu s tebou končím, je to ztráta času. Ostatním doporučuji totéž.
12. 3. 2020 01:03
Re: Boj proti klimatickým změnám...
:-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: To je přesné! ;-)
12. 3. 2020 00:12
Re: Klobouk dolů
Proc bych ti proboha mel vyvracet stehovani narodu? :-) :-) :-)

https://climate.nasa.gov/evidence/

Mrkni na to jeste jednou, treba to das ;-)
Poradim ti, dulezity je az ten druhy obrazek s koncentraci CO2.
Ten prvni s ledem a polarnikama si muzes take prohlednout.
Ale relevantni je az ten druhy.

A vsimni si, ze v dobe stehovani narodu se s co2 nic extremniho nedelo.
Narozdil od dnesni doby!
12. 3. 2020 00:10
Re: Diky, Greto
Aha, ty jsi uplnej argumentacni guru.
12. 3. 2020 00:08
Re: Diky, Greto
Tva cisla mi nepridou srandovni.

Tvy predpovedi mi desi (jelikoz mam pocit, ze si to tak prejes).

Pokud vim, tak jsem ti ke koronaviru napsal, ze to neumim odhadnout.
A neprel jsem se s tebou.
Tak vlastne vubec nevim, o co ti jde.
Samozrejme, ze kdyz se ekonomika zastavi jdou emise dolu.
12. 3. 2020 00:02
Re: Boj proti klimatickým změnám, vlkodlakům a větrným mlýnů
Pro zmenu radoby vtipny pejorativni prispevek.

Diky za posouzeni me odbornosti. :-) Pro tebe radeji zustanu v anonymite diskuze. ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 23:31
Re: Boj proti klimatickým změnám...
Nejveselejší je, že neexistuje spolehlivější metoda na zničení socialistů (rudých, hnědých nebo zelených), než je nechat, aby se v reálu předvedli a zrealizovali své vlhké sny.

Nejtragičtější je, že při té realizaci se socialisté sice do značné míry vzájemně vykydlí mezi sebou, ale spolu s nimi zahynou i miliony normálních, slušných + rozumných a hlavně naprosto nevinných lidí :-( :-( :-( :-( :-(
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 23:25
Re: Boj proti klimatickým změnám, vlkodlakům a větrným mlýnů
JJ, ještě k tomu přidej boj za světový mír - a budeš už zcela dokonalej :D

BTW, kde a jako co prosím technikuješ? Protože jestliže i v práci předvádíš obdobnou úroveň odbornosti jako zde... tak to musejí mít servisáci plné ruce práce :D
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 23:21
Re: Boj proti klimatickým změnám...
Je smutný že na vaše utopistický zelený sny nebudete mít. Je vyhlášená pandemie. Za sem měl pravdu, je mi to moc líto, ale opět sem měl pravdu jako už v několik velkých kauzách tady.

Itálie zavřela úplně vše krom lékáren a obchodů s potravinami, při stavu jejich ekonomiky a zdravotnictví to znamená brzký krach. A to co itálie bude velmi brzy muset udělat Španělsko, Německo, Francie, a budou následovat další. Akciové trhy poletí raketově dolů, produkce padne na 50%. Zavládne chaos, panika, strach. Myšlenky na vaše ujeté eko nikdo nebude mít.
11. 3. 2020 23:12
Re: Diky, Greto
Ano a znas trend emisi co2 energetickeho mixu????

Elektromobil si nekupujes na rok.

A energetika se resi s nejvyssi prioritou.
Vysledkem snizeni emisi v energetice budou mj. i nizsi emise co2 u EV, :-o takze ze SOUCASNYCH 2,4% bude 10-12%.
Tvuj argument (podlozeny daty z roku 2014) je mylny!

A sice spletl si se zhruba 4x.
Zminovane usili proste neni kvuli 2,4% ale kvuli minimalne 10%.
To je rozdil!!!

Pro jistotu jeste citace, na co jsem reagoval:
Říkám si, proč někdo chce investovat tolik zdrojů a energie do rychlého snížení emisí o 2,4%, když by se stejnou investicí jinam dosáhl snížení o 20% i více.
Konec citace.

Takze s 2,4% jsi se seknul 4x a 20% sis vycucal z prstu.
O cem chces diskutovat dal?

PS Kdo ze me plati? Zase nejaka nova spiklenecka teorie. Vsechny ekology plati CEZ? Nebo EU? Klidne to rozved. :-)
11. 3. 2020 23:00
Re: Boj proti klimatickým změnám...
Viz vyse 22:59
11. 3. 2020 22:59
Re: Boj proti klimatickým změnám...
Opet radoby vtipny - ubohy.

Sorry. Vim ze my prispevky nectes, natoz abys je chapal.
Tak proc sem chodis "diskutovat"???

Ja jsem technik a proti klimaticke zmene bojuji pokrocilymi technologiemi.
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 22:44
Re: Diky, Greto
Hele Víto, když vy zelení greténi "argumentujete" tak blbě, že se to snad ani vážně brát nedá :D ;-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 22:31
Re: Diky, Greto
Všichni lžou, jenom ty si letadlo vid.

Hlavní že tvoje účelově ohnutá propaganda je OK :-) že NASA zjistila, že když čína stopla produkci v továrnách, a přeestalo se lítat letady, emise padly o 40% tu nenapíšeš vid. Ale zachrání to bolševická EU z se zelenými vymytými mozy a pomatenou tétou Grétou co zakáže auta :-) :-) :-)

škoda že na ty pomatené a utopistické plány už nebudou mít peníze. Byla b to docela sranda.

Dostal sem nová čísla, odhady lidí v karanténa na říjen sou 800 milionu až 1,7 miliardy lidí, nakažení 290-500 tis a mrtví 22-70 tis lidí (pro celý svět)
Mělo by zkrachovat 30% leteckých společností 30% hotelů a 50% všech služeb kolem cestovního ruchu, 40% vystavovatelů a pořadatelů akcí atd.
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 22:24
Re: Klobouk dolů
Seš zelený neomarxistický troll a diskuzní provokatér a kašpar. :-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 22:22
Re: Boj proti klimatickým změnám...
Vypni počítač, zahod mobil, kup si spací pytel mumie, vypni topení, elektriku, internet, jez broučky a kořínky a jdi dělat agitku před čínskou, uzbeckou, brazilskou ambasádu a osvětu na instáč at lidi nelítaj 10 ročně přes půl světa na nekupují cetky z asie.

Pak tu přijd mlít něco o CO2 z aut :-)
11. 3. 2020 21:08
Re: Diky, Greto
Done, to jsou čísla z tvého odkazu...zbytek je matematika...

Tímhle jsi se dobře odkopal. Tak asi je jasné, kdo tě platí. Pozdravuj chlebodárce.
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 20:59
Re: Klobouk dolů
To sice ne, ale proč to živit nadarmo, když by se to dalo tak hezky a ekologicky zkompostovat...

Založit do kompostu, až se to rozloží, pak tím obhodit brambory, až brambory vyrostou, uvařit, namačkat a hodit prasátku do koryta, prasátko si pomlaská, pak vyleze na dvůr, tam z něho s plesknutím vypadne cosi... nelichotivého - no a to už přicházím já, koukám na to nadělení a říkám "Servus Hammůňo, tak tě opět vítám mezi námi. Že jsi se za tu dobu ani nezměnil/nezměnila/nezměnilo " :-) :-) :-)
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 20:52
Re: Boj proti klimatickým změnám...
Tak tak... a že bys začal třeba rovnou u sebe?
Oprostit se od těch výdobytků a výhod technického pokroku (kterej tak nenávidíš), odstěhovat se z bytu či baráku někam do jurty, chovat kozy, prasata a slepice, sázet brambory a žito - ale pěkně po staru, tak, abys tu "klimakterickou stopu" stopu pěkně snižoval ... Co?
Takže zase nic, viď. Pindání 3 (_!_), ale skutek utek. Inu, je vidět, že osobou tvého srdce je greténská Greta. Ta taky jenom pindá , jako ty ;-) ;-) ;-)
11. 3. 2020 20:49
Re: Fandim ti, Greto
Jj, celej ty ;-)

Vlastne bych se uplne nedivil, kdybys tu vystupoval drive jako GTI a bezmezny fanousek VW...
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 20:47
Re: Klobouk dolů
Děkuji, greténofile

A tímto zdrojem jsi vyvrátil to, že ve sušší a teplejší období ve III. spustilo stěhování národů?
Svatá ty prostato ;-) ;-) ;-)

Já tedy chápu, že máš své limity, ale že jsou AŽ TAK NÍZKÉ... tos mne tedy překvapil :D
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 20:43
Re: Klobouk dolů
Zatímco ekogreténi (po vzoru své pošahané tetky Gretky ) umějí hlasitě vřískat... a to je vše
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 20:39
Re: Fandim ti, Greto
Tak to musel být velmi rozumný, moudrý až renesanční člověk :D
11. 3. 2020 20:10
Fandim Grete
Co jsem mohl cekat od Jerryho jineho na otazku, zda navrhuje nedelat nic, nez radoby vtipnou pitomou reakci.
:no:
11. 3. 2020 20:00
Re: Diky, Greto
Automobilky nikam zisk neinvestují ani teď, přechod na elektro platí zákazníci.

