Testy
Tak nějak mi uniká smysl toho auta. Jakmile pojedu mimo město, spotřeba se pohybuje na úrovni běžných aut a pokud jen trochu přitlačím na pilu, tak nad touto úrovní. Ve městě sice se dá jezdit 5-6 ale to evidentně lehkonoze a tím pádem nepotřebuji 300 koní. Je to takový kočkopes, co moc nepředvede mimo město a ani ve městě taky úplně nedává takový smysl, jak by mohl.
Vzhled je těžká Čína, ale to je o vkusu každého člověka, někomu se líbit bude. Cenově už smysl nedává vůbec. Pokud bude sloužit na běžné cestování, bude v takto velkém autě lepší a i úspornější diesel, do města, pokud nutně člověk potřebuje hybrid bude taky lepší konkurence.
Za mě to bude paběrkovat a spoléhat na dotace, které ale po ekonomickém dopadu coronaviru nebudou moc reálné.
Vzhled je těžká Čína, ale to je o vkusu každého člověka, někomu se líbit bude. Cenově už smysl nedává vůbec. Pokud bude sloužit na běžné cestování, bude v takto velkém autě lepší a i úspornější diesel, do města, pokud nutně člověk potřebuje hybrid bude taky lepší konkurence.
Za mě to bude paběrkovat a spoléhat na dotace, které ale po ekonomickém dopadu coronaviru nebudou moc reálné.
Auto za jeden a půl mega a na trhu 2 roky musí mít špičkový infotainment. V dnešní době toto nikdo tolerovat nebude.
je v tom stejný infotaiment jako v normální DS, tu testovali zde: https😐/www.auto.cz/…ancouzsku-126510
to ještě reagoval svižně... no prostě kašpárkovina. S DS jsme měl možnost jezdit a infotaiment je naprosto v pořádku. Stejně tak kecy o levných tlačítkách.. jak kdyby Audi nepouživalo ve všech modelech tlačítka která mái ten nejlevnější SEAT 😁
Pravda je, že to auto má interiér, který se neztratí v konkurenci, mám možnost porovnání AUDI a MB, BMW bohužel ne. AUDI pro mě strašné, MB se mi moc líbil, je jiný než DS, ale taky na úrovni. BMW mě neoslovilo nikdy, to jde mimo mě, ale chápu, že někomu se to líbí.
Pohon je výborný do města, já dojíždím do práce cca 50 km, 25km dálnice, pak příměstké cesty s omezením na 80, poté jižní spojka a posledních cca 5 km městem... spotřeba neuvěřitelná, na dálnici jsem doplnil baterky a poté druhá polovina na elektriku. Domů to bylo horší, protože jsme neměl tolik šťávy, ale za cca týden jsem měl kombinovanou cca 4 litry, což si myslím, že s 300k benzínovým motorem s turbem v SUV není špatné.
to ještě reagoval svižně... no prostě kašpárkovina. S DS jsme měl možnost jezdit a infotaiment je naprosto v pořádku. Stejně tak kecy o levných tlačítkách.. jak kdyby Audi nepouživalo ve všech modelech tlačítka která mái ten nejlevnější SEAT 😁
Pravda je, že to auto má interiér, který se neztratí v konkurenci, mám možnost porovnání AUDI a MB, BMW bohužel ne. AUDI pro mě strašné, MB se mi moc líbil, je jiný než DS, ale taky na úrovni. BMW mě neoslovilo nikdy, to jde mimo mě, ale chápu, že někomu se to líbí.
Pohon je výborný do města, já dojíždím do práce cca 50 km, 25km dálnice, pak příměstké cesty s omezením na 80, poté jižní spojka a posledních cca 5 km městem... spotřeba neuvěřitelná, na dálnici jsem doplnil baterky a poté druhá polovina na elektriku. Domů to bylo horší, protože jsme neměl tolik šťávy, ale za cca týden jsem měl kombinovanou cca 4 litry, což si myslím, že s 300k benzínovým motorem s turbem v SUV není špatné.
povedzme k tomuto https😐/www.auto.cz/…avni-roli-121566 ... otazne je len to ci za podobnych 1,7 mega nebude lexus uz predsa len o level inde https😐/img2.auto.cz/…ull/5299971_.jpg a to nielen v kabine .... no ale to si potencialny zakaznik ( u auta za 1,7 mega ) musi sam skusit a zvazit a vyhodnotit pre a proti ... kazdopadne za mna DS7 je pekne a aj velkostne dobre posadene SUV ... mohlo by to fungovat :yes:
5 až 8 litrů s plně nabitými baterkami si cenovku 1,5 mega neobhájí
Ne, s plnyma baterkama jezdis za nulu!
