Autofun
K mání je nejrychlejší československý automobil své doby. A je v moc hezké stavu. Jen ta cena...
14 komentářů
KIaudius
1
To je nejaká archaická čeština?
Jak vzpomínali Zikmund s Hanzelkou "my jsme z africké cesty posílali stohy objednávek - a soudruzi je házeli rovnou do stoupy, protože znárodněný lidově-demokratický automobilový průmysl přece nebude vyrábět auta pro kapitalisty"
Z+H svoji VOsmičku předváděli mj. i Hailé Selasiemu (co by dneska za takové PR jakákoli firma dala), a ten byl nadšen... "Tohle je vůz, na který čeká celá Afrika" jim říkal
Z+H svoji VOsmičku předváděli mj. i Hailé Selasiemu (co by dneska za takové PR jakákoli firma dala), a ten byl nadšen... "Tohle je vůz, na který čeká celá Afrika" jim říkal
CICERO
Jerry Gunmane a já se ptám dneska je to lepší? VWAG dělá hnidy - předražený hnidy... jde na ruku EKO fanatikum, vlastní škodovku... No a ta bájná tatra vyrábí podvozky Dafu…. 😒]
Otazka je co dál,a jestli to stačí atd...
Otazka je co dál,a jestli to stačí atd...
Která Tatra má podvozek DAF?
Tibore, já ti nechci brát iluze, ale "kolega" Cicero je ... vysoce specifický jedinec.
Jeho příspěvky jsou exaktní jako žvahlav https😐/cs.wikipedia.org/…iki/%C5%BDvahlav a objevné jako vogonská poezie http😐/www.otvirak.cz/vogon.htm
Pokud jeho příspěvky čteš a nedej Bůh na ně i reaguješ, pak Ti asi není pomoci 😁
Namísto toho si radeji rozsypej pytlík strouhanky a zkus si z toho poskládat 10 rohlíků, to bude menší ztráta času 😁 😁 😁
Jeho příspěvky jsou exaktní jako žvahlav https😐/cs.wikipedia.org/…iki/%C5%BDvahlav a objevné jako vogonská poezie http😐/www.otvirak.cz/vogon.htm
Pokud jeho příspěvky čteš a nedej Bůh na ně i reaguješ, pak Ti asi není pomoci 😁
Namísto toho si radeji rozsypej pytlík strouhanky a zkus si z toho poskládat 10 rohlíků, to bude menší ztráta času 😁 😁 😁
Ano, na T87 je pěkně vidět celý ten příběh, jak měla ČSR krásně našlápnuto, a jak nás válka a následně komunistický puč poslali na desítky let do pr-de-le.
Dělám ve strojírenském oboru, ve kterém jsou poměrně silní Švédové, a ti nás vždy, když v průběhu dvaceti let po revoluci přijeli na nějaké jednání, měli tendence školit, ve smyslu švédské strojírenské tradice, takový ten přístup jako k nějakým strojírenským pologramotům z Balkánu. Proto mám v zasedačce na stěně mapu ČSR, kolem které jsou dokola fotky československých automobilů od první laurinky až po akt. produkci a T77 a T87 na takové "školitele" fungovaly vždycky nejlíp, zvlášť pro ty letopočty u nich uvedené. V době, kdy Švédsku scházelo k výrobě vlastního auta ještě nějakých deset let, u nás se vyrábělo auto designu a parametrů T87, to je vždy spolehlivě posadilo na zadek. Pak ještě přidávám historku o konstruktérovi a býv. majiteli Jawy, který se v osmačtyřicátém ve Frankfurtu na letišti náhodou potkal s konstruktérem SAABu. Ten mu vyprávěl, jak mají problém s převodovkou do jejich prvního modelu, a tak mu p. Janeček jr. nakreslil převodovku z minoru na ubrousek. 😁
Ale posledních cca deset let už to není potřeba, Česko si už vydobylo svůj respekt ve strojírenství, zpět, ale mapu s T87 v zasedačce pořád mám. 😉
Dělám ve strojírenském oboru, ve kterém jsou poměrně silní Švédové, a ti nás vždy, když v průběhu dvaceti let po revoluci přijeli na nějaké jednání, měli tendence školit, ve smyslu švédské strojírenské tradice, takový ten přístup jako k nějakým strojírenským pologramotům z Balkánu. Proto mám v zasedačce na stěně mapu ČSR, kolem které jsou dokola fotky československých automobilů od první laurinky až po akt. produkci a T77 a T87 na takové "školitele" fungovaly vždycky nejlíp, zvlášť pro ty letopočty u nich uvedené. V době, kdy Švédsku scházelo k výrobě vlastního auta ještě nějakých deset let, u nás se vyrábělo auto designu a parametrů T87, to je vždy spolehlivě posadilo na zadek. Pak ještě přidávám historku o konstruktérovi a býv. majiteli Jawy, který se v osmačtyřicátém ve Frankfurtu na letišti náhodou potkal s konstruktérem SAABu. Ten mu vyprávěl, jak mají problém s převodovkou do jejich prvního modelu, a tak mu p. Janeček jr. nakreslil převodovku z minoru na ubrousek. 😁
Ale posledních cca deset let už to není potřeba, Česko si už vydobylo svůj respekt ve strojírenství, zpět, ale mapu s T87 v zasedačce pořád mám. 😉
Tak ona propaganda fungovala na obou stranách železné opony. Ale zatímco lidi "na východě" vesměs věděli, že jim vlády lžou a tak tu propagandu moc nebrali, tak "běžný zápaďák" svým vládám většinou věřil, ba i důvěřoval.
Pamatuji si na naše lektory angličtiny, kteří v podzimním semestru 1990 nevěřili, že automatická pračka je u nás vcelku běžné domácí zařízení a s takovou účastí se nás ptali, zdali už máme vodovod a elektřinu i na vesnicích.
Já se pak stejně divil, když jsem v 94. (???) poprvé navštívil Spojené Království - a u umyvadla na mne namísto namísto baterie koukaly 2 kohoutky - jeden pro teplou a druhý pro studenou vodu 😁
Pamatuji si na naše lektory angličtiny, kteří v podzimním semestru 1990 nevěřili, že automatická pračka je u nás vcelku běžné domácí zařízení a s takovou účastí se nás ptali, zdali už máme vodovod a elektřinu i na vesnicích.
Já se pak stejně divil, když jsem v 94. (???) poprvé navštívil Spojené Království - a u umyvadla na mne namísto namísto baterie koukaly 2 kohoutky - jeden pro teplou a druhý pro studenou vodu 😁
prodejce může žádat kolik chce. záleží jakého najde vola
Tohle žádný vůl kupovat nebude, to je auto pro movitého sběratele...
Myslíš třeba člověka, který byl ochoten a schopen z Tatry 603 udělat tuhletu žlutou nadodpornost?
http😐/www.autosva.cz/…tatra-603-tuning
https😐/www.auto.cz/…tatru-603-131283
http😐/www.autosva.cz/…tatra-603-tuning
https😐/www.auto.cz/…tatru-603-131283