Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn – Šest hvězdiček

Standa si mě kvůli této hlášce dobírá, ale v tomhle případě si nemůžu pomoct. Kdybych mohl, dal bych RAMu 1500 šest hvězdiček!
Zpět na článek
27. 3. 2020 13:27
27. 3. 2020 13:42
27. 3. 2020 20:25
27. 3. 2020 13:27
27. 3. 2020 14:18
27. 3. 2020 14:36
27. 3. 2020 16:11
27. 3. 2020 16:47
27. 3. 2020 17:31
27. 3. 2020 17:45
27. 3. 2020 17:57
27. 3. 2020 22:58
27. 3. 2020 16:18
27. 3. 2020 17:29
27. 3. 2020 19:33
27. 3. 2020 19:58
27. 3. 2020 21:19
28. 3. 2020 10:58
28. 3. 2020 11:30
29. 3. 2020 06:05
29. 3. 2020 11:21
29. 3. 2020 11:24
29. 3. 2020 11:29
29. 3. 2020 15:11
29. 3. 2020 15:40
29. 3. 2020 15:44
29. 3. 2020 16:01
29. 3. 2020 15:56
29. 3. 2020 16:00
29. 3. 2020 15:58
29. 3. 2020 16:28
29. 3. 2020 16:30
29. 3. 2020 16:39
29. 3. 2020 18:48
28. 3. 2020 22:40
27. 3. 2020 19:57
27. 3. 2020 22:14
28. 3. 2020 19:02
23. 5. 2020 22:39
27. 3. 2020 14:38
27. 3. 2020 15:54
27. 3. 2020 20:59
28. 3. 2020 19:05
27. 3. 2020 15:04
27. 3. 2020 18:30
27. 3. 2020 21:12
27. 3. 2020 21:33
27. 3. 2020 21:42
27. 3. 2020 22:59
27. 3. 2020 23:06
28. 3. 2020 06:08
28. 3. 2020 08:04
28. 3. 2020 09:33
28. 3. 2020 09:38
28. 3. 2020 09:48
28. 3. 2020 09:53
29. 3. 2020 13:05
27. 3. 2020 21:01
27. 3. 2020 21:10
27. 3. 2020 21:15
27. 3. 2020 21:31
27. 3. 2020 21:39
27. 3. 2020 18:21
27. 3. 2020 20:02
27. 3. 2020 20:16
27. 3. 2020 20:42
27. 3. 2020 20:58
28. 3. 2020 20:28
28. 3. 2020 20:35
28. 3. 2020 19:11
28. 3. 2020 20:32
28. 3. 2020 21:08
29. 3. 2020 11:31
29. 3. 2020 11:34
27. 3. 2020 18:34
27. 3. 2020 19:50
27. 3. 2020 20:11
31. 3. 2020 13:21
31. 3. 2020 19:31
31. 3. 2020 20:18
31. 3. 2020 20:50
1. 4. 2020 07:58
1. 4. 2020 08:02
27. 3. 2020 13:17
Skvělá kára, ale k čemu?
.... jako mě se to auto taky líbí, motor, vychytaný interiér, cenovka, to všechno funguje.... ale můj názor je takový, že pokud aspoň z 50% jeho provozu nevyužiju jeho schopnosti (tahání, přeprava nákladu, práce v terénu), tak je to naprostá zbytečnost....

Prostě už nežijeme ve světě kde je normální jezdit denně po městě za 20 protože mě baví V8.... Nikomu to nezakazuju, svět nespasí jestli si to auto koupíš nebo ne, ale měli bychom mít nějakou elementární soudnost a nesmrdět lidem pod nos jen proto, že se nám líbí jak V8 vrčí....