??????????????


Jinak az budes hasit pozar, bude ti kazda strikacka dobra.
Je to jako kdybys mel na tezko zvladnutelny pozar 100 hasicu, ale ty bys rekl, ze ti staci 97. Pritom dobre vis, ze bys jich potreboval tak 200.
Asi tak k tomu hloupemu prirovnani k cajove lzicce ;-)

PS Tva cisla jsou samozrejme vylhana. Spocti si kolik usetris prechodem na elektromobilitu ve Francii nebo v Norsku. Takze resime tech 12%, ne tebou vymyslena 2% ;-)
Ale zlehcovani, podcenovani, relativizace a zesmesnovani je oblibena argumentace...
11. 3. 2020 19:42
Fandim ti, Greto
No vlastne to bylo obvykle velmi podobne, jako jsi predvedl ty :-D
11. 3. 2020 19:27
Re: Boj proti klimatickým změnám...
Pradedo..

Co na to napsat?

Snad jen to, ze kdyz tu klimatickou zmenu zpusobujeme, tak ji SAMOZREJME OVLIVNIT MUZEME!
A urcite to neni nesmyslne. NAOPAK, to ze s tou zmenou budes bojovat, te bude stat mnohem MIN nez nesmyslne utopicke navrhy, ktere zminujes.
Nastesti EU vi vic nez prumerny diskuter acz (bez urazky).
Teplota je temer (s jistym zpozdenim) primo umerna mnozstvi sklenikovych plynu (predevsim CO2) v atmosfere.
A ty toho CO2 vyprodukujes nejmin 11kg za jednu 100km cestu (dieselova Octavia - 110g/km).
Za 100.000km je to uz 11 tun CO2! :-o
A to pri spotrebe 5l dieselu na 100km!

Vis, ted si spocti, kolik si toho v zivote najel ;-)
A predstav si to nesmirne mnozstvi vyprodukovaneho CO2..
A to si nejezdil se spotrebou 5 litru.
Takze jsi svym jezdenim vytvoril mozna 100 tun CO2?

Chapu, ze se o to nezajimas, tak se ale nevyjadruj ke smysluplnosti a zda to muzeme ovlivnit nebo ne ;-)
11. 3. 2020 18:52
Re: Diky, Greto
Automobilky nikam zisk neinvestují ani teď, přechod na elektro platí zákazníci.

A ano, snížení ztrát při vytápění budov = více než 20% emisí v EU.

Nahrazení uhelných elektráren bezemisními zdroji - více než 20% emisí v EU.

Zrušení emisních vyjímek pro Polsko - více než 10% emisí v EU a 3x čistší vzduch na Ostravsku

Tak ale můžeš dál řešit povodeň čajovou lžičkou = 2, 4% emisí, no.
11. 3. 2020 18:17
Re: Diky, Greto
:-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - pradeda777
11. 3. 2020 17:25
Boj proti klimatickým změnám...
....je to samé jako boj proti větrným mlýnům....nesmyslný. Klimatickým změnám se musí lidstvo přizpůsobit, protože jiné cesty není. :-[] Dobrý příklad: rozpouští se ledovce a hladina oceánů se zvedá, zatím co jinde je problém se suchem. Proto je třeba tu přebytečnou vodu v oceánech dostat tam kde je jí nedostatek. Dnes již existují technologie, které to umožní. Toto je jedna z praktických cest, kterou by se lidstvo mělo zabývat. Další možnost a ta se týká nás. Dunaj je veletok bohatý na vodu a často způsobuje záplavy. Tato "přebytečná voda" by se měla přečerpat z Dunaje systémem kanálů do suchých poldrů na jižní Moravě a sloužit k zavlažování. Aktuálně jen odteče do Černého moře, kde se smísí se slanou vodou a je tak znehodnocena.
11. 3. 2020 16:17
Re: Klobouk dolů
Jj, kdyz vidim Jerryho stehovani narodu, tak mi to neda jeste jednou uvest tento odkaz:
https://a2larm.cz/…chopnost-rozumu/

A citaci z nej:
Vítězslav Kremlík (to by se dalo zamenit za Jerry Gunman :-) ) zpochybňuje existenci globálního oteplování „z pohledu historika“. Interdisciplinární přístup ani historii ale ve skutečnosti vůbec nebere vážně.

„Pro zajištění nestrannosti v informování o klimatických změnách není nutné do vysílání BBC zahrnovat otevřené popírače klimatických změn. Je to stejné, jako bychom do vysílání zvali někoho, kdo popírá, že Manchester United minulý týden vyhrál 2:0,“ píše se údajně v interním materiálu BBC. Ekolog Jiří Malík to v náchodské debatě o suchu pořádané koalicí Nezávislých, Pirátů a Zelených 11. září 2018 vyjádřil ještě pregnantněji: „Klimaskeptici jsou lidé, kteří neumějí číst.“ :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 15:00
Re: Klobouk dolů
Tvoje představy o ukájení sou stejně ujetý = jako ekonomický a politický názory :-O :-!

To že POPÍRÁŠ učivo ZŠ = to je prostě fakt = došlo ti to už? ;-)

To že velká část lidí asi včetně tebe přes to opakování doteď nepochopila CO to v reálu znamenaj ty netržní ceny nafty rsp. fosilních paliv obecně https://oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne nejspíš znamená že to nepochopí už NIKDY :D

Ale skutečnost že to samý pro naftu jim neva to samý pro něco BEZ emisí sakra vadí = to je vlastně furt to samý co ta základní škola = všechno PŘESNĚ NAOPAK než ve skutečnosti je, než tě učila ta souškaučitelka = co by asi řekla kdyby tě viděla jaký plácáš kraviny :-!

Smutný že kapku znalostí a vzdělání a fakta který dou doložit fotkama = ta spotřeba 4,4 mě u auta velikosti 7er docela dostala = tak fakt dobrý že vzdělání a fakta máš za SCHIZOFRENII :yes: :D
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 14:36
Re: Diky, Greto
protože je to nový byznys bez konkurence, s dotacema, tlačenenej násilím lidem proti její vůli, proto to samozřejmě ti, co z toho maj byznys podporují. Skutečný efekt po planetu zemi je 0,000001
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 14:35
Re: Klobouk dolů
Pravil zelený ekomarxistka ukájející se na základní škole, a opakující dokola už po 99999999999 x plky o naftě, co už všichni znaj nazpaměť jak zaseklej gramofon :-)

a přitom podporující vodík, to sou ty paradoxy.

Ale s paranoidní schizofrenií.... co chtít víc, můsíme být schovívaí že. Bláznům a fanatikům se nemá odporovat :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 14:31
Re: Diky, Greto
Škoda že lidi jako ty TOLIK času TOLIK energie = dávaj do toho POPÍRAT a vymýšlet PROČ něco NE

Kdyby tak polovinu věnovali pokusit se pochopit proč jo proč lidi vzdělanější schopnější znalejší dělaj viděj věci jinak = teda zjednodušeně studiu..