Minimalne prvnich 30km.
To spouste lidi staci.
Ale i kdyz budes jezdit 50km, tak spotreba skutecne nebude 5l, nybrz vyrazne mene.
Proste plati, ze pro ty, co maji nizke najezdy se to vyplati.
Minimalne prvnich 30km.
To spouste lidi staci.
Ale i kdyz budes jezdit 50km, tak spotreba skutecne nebude 5l, nybrz vyrazne mene.
Proste plati, ze pro ty, co maji nizke najezdy se to vyplati.
Na druhej strane, ak máš nízky nájazd, načo ti je tých 300 koní? Pajdať po meste zvládneš aj s polovicou. 🙂
Pajdat po meste zvladnes i Felicii...
Nebo elektromobilem.
Ale kdyz na to mas a bydlis treba v Jinonicich, kde ti pred barakem postavi PRE nabijecku, tak proc ne 300 hybridnich koni?
Nebo elektromobilem.
Ale kdyz na to mas a bydlis treba v Jinonicich, kde ti pred barakem postavi PRE nabijecku, tak proc ne 300 hybridnich koni?
Ak to ale postavíš takto, tak načo 300 hybridných, keď máš na to a môžeš po meste poskakovať trebárs v Betley či M8 ? 😊 Mne sa tento koncept pohonu pozdával v koncepte 308 GTi, kde aj dával určitý zmysel. V tomto podaní a zvlášť za túto cenu mi to zmysel nedáva. Ale pre mňa za mňa, predaje nakoniec ukážu.
No ja osobne uz bych uprednostnil EV.
Ale tenhle hybrid pro lidi co jezdi casto malo a maji strach z vybitejch baterek je podle me fajn.
A mestske poskakovani na elektriku (v tomto DS) mi prijde taky optimalni.
Ale tenhle hybrid pro lidi co jezdi casto malo a maji strach z vybitejch baterek je podle me fajn.
A mestske poskakovani na elektriku (v tomto DS) mi prijde taky optimalni.
Pozri, ja už dlhšiu dobu poškuľujem no KIA Niro hybrid, resp. niečom podobnom. Prakticky by som vedel a mohol správne užívať po väčšinu roka aj ten plug-in hybrid, takže apriori proti hybridom nie som. Ale tento konkrétny mne moc veľký zmysel nedáva, zvlášť za tú cenu. Mne to pripadá, že on ten DS zrejme ani veľmi nechce, aby sa ten P-IH nejak moc predával.
No ale tady platis za luxus.
Nemuzes to srovnavat s Nirem.
To, ze je pro tebe lepsi, fajn.
Ale to neznamena, ze tenhle DS7 je spatne.
Kdyz ho postavis proti X3 a GLC, tak si nepovede uplne zle - muj nazor.
Promin, ale ta posledni veta je nesmysl.
Viz diskuze pod Type-R. Jestli automobilky chteji, aby se neco prodavalo, pak jsou to kvuli pokutam auta s 30g/km emisi... A nechteji prodavat auta s vysokyma emisema 😉
Mne se tohle naopak libi. Jezdil bych 90% za nulu. A zaroven mel 300k. To mi prijde super.
Nemuzes to srovnavat s Nirem.
To, ze je pro tebe lepsi, fajn.
Ale to neznamena, ze tenhle DS7 je spatne.
Kdyz ho postavis proti X3 a GLC, tak si nepovede uplne zle - muj nazor.
Promin, ale ta posledni veta je nesmysl.
Viz diskuze pod Type-R. Jestli automobilky chteji, aby se neco prodavalo, pak jsou to kvuli pokutam auta s 30g/km emisi... A nechteji prodavat auta s vysokyma emisema 😉
Mne se tohle naopak libi. Jezdil bych 90% za nulu. A zaroven mel 300k. To mi prijde super.