pochopím víkendovku na pár tisíc km ročně, ta ať žere kolik chce, najezdí málo a někde mimo civilizaci.... ale hrkat v tomhle denně, to mi fakt přijde zbytečné.....
Rozbalit vlákno
90
27. 3. 2020 13:35
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Proc by mel V8 smrdet? Je to motor s katalizatory ktery splnuje vsechny emisni normy, takze ho ani neucitis. Stejne jako ostatni moderni motory.
Zbytecnost to asi je, ale stejne tak si duchodci koupi mestske miniauto a potom s nim jezdi po dalnici, kufry kombiku zeji prazdnotou, SUV nikdy nevjedou do terenu... Je RAM s prazdnou korbou o tolik zbytecnejsi?
Avatar - twistedTSD
27. 3. 2020 13:43
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Tohle se u nás nikdy nebude prodávat po tisících (i proto, že máme trochu jiné ceny paliva), takže si myslím, že je tvá starost zbytečná. Je dobře, že kdo třeba potřebuje něco tahat, si tuhle (pro nás) šílenost koupit může.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:44
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ano, máme jiné ceny paliva, třeba N95 za 22,90 a LPG za 11,90. Stačí nebýt totální de*il a netankovat u zlodějů, co mají marži na litru 7,50 Kč :-)
27. 3. 2020 14:09
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
https://www.marketing-schools.org/…ting-trucks.html

The Ford F-Series is the bestselling vehicle in America because pickup truck marketing helps define the identity of the American male.
:-) :D :-)

Work is one of the most common themes in pickup truck advertisements. A truck is a tool for work and the men who own them have important work to do. Truck ads tap into men's desire to be productive, capable, tough, and experienced.
:-) :-) :-)

Pick-up do kazde rodiny.
Uspech americkeho marketingu...

Presne souhlasim s titulkem tohoto prispevku.
Kdyby tim jezdili jen farmari a lidi, co potrebujou tahat tuny nakladu, tak ok.
A nejvetsi paradox je ten, ze fanousci tohoto se obouvaji do elektromobilů, ze nejsou dost eko. :-)
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 14:21
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
eko-elektro marketing nemá? Má len není tak úspešný ako u týchto full size pick-upov ktoré sú perfektné. Do našich miest sa moc nehodia ale sú to fakt pohodlné autá. A áno dal by som do na LPG, ja v tom problém nevidím.
Avatar - _Karel_
27. 3. 2020 14:30
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
:yes: taky nějak nechápu posměšky na LPG - pokud to není sporťák.
27. 3. 2020 14:33
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No zatim je elektro-marketing hodne slabej.
Muj nazor.
Vzdyt to rikal Tavares, green addicticts.
EV kupujou predevsim ekologove.

Pick-up je samozrejme super.
V8, pekny zvuk, spousta mista, auto do nepohody.
Ale ty emise co2 (nastesti jen tyto, protoze to neni podvodny diesel) jsou proste nehorazny.

Driv se rikalo, co se stane az kazdej Cinan zacne pouzivat toaletni papir.
No kdyby kazdej jezdil v tomhle...
Tak jsou minimalne kvuli rozmerum zacpy 2x delsi :-)

No nic, ted ma svet bohuzel akutnejsi problem...
Avatar - lyon667
27. 3. 2020 17:27
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
A koho kromě green addicts zajímá nějaký CO₂?
27. 3. 2020 17:45
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
...zejména u osobních aut, která se na nem podili asi z 5% (i když tohle se mozna ve statistikách vede jako nakladak, nevim…)… Hlavne jak uz zaznělo vyse, pickupu u nas nejezdi tolik, aby bylo potřeba resit "co by kdyby si ho koupil každý Cinan". Naopak jsem rad, když nejaky jednou za cas potkam a palec nahoru každému, kdo si podobnou zbytecnost koupi.
27. 3. 2020 17:54
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No u nas tahle kategorie nastesti popularni neni.

Ale v USA se jen F-Series proda 900.000 kusu. :-O

https://carsalesbase.com/…9-large-pickups/

A RAM 600.000 kusu...

Btw. Jsem momentalne stastny kde ziju. K aktualnim problemum (pres vsechna uskali) se stavime mnohem lip nez Americani. Obdobne to mame i s vozovym parkem (krome jedovatych dieselu) - Evropani nepotrebuji ohromny pick-upy.
28. 3. 2020 07:25
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
To kdo se k soucasny situaci stavi lip si s dovolenim rekneme za par mesicu nebo let az si tu budeme uzivat hlubokou recesi protoze nase zivoty ridili psychopati odtrzeni od realneho sveta jako Prymula bez proverky.
27. 3. 2020 17:56
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Koho zajima CO2? Nase deti (resp. 18-25 let)? :-O

https://www.forbes.com/…n-anything-else/#…
Climate change tops the list of vital challenges of our time, say young people interviewed by Amnesty International. The new Future of Humanity survey of over 10,000 18-25-year olds across 22 countries reveals that 41% of respondents cited global warming as the most important issue facing the world.

