To nie, ale vacsinou tam nedosahujes take rychlosti ani pretazenia (ak mas rozum). Mam corsu 1.5 d a su na nej zimne pneu z roku 1997. Auto jazdi len cez dedinu do vinohradu ca 2 km. Na taketo puzitie su tie pneu uplne v pohode. Auto najazdi ca 800 km rocne. Inak je celkom smutne, ze na stk ich zaujima len hlbka dezenu.
Chlapi neblbněte jaký ukazování v lesku... těsně před tim jak to kvůli viru pozavírali jsem ještě stihl koupit Superba 2.8 V6 rv 2007 a na každou jízdu s ním se těším jak malej, fakt si ho užívám.
Pro každýho, co si tohle Porsche koupí, budu mít pochopení, pro starý krámy mám slabost.
Vlastním toto auto 4 roky s nájezdem cca 10tis.km za rok (nyní 287tis.km) a zatím spokojenost. Kromě motoru je hodně dílu stejných s touaregem. Největší problém je diagnostika. Musí to být originál Porsche, jinak se načtou jenom základní věci.
S jakým nájezdem? To je podle mě ta klíčová věc - pokud to chceš mít jako dříče, tak to je evidentně špatná volba. Jestli to ale chceš mít jako auto pro radost na 5-10tkm ročně, tak vidím šanci, že bys do toho případně nemusel zahučet tak strašlivě - optikou toho, co to auto umí.
sklo na 924 už není ani u Porsche, ani v náhradě. Když pominu že odražené sklo zadní sklo nerozbije, a když pominu, že se sklo dá už dnes opravit výbrusem, potom ano, skutečně už dnes zadní sklo na 924 nelze koupit, jinak než z vrakoviště.
Prvni veta trosku postrada smysl, ne?
Druha veta: uz se k tomu dostavame. Sklo za 60k, nadhera. :yes: Ten znamej tehda taky hledal po vrakacich v CR i v blizkem okoli, nenasel nic. Nakonec ho vyslo nejlip poridit dalsi 924 v polovrak stavu snad za 40-50k jen proto aby se k tomu zadnimu sklu dostal.
Před 10 lety když jsem měl 944 S2 jsem normálně vyměnil přední okno, na pojistku na sklo a zadarmo, takže nechápu co ten Tvůj známej řešil...
Zadní okno to je problém, u Porsche tuším stálo něco přes 60 000 Kč, ale dalo se z DE dotáhnout přes borce z Brna na Porsche do 35 000 Kč nové
Okamžitě koupit, dat do bubliny jako tu bylo to 7kovy bávo a dovnitř si ale jeste pred tim prdnout a pak to za deset let nekomu nadelit jako super investici a joke. Protoze tohle je joke :D
V nemecku verim, ze si to podrzi vyssiu cenu, predsa len si tam prevadzku moze dovolit viacej ludi. V nasich podmienkach je to nepredajne. Takze musis niekoho nachytat na cenu. A dalsia vec, to mas pravdu, bohvie, ako to bolo servisovane, kde vsade bolo setrene. V tomto je v DE tiez o nieco mensie riziko, ze kupis zanedbany kus.
50k za rok sezrala jinak zcela konfekcni 3er s atmo r6 v benzinu jiz v 8. roku sveho zivota, kdyz to clovek neresi jak kolotocar.
Myslim ze se na to koukas jooo optimisticky. ;-)
Kazdopadne uznam Dinarovi, ze na stejne lince jako touareg nebo Q7 sekany cayenne je precijen konfekcnejsi nez by se na prvni pohled muselo zdat.
Ale jistě, taky jsem to tak dělal. Nutno dodat, že třeba (nepojízdnou) RX-7 Turbo Cabrio jsem koupil za 330€... tomu se pak těžko konkuruje.
Hele, je to auto s osmiválcem od Porsche... no tak do toho třeba 50 nasypeš hned a další 50 během roka... furt si na čtvrt mega za dost zajímavý auto. Jo, stačí jedna závada a může to být fatální... holt musíš mít trošku kliku.
PS: samozřejmě... musel by to někdo vidět, třeba je to vrak už teď.
Pre mňa sú tieto články symbolom uhorkovej sezóny a nechýbali by mi. Pokojne by som 10 takých článkov vymenil ze jeden test, alebo vecný článok o technike.
Ona není přirozená ani ta, v článku uvedená, cena. Rychlým pohledem, třeba na mobile.de, zjistíš, že cayenne turba tohoto ročníku a roků okolo, s podobným nájezdem, se prodávají kolem min. 15 tis. EUR, to je dost jiná cena, než ta v článku. Kdo ví, co je tohle za vrak, nebo slepeninu...
Proč by měl být nějaký Zajíc, co se živí psaním článků o autech, Sienkiewiczem? Tohle je obyčejný článček, navíc v něm nejsou ani faktické chyby, tak buďme rádi. A že horuje pro něco, co dospělý člověk srovnaný se svým sociálním statusem neudělá? No, a? Vždycky budou lidé, kteří se rádi ukáží v odlesku paprsků sluneční záře, byť od slunce patnáct let starého, prakticky už zapadlého za obzor.
