Autofun
Taketo “klenoty” su dobre tak akurat na komplet reviziu vsetkych mechanickych casti a ich renovaciu. 20-rocny olej, brzdovka, napln klimy, napln chladica, benzin. Podla mna su creva v desnom stave. Horsie, nez keby to mali pri kvalitnom servise natocenych 300.000 km. Jedina vynimka je karoseria, ale ta za tie prachy stoji asi malokomu. Na druhej strane, urcite sa najde nejaky nostalgicky it-ckar, ktory to mal ako decko na plagatoch a za ten spomienkovy optimizmus mu ta suma stoji. Poznam takeho jedneho, co ma daily car deltu integrale, cerstvo renovovana a tvrdi, ze si plni plagatovy sen 😊. Spomienky su na nezaplatenie...
presne.. suhlas.. radsej 20 rocne auto pravidelne servisovane a denne spolahlivo jazdiace ako takyto 20 rocny "mrtvy " kus ... ktoreho creva uz su na druhom svete len to samozrejme navonok cez nalestenu kasnu moc nevidno
Tak určitě bude třeba vyměnit gumové díly a dát tomu trochu péče, ale ale zas takový drama bych z toho nedělal. Je to snazší, než bojovat se rzí. Nicméně cena mi přijde dost vysoká. Tak jako tak budu novému majiteli docela závidět.
Ver tomu, ze 20 rokov nenastartovany motor bude plny korozie vnutornych casti. Veteranisti by ti porozpravali, kolko namahy ich stoji spravne zazimovat auto, aby stanim cez zimu netrpelo viac ako jazdenim. To auto sa da dostat do stavu noveho vozu, ale naklady na renovaciu budu rovnake, ako u olietaneho srotu. Usetris za karosarske prace, ale zasa ta nadobudacia cena je vyssia, ako komplet renovacia karoserie. A zasa sedmickovy bavor nema az taky zberatelsky potencial, aby sa to financne vykompenzovalo.cele sa to oplati tomu, kto financie az tak neriesi. Proste je to paradny stück do muzea. Namazat to mastickami aby guma a koza ostali alo nove a o rozdychanie sa netreba starat.
Nejsem o tom přesvědčen. Koukám rád na Wheelers Dealers ("Rození obchodníci"), a párkrát tam takový auto měli (který dlouhý roky stálo někde v kůlně). U motoru vyměnili všechna těsnění a bylo.
On ten motor po dlouhém stání není plný oleje a benzínu.
On ten motor po dlouhém stání není plný oleje a benzínu.
Tak ono, nachystat auto na predaj a dostat ho do bezchybneho stavu je vcelku rozdiel. Bazarnici by vedeli romany pisat 😉.
To právě z toho článku neni patrný, jestli to jen stálo. Auta na chov mám a ujedu s nima prumerne kolem 5 km za rok. Cca jednou za měsíc stačí natočit motor, nechat prohřát aby se otevřel termostat, popojet sem tam, probrzdit, protočit řízení a cca 2x 3x za rok objedu barák. Všechno funguje, jen nastartovat a jet, ale jen teoreticky: dřív jsem podnikal i delší výlety, ale skoro vždycky se něco po.r.alo stářím, např mi praskla hadice od nádrže, odešel spínač větráku chlazení, praskla hadice od topení... tyhle auta nejsou na ježdění, ty jsou už jen na sbírání.
o tom není žádných pochyb. Proč už nemůžou být současné baworáky (i mercedesy) tak krásné, jako před desítkami let? Čím dál přísnější normy + čínský nevkus, já vím. Ach jo. ;-\
suhlas ... tiez netusim preco nemozu dizajnovo cerpat aj tieto kdejake D3 limuziny zo svojej paradnej minulosti.. pritom napriklad u terenneho Gecka to vedia... a aj maly F500 to dokaze
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dovolím si nesouhlasit, e38 je asi nejkrásnější, ale jeho předchůdce zrovna tak.
A mě osobně se líbí jak F01😒br />https😐/upload.wikimedia.org/…972613965%29.jpg
Tak G11 před FL😒br />https😐/www.7post.com/…s/showthread.php?…
I po FL😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
A mě osobně se líbí jak F01😒br />https😐/upload.wikimedia.org/…972613965%29.jpg
Tak G11 před FL😒br />https😐/www.7post.com/…s/showthread.php?…
I po FL😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
sportove nizke.. stihle.. jasne citatelne... nie ako tie dnesne nadopovane zrudy na praskoch s naraznikmi roznych patvarov a prasacim megarypakom...
Původní článek bez bulvárního flusání odpadu jménem autoforum.cz😒/a>
https😐/www.motor1.com/…ip-difficulties/
A bez jejich predikcí, týká se hlavně US trhu btw.
https😐/www.motor1.com/…ip-difficulties/
A bez jejich predikcí, týká se hlavně US trhu btw.
Fakt je, že osmiček potkávám jako šafránu. Ale že je velké SUV více prodávané než kupé je ve státech asi normální...
Jasně, X7 je určitě model spíš pro ně než do Evropy. Kupé 8er občas vídávám, 4d ještě vyjma showroomu ne.
Btw: EU a USA 8er 2019 přes 11.000 aut. Není v tom Asie, Rusko atd...
To na velké a drahé kupé není vůbec špatné. Navíc na platformě CLAR.
Btw: EU a USA 8er 2019 přes 11.000 aut. Není v tom Asie, Rusko atd...
To na velké a drahé kupé není vůbec špatné. Navíc na platformě CLAR.
Původní osmy se za devět let vyrobilo jen 30 tisíc kusů, což byl vzhledem k tehdejšímu náročnému vývoji teprv propadák. Pokud se současnému BMW nelibí prodeje 11k za rok, tak bych viděl spíš problém v managementu...
To mi pripomína príbeh môjho kolegu... Kedysi si vraj jeho susedia kúpili Škodu 105 / 120 a strčili ju do garáže / stodoly. Niekto im poradil, že takto ich peniaze nestratia cenu 😊. "Dobrá" rada 😊. Tí ľudia nemali ani vodičáky. Každú Nedeľu po kostole si sadli do auta a vypili tam kávičku 😊. Samozrejme v Sobotu auto preleštili... Auto predali po rokoch za smiešnu cenu a vraj bolo ako nové 😊
Pani s BMW mala v čase kúpy 70 rokov, zrejme dostatok peňazí... Predpokladám, že to auto sa jej tak páčilo, že si ho musela kúpiť a bolo jej ľúto používať ho, tak sa neho len chodila pozerať 😊.
Ináč tie svetlé koberce by som v aute nechcel ani keby mi výrobca doplatil 😊. Vyzerá to síce luxusne, ale udržiavať to musí byť za trest.
ja sice nejazdim rocne vela... ale tych okolo 20km kazdy den spravim a uz si ani nepamatam na den kedy som vobec ze nejazdil .. naposledy snad nejaky ten den cez vianoce ked clovek v zajati sviatkov trcal doma ... este aj teraz beham co uz kazdy machruje ze sedi doma.. tak bohuzial moja praca doma neposedi a ani nakupy za mna nikto nespravi