No ale to je neuskutečnitelná fantazie = žejo Bariku a Jerry :-!
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 14:29
Re: Diky, Greto
Na výrobu vodíku elektrolýzou vody potřebuješ té energie 5x tolik + stejnou energii na přepravu k přepravním stanicím + potřebuješ 60x tolik energie na výstavbu nových čerpaček, výrobu, zpracování surovin, výstavbu továren atd atd.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 14:28
Re: Klobouk dolů
No spíš lidi co dovedou napsat v jedný větě tolik blbostí = to by byla docela úleva ;-)

Jinak ty který furt dokola nepřejdou přes úroveň tý ZŠ a o všem vymejšlej konspirační teorie = místo aby SI radši přiznali že příčina proč to oni chápou jinak = může bejt úplně jiná a úplně jednoduchá :-!
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 14:24
Re: Klobouk dolů
Třeba že lidi s biopolární poruchou a paranoidní schizofrenií nemaj chodit diskuvat na web, Kylie? :-) :-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 14:22
Re: Diky, Greto
Jistě že rozšíření elektromobilů podporuje světové znečištění planety, protože na jejich výrobu, na výstavbu továren kde se budou vyrábět, na výstavbu továren na baterky, na dobíječky, wallboxy, továrny na recyklaci, samotnou výrobu + výrobu větrníků, solárů a věcí kolem je potřeba vytěžit miliardy tun surovin, zpracovat, převést, a nesutále chrlit další a další nové produkty, což sou triliony tun škodlivin po celém světě :-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 14:18
Re: Diky, Greto
bohužel celá zelená ekologie je ideiologickou kamapní liberálů, což jsou ve skutečnosti zamaskovaní neobolešvici, marxisti a neosocalisti, spolčení s genderovými překrucovači reality, podporovateli menšim s absurdními názory atd. A podporovanými těmi, co z toho všeho maj byznys.

Takže je to celé ideologie, politika a fanatismus :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 14:16
Re: Klobouk dolů
No a přesně o tom to je = kdo se neorientuje VYMÝŠLÍ

A viz Vaculík nebo kdo ve https://www.periodik.cz/…atne/casopis.php?… "buď víš znáš rozumíš a nebo ne a tam je to zajímavý protože ne-tipneš realitu tak nějak 50:50 ale v drtivym množství.. si Barik a Jerry :-!
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 14:13
Re: Klobouk dolů
Tuhle mi v diskuzi na NE relevantní zdroj označili OECD = lidi co průběžně popíraj věci co se učí na 2. stupni ZŠ = asi řeknou COKOLI = jen aby platilo to co si VYMYSLELI

Zajímavý kolik odpůrců realitu tu je = zajímavý že subvencování nafty nikomu z nich nevadí, ale TO SAMÝ rsp. daleko menší podpora aut bez emisí = to je vytáčí.. :-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 14:13
Re: Greta ma pravdu - poslouchejte vedce
nějak ti vypadla Indie, Rusko, Kanada, celá jižní amerika da další země asie , ty vyprodukují dohromady CO2 15x tolik jak EU :-)

A na žádné omezení nikdy nepůjdou protože na TO NEMAJ. Nebo ta tam není technicky možné. Baterky v -60 a +60 nefungujou :-) :-)

Ale může jim EU půjčit pár bilionů euro :-) Aspon krachne už příští rok :-)
Avatar - wakantanka
11. 3. 2020 14:12
Re: Greta ma pravdu - poslouchejte vedce
A čo taká Indonézia či Malajzia? Však už len ked tam išiel žltý cirkus, tak toľko smogu, že sa ani dýchať nedalo na niektorých miestach, pretože vypaľovali lesy. Takže áno juhovýchodná ázia by mala začať tiež niečo robiť v rámci ekológie. V tomto smere by sa mala činiť celá planéta a nie len niekto sem tam.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 14:11
Re: Klobouk dolů
No a PROTO taky Jerry nepozná ten rozdíl :-!

Nicméně se tam učej jiný věci = který popíráš TY ;-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 14:09
Re: Klobouk dolů
na základce se ekonomika neučí, šášulo :-) :-)
11. 3. 2020 14:07
Re: Klobouk dolů
Tady mas, ty narode :-)

https://climate.nasa.gov/evidence/

Muzes nejak okomentovat tenhle RELEVANTNI zdroj?
A tim nemyslim tim, co jsi se ucil v dejepisu... Btw. koukam, zes bral dejepis dukladne :-)
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 14:00
Re: Klobouk dolů
Koukám, že Muňka se do toho dneska vetla zodpovědně... ještě, že ji nemusím číst :D
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 13:57
Re: Klobouk dolů
Fakt smutný že paka neznalý co furt jen machrujou a pletou si pojmy ekonomie a ekonomika = si fakt asi přijdou vtipný a CHYTŘEJŠÍ = než pančitelka na ZŠ co je učila to = co dodnes popíraj :*)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:56
Re: greténská Greto
Afrika má zatím ofiko 120 nakažených, ale to je třešnička na dortu, tam to za chvíli naskáče na desetitisíce :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 13:55
Re: Diky, Greto
Nojo úrovně tvejch makroekonomickej závěrů sem si všim = už dááávno :-)

Nesmíš furt citovat ty zdroje co cituješ a hlavně jim NEVĚŘIT ;-)

Záleží co si tvá hlava PŘEDSTAVUJE pod tim ruskym prohlášenim že má obří balík = když porovnáš čísla tak to JE velká suma = ale menší než dluh ruskejch firem kterejm se propadá hodnota rychlejš než stahuješ kalhoty před krásnou mladou blondýnkou která ti slíbila že ti ho vykouří teď hned okamžitě do konce :-!

Takže nejpravděpodobnější je to že ropnej souboj desetiletí ne-li víc dopadne nějakou formou plichty = ale poražený budou a v případě tý Venezuely a Iránu možná i HODNĚ poražený :-|
Bohužel to jako obvykle neodnesou sviňky co za to v těch zemích můžou ale běžný lidi = no to známe z našeho socialismu = kdy soudruzi po revoluci masově privatizovali miliardový majetky. Slovák estébák komunista v čele našeho státu neni výjímka ale spíš potvrzení týhle smutný reality ;-\
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 13:54
Re: Klobouk dolů
Oteplení a sucho v centrální a středo-východní Asii, spolu s rozrodem tamních kmenů ve III. století po Kristu spustilo stěhování národů.

Halt, měli ti staří Římané přejít na elektromobilitu už tehdy, nemuselo dojít ke klimatickým změnám a ... poterat enim omnia pulchra loquendi recteque scribendi latine sonant, et usque hodie

mohli jsme všichni hovořit a psát krásnou a zvučnou latinou až podnes :D :D :D
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:53
Re: greténská Greto
italské zdravotnictví je hluboce podfinancované a v rozkladu, je na úrovni švýcarského zdravotnictví, bohužel z roku 1980 :-) a paradoxně jihokorejského tak z roku 1999 :-)

Další problém bude Afrika, Irán, KLDR a další asijské zěmě + jižní amerika, tam to bude masakr, jen otázka času.
11. 3. 2020 13:53
Re: Klobouk dolů
No a je videt, ze se v tom prilis neorientujes. :-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:51
Re: Diky, Greto
Veneuzelu nenechá padnout čína a rusko, maj tam obří investice a Irán at si dělá co chce, to jsou fanatici :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 13:50
Re: greténská Greto
Aktuálně je v Lombardii oznámená úmrtnost na covid-19 8,2%

To je SAKRA HODNĚ https://www.bbc.com/…-canada-51835856 ;-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:49
Re: Diky, Greto
Rusko začíná intervenovat rubl jestli sis nevšiml a má na to docela obří balík peněz a zlata, jehož hodnota neustále stoupá :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 13:48
Re: greténská Greto
Jo časem většina lidí nakonec JO = ať myslitelé typu Jerry a ty apod. furt dokola opakujou MÁ hlava to NEbere = já byl když se to probíralo na základce za školou, dodnes sem to nepochopil nebo nevim co

Možná bude nakonec víc vodíkovejch aut = ale ŽE to NEbudou navěky auta na fosilní paliva = to VÍ středně bystrej žák druhýho stupně základní školy. No což jak vidno ty a Jerry = nejste :-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:47
Re: Diky, Greto
Neboj Jerry, Munka s maniodepresivní psychózou si elektrovehikl fakt kupovat nemůže :-)
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 13:45
Re: greténská Greto
No o Italech "cosi málo" vím - a tam, co jsme my teďka, byli oni tak nějak před 3-4 týdny? Kdyby to Česko dokázalo ustát tak, jako Italové, asi bychom si mohli gratulovat
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 13:45
Re: Diky, Greto
No MY = máme levnějš. První kdo na to dojede bude ta socialistická Venezuela a jinak ale stejně vymatlanej Irán :-)

Boj Putinovci vs Saudi dopadne nerozhodně = to nejde vyhrát a v jejich případech vlastně ani prohrát. Ale ruský akcie propadaj v neskutečnym měřítku = zatim VÍC než všechno ostatní. Ale rus má jednu neuvěřitelnou výhodu = nízkou životní úroveň a vytrénovanost obyvatelstva na eště nižší
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:36
Re: Diky, Greto
Rusko chce zničit americké těžaře, kteří nemohou jít pod 25 USD za barel, to je pro ně likvidační číslo....