Za mě je takový článek na ACZ naprosto ok. ;-)
Zbytečně to hrotíš, 924 je sporťáček z osmdesátek, náhr. díly už jen z porsche historic programu, ale tohle je patnáct let starý touareg, zásadní náklady na provoz (ony banány pro opici) pro honimíra, který si staré caynne turbo koupí, budou benzín, gumy.
Případné opravy poruch mechaniky - motor, převodovka, měchy nebudou nijak výrazně dražší než u jiných motorizací caynennů, touaregů. ;-)
úplně přirozené to není. G-classe, Maserati Gran Turismo, Aston Martin DB9 nebo 911ka, ačkoliv stály podobné peníze, takový propad ceny nemají. některé auta tak drtivý propad ceny nezažijí.
Staci zabrouzdat na nejake BMW forum a procist si co lidi co to se svou e38 nebo E65 mysleli vazne do toho zahuceli a s 3er nebo 5er je to nesrovnatelne. Jiste, jde to udrzovat i po cikansky, ale kdyz clovek neni kolotocar co meni vzdycky jen ten jeden vytecenej tlumic, cti ma to mit nejakou uroven, pak je 7er proste jinde.
S prvnim cayenne souhlas, je to typicka devadesatkova zrudicka (spolu s 996, za me nejnevzhlednejsi 911 vubec).
moje auto stálo 800 tisíc nové a teď bych ho stěží prodal za 15, je mu 19 let. Příjde mi to naprosto normální - drahá auta ztrácejí na hodnotě rychleji než levná a je to úplně přirozené, už jenom kvůli tomu nepoměru vyrobených kusů. Co je tohle zase za článek...
Za me je to gramaticky / stylisticky napsano spravne a nekonfliktne, ale obsahem furt roman z cervene knihovny. Mam byt rad za "aspon takove dilo, aspon za tu formu"? Pokud ho napise Steelova tak jiste, co jineho taky cekat, ale kdyz s tim na svetlo sveta prijde Sienkiewicz tak se ozvu. :-)
Vyhnano trosku do extremu, ale asi si rozumime. ;-)
EDIT: nevim proc zminuju zrovna Sienkiewicze, nad jeho Quo vadis jsem nekolikrat usnul. :D
stačí se podívat na ceny náhradních dílů, rozdíl mezi starou pětkou a sedmou je nevelký, dyť v tom jezdí cigoši tak to asi nebude taková hrůza. co je samozřejmě jinde, je četnost závad u starých aut, než u těch nových. nicméně, kupec, který koupí nejlevnější kus v okolí, aby nevyšla draho doprava, bývá nezřídka rozčarován.
kdybych chtěl starého Cayenna, asi koukám po atmosférickém motoru, bez vzduchového podvozku. ale když se dívám, jak je to ohavné, ne, nechtěl:)
Ja by som sa toho tiez nebal. Elektricke prkotiny typu nefunkcne stahovanie okna zoxidovane mikrospinace vsehodruhu ti opravy kazdy vesnicky autoelektrikar. Motoru ani turba by som sa nebal. Podvozok zozenies aj z druhovyroby okrem vzduchoveho sucasti, ale tie vies repasovat. Pneu zozenies od cinana za akceptovatelnu sumu. Pre niekoho, kto chce nastvat suseda a jazdit s tym v nedelu do kostola dobra hracka. Ale viac sa pred vjazdom do baraku leskne ta zlata metla. Jazdim cez jednu dedinu, kde sa jedna takto vyjima. A vedla porsche stoji dvojkova octavka - zrejme na denne potreby. (a stale ked sa to generalne posere, vies to rozpredat na diely. Nie jro ziadny klenot.
Link mi nefunguje, ale to je jedno. Neptej se me jak ale jemu se povedlo nastipnout sklo zadni. Chapu, trosku netypicka zavada, ale na demonstraci toho jakej pru!er jsou tyhle auta to stacilo kralovsky. Proste k nesehnani (je to asi 7 let zpet). ;-)
Je to takovej fostekovskej vylev, ale tady se ho zastanu. Ne proto ze by mi tenhle styl komentare imponoval, ale proto ze mi neimponuje ani tenhle styl clanku. Takovej autoforumovskej, takovej drandic bazaru a prirovnavac k oktavkovskej styl.
Co si predstavujes pod pojmem unosne naklady? Znamej co si opecovaval 924 jednou takhle potkal kaminek na dalnici a nastipl sklo. Prkotina, ktera ho dovedla ke koupi druhe 924 neb to byla nejlevnejsi cesta jak se ke sklu dostat. :D
Vtip je v tom ze na tenhle typ aut neexistuje druhovyroba. Kazda bezna vec je o rad az rady drazsi nez u jine stejne stare, ale zato proflaklejsi, ojetiny (kdejaka hloupa hadicka, pryz atd. origo nebo smolik). Servisovat starou 5er? Naprosto v klidu. Servisovat starou 7er? Jen pro zabezpecene. ;-)
Hm hm... zase jako proč ne... pokud s tím nepotřebuješ najet desítky tisíc za rok, tak to můžeš při troše štěstí pár let provozovat s nějakými únosnými náklady.
Tak si to kup ty tatare. A nebo víš co, přitlač drobet a pořiď Bentley za 500tis kč s 300tis na budíku a jezdi si jako pán. To je zas článek do rytmus života klaune.