Ja chápem rozdiel mainstream vs. lux. Príklad s Nirom bol o tom, že mi takýto typ auta nie je proti srsti. Ak by chceli predávať veľa tak to nepostavia takto, ale dajú tomu menej koníkov a rovnako tak nižšiu cenu. Tak by pretiahli D3 určite viac zákazníkov.
ja som prekvapeny ako sa DS7 crossback v europe uz celom solidne rozbehlo
uz za januar 2020 v europe predalo DS7 crossback vyse 2500 aut .... kym napriklad take stelvio ktore je v podobnych vodach ( cenou aj rozmerovo aj imidzovo ) len okolo 1600 aut.... ale ano... jasne.. nie kazdy crossback je v 4kolke a ako plugin to je jasne ... len chcem povedat ze SUV DS7 ako take zda sa funguje a ked uz nie ako plugin tak v inych verziach si svojich zakaznikov zda sa vie najst .... a neraz ich najde viac ako daleko zvucnejsie mena od viacerych konkurentov....
uz za januar 2020 v europe predalo DS7 crossback vyse 2500 aut .... kym napriklad take stelvio ktore je v podobnych vodach ( cenou aj rozmerovo aj imidzovo ) len okolo 1600 aut.... ale ano... jasne.. nie kazdy crossback je v 4kolke a ako plugin to je jasne ... len chcem povedat ze SUV DS7 ako take zda sa funguje a ked uz nie ako plugin tak v inych verziach si svojich zakaznikov zda sa vie najst .... a neraz ich najde viac ako daleko zvucnejsie mena od viacerych konkurentov....
Otázkou je, za jaké reálné ceny se ty DS7 prodávají. Stelvio je imageově někde jinde. Má V6, principiálně je to RWD atd.
Na 100 % kapacity je pak lze z 32ampérové zásuvky dobít za hodinu a 45 minut.
Tohle nejak nekoresponduje s clankem o "agresivni elektromobilite" a o tom, ze dvouhodinove nabijeni je k nicemu. 😲
https😐/www.auto.cz/…to-nebere-133758
Tohle auto muze byt ideal pro cloveka ze satelitu.
Kdy bude jezdit vetsinu pouzivani za nulu!! :yes:
Tato moznost nejak nebyla v testu (napr. ve stati o spotrebe) vzpomenuta.
PS K clanku - z meho pohledu velmi negativni pojeti. Vlastni zkusenost nemam, ale myslim, ze bude mit v mnoha ohledech oproti nemecke premii navrch (napr. el. dojezd, komfort, vybava). Bohuzel zminena jsou v tomto primem kontextu predevsim negativa.
Tohle nejak nekoresponduje s clankem o "agresivni elektromobilite" a o tom, ze dvouhodinove nabijeni je k nicemu. 😲
https😐/www.auto.cz/…to-nebere-133758
Tohle auto muze byt ideal pro cloveka ze satelitu.
Kdy bude jezdit vetsinu pouzivani za nulu!! :yes:
Tato moznost nejak nebyla v testu (napr. ve stati o spotrebe) vzpomenuta.
PS K clanku - z meho pohledu velmi negativni pojeti. Vlastni zkusenost nemam, ale myslim, ze bude mit v mnoha ohledech oproti nemecke premii navrch (napr. el. dojezd, komfort, vybava). Bohuzel zminena jsou v tomto primem kontextu predevsim negativa.
Německá prémie staví jak PHEV benzíny tak PHEV diesely, a zákazník si může vybrat.
Slaboučký benzínový motor nemůže utáhnout těžké elektromotory a baterie bez ztráty kytičky.
Diesel se svojí silou ani o dodatečné elektrické náloži neví ………… 😁
Navrch tedy DS určitě v mnoha ohledech mít nebude.
A to mám francouzská auta rád.
Slaboučký benzínový motor nemůže utáhnout těžké elektromotory a baterie bez ztráty kytičky.
Diesel se svojí silou ani o dodatečné elektrické náloži neví ………… 😁
Navrch tedy DS určitě v mnoha ohledech mít nebude.
A to mám francouzská auta rád.