https://www.idnes.cz/…90836_domaci_rko
Klimatické změny mají největší dopad na Afriku a v Evropě se mohou projevit v rostoucí migraci. Česku sice hladomor nehrozí, ale i každý Čech by se měl zamyslet na tím, jak žije, čím cestuje a jakou má spotřebu. ;-) Proč, to vysvětluje Miroslav Trnka z Ústavu výzkumu globální změny Akademie věd, který zkoumá vliv zemědělství na oteplování.
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 19:09
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Našim autami to teda nezachránime a ja to ani zacharaňovať nebudem. Sorry.
Dúfam že začínaš od seba a svoje auto si už predal.
Dnes mi tu za barákom vyhorel podnik na spracovanie elektrošrotu - to je niečo pre eko fanatikov.
27. 3. 2020 20:08
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Auto jsem jeste neprodal.
Prodam (nebo spis predam..) az budu mit elektromobil.

Ale snazim se jezdit usporne :-)

Mam aktualni spotrebu 6.5 a to jezdim ve meste. To by se mi s RAMem asi nepodarilo..

Da se ted jezdit usporneji, doprava je plynulejsi.
27. 3. 2020 21:05
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Koupí elektromobilu rozhodně planetu nezachráníš. Jediné auto, které je ekologické je to, které se nevyrobí. Taže bys měl prodat auto a další si nekoupit.
A elektromobil generuje CO2 také. Ať už nepřímo přes neobnovitelné zdroje nebo ještě více nepřímo přes samotnou výrobu.
Jsem nadšený elektromobilista, v mé sociální bublině mám další tři a ani jeden si elektriku nekupoval kvůli ekologii, ale kvůli vlastnostem elektromobilu.
27. 3. 2020 21:38
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No s tvym pristupem je vlastne vsechno jedno.
Ale samozrejme za nadseny elektromobilismus :yes:

Planetu samozrejme elektromobilem nezachranim.

Stejne jako ji ji jeden RAM neznici.

To je ale diskuze o nicem :-)
27. 3. 2020 21:29
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ty taky zastanca EV preco este nemas elektroauto?
Pokial dobre viem jazdis na dizly..starsom dizly,ktory nie je zdaleka elekologicky pre teba.
Sranda,ze nikto z Vas fanatikov na EV nejazdi realne na EV aute.
Preco nechodis klopat na dvere ludom co maju doma stare kurenie a kuria uhlim?To je najvacsie zlo vdaka ktoremu mame horsie ovzdusie..
Kde zijes?V Cechach?Aky velky mate podiel vyroby elektriky na uhlie?Tym padom aku velku uhlikovu stopu vyprodukuje tvoj "cisty" elektromobil?
27. 3. 2020 21:35
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika

Dieselovy auto jsem nikdy nevlastnil.
27. 3. 2020 22:19
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
"Slovensko má v rámci EÚ tretí najvyšší podiel obyvateľstva vystaveného nadmerným koncentráciám tuhých znečisťujúcich látok. Následkom toho každoročne predčasne zomrie takmer päťtisíc ľudí. Vzduch pritom neznečisťuje najviac priemysel, či doprava, ale domácnosti spaľovaním tuhých palív."

http://euractiv.sk/…socialny-rozmer/
27. 3. 2020 22:44
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Diky za odkaz.
Doufám, že si ho rozkliknou všichni, co si myslí, že ekologická opatření se týkají jen aut.

Najviac peňazí na ovzdušie – zhruba 85 miliónov eur – išlo v rámci dvoch výziev zameraných na znižovanie emisií znečisťujúcich látok z takzvaných stacionárnych zdrojov. Sem patria zariadenia lokálneho vykurovania, skládky odpadov a palív, či lomy. Všetky tieto opatrenia podľa envirorezortu dostávajú podporu v súlade s princípom „znečisťovateľ platí“.

V čem je problém??

Nejvíc peněz jde na to nejproblematičtější.