A Saudové chtěj zas zničit Rusy, otázka je kdo z toho vyjde jako vítěz :-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:34
Re: greténská Greto
Když jsem začal jezdit, stál u Agipu Natural 95 25,90, dneska je dražší o 2 kč a o kolik maj lidi za 17 let větší výplaty.
Takže fakt si budu kupovat elektromobil vid :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 13:33
Re: Diky, Greto
Boha to SOU zase blboňoviny :D

Náhodou boj Saudů s Putinem https://www.seznamzpravy.cz/…vynulujeme-92004 a já tyhle navždy https://archiv.ihned.cz/…ve-funkci-navzdy vládce žeru :-!
Náhodou boj Saudů s Rusem bude HODNĚ zajímavej = ale asi DEVASTAČNÍ. Hlavně pro země jako vypatlaná Venezuela a Irán :*)

Pro nás příjemný = velmi velmi se mi to hodí do krámu :D :-!
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:33
Re: Diky, Greto
V EU je podle neoficiálních, ovše dobře informovaných zdrojh v akarntánách cca 20 milionů lidí , po celém světa 35-50 milionů, odhad na začátek září je svět 110-300 milionů a cca 250-350 tis nakažených a 8-25 tis mrtvých

Ekonomika za toho stavu úžasně pošlape vid a ceny ropy určitě poletí nahoru :-) :-) Psal mi kamarád z USA že cena základního benzínu REGULAR tam nově vychází na 1 litr za 10,70 kč aktuálně :-) O prázdninách by mohl stát 7-8 :-) :-)

Za tohohle stavu si elektromobil může koupit jen naprosto vylízaný zelený bolševický mozek :-)
11. 3. 2020 13:32
Re: Klobouk dolů
Vazne???

Mas nejaky duveryhodnejsi zdroj nez NASA??

https://earthobservatory.nasa.gov/features/GlobalWarming/page3.php

https://climate.nasa.gov/evidence/

https://www.climate.gov/news-features/climate-qa/what%E2%80%99s-hottest-earth-has-been-%E2%80%9Clately%E2%80%9D
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 13:30
Re: greténská Greto
V klidu sem = tvoje ekonomický a teď makroekonomický BLÁBOLY znám :-)

Smutný je že to co píšeš NENI na základě znalostí ale leda tak co si PŘEJEŠ = a to vzhledem k tomu že my sme EU = smutný fakt je
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:27
Re: greténská Greto
V klidu, díky koronaviru, migrantů e ekošílenství EU zkrachuje :-) :-) To nemůžeou nikdy uplatit, nemaj šanci. V itlaksém zdravotnictví chybí taková menší sumička, zhruba 5 miliard EURO :-) A itlaské ekonomice chybí dalších 10 miliard a co řecko, španělkso, portugalsko, rumunsko, francie atd.

a klesající prodeje v číně :-) :-) Nemaj sebemenší šanci
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:24
Re: Diky, Greto
Máš vztek že Rusko nešlo na dohodu s arabáši a neomezilo těžbu ropy a padly ceny vid, to si ti nehodí do krámu, fanatický eko marxisto :-)

Smůůůůůůůlaaa

27,90 natural 95, SLOVY DVACETSEDMDEVADESAT!!! Tvůj oblíbený dehet 26,90

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 13:20
Re: Diky, Greto
Tak Naomi je o***elná = narozdíl od Gréty z pohledu zákona i vzhledu :D

Už by někdo měl začít tahat za provázky tvýho mozku = ty neustálý konspirační teorie z kterejch navíc jako super vychází https://www.kurzy.cz/…-na-skvely-figl/ a doba kdy náš svět upadal do neuvěřitelnýho zaostání https://www.irozhlas.cz/…e_1907170622_dbr sou únavně děvastující

Hele už si VYMYSLEL = co by to znamenalo tehdy další milion lidí zavřít = co si vymyslel jako řešení tehdejší situace? :-)
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:20
Re: Klobouk dolů
Co náš povíš na to, že v Arktidě byly už před 500 lety vysoké teploty? Kdo to ovlivnil tehdá? Člověk fakt NEEE!!!

Na co budeš omezovat emise v EU, když to co vypustí roztátý permafrost a z něj unikající metan v arktidě a v Rusku se rovná 10x co vyprodukuje EU za celý rok?
A nikdo to neřeší.
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 13:17
Re: greténská Greto
Ale kdepak :D
Nejlepší cesta je přece přes zákazy, příkazy a regulace, ne?
Takže
(1) stále více omezovat spalovací motory
(2) stále více dotovat a tlačit elektromobilitu
(3) už konečně ustavit kimaalarmistické náboženství s jeblou Grétou jako světicí, ke které se všichni budou dobrovolně povinně modlit jako oficiální kult EU
(4) pod vysokou pokutou zakázat soukromé držení tužek, pentilek, versatilek aj, protože zanechávají uhlíkovou stopu ;-) ;-) ;-)
(5) rovnou zaříznout celou ekonomiku EU
A až budeme všichni žít jako Amishové, pak teprve nastane na Zemi ten kýžený zelený ráj...

A bude to mít i jednu skutečnou výhodu - ekoidioti vymřou hlady, protože průměrný eko-fanatik nepozná jeden konec krávy od druhého a mlíko se podle něj tvoří samorozplozováním, přímo v lahvích na policích supermarketů.

A za dalších 300 - 400 let, nastane-li znovu nějaká průmyslová revoluce, budou naši vzdálení potomci koukat na nás a přemýšlet, co za šílenství to na začátku XXI. století evropany postihlo, že se rozhodli spáchat ekonomickou sebevraždu, ba přímo EU-tanázii
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:16
Re: Diky, Greto
Je potřeba omezit emise VSUDE, nikoliv POUZE v Evropě.

Jenže protože to NIKDO JINY NEŽ EVEROPA NEDELA!!!!! a dělat NEBUDE, nemá smysl to dělat v Evropě.


Naštěstí na to EU mít nebude a pokud na tom bude trvat, naprosto ekonomicky zkrachuje, nezaměstnanost dosáhne v zemích jako itálie, řecko, portugalsko a španělsko 18-35%, vysají se sociální systémy a celé to zkrachuje. Lidi začnou chcípat hlady a konečně vylezou do ulic.
Německo zkrachuje taky.
Avatar - Barrichello
11. 3. 2020 13:13
Re: Diky, Greto
Greta je trapná loutka, mánásek za jehož provázky tahají jiní v pozadí, co sledují svoje vlastní zájmy, samozřejmě ekonomické, jak se tom EKO nesmyslu hlavně nakapsovat.