Wine, tvym dieselovym dogmatismem jsi samozrejme neprekvapil 😄
O tom, ze konkurent od Mercedesu - GLC zadny diesel-hybrid nenabizi vis?
Minimalne v ceskem ceniku chybi...
O tom, ze konkurent od Mercedesu - GLC zadny diesel-hybrid nenabizi vis?
Minimalne v ceskem ceniku chybi...
Na druhou stranu má přesvědčivější PHEV s benzínem. A při dovybavení opět cca 200k navíc. Radši méně vybavený MB nebo BMW než Citroen.
Já jsem asi tak překvapil jako ty svým elektrodogmatizmem. Nedělám nic jen Tě vyvažuji.
A kdyby ses trochu vyznal, už dávno bys věděl že auta do ČR chodí s 6-měsíčním zpožděním, prvně jsou saturovány trhy kde se víc vydělá, a to ČR není.
Trvalo velmi dlouho než se diesel-PHEV dostaly do oficiální nabídky v ČR.
Když chceš GLC, musíš do Německa. V ČR bude nejdřív až tak za rok, i díky nedostatku baterií, i díky koronaviru.
A kdyby ses trochu vyznal, už dávno bys věděl že auta do ČR chodí s 6-měsíčním zpožděním, prvně jsou saturovány trhy kde se víc vydělá, a to ČR není.
Trvalo velmi dlouho než se diesel-PHEV dostaly do oficiální nabídky v ČR.
Když chceš GLC, musíš do Německa. V ČR bude nejdřív až tak za rok, i díky nedostatku baterií, i díky koronaviru.
Podobně nakonfigurovaná X3 PHEV vyjde o něco dráž, ale její technika je zcela jiný ležel. A upřímně nevím, kde má třeba DS nad X3 navrch 😉
No, ten rozdíl v ceníkovce nějaký stotisíc bude, v reálu ještě víc, ale o to by zas tak nešlo.
X3 je přeci jen pro někoho trochu okoukaná, někomu může vadit image BMW, někdo nechce ukazovat prachy, někdo je zase extrovert tak zvolí DS, někomu se prostě může více líbit. A v designu už DS na premii neztrácí.
Že je cena blízko je fakt, ale zase v premii - kam se chce DS zařadit - se na nějaké podbízení nehraje. Podívejte kolik si počítá volvo za předokolky s motorem napříč..
X3 je přeci jen pro někoho trochu okoukaná, někomu může vadit image BMW, někdo nechce ukazovat prachy, někdo je zase extrovert tak zvolí DS, někomu se prostě může více líbit. A v designu už DS na premii neztrácí.
Že je cena blízko je fakt, ale zase v premii - kam se chce DS zařadit - se na nějaké podbízení nehraje. Podívejte kolik si počítá volvo za předokolky s motorem napříč..
Papirove ma DS7 navrch oproti X3 asi ve vsem 😉
Zrychleni o 2 desetiny, Vmax o 30, kapacita baterky o 1kWh a především emise CO2 31g.
Ty emise pod 50 ti zarucuji EL znacku, parkovani zdarma atd.
X3 ma 54 - 49g, takze se zebrakem by to mozna taky slo 😄
Zrychleni o 2 desetiny, Vmax o 30, kapacita baterky o 1kWh a především emise CO2 31g.
Ty emise pod 50 ti zarucuji EL znacku, parkovani zdarma atd.
X3 ma 54 - 49g, takze se zebrakem by to mozna taky slo 😄
Jestli papírově, pak OK. Obvykle BMW nemá problém dostát svým papírovým parametrům, u frantíka je to většinou opačně. X3 hybrid jsem nezkoušel, ale vím jak skvěle fungují klasické modely a nesmírně bych se divil, pokud by se DS s mainstreamovou platformou jen přiblížilo ke komfortu i jízdním vlastnostem. Pokud ano, pak zatleskám 😉
O jizdnich vlastnostech se prit nebudu.
SUV od DS by si tak jako tak koupil kvuli "sportovani" jen blazen.
Ale v komfortu naopak silne favorizuju DS..
Citace😒br /> Jinak auto umí zaujmout pohodlným podvozkem, kterému pomáhá i aktivní sledování povrchu před vozidlem.
Myslim, ze na toto BMW odpoved nema.