Lidi ve velkých městech nicméně hodně trápí emise z dopravy.
27. 3. 2020 23:41
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Najlahsia korist su autickari a tak preco si na nich nesmlsnut,ale realita je taka,ze vytiahnes paty z velkomesta a zacnu ta ohrozovat domacnosti spalujuce tuhe palivo..vid nase Tatry,kde 90% domov kuri takymito palivami a to je podla mna ten hlavny problem a nie moderne auta so spalovacimi motormi.

S tymi velkomestami mas mozno ciastocne pravdu.Mam obcas pocit,ze okrem toho,ze si zachovate starecky vyzor Prahy (co je super!),tak rovnako ani zvyky kurenia sa tam podla,mna moc nemenia a vacsia cast starej Prahy stale kuri tuhymi palivami...
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:55
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Na koronaviru je super jedna věc, je na něm krásně vidět, kolik % emisí dělaj průmyslové podniky, letecká doprava , lodní doprava a konuzumní styl života, když se tohle vyplo a to se to nevyplo na 100%, pouze na nějakých 40-60%, tak padly emise o 50% vid kecale.

A ted kolik % dělá individuální osobní doprava, tj bez nákladáků, dodávek, autobusů, služebních osobáků a taxíků.

Jdi počítat eko marxisto, šupej :-)
29. 3. 2020 08:44
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Dude, your trolling is pathetic.

https://electrek.co/2020/03/28/climate-crisis-weekly-great-barrier-reef-third-mass-bleaching-covid-19-emissions/

With the drop in traffic, :-O vehicle emissions have fallen. Satellites, which can detect emissions in the atmosphere linked to cars and trucks, show enormous declines 👍 in pollution over major metropolitan areas, including Los Angeles, Seattle, New York, Chicago, and Atlanta. Those are the cities with the most significant restriction on travel due to coronavirus.
27. 3. 2020 19:52
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Na co marketing? Automobilkám nuceno, lidem cpány dotace...je lepších nástrojů?
27. 3. 2020 20:11
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No mne ten marketing prijde lepsi ;-)

Do ted tu byl (jeste je) silny antiEV marketing...
Mne bude stacit az toto skonci.
Protoze lidi si to berou za svy...

Aktualni dotace 3 miliardy $ v USA na podporu ropneho prumyslu nikomu nevadi.
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 20:36
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
A čo nezmyselná výkupná cena elektriky od solárnych elektrání? To nie je dotácia?
27. 3. 2020 20:54
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ja netvrdim, ze dotace nejsou.

Kazdopadne solary jsou spravne.

Zpusob jejich zavadeni v Cesku byl velmi problematicky..

V okolnich zemich to funguje spravne.
Avatar - Ozzman
28. 3. 2020 10:04
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Dotovana je jen nafta... Přeci! :D
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:46
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Na tebe sme tu čekali.....

Ty RAMky se vyrábí v postavené fabrice, nemusela se pro ně stavět fungl nová, k tomu továrna na baterky, x továren na nabíječky, větrníky, fotovoltaiku, tuny betonu do základů atd atd.

Takový jemný rozdíl..... ale ten vy neomarxisti neumíte pochopit no.
27. 3. 2020 14:20
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
K cemu? No, k cemu jsou treba sportovni auta? Predpokladam, ze malokdo s sportakem jezdi zavodne 50% z jeho provozu. Nebo nekdo ma 4x4 suv, a nikdy v terenu nejezdi.
A jezdit a smrdet s naftakem (treba octavkou tdi) je v poradku?
Ale kdybych taky takove auto mel, musim priznat, ze bych se s tim trochu stydel jezdit v centru Prahy.. :-!
27. 3. 2020 14:24
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Na to je jednoduchá odpověď. Dává smysl jezdit prázdný autobusem a nevozit lidi, nebo prázdný náklaďákem a nevozit náklad? Protože to jeho primární účel, práce.
I když se mi samozřejmě po čertech líbí.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:49
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jestě nikdy si neviděl za ameickým pikapem táhnout přívěs nebo na tom něco vést? Já znam dva kluky co to maj, jeden za tím tahá platák s auty a druhej velkej motorevej člun.

