Autofun
K mání je nejrychlejší československý automobil své doby. A je v moc hezké stavu. Jen ta cena...
14 komentářů
KIaudius
1
To je nejaká archaická čeština?
Jak vzpomínali Zikmund s Hanzelkou "my jsme z africké cesty posílali stohy objednávek - a soudruzi je házeli rovnou do stoupy, protože znárodněný lidově-demokratický automobilový průmysl přece nebude vyrábět auta pro kapitalisty"
Z+H svoji VOsmičku předváděli mj. i Hailé Selasiemu (co by dneska za takové PR jakákoli firma dala), a ten byl nadšen... "Tohle je vůz, na který čeká celá Afrika" jim říkal
Z+H svoji VOsmičku předváděli mj. i Hailé Selasiemu (co by dneska za takové PR jakákoli firma dala), a ten byl nadšen... "Tohle je vůz, na který čeká celá Afrika" jim říkal
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Která Tatra má podvozek DAF?
Tibore, já ti nechci brát iluze, ale "kolega" Cicero je ... vysoce specifický jedinec.
Jeho příspěvky jsou exaktní jako žvahlav https😐/cs.wikipedia.org/…iki/%C5%BDvahlav a objevné jako vogonská poezie http😐/www.otvirak.cz/vogon.htm
Pokud jeho příspěvky čteš a nedej Bůh na ně i reaguješ, pak Ti asi není pomoci 😁
Namísto toho si radeji rozsypej pytlík strouhanky a zkus si z toho poskládat 10 rohlíků, to bude menší ztráta času 😁 😁 😁
Jeho příspěvky jsou exaktní jako žvahlav https😐/cs.wikipedia.org/…iki/%C5%BDvahlav a objevné jako vogonská poezie http😐/www.otvirak.cz/vogon.htm
Pokud jeho příspěvky čteš a nedej Bůh na ně i reaguješ, pak Ti asi není pomoci 😁
Namísto toho si radeji rozsypej pytlík strouhanky a zkus si z toho poskládat 10 rohlíků, to bude menší ztráta času 😁 😁 😁
Ano, na T87 je pěkně vidět celý ten příběh, jak měla ČSR krásně našlápnuto, a jak nás válka a následně komunistický puč poslali na desítky let do pr-de-le.
Dělám ve strojírenském oboru, ve kterém jsou poměrně silní Švédové, a ti nás vždy, když v průběhu dvaceti let po revoluci přijeli na nějaké jednání, měli tendence školit, ve smyslu švédské strojírenské tradice, takový ten přístup jako k nějakým strojírenským pologramotům z Balkánu. Proto mám v zasedačce na stěně mapu ČSR, kolem které jsou dokola fotky československých automobilů od první laurinky až po akt. produkci a T77 a T87 na takové "školitele" fungovaly vždycky nejlíp, zvlášť pro ty letopočty u nich uvedené. V době, kdy Švédsku scházelo k výrobě vlastního auta ještě nějakých deset let, u nás se vyrábělo auto designu a parametrů T87, to je vždy spolehlivě posadilo na zadek. Pak ještě přidávám historku o konstruktérovi a býv. majiteli Jawy, který se v osmačtyřicátém ve Frankfurtu na letišti náhodou potkal s konstruktérem SAABu. Ten mu vyprávěl, jak mají problém s převodovkou do jejich prvního modelu, a tak mu p. Janeček jr. nakreslil převodovku z minoru na ubrousek. 😁
Ale posledních cca deset let už to není potřeba, Česko si už vydobylo svůj respekt ve strojírenství, zpět, ale mapu s T87 v zasedačce pořád mám. 😉
Dělám ve strojírenském oboru, ve kterém jsou poměrně silní Švédové, a ti nás vždy, když v průběhu dvaceti let po revoluci přijeli na nějaké jednání, měli tendence školit, ve smyslu švédské strojírenské tradice, takový ten přístup jako k nějakým strojírenským pologramotům z Balkánu. Proto mám v zasedačce na stěně mapu ČSR, kolem které jsou dokola fotky československých automobilů od první laurinky až po akt. produkci a T77 a T87 na takové "školitele" fungovaly vždycky nejlíp, zvlášť pro ty letopočty u nich uvedené. V době, kdy Švédsku scházelo k výrobě vlastního auta ještě nějakých deset let, u nás se vyrábělo auto designu a parametrů T87, to je vždy spolehlivě posadilo na zadek. Pak ještě přidávám historku o konstruktérovi a býv. majiteli Jawy, který se v osmačtyřicátém ve Frankfurtu na letišti náhodou potkal s konstruktérem SAABu. Ten mu vyprávěl, jak mají problém s převodovkou do jejich prvního modelu, a tak mu p. Janeček jr. nakreslil převodovku z minoru na ubrousek. 😁
Ale posledních cca deset let už to není potřeba, Česko si už vydobylo svůj respekt ve strojírenství, zpět, ale mapu s T87 v zasedačce pořád mám. 😉
Tak ona propaganda fungovala na obou stranách železné opony. Ale zatímco lidi "na východě" vesměs věděli, že jim vlády lžou a tak tu propagandu moc nebrali, tak "běžný zápaďák" svým vládám většinou věřil, ba i důvěřoval.
Pamatuji si na naše lektory angličtiny, kteří v podzimním semestru 1990 nevěřili, že automatická pračka je u nás vcelku běžné domácí zařízení a s takovou účastí se nás ptali, zdali už máme vodovod a elektřinu i na vesnicích.
Já se pak stejně divil, když jsem v 94. (???) poprvé navštívil Spojené Království - a u umyvadla na mne namísto namísto baterie koukaly 2 kohoutky - jeden pro teplou a druhý pro studenou vodu 😁
Pamatuji si na naše lektory angličtiny, kteří v podzimním semestru 1990 nevěřili, že automatická pračka je u nás vcelku běžné domácí zařízení a s takovou účastí se nás ptali, zdali už máme vodovod a elektřinu i na vesnicích.
Já se pak stejně divil, když jsem v 94. (???) poprvé navštívil Spojené Království - a u umyvadla na mne namísto namísto baterie koukaly 2 kohoutky - jeden pro teplou a druhý pro studenou vodu 😁
prodejce může žádat kolik chce. záleží jakého najde vola
Tohle žádný vůl kupovat nebude, to je auto pro movitého sběratele...
Myslíš třeba člověka, který byl ochoten a schopen z Tatry 603 udělat tuhletu žlutou nadodpornost?
http😐/www.autosva.cz/…tatra-603-tuning
https😐/www.auto.cz/…tatru-603-131283
http😐/www.autosva.cz/…tatra-603-tuning
https😐/www.auto.cz/…tatru-603-131283