DS7 bude v mnoha ohledech lepsi nez BMW i Mercedes. A diky zadnimu motoru se bude zrejme i umet rozjizdet plavneji.
SUV od DS by si tak jako tak koupil kvuli "sportovani" jen blazen.
Ale v komfortu naopak silne favorizuju DS..
Citace😒br /> Jinak auto umí zaujmout pohodlným podvozkem, kterému pomáhá i aktivní sledování povrchu před vozidlem.
Myslim, ze na toto BMW odpoved nema.
DS7 bude v mnoha ohledech lepsi nez BMW i Mercedes. A diky zadnimu motoru se bude zrejme i umet rozjizdet plavneji.
Celkový komfort a jízdní vlastnosti je celkový soubor, ne to, že se v nízkých rychlostech auto umí houpat. Nejde mi o sportování, to mě u SUV nezajímá, spíš jízdní jistota, reakce na volant, to udělají s podvozkem koleje, příčné nerovnosti, co nerovnosti v zatáčkách, jak jistě dokáže vyjíždět ze zatáček na mokru.
To, že má něco měkký podvozek neznamená, že je komfortnější. A myslíš-li si, že tohle BMW neumí, vezmu někdy kolegovu X3 s M sportovním podvozkem na sraz, budeš překvapen. Případně GLC s AMG podvozkem.
To, že má něco měkký podvozek neznamená, že je komfortnější. A myslíš-li si, že tohle BMW neumí, vezmu někdy kolegovu X3 s M sportovním podvozkem na sraz, budeš překvapen. Případně GLC s AMG podvozkem.
Heled, ja ti rozumim.
Ja mam BMW rad.
Jen bych nepodcenoval to DS, kvuli nejakym frazim o premii.
DS3 vychazelo z mistrovskeho auta v rallye.
I na C4 ktera jezdila rallye byl ten podvozek znat. Mel prave ve sve tride neuveritelnou kombinaci komfortu a jistoty. Citroen nemiva spatny podvozek (prestoze si to vetsina zdejsich "odborniku" mysli), jen tam byl vzdy akcent na ten komfort.
Tohle DS ma navic elektronicky pomocnik komfortu.
Tezko se to hodnoti takhle od stolu.
Muj nazor je, ze v komfortu bude DS lepsi a v jizdnich vlastnostech nebude prilis (nebo vubec?) zaostavat.
A papirove ma navrch...
Bohuzel v Cesku se objektivniho testu nedockas (tady to pokazi tlacitka a predsudky).
A ve Francii z druhe strany taky ne.
Proto mam nejradeji US testy, kam se ale tenhle DS zrejme nepodiva..
PS Chtel jsem najit v galerii ta lacina tlacitka z Peugeotu a porad presne nevim, ktera to maji byt. Na me ten interier, alespon z fotek, pusobi luxusne a libi se mi vic, nez treba Mercedes nebo Audi..
Ja mam BMW rad.
Jen bych nepodcenoval to DS, kvuli nejakym frazim o premii.
DS3 vychazelo z mistrovskeho auta v rallye.
I na C4 ktera jezdila rallye byl ten podvozek znat. Mel prave ve sve tride neuveritelnou kombinaci komfortu a jistoty. Citroen nemiva spatny podvozek (prestoze si to vetsina zdejsich "odborniku" mysli), jen tam byl vzdy akcent na ten komfort.
Tohle DS ma navic elektronicky pomocnik komfortu.
Tezko se to hodnoti takhle od stolu.
Muj nazor je, ze v komfortu bude DS lepsi a v jizdnich vlastnostech nebude prilis (nebo vubec?) zaostavat.
A papirove ma navrch...
Bohuzel v Cesku se objektivniho testu nedockas (tady to pokazi tlacitka a predsudky).
A ve Francii z druhe strany taky ne.
Proto mam nejradeji US testy, kam se ale tenhle DS zrejme nepodiva..
PS Chtel jsem najit v galerii ta lacina tlacitka z Peugeotu a porad presne nevim, ktera to maji byt. Na me ten interier, alespon z fotek, pusobi luxusne a libi se mi vic, nez treba Mercedes nebo Audi..