Mnohem víc než o grétě se píše o Naomi Seibt. To musí gretény docela štvát :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 11:36
Re: Diky, Greto
No to sis vypovídal to svý = ale nijak nereagoval na realitu = co tě učili na tý základce ;-)

Dotace nafty = to je fakt svinstvo neskutečnýho rozměru = dovedeš si představit že STEJNOU částku bysme dávali na podporu lokálně BEZ emisních aut? Ať EV nebo hydrogen apod.? Loni sme jen my dali myslim 12 miliard kč JEN na zvýhodnění nafty = takže JEN těhle 12 miliard rok co rok = na podporu lokálně BEZ emisních aut :yes:
Co ty na to? :-!
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 11:33
Re: Diky, Greto
Aneb KONSPIRAČNÍ TEORIE rozhodně NAD znalostma ze základní školy = sranda musí bejt :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 11:33
Re: Diky, Greto
Dobrá knížka i film :yes: :-)
Avatar - pradeda777
11. 3. 2020 08:09
Re: Diky, Greto
Ptáš se...kdo za tím stojí? Odpověď je nasnadě. Ten kdo bude mít z toho největší užitek. V tomto případě to jsou primárně výrobci a distributoři elektrické energie. Sekundárně pak výrobci přidružených systémů.
Avatar - pradeda777
11. 3. 2020 07:57
Re: Diky, Greto
Tož Hitler, který se choval u mikrofonu jako Greta alespoň řešení nabídl. Nebylo to sice elegantní řešení, ale bylo.... :-(
11. 3. 2020 07:43
Re: Diky, Greto
Jak to myslis?

Jako ze automobilky svuj zisk nalejou do energetiky????

Nerozumim. Popis mi tvuj zpusob omezeni co2.
Rad se poucim :-)
11. 3. 2020 07:19
Re: Diky, Greto
Zajímá mně to téma. Říkám si, proč někdo chce investovat tolik zdrojů a energie do rychlého snížení emisí o 2,4%, když by se stejnou investicí jinam dosáhl snížení o 20% i více.

No a už tisíce let platí: Cui bono?
(Citace wiki: Fráze se používá i v politice, ať už upřímně (v takovém případě je ovšem skutečná úspěšnost nižší, protože na rozdíl od kriminálního činu není v politice snadné odhadnout dopad činu) nebo jako naznačení, že za politickým činem (např. zákonem) je kromě oficiálního důvodu i důvod jiný - například finanční zisk firmy nebo soukromé osoby.)
11. 3. 2020 07:18
Re: Klobouk dolů
Jj jeste sem dej odkaz na greenpiss placeny uhelnou lobby...
Na internetu najdes oporu pro kazdou myslenku. Jen musis zapojit kriticke mysleni ;-)
Ve vedeckych casopisech se uz taky davno nepise, jestli nahodou Zeme neni placata.

Kdo stoji za klimaskeptikem?
https://a2larm.cz/…chopnost-rozumu/
Opet tu nehodlam vyvracet blud za bludem.
Je smutne o co se opiraji "klimaskeptici".

Vsimnuls sis, ze tam neni novejsi zdroj nez z roku 2011???????????
Od ty doby byly snad vsechny obdobne "vedecke" nesmysly vyvraceny.

Ty jsi nejmin o deset let pozadu, sorry. Pred deseti lety se mozna (diky tobe podobnym naivkum..) jeste vedla tato "diskuze".
Dnes ne.
https://climate.nasa.gov/

Citace z prviho odkazu :-D
Za kulminujících letních veder pozvaly do studia spolu s Janem Rovenským z Greenpeace i Vítězslava Kremlíka. Zbytek relace tedy spíš než duel připomínal popravu. Kremlík svůj jalově technooptimistický návrh, jak čelit následkům globálního oteplování („klimatizace do každého špitálu a starobince“) zřejmě zamýšlel jako vtip. Přes viditelnou nervozitu bývá rád za jízlivého glosátora. Jenže přesně to, co se mu nepovedlo ani v late night show Karla Šípa, zopakoval s ještě větší ostudou tváří v tvář zkušenému ekologickému aktivistovi.

Tak uz se tu, Pajo, neztrapnuj odkazem na pitomce ;-)
A mrkni radsi na stranky NASA...

PS Ty si myslis, ze ja mam vymyty mozek. :-D
Jenze ja cerpam z relevantnejsich zdroju, nez od Kremlika.
A kdyz se tak nejak shoduji data USA, viz NASA, Japonska atd. Tak si skutecne nemyslim, ze se jedna o celosvetove klimaticke spiknuti :-D :-D :-D
A ke vsemu mi vlastni zkusenost - treba extremne tepla zima - tyto poznatky potvrzuje...
https://climate.nasa.gov/scientific-consensus/
11. 3. 2020 06:18
Re: Klobouk dolů
Bohužel jsi příklad vymývání mozku ukázal hlavně na sobě. Nikdo nezpochybňuje, že je potřeba hledat řešení, ale výkřiky alarmistů nepřinášejí žádná a omezují jen ty, kteří je nedotují...

Diskuse v ČR: Od vlny skandálů klimatického panelu (Climategate, Glaciergate atd.) dodnes neproběhla žádná velká debata o alarmismu v Akademii věd, ačkoli byla řada příležitostí, například Týden vědy a techniky. Ti, kteří mají v naší klimatologii rozhodující slovo, nemají zájem o těchto věcech mluvit.
Fred Singer cenzurován: Když měl Singer mít přednášku v září 2011 v Bruselu, jeden z šéfů IPCC (Yperselle) zatelefonoval a výhrůžkami organizátora donutil Singerovo pozvání zrušit. [3]
Lord Monckton cenzurován: Australští vědci v roce 2011 sepsali petici, kde žádali universitu, aby neumožnila Moncktonovi mít přednášku na universitní půdě. [4]
Richard Lindzen cenzurován: Klimatolog Richard Lindzen kdysi pracoval v IPCC. V článku "Climate of Fear" ve Wall Street Journal 2006 obsáhle popsal, jak nerady vědecké časopisy publikují cokoli, co jde proti doktríně oteplování. "Ve Science a Nature jsou takové články běžně odmítány jako nezajímavé. A když jsou přece jen otištěny, měří se dvojím metrem... Normálně se kritika článků objevuje ve formě dopisů redakci a autoři na ně mohou promptně reagovat. V našem případě se však místo toho objevila záplava horkou jehlou šitých článků, které tvrdí, že v našich studiích našly chyby. A nám celé měsíce bylo odpíráno právo na odpověď." [5]
Michaels a McKitrick cenzurováni: Britský klimatolog Phil Jones z CRU zneužil své postavení v čele IPCC, aby se studie Michaelse a McKitricka, která kritizuje vliv městských tepelných ostrovů, nedostala do zprávy IPCC. V Climategate e-mailech jsme četli: "Nepřipustím, aby se kterýkoli z těchto článků dostal do příští zprávy IPCC. Kevin a já je nějak udržíme mimo – i kdybychom měli redefinovat, co je to vědecká literatura" (8.červenec 2004). Jones docílil, že zmínka o této studii se dostala do textu až na poslední schůzi v Bergen a tedy obešla recenzní řízení. Text o této studii formuloval Jones, který dal přirozeně za pravdu sám sobě a nikoli Michaelsovi a McKitrickově studii. [6]
Soon a Baliunasová cenzurováni: V roce 2003 v časopise Climate Research vyšla studie Soona a Baliunasové, která dokumentuje, že středověké teplé období existovalo. Alarmisté neměli radost a domlouvali pomstu, že časopis za to zničí. Donutili vedení časopisu odstoupit. Výmluvně o tom svědčí Climategate emaily. Mann: "Tak co s tím uděláme! Myslím, že musíme přestat pokládat Climate Research za legitimní recenzovaný časopis. Možná bychom měli přesvědčit kolegy v klimatologické komunitě, aby tam už nic nepublikovali a aby odtud nic necitovali." Wigley: "Musíme se zbavit také redaktora Storcha". [7]
Cenzura v BBC: Alarmistická agentura CMEP řízená specialistou BBC na otázky klimatu a placená Climategate universitou organizovala školení o změnách klimatu pro managery BBC. BBC v roce 2007 deklarovala, že nebude dávat skeptikům vyváženě stejný prostor jako tzv. konsensu. Audit v roce 2011 ukázal, že BBC levně nakupuje a vysílá agitační pořady, které sponzor pořadu natočil sám o sobě. Což není moc objektivní. BBC dostala Climategate emaily jako první, ale rozhodla se, že o aféře veřejnost nebude informovat - veřejnost se o aféře nakonec dozvěděla, odjinud, z internetu. Bývalý šéf zpravodajství BBC Peter Sissons ve svých pamětech klimatický alarmismus BBC odsoudil. [8]
NIPCC: Jelikož klimatický panel OSN nepřipustí, aby se do zpráv IPCC dostaly politicky nepohodlné názory, vědci si museli založit vlastní organizaci. Tzv. Tým B neboli Nevládní mezinárodní panel pro klimatické změny NIPCC. A v roce 2009 vydali vlastní nezávislou zprávu. [9]
Lewis: Fyzik Harold Lewis vystoupil v roce 2010 z Americké fyzikální společnosti APS na protest proti snahám vedení umlčovat kritiky klimatického panelu OSN. Skeptičtí členové chtěli v APS nechat kolovat petici, ale vedení to zablokovalo. [10]


Více zde: https://www.klimaskeptik.cz/…a/svoboda-slova/
Avatar - Jerry.Gunman
11. 3. 2020 00:11
Re: tetka Gretka je především magor
Nezávislý pozorovatel?
TADY??
Ty mne chceš rozesmát, viď?

