... Je ta, že tam nacpou těžký baterky a zbytečný elektromotory. Pokud má být ten šestiválec sám o sobě tak výkonný a zároveň lehký, tak je vyloženě hřích, neudělat výkonné, hodně lehké auto. Ale řekli jsme NE...narveme tam Xset kilo navíc, aby to bylo sice o trochu rychlejší v přímce ve zrychlení, ale vyhovíme ekoterorostům, protože se to určitě bude prodávat po statisících kusech.
spitfirecz
0
No je divné, že se v článku píše, že je vyvíjen s ohledem na Euro 7 - Pokud se nepletu, tak malé automobilky jako je Aston Martin, Ferrari, Lamborghini a podobné mají z emisních norem výjimku, právě díky malému počtu kusů.
Co se týče rychlosti, tam úplně tomu hybridu věřím, Viz Mclaren P1, Porsche 918, Ferrari Laferrari
mariov8
0
Moje poslední soukromé auto mělo V6 diesel a byl jenom nepatrně těžší. Výkon asi bude jinde, ale jako lehký označit 3,0L šestiválec co váží 200kg?
Co se týče rychlosti, tam úplně tomu hybridu věřím, Viz Mclaren P1, Porsche 918, Ferrari Laferrari