Já naopak anglány, už kvůli tomu, že jejich silnice a obecně infrastruktura je nám mnohem bližší a sami toho moc nevyrábí.
No GB je trochu lepsi.
Ale do GB sahaji prsty nemeckych vydavatelstvi.
Jejich metody jsou odporny. To jsou jen PR magaziny nemeckych automobilek. Ostatne podobne jako vetsina zdejsich medii..
Ale do GB sahaji prsty nemeckych vydavatelstvi.
Jejich metody jsou odporny. To jsou jen PR magaziny nemeckych automobilek. Ostatne podobne jako vetsina zdejsich medii..
DS3 nevycházelo z mistrovského auta v rallye, to rallye auto vycházelo z DS3... tak volně, jak je dnes zvykem. Je to asi takové okreskové kladivo jako Hyundai i20.
Na C4 právě podvozek rallye vůbec znát nebyl. Bylo to lowcost auto, nic jinýho. A Loeb Edition byla doslova svatokrádež.
Na C4 právě podvozek rallye vůbec znát nebyl. Bylo to lowcost auto, nic jinýho. A Loeb Edition byla doslova svatokrádež.
C4 bylo jednoduche auto.
Bylo velmi konkurenceschopne. Na tohle auto, ostatne i jako na jiny Citroeny si musis zvyknout. Auto bylo velmi schopny na spatnem povrchu. Velmi komfortni. S jizdnimi vlastnostmi na urovni mene komfortni nemecke produkce.
Bylo velmi konkurenceschopne. Na tohle auto, ostatne i jako na jiny Citroeny si musis zvyknout. Auto bylo velmi schopny na spatnem povrchu. Velmi komfortni. S jizdnimi vlastnostmi na urovni mene komfortni nemecke produkce.
Ooops, která generace? První jsem nejel a druhá je otřesná. Že by předchůdce byl o tolik lepší?
Ano ano... velmi jednoduché. A konkurenceschopné bylo tak, že se ani tolik nedivím rozhodnutí Citroenu ukončit jeho výrobu bez náhrady. Nejdřív v první generaci hodili bobek na kombík, následně z toho v druhé generaci udělali důchodcovské auto s jedinou karoserií a lowend technikou.
Sorry. můžeme polemizovat o technice u DS7, ale na C4 mě neukecáš, to bylo auto na úrovni Tipa apod... vlastně mi asi nejvíc připomínalo Pulsar (druhá generace). S žádnou německou konkurencí se měřit nemohlo.
Sorry. můžeme polemizovat o technice u DS7, ale na C4 mě neukecáš, to bylo auto na úrovni Tipa apod... vlastně mi asi nejvíc připomínalo Pulsar (druhá generace). S žádnou německou konkurencí se měřit nemohlo.
Bylo to jednoduche levne prijemne a spolehlive auto.
Obyc 1.4 prijemne tociva.
Jestli se nekdo nemohl merit, tak to byla nemecka konkurence v komfortu.
Obyc 1.4 prijemne tociva.
Jestli se nekdo nemohl merit, tak to byla nemecka konkurence v komfortu.
Jasně, to je přesně to Tipo. Hlavně teda jednoduché a levné. S tou spolehlivostí je to jako všude... někdy máš smůlu, jindy štěstí... v TUV když se C4 daří tak je někde v poslední dvacítce, když ne tak je předposlední nebo třetí od konce... ale 121. ze 122 není tak zlý.
http😐/www.anusedcar.com/…age/2014-4-5/563
http😐/www.anusedcar.com/…age/2014-2-3/562
PS: netvrdím, že je TUV statistika spolehlivosti... ale přece jen...
http😐/www.anusedcar.com/…age/2014-4-5/563
http😐/www.anusedcar.com/…age/2014-2-3/562
PS: netvrdím, že je TUV statistika spolehlivosti... ale přece jen...
Len tak na okraj. Očividne mám medzery, ale nemá táto platforma vzadu vlečku a len hybrid dostal multilink?
Noc viac, nič menej.