Co se týče GTIho, toho si pamatuji - ovšem to, co, komu, kolikrát a za jakým účelem shrnoval, to nevím a mám takový pocit, že snad ani vědět nechci ;-)
10. 3. 2020 23:29
Re: tetka Gretka je především magor
Me nazory jsou u tebe neobhajitelne.
Oba to vime, Jerry.
Nezavisly pozorovatel necht posoudi, kdo z nas je verohodnejsi.

Cau

PS Pripomnels mi "shrnovacku" :yes: od GTIho :-D . Ale to jsi sem jeste asi nechodil..
Avatar - CHerokee
10. 3. 2020 23:28
Re: Diky, Greto
Nejsou. To jsou dokumenty ekologických bláznů.

Dotace elektromobily jsou zločin a rozkradení peněz placených námi všemi! Elektromobil bez spalovacího motoru bude ok možná až nebudou vážit baterie půl tuny, nebudou se převážet přes půl světa z Číny, kde je pečou z materiálu získaného dětskou prací v Africe.
10. 3. 2020 23:26
Re: Diky, Greto
Takze navrhujes nedelat nic?
A zacit kazat druhejm?
10. 3. 2020 23:23
Re: Diky, Greto
Kdo za tim stoji? :-)
https://www.csfd.cz/…ta-duse/prehled/
Doporucuji shlednout. Potom se prestanes ptat ;-)

Co rikas tem faktum ode mne?
To nejsou vedecke studie?
Avatar - CHerokee
10. 3. 2020 23:23
Re: Diky, Greto
Elektromobily začnou dávat smysl ve chvíli, kdy:
1) Stát rozkrade daně a dá je bohatým lidem pro uspokojení jejich soukromé dopravní potřeby
2) Čas těchto lidí strávený na veřejných nabíječkách bude mít nulovou hodnotu
3) Stát okrade daňové poplatníky podruhé, aby pro výše uvedené lidi mohl vybudovat nabíjecí infrastrukturu
4) Majitelé elektromobilů se naučí pít kávu a močit podle dobíjecích potřeb svého elektromobilu
5) Spalovací auta budou zakázána

Pak ano, pak to "smysl" bude dávat.

Dotace elektromobily jsou zločin a rozkradení penez placených námi všemi! Elektromobil bez spalovacího motoru bude ok možná až nebudou vážit baterie půl tuny, nebudou se převážet přes půl světa z Číny, kde je pečou z materiálu získaného dětskou prací v Africe.
Avatar - CHerokee
10. 3. 2020 23:18
Re: Diky, Greto
To nejsou bludy, ale vědecké studie. Musí se započítat samotná výroba. EV auta jsou celé podvod. Osobně by mě zajímalo, kdo za tím stojí. S ekologií to nemá nic společného.
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 22:50
Re: Greta je psychicky nemocná
Shrnutý to máš už od 19:49 https://www.auto.cz/diskuse/74227/1?… :-)

Zajímavý KOLIK ENERGIE lidi jako ty věnujou popírání odmítání vymejšlení. Kdyby jen část toho času věnovali studiu možná by...

No byl sem vždycky spíš optimista :-!
Avatar - Jerry.Gunman
10. 3. 2020 22:41
Re: tetka Gretka je především magor
Takže si to shrňme...
- mně doporučuješ, abych si promluvil s vědci - a sám tak nečiníš
- Obdivuješ vejšplechty holčiny, u níž záměrně odmítáš vzít na vědomí, že je psychicky nemocná
- Odkazuješ se na rozhovory - a když začnu argumentovat tímtéž (tebou odkazovaným) rozhovorem, tak ti najednou ani tenhle nejni vhod

Drobátko schíza, ne?
Zklamal jsi mne Done Víto
Sice s tebou v mnoha věcech nesouhlasím, ale vypadal jsi, že jsi schopen si své názory alespoň obhájit. Škoda :-(
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2020 22:32
Re: Diky, Greto
Cherokee víš že ta elektřina co se vyrábí v tepelných elektrárnách se STEJNĚ spotřebuje i na provoz auta se spalovacim motorem? :-)

Jen NAVÍC k tomu potřebuješ:

1) tu ropu co tě na ZŠ pančitelka učila že dojde
2) co snad víš jak se kde těží a co to znamená https://www.e15.cz/…tinasobne-996535
3) musíš jí dopravit do rafinerie většinou na obří vzdálenosti = teď třeba jen DODATEČNÝ NÁKLADY na Nordstream2 sou asi 20 tisíc milionů kč
4) jak fungujou rafinerie snad taky víš https://zpravy.aktualne.cz/…5e8ac1f6b220ee8/
5) elektřina co jí teď používáš v rafinérii a produkt tý rafinerie denně furt dokola rozváží na čerpací stanici desetitisíce cisteren furt dokola furt a furt a furt = tim sem chtěl říct že na ty frekventovanější 3x denně


Takže zjednodušeně BUĎ elektřinu a) ROVNOU do auta nebo b) VČETNĚ toho ropnýho řetězce a jeho důsledků

Co je lepší efektivnější LEVNĚJŠÍ je snadný = jo a nafta bez desítek miliard průběžnýho zvýhodňování = neni VŮBEC konkurenceschopná. Je to největší pokřivení tržních cen co známe ;-)

Nejsem zarytej fanda EV ale trocha reality neuškodí = i když má HODNĚ odpůrců, většinou těch co o tom jak co funguje nemaj ani.. :*)
10. 3. 2020 22:29
Re: Diky, Greto
https://www.volkswagenag.com/…2_Emissions.html
For the same vehicle models with different powertrains, the carbon footprint of the battery-powered E variants is already better than those of the corresponding vehicles with internal combustion engines.

Tva citace:
V praxi rozšíření elektromobility logicky znamená větší znečištění vzduchu, více emisí a větší klimatické problémy.

Promin, tve logice nerozumim.
Odporuje realite. :-o
Mohl sis usetrit spoustu zbytecnyho textu.

https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika

PS Jses si vedom toho, ze i kdyby vsechny ty bludy, co jsi vypotil, byly pravdivy, tak treba Tesla Model S ma zaruku na baterie 240.000km?
https://www.tesla.com/…vehicle-warranty
10. 3. 2020 22:22
Re: Diky, Greto
Ahoj pilote.
viz ja 20:31
https://www.auto.cz/diskuse/74230/1#…

