Autofun
300kkč za ten krám??Ani za 5litrů.Všecny krámy co patří do šrotu dnes vyčůránci inzerují RETRO,nová moda.Strčte si ty šroty do zadele!!!
Jak nechtěné dítě, kým nechtěné?? Co to tu zase píšeš za nesmysly, BAZ je chtěné dítě od normalizátora soudruha Husáka, který chtěl automobilku na slovensko v rámci industrializace za kazdou cenu. Takže to bylo spíš takové protekční dítě. Problém byl v neodbornosti a neznalosti v kombinaci s mentalitou personálního obsazení toho závodu.
To samé jako TAZ Trnava, když dostal příkaz vyrábět pro NDR a ČSSR 600 tisíc zadnich náprav pro projekt 760 v době, kdy přechazel z výroby praček na dvanáctsetrojky. A to jsou prosím slova Jana Tučka, asi největšího znalce a autora několika publikací
A duskutuj laskavě věčně, ne nadávkama a výmluvama, což pokládáš za fakta. Ale na takovou diskusi nemáš, no.
To samé jako TAZ Trnava, když dostal příkaz vyrábět pro NDR a ČSSR 600 tisíc zadnich náprav pro projekt 760 v době, kdy přechazel z výroby praček na dvanáctsetrojky. A to jsou prosím slova Jana Tučka, asi největšího znalce a autora několika publikací
A duskutuj laskavě věčně, ne nadávkama a výmluvama, což pokládáš za fakta. Ale na takovou diskusi nemáš, no.
s nápisem Rapid je původní? Nejsem odborník, ale nějak mi ten styl ke škodovkám osmdesátých let nesedí.
Ale jinak, když vidím, že někdo prodává čerstvě lakované auto, vždy mi vrtá hlavou, co skrývá.
Ale jinak, když vidím, že někdo prodává čerstvě lakované auto, vždy mi vrtá hlavou, co skrývá.
Já bych některým zdejším odborníkům doporučil, aby si nějakou renovací prošli a pak psali chytré posudky na cenu. Nemají ani základní představu o časové a finanční náročnosti.
po Rapide velmi tuzil i ked v tej dobe bol sen vacsiny Lada 2105, resp, Lada 2107 s akoze sportovymi sedackami, len som nemal na uplatok v Mototechne. Vtedy vsetco co malo zvazujucu sa strechu bolo jednoducho sportove a akoze velmi rychle...
Ale dát za čtyřkvaltovku 120 takové peníze? Už jen její původ z BAZky a s tím spojená mizerná kvalita zpracování sráží její cenu do suterénu! 😉
Jednak kvalita spracovania, jednak kvalita samotného materiálu. BAZ-ka bola nechcené dieťa a podľa toho to aj vyzeralo. Dostávala poslednú kvalitu. Vieš, prečo mali istého času bratislavské autá čiernu matnú strechu? Pretože strechy boli také zvlnené, že to bolo na lesklom laku hrozne vidieť. Iné plechy nedostali a čierna matná farba to maskovala. A podobných prípadov, keď musel výrobca bojovať s nekvalitou materiálu a neochotou vrchnosti tieto problémy riešiť, bolo viac. Aj to dosť výrazne prispievalo k neuspokojivej kvalite áut z BAZ-ky. Nebola to ale ani zďaleka taká tragédia, ako to podaktorí prezentujú. Aj autá z Boleslavi alebo Kvasín bolo lepšie dať doma na špalíky a všetko to skontrolovať, podoťahovať a dokončiť. Ešte aj za čias Favorita.
Na trhu s ojetými vozy i k dispozici celá řada rozumně zachovalých BMW 323 E46 s 2,2 litrovým šestiválcem za ceny kolem 100k.
Tohle je ubohý spekulativní nesmysl.
Tohle je ubohý spekulativní nesmysl.
On tam se skrytou kamerou zase udělá chytrou rozborku. Ten je schopný podobný zaostalý bratislavský střep propagovat za 2,5mega, jak už jednou ten magor předvedl
No ak sa nemýlim, tak väčšina 120 s touto pristrovkou išla na e😜ort, takže je možné že je to originál. Mne cez ruky prešla jedna 120 GLS a tá tam mala tuším nápis Škoda 120 GLS.
Píše tu zcela jasně, že BAZ bylo nechtěné dítě což je lež a typická výmluva na jejich neschopnost. A jak jsem předpokládal ani nemá na to odpovědět, jako obvykle.
Nikdo nerozporuje okolnosti vzniku fabrik, ale kvality jejich výrobků. Kvasiny vyráběly ať už z jakýchkoliv důvodů kvalitněji a o to jde. Koupit byť zachovalou BAZku za takovou sumu je podle mě totální nesmysl. Leda tak na okrasu ale ne na normální ježdění kdy nikdy nevíš co se posype 😒]
Neni pri cene a dostupnosti nahradnich dilu plus cene prace lepsi (a levnejsi) sehnat mejakpu zumpu a nechat zrestaurovat ?
Třista tisíc za starý rapid je odvaha, ale tak reklama se udělá a těch dvěstě tisíc rozdílu oproti adekvátní ceně, o ty se šábnem, že pane redaktore .o)
na mobile.de😒/a>
kritéria: 1975 - 1985, 9000 - 10000 EUR
= 599 výsledků, které budou předpokládám z pohledu růstu ceny do budoucna zajímavější
Kdo se chce za každou cenu projet rapidem ať koupí za pade, ve volném čase doladí, aby mohl prodat za sto a jezdí v něčem zajímavějším. Škodovka je dobrá vzpomínka, ale spojená spíš s mládím než řidičským edenem...
Hezký den
na mobile.de😒/a>
kritéria: 1975 - 1985, 9000 - 10000 EUR
= 599 výsledků, které budou předpokládám z pohledu růstu ceny do budoucna zajímavější
Kdo se chce za každou cenu projet rapidem ať koupí za pade, ve volném čase doladí, aby mohl prodat za sto a jezdí v něčem zajímavějším. Škodovka je dobrá vzpomínka, ale spojená spíš s mládím než řidičským edenem...
Hezký den
to mas jak s pamatnymi mincami... zberatel za nejaku starsiu pamatnu mincu ktorou sa uz davno neda nikde ani platit da aj 10 nasobok jej povodnej nominalnej hodnoty ( ak mu chyba do zbierky a chce ju mat ) .. ale kto taketo nieco vobec nezbiera tak pre toho ma takato minca doslova nulovu hodnotu a nekupil by ju ani za cent...ako zberatel minci viem o com vravim ..... takze aj tej cene rapidu chapem 😉 ... a nakoniec by som sa ani nedivil keby ho nejaky "vypocitavy" zberatel dnes kupil a o dalsich 10 rokov "posunul" za krasnych 400kk niekomu dalsiemu 😄 ... lebo aj tu totiz plati ze zberatelstvo je pre istu skupinu zberatelov ( mozno az 30 percent) opat len akysi hm.... nazvime to ze biznis.... 😉