Cigánsky kočiar
Cigánsky kočiar
jaký je důvod kupovat předražené DS, když naprosto stejně motoricky vybavený Peugeot 3008 stojí o téměř půl mega méně ? 😉
Kdyby to dělali dál s hydraulikou, tak je tam aspoň nějaká přidaná hodnota, ale takhle sorry hoši :no:
Kdyby to dělali dál s hydraulikou, tak je tam aspoň nějaká přidaná hodnota, ale takhle sorry hoši :no:
Jen se nedomnívám, že DS obhájí svou cenu. Je prostě vysoká...
V PSA si musia uvedomit, ze premia nevznikne tak, ze ju za premiu prehlasia. Najprv si musia vybudovat urcite renome, povedomie u verejnosti. Az potom mozu naskocit do premiovych cien...
BTW, skoda ze PSA nepocita pre DS s technologiou hydractive. To by bol aspon maly tromf ktory by ich mohol posunut do premiovych vod...
Nechci se nějak zastávat DS, pro mě ta značka nezvládla "první dojem" a to se jí bude strašně těžko napravovat... jen chci říct, že mi 1,5M za 300k 4x4 SUV s dejme tomu prémiovým vnitřkem nepřijde tak strašlivá... mimo jiné i proto, že mainstreamová konkurence zatím takovou techniku pokud vím nenabízí.
Z meho pohledu je DS7 se dvema ekektromotory absenci kardanu se 4x4 dal.
A ty dva levely o které je Turek výš, no například😒br /> - výhradně šestiválce a osmiválce, i PHEV má šestiválec
- lepší systém pohonu, viz výše
- lepší automatická převodovka díky podélné zástavbě motoru
- vzduchové pérování
- řízené stabilizátory
- natáčení zadní nápravy
- vyšší výkony a dynamika
- daleko větší výběr pohonů, podvozků, vnitřních výbav
Jako argument v cem je technicky Tourag lepsi.
Jinak mi to prijde jako vycet toho, proc je Touareg drazsi.
Promin, celkove to srovnani je uplne mimo.
Ano, je výrazně dražší a cenu si bez problémů obhájí, mimo jiné proto, že je technicky na daleko vyšší úrovni.
Proč? Srovnávám vrcholný model mainstreamové automobilky s vrcholným modelem prémiové automobilky, s čím máš problém?
Kazdy ma vrchol uplne jinde.
Porovnavas tu auto za 1.5M s autem (jak sam pises) za 2-3M...
O co ti presne jde?
Dokazat, jak je Touareg nejvic nejlepsi?
PS Honda ma v mainstreamu vrchol NSX. S cim bys ho porovnal? S Golfem GTI? 😄 😄 😄
Souhlas, každý má vrchol jinde, DS má bohužel vrchol tak nízko, že vůbec nemůže být chápana jako prémie bez ohledu na to, co o sobě sama prohlašuje.
Ano, Honda jako mainstreamová automobilka nabízí daleko propracovanější produkty (například díky NSX) než rádoby prémie v podobě DS.
A premiova konkurence nenabizi 2-e-motorove hybridy.
Kazdy ma neco.
Mne treba neprijde vrchol za 1.5M tak nizko.
No pro narocnejsi prijde DS9.
To uz bude moct byt chapano jako premie??
https😐/www.auto.cz/…geotu-508-133426
Nikomu nevnucuji můj pohled, co je a co není prémie. Pokud bude DS9 postavena tak, jak je uvedeno v článku (prodloužená platforma 508 a podobné komponenty jako DS7), tak je to podle mě hodně chudý vrchol prémiové značky i když do něj naperou kůži z dvaceti argentinských býků.
http😐/www.sauto.cz/…😜lorer/18591222?…
Tohle auto je hybrid, je to mainstream a velké SUV 😉
Přeznačkované Audi - tím myslím jen to, že je Touareg technicky blíž Audi než VW - třeba motory, asi i převodovky a systém 4x4...
Hele dobře, nakonec je to vlastně jedno... já Touareg uznávám jako výjimku... stejně jako byla výjimka Phaeton. Mainstreamová značka vyrábí jeden prémiovej produkt a k tomu deset mainstreamovejch. Jasně, Touareg strčí DS7 do kapsy, o tom netřeba debatit. A možná by se podobná auta našla v zahraničním portfoliu Fordu nebo Jeepu, což taky prémiovky nejsou. Ale prostě běžný evropský mainstream konkurenci pro DS7 nemá...