Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Tohle BMW 740i z roku 1997 strávilo život v "bublině". Teď může být vaše

24 komentářů

Avatar - palix
palix
Super zachovalé auto 😊.
To mi pripomína príbeh môjho kolegu... Kedysi si vraj jeho susedia kúpili Škodu 105 / 120 a strčili ju do garáže / stodoly. Niekto im poradil, že takto ich peniaze nestratia cenu 😊. "Dobrá" rada 😊. Tí ľudia nemali ani vodičáky. Každú Nedeľu po kostole si sadli do auta a vypili tam kávičku 😊. Samozrejme v Sobotu auto preleštili... Auto predali po rokoch za smiešnu cenu a vraj bolo ako nové 😊
Pani s BMW mala v čase kúpy 70 rokov, zrejme dostatok peňazí... Predpokladám, že to auto sa jej tak páčilo, že si ho musela kúpiť a bolo jej ľúto používať ho, tak sa neho len chodila pozerať 😊.
Ináč tie svetlé koberce by som v aute nechcel ani keby mi výrobca doplatil 😊. Vyzerá to síce luxusne, ale udržiavať to musí byť za trest.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ono pre auto nie je nic horsie ako ked nejazdi a len tak stoji.. to je cista smrt pre auto ... take nech si majitel necha na pozeranie aj dalsich 20 rokov

ja sice nejazdim rocne vela... ale tych okolo 20km kazdy den spravim a uz si ani nepamatam na den kedy som vobec ze nejazdil .. naposledy snad nejaky ten den cez vianoce ked clovek v zajati sviatkov trcal doma ... este aj teraz beham co uz kazdy machruje ze sedi doma.. tak bohuzial moja praca doma neposedi a ani nakupy za mna nikto nespravi
webpaja
Musíš taky do nákupů zapojit ženu 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No to jsi dobrej střelec, pustit ženskou nakupovat samotnou... A ještě ji dát kreditku ne? 😁
Avatar - palix
palix
Ono je rozdiel, keď auto stojí 2 dni a 20 rokov 😊. Čisto teoreticky ,ak sa auto na tak dlhý "spánok" plánuje odložiť, zrejme sú nejaké "špeciálne" postupy, ako ho čo najviac ochrániť. Aj veľa super-drahých superšportov za 20 rokov najazdí skoro nič, pretože slúžia len ako investícia. Rovnako autá v múzeách...
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Tak urcite bude potreba hlavne pryzove casti vymenit, ale po smrti to auto rozhodne neni 😁
moan78
Taketo “klenoty” su dobre tak akurat na komplet reviziu vsetkych mechanickych casti a ich renovaciu. 20-rocny olej, brzdovka, napln klimy, napln chladica, benzin. Podla mna su creva v desnom stave. Horsie, nez keby to mali pri kvalitnom servise natocenych 300.000 km. Jedina vynimka je karoseria, ale ta za tie prachy stoji asi malokomu. Na druhej strane, urcite sa najde nejaky nostalgicky it-ckar, ktory to mal ako decko na plagatoch a za ten spomienkovy optimizmus mu ta suma stoji. Poznam takeho jedneho, co ma daily car deltu integrale, cerstvo renovovana a tvrdi, ze si plni plagatovy sen 😊. Spomienky su na nezaplatenie...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne.. suhlas.. radsej 20 rocne auto pravidelne servisovane a denne spolahlivo jazdiace ako takyto 20 rocny "mrtvy " kus ... ktoreho creva uz su na druhom svete len to samozrejme navonok cez nalestenu kasnu moc nevidno
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak určitě bude třeba vyměnit gumové díly a dát tomu trochu péče, ale ale zas takový drama bych z toho nedělal. Je to snazší, než bojovat se rzí. Nicméně cena mi přijde dost vysoká. Tak jako tak budu novému majiteli docela závidět.
moan78
Ver tomu, ze 20 rokov nenastartovany motor bude plny korozie vnutornych casti. Veteranisti by ti porozpravali, kolko namahy ich stoji spravne zazimovat auto, aby stanim cez zimu netrpelo viac ako jazdenim. To auto sa da dostat do stavu noveho vozu, ale naklady na renovaciu budu rovnake, ako u olietaneho srotu. Usetris za karosarske prace, ale zasa ta nadobudacia cena je vyssia, ako komplet renovacia karoserie. A zasa sedmickovy bavor nema az taky zberatelsky potencial, aby sa to financne vykompenzovalo.cele sa to oplati tomu, kto financie az tak neriesi. Proste je to paradny stück do muzea. Namazat to mastickami aby guma a koza ostali alo nove a o rozdychanie sa netreba starat.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nejsem o tom přesvědčen. Koukám rád na Wheelers Dealers ("Rození obchodníci"), a párkrát tam takový auto měli (který dlouhý roky stálo někde v kůlně). U motoru vyměnili všechna těsnění a bylo.
On ten motor po dlouhém stání není plný oleje a benzínu.
moan78
Tak ono, nachystat auto na predaj a dostat ho do bezchybneho stavu je vcelku rozdiel. Bazarnici by vedeli romany pisat 😉.
Avatar - Machýrek
Machýrek
To právě z toho článku neni patrný, jestli to jen stálo. Auta na chov mám a ujedu s nima prumerne kolem 5 km za rok. Cca jednou za měsíc stačí natočit motor, nechat prohřát aby se otevřel termostat, popojet sem tam, probrzdit, protočit řízení a cca 2x 3x za rok objedu barák. Všechno funguje, jen nastartovat a jet, ale jen teoreticky: dřív jsem podnikal i delší výlety, ale skoro vždycky se něco po.r.alo stářím, např mi praskla hadice od nádrže, odešel spínač větráku chlazení, praskla hadice od topení... tyhle auta nejsou na ježdění, ty jsou už jen na sbírání.
Arese
o tom není žádných pochyb. Proč už nemůžou být současné baworáky (i mercedesy) tak krásné, jako před desítkami let? Čím dál přísnější normy + čínský nevkus, já vím. Ach jo. ;-\
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas ... tiez netusim preco nemozu dizajnovo cerpat aj tieto kdejake D3 limuziny zo svojej paradnej minulosti.. pritom napriklad u terenneho Gecka to vedia... a aj maly F500 to dokaze
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Dovolím si nesouhlasit, e38 je asi nejkrásnější, ale jeho předchůdce zrovna tak.