Kdyz se tak ptas, vazne te zajima odpoved?
Avatar - CHerokee
10. 3. 2020 21:53
Re: Diky, Greto
Horliví propagátoři rekrutující se především z rad zelenorudých městských liberálů nám lžou. Elektromobilita není cestou k očištění vzduchu ani nástrojem k zastavení nebo alespoň k zpomalení globálního oteplování. Navíc dotace do pořízení a provozu elektroaut jsou v podstatě dotacemi k dalšímu ničení přírody. Administrativa Bruselu se tragicky mýlí.
Toto opakovaně prokázané tvrzení nyní podpořila i nejnovější studie laboratoří Joanneum Research, kterou objednala FIA (Mezinárodní automobilová federace) a veřejně výsledky prezentuje ADAC (Všeobecný německý autoklub). Studie probíhala na vozech třídy VW Golf a porovnávala dlouhodobě provoz a emise vozů s různými pohony. Jednoznačně se prokázalo, že elektromobily se emisně vyrovnají spalovacím motorům nejdříve za 8,5 roku provozu, tj. až po ujetí minimálně 127.500 km, oproti dieselům dokonce až po 15 letech provozu a ujetí 219.000 km! Takovou výdrž ovšem autobaterie nemají. Výroba autobaterií je ekologicky náročná (skleníkové plyny) a nákladná. Lépe ekologicky oproti elektroautům vyšla rovněž auta na stlačený zemní plyn. Současné dotace na pořízení a provoz elektroaut, neplacení mýtného, úlevy na parkovném v centrech měst, na daních aj. jsou tedy zcela neefektivní a neúčinné z hlediska ochrany životního prostředí. Kompletní výsledky studie budou veřejnosti k dispozici letos na podzim.
Benzínové i naftové motory jsou totiž dnes nesmírně efektivní. V USA průměrný vůz dnes produkuje jen setinu exhalací oproti 60. letům. Elektřina se musí vyrobit a její podstatná část se vyrábí v tepelných elektrárnách (v Německu 38%, v ČR 40%, v Číně 59% - a Čína má deklarovanou ambici být lídrem v elektromobilně!). V praxi rozšíření elektromobility logicky znamená větší znečištění vzduchu, více emisí a větší klimatické problémy. Jediný rozdíl je, že dým nejde z výfuků elektroaut, ale z komínů elektráren na fosilní paliva. Elektroauta nám s klimatem nepomohou – spíše naopak a navíc jejich rozšířením zničíme strojní automobilový průmysl se všemi průvodními negativními jevy, ve kterém má Evropa technologický náskok a iniciativu dobrovolně předáme do Asie. Nadále budeme blbě dýchat a navíc zchudneme a mnozí budeme bez práce. Pro ČR to platí dvojnásob.
10. 3. 2020 21:46
Re: Diky, Greto
Ahoj Done.

Čistě dle Tvého odkazu:
V dopravě vzniká téměř 30 procent všech emisí oxidu uhličitého v EU, přičemž ta silniční se na nich podílí ze 72 procent. Z toho 60% tvoří osobní automobily. Tedy řešíme 12% emisí v EU. Přechodem na elektromobilitu ušetříme z tohoto dalších 20% emisí, tedy 2,4% z celkových emisí v EU. Myslíš, že celý ten cirkus za to stojí?
10. 3. 2020 21:03
Re: Klobouk dolů
Tys toho namichal dohromady jak pejsek s kocickou..

Tak snad jen reakci na tu posledni vetu.

Proc myslis, ze demonstruji studenti?
Ja na to mam svuj nazor.
A sice, ze ve skole se neuci nesmysly typu Zeme se neotepluje. Nebo ze nejdulezitejsi je zisk ropnych a automobilovych firem..

PS Hlavne ochranci zab provadeji nejhorsi vymyvani mozku :-D
10. 3. 2020 20:33
Re: Diky, Greto
Nahrazovat spalovaci auta je zhovadilost? To jsi se docetl na webu Shellu? To je samozrejme soucast planu EU na snizovani emisi CO2.


Nastuduj si poradne tento odkaz:
https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika
10. 3. 2020 20:31
Greta je nejlepsi
Ne, ten dotaz o reci tela vedce jsem skutecne vazne nemyslel :-)

Ty nejsi tak hloupy, abys nevedel, ze aut se to tyka jen okrajove. Tak proc tuto debatu redukujes na auta v EU, resp. klades uplne absurdni zaverecnou otazku???

https://oenergetice.cz/…e-ma-za-nerealny

Jelikoz jsme ale na webu o autech, tak diskutujeme o tomto tematu.
Klidne si diskutuj o emisich na webu o prelidneni a navrhni omezeni porodnosti v Africe (tam by ti ale nekdo mohl namitnout, ze bys mel zacit s emisemi tam, kde se jich vyprodukuje nejvic..).

Ale ja jsem technik a zajimam se o auta. A bydlim v EU. Tak o tom diskutuju.

A jak pisu porad dokola (a jak rika Greta) je treba zacit right here, right now. A ve VSECH oblastech.
Avatar - CHerokee
10. 3. 2020 20:13
Klobouk dolů
Dnes již docela odvaha říct to takto nahlas, páč sena něj sesypou ekoteroristi, kteří přeci nejlépe vědí, co je dobré pro společnost. Tihle eko-šílenci zasahují druhým do všech oblastí života: rušení atomelektráren, nesmyslné větrníky, EV-auta, bránění výstavby dálnic, rušení vnitrostátních letů, prosazování nesmyslných podchodů pro žáby, celá řada jich působí v medicíně - různé očisty, rituály, vymyšlené energie, přírodní šamanství, čínská medicína, domácí porody...
Diktují většinové populaci své vlastní priority, běžně provádějí vymývání mozků, hlavně mladým a nevzdělaným.
Avatar - Jerry.Gunman
10. 3. 2020 20:11
Re: Diky, Greto
Problém je, že svým konáním se snažíš snižovat emise u (dejme tomu) Octavie z roku 2010 (EU) - zatímco okolo tebe jezdí a radostně smrdí stále větší množství náklaďáků z roku 1950 (jižní Amerika, celá Afrika)
Avatar - CHerokee
10. 3. 2020 20:10
Re: Diky, Greto
Vidíš a ne jedna studie říká, že stačí vysazovat stromy. Zavádět EV auta místo benzínových je pěkná zhovadilost a to i ekologická.
Avatar - Jerry.Gunman
10. 3. 2020 20:03
Re: Kušuj, Greto
Ten dotaz o řeči těla u statické fotografie myslíš vážně?
Taky ti posloužím citátem - dokonce z tebou linkovaného rozhovoru:

Kromě toho si musíme uvědomit, že třeba počet obyvatel Afriky má z důvodů, které s klimatem nesouvisejí, do konce století vzrůst z dnešní miliardy na čtyři miliardy. Pokud se k tomu přidá oteplení v rozsahu, o jakém mluvíme, kam všichni ti lidé půjdou? Dlouho před tím, než uvidíme vzrůst hladiny moří, přijdou sociální problémy, povstání, občanské války. Jsme na cestě ke světu plnému násilí, chaosu, krve, válek a strachu. Naše děti vstoupí do temného věku. Vše, co teď bereme jako samozřejmost – svobodu slova, život v míru, rozsvícení lampy po stisknutí vypínače, bezpečí – to všechno bude minulostí

Takže:
- předpoklad č. 1: do konce XXI. století vzroste počet afrického obyvatelstva na čtyřnásobek
- předpoklad č. 2: DLOUHO PŘED TÍM, než uvidíme vzrůst hladiny moří, přijdou sociální problémy, povstání, občanské války


V Africe je svrab, bída a neštovice už nyní - a pokud by se do konce století (tedy za POUHÝCH 80 let) výkonost VŠECH afrických ekonomik zvedla čtyřnásobně (což IMHO považuji za krajně nepravděpodobné), tak tam na konci XXI. století bude ÚPLNĚ STEJNEJ svrab, bída a neštovice, jako je tam dnes. Čili problém zůstane stejnej.

Zkus mi prosím vysvětlit, JAK se Evropské Unii podaří pomoci restrikce automobilů se spalovacími motory (v rámci EU) navýšit výkonnost všech afrických ekonomik alespoň na osminásobek, aby se afričanům žilo lépe.
10. 3. 2020 18:43
Re: Diky, Greto
Ne.
Budu pouzivat energii z obnovitelnych zdroju.
Nebudu zbytecne plytvat.
Zbytecne litat na druhou stranu planety na dovolenou.
A ke vsemu jako ten nejhorsi ekoterorista - budu tridit odpad ;-)

A samozrejme budu podporovat rozvoj elektromobility...
10. 3. 2020 18:23
Re: Greta ma pravdu - poslouchejte vedce
Spis bych se mel zeptat ja, co nechapes na tom, ze tri nejvetsi producenti CO2 jsou Cina, USA a EU.

https://www.worldometers.info/co2-emissions/

Tak proc bys mel "zacinat" nekde jinde?

Klidne si paralelne reguluj porodnost Kambodzi (JV Asie - 122. pricka v poradi producentu CO2). Myslis si, ze tohle skutecne neco vyresi?????