A mě osobně se líbí jak F01😒br />https😐/upload.wikimedia.org/…972613965%29.jpg

Tak G11 před FL😒br />https😐/www.7post.com/…s/showthread.php?…

I po FL😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sportove nizke.. stihle.. jasne citatelne... nie ako tie dnesne nadopovane zrudy na praskoch s naraznikmi roznych patvarov a prasacim megarypakom...
Mig_35
webpaja
Původní článek bez bulvárního flusání odpadu jménem autoforum.cz😒/a>

https😐/www.motor1.com/…ip-difficulties/

A bez jejich predikcí, týká se hlavně US trhu btw.
Mig_35
Fakt je, že osmiček potkávám jako šafránu. Ale že je velké SUV více prodávané než kupé je ve státech asi normální...
webpaja
Jasně, X7 je určitě model spíš pro ně než do Evropy. Kupé 8er občas vídávám, 4d ještě vyjma showroomu ne.

Btw: EU a USA 8er 2019 přes 11.000 aut. Není v tom Asie, Rusko atd...

To na velké a drahé kupé není vůbec špatné. Navíc na platformě CLAR.
Avatar - lyon667
lyon667
Původní osmy se za devět let vyrobilo jen 30 tisíc kusů, což byl vzhledem k tehdejšímu náročnému vývoji teprv propadák. Pokud se současnému BMW nelibí prodeje 11k za rok, tak bych viděl spíš problém v managementu...
webpaja
Stěžovali si američtí dealeři...autoforum si to klasicky přeložilo po svém a vyspekulovali si konec modelu.