Musi se zacit VSUDE, kde to je mozne (a humanni).
10. 3. 2020 18:07
Re: Diky, Greto
Ja ty vedce sleduju. A samozrejme s temi co znam, se bavim. Ale treba z akademie ved znam vseho vsudy jednoho cloveka :-)

To doptavani samozrejme nemusis brat doslova.
Promin, mel jsem ti napsat cti vedecke publikace. ;-)
Myslel jsem, ze to pochopis :-)

Nemusis to hrotit pokrytectvim..

Co rikas na ty odkazy?
Neznepokuje te to?
Treba ten prvni :-O

Citace:
Klimatický systém je divoká šelma, a pokud ji rozzlobíte, zareaguje jako tygr, nepředvídatelně a divoce. Doporučoval bych chovat se k tomuto divokému zvířeti velmi opatrně, což ale neděláme. Po několika letech stagnace způsobené zpomalením světové ekonomiky globální emise skleníkových plynů opět rostou. Koncentrace oxidu uhličitého v ovzduší dosáhly asi 412 ppm, což výrazně překonává vše, co planeta zažila během posledních několika milionů let.
Konec citace.

Nemluvi ten vedec jako Greta?
Nebo ma taky spatnou rec tela? :-)
Avatar - CICERO
10. 3. 2020 18:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
10. 3. 2020 18:02
Re: Diky, Greto
Takže opět jiným doporučuješ dělat to, co ty sám nečiníš
To je pokrytectví par excellence

A pak se div, že si z tebe dělám srandu...
10. 3. 2020 17:55
Re: Diky, Greto
Reseni, jak uz to tak byva, neni uplne trivialni.

Je treba omezovat emise VSUDE kde to je mozne (ne je v jihovychodni Asii a v Africe) :-)
Avatar - pradeda777
10. 3. 2020 17:50
Re: Diky, Greto
Greta je u mě jen zfanatizovaná hysterka, která se svíjí a vykřikuje u mikrofonu, ale nenabízí žádná řešení..... :-[]
10. 3. 2020 17:45
Re: Greta ma pravdu - poslouchejte vedce
Co na tom nechápeš? Čím míň lidí bude na Zemi přibývat (a žít), tím to bude pro zdejší klima (a životní prostřední) lepší. A nejhorší exploze porodnosti je v Africe a Asii. Navíc tato populační exploze naprosto znemožňuje řešení tamní bídy, i kdyby náhodou tamní zkorumpované vlády tuto situaci chtěli řešit...
Avatar - Jerry.Gunman
10. 3. 2020 17:38
Re: Diky, Greto
CO říká?
Myslíš hlášky typu"CHCI, ABYSTE ZPANIKAŘILI" nebo "JAK JSTE SE MOHLI OPOVÁŽIT?" případně "UKRADLI JSTE MI DĚTSTVÍ A MÉ SNY"
Tak to jo, to je skutečně kvitesence vší moudrosti... Nad to není :D

BTW, jistě jsi sám tu diskusi s klimatologem, fyzikem, meteorologem a biologem absolvoval, když mi ji tak doporučuješ. Sdělíš mi, kteří vědci to byli?
10. 3. 2020 17:33
Re: Greta ma pravdu - poslouchejte vedce
Cela Afrika ma asi tolik obyvatel co Indie.

A Africke emise CO2 patri celosvetove (vzhledem k chudobe) k nejnizsim.

Samozrejme souhlasim s USA a Cinou.
Ty jsou spolu s EU tremi nejvetsi producenti CO2.

Jak jsi prisel proboha na to, ze se musi zacit v jihovychodni Asii?????
Ze to je co nejdal? :-)
Promin to je opravdu omyl.
10. 3. 2020 17:16
Diky, Greto
Heled Jerry,

popravde je mi uplne jedno, jakou chorobu ma Greta. A uz uplne ukradena je mi jeji rec tela.

Mne jde o to, ze mluvi za vedce, kteri tak nejak nejsou slyset. Narozdil od Grety.

Zkus se zeptat nejakeho klimatologa, jestli mu vadi, jakou poruchou trpi Greta.
Nebo biologa. Nebo meteorologa, fyzika atd.

A zkus premyslet o tom CO rika.
Ne jak to rika.

Vis lidi jako ty jeste donedavna popirali vubec to, ze se Zeme otepluje.
Ted popiraji, ze za to muze clovek.
A potom budou rikat, ze s tim stejne nic neudelaji..

https://www.ipcc.ch/sr15/

PS Bylo by fajn, kdyby ses v diskuzi oprostil od radoby vtipnych textu a ideologickych frazi.
Avatar - Jerry.Gunman
10. 3. 2020 17:11
Re: Je neuvěřitelné,
Zde máš dalšího politováníhodného tvora, jemuž se do rukou dostala zbraň, která je epochálně nad jeho inteligenčními schopnostmi... :-( :-( :-(
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Jerry.Gunman
10. 3. 2020 16:44
Re: tetka Gretka je především magor
Done Víto, můj vliv na celoplanetátrní ekonomiku je neskonale malý - na rozdíl od lidí, kteří se rozhodli s nábožným vytržením naslouchat lání této pomatené holčiny...

Je urážkou říci modrookému blonďákovi, že je modrooký blonďák?
Je urážkou říci veganovi, že je vegan?
Je urážkou říci jednonohému, že je jednonohý a jednookému, že má toliko jedno voko?
To vše je prosté konstatování faktů.

Stejně tak jako konstatování očividného faktu, že Gretka je pomatená (zá)školačka, jejíž chování a jednání vykazuje symptomy psychické poruchy - a možná nejen jedné

Podívej se na video, jehož odkaz jsi sem sám dal, pusť si ho se zvukem i bez, zaměř se na řeč těla - a pokus se ze sebe nedělat takového greténa. Vždyť jsi přece vzdělaný člověk s určitou praxí ;-)

BTW, když psal Ondřej Neff svůj slavný dystopický román Tma https://www.databazeknih.cz/knihy/tma-29552 v hlavní hrdince se docela trefil, což?
Ono i ta jména znějí krapet podobně... Gretka - Katka...
10. 3. 2020 16:42
Re: Greta ma pravdu - poslouchejte vedce
Ano, pokud emise CO2 zásadně nesníží hlavně Čína a Indie, je sebemrskačská a sebedestruktivní politika EU v globálním měřítku zcela zbytečná. A v první řadě je třeba zásadně omezit porodnost v Africe a jihovýchodní Asii, tam se musí začít!
Avatar - netcar.xx
10. 3. 2020 16:37
Je neuvěřitelné,
kolik harcovníků dovedla ta malá už rozhodit :yes:
10. 3. 2020 16:19
Greta ma pravdu - poslouchejte vedce
https://eu.usatoday.com/…tely/4307991002/

Pro dobro tehle planety by mohl Jerry delat neco uzitecnejsiho, nez urazet vsechny nazorove oponenty v diskuzich :-)

https://www.nbcnews.com/…real-ncna1059321
Avatar - Jerry.Gunman
10. 3. 2020 14:49
Re: Nechte ji tak
Kamarád Vašek (právník v xxxxxxxxxxxxxxxxxxx) o jistých slečnách tvrdí, že by měly svá ústa otevírat TOLIKO za účelem orálního tento...
Avšak, obávám se, že u Gréty padá i tento důvod :D


Copak, páni mínusáři? Copak se vám nelíbí?
Nebo snad máte dojem, že by Gretka měla svá ústa k tomu orálnímu tentononcu otevírat? :D
Avatar - Jerry.Gunman
10. 3. 2020 14:40
Tetka Gretka
vytváří uhlíkovou stopu již jenom tím, že dýchá - a generuje hlukový smog tím, CO, JAK ČASTO a JAK INTENZIVNĚ říká.

A osobně bych řekl, že by měla svou uhlíkovou stopu i hlukový smog razantně omezit - pro dobro celé planety, jak také jinak :D
Avatar - Stenly67
10. 3. 2020 14:37
Nechte ji tak
Když jí nebudeme věnovat pozornost a hlavně politici se jí nebudou cpát do ***e, tak ten humbuk kolem této nemocné dívčiny postupně sám utichne.