Jo vlastně v rámci neomarxismu byste mu měli zakázat i motorevej člun, potřže jezdit s tím po slapech je přežitek, plácaní paliva a zbytečná zábava. Měl si si jako Thor Hayerdal postavit plavidlo z bambusu že jo. Zkuste to taky doporučit tetě Grétě, až zas příště někam pojede. A ideálně at si to v rámci ekologie postaví doma na dvorku :-)
28. 3. 2020 19:28
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
:) tahat umi i SUV. Tahat něco za pick-upem je samozřejmě super, ale tento automobil je především nákladní,
a když na korbe to auto nikdy nic nevezlo, dost to postrádá smysl:)
Je to asi jako jezdit s prázdnou dodávkou:)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 19:36
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
A jakej rozdíl je táhnout lod nebo platák za pickupem nebo velkým SUV typu Ford Expedition, GMC Yukon atd? Dlouhý je to skoro stejně, žere to stejně :-)

Myslíš že na tý korbě nikdo nic nemá jo, kámoš na tom má popruhy, elektrocentrálu, startovací booster, 20L kandák paliva atd atd.

Covenant znáš? Ty s tím dělaj údržbu zahrad a zeleně a v zimě před to dal pluh a odklízí cesty třeba https://www.covenant.cz/…zby/uklid-snehu/
28. 3. 2020 20:23
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ano, skutečně se najde někdo, kdo ho používá k původnímu účelu :yes:
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 20:13
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ne, tohle není dodávka. Tohle je luxusní auto s plnohodnotnou pětimístnou kabinou, které má korbu místo kufru.
28. 3. 2020 20:22
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
A proč má korbu, tedy zavazadelník oddělený od cestujících? Protože je připraven vozit třeba hnůj nebo hlínu, kterou bys do kufru nikdy nedal. Jak říkám, moc se mi líbí, ale pro moje potřeby bych si ho neospravedlnil.
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 20:29
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
S užitěčným zatížením 800kg je to náklaďák velmi podobně, jako můj Kodiaq. Na hlínu? :D
Chápu, že pro tvoje potřeby ne, pro moje taky spíš ne. Ale ty tu šmahem píšeš, že je to nesmyslné, jako autobus bez lidí.
28. 3. 2020 20:36
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ok tak nalozime hnůj do tvého Kodiacu a na korbu toho pick-upu. Uvezou stejně, tak není problem:)
Tvůj Kodiac asi taky vzadu nebude mít listové pera, které dokážou pod zatížením pracovat velmi efektivně, problem nastává, když to auto jede prázdné. To se možná netýká výše zmiňovaného s pneumatickym podvozkem. Proste je to nakladak, třeba jednou udělají pick-up, který bude bez techto vymozenosti. Něco jako terenak do mesta. Nakladak, který bude mít na korbe napis - neslouží k převážení nákladu:)

Edit: zažitý anglicky název pro tento druh automobilu je “truck”:)
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 21:03
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ok, beru na vědomí, že máš chabou představu, co je 800kg a beru na vědomí, že máš představu, že by si tohle auto měli lidé v USA kupovat zejména na vyvážení hnoje, aby nebylo nesmyslné. :-)
28. 3. 2020 21:22
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Některé dodávky mají vzadu chladak, jiné plachtu, jiné zase plochu pro odtah automobilu.
A jiné zase korbu.
Kdyby ten pick-up měl vzadu nástavbu s chladakem, a majitel v tom nikdy nevezl maso nebo jogurty - co by sis o nem myslel? ;-)
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 21:47
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Drtivá většina osobních aut je pětimístná. Když si takové auto koupí bezdětný pár, nebo nedejbože jedinec bez partnera a přátel, nikdo se tomu nediví a nikdo se neptá - "kde seženeš někoho, kdo si dovnitř sedne s tebou".
Takže o autě s korbou bez hnoje si myslím totéž jako o oktávce pro svobodnou dívku. ;-)
28. 3. 2020 21:59
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Karle udělej něco pro svoje dobro a tím autem se svez. Třeba ti to pak docvakne. To auto se vážně neřídí jako SUV a jako větší osobak už vůbec ne. Už Amarok/Ranger/Navara jsou velmi nepohodlné a neobratne.
Osobák sveze za svůj život mnohokrát víc lidi než jednoho.
Edit: kolega se kterým jezdím na motorky, místo obvykle polidstene dodávky provozoval Rangera. Pak se k dodávce zase vrátil. Mluvil hlavně o mizernem komfortu prázdného auta a o komplikovanem nakládání...
Avatar - _Karel_
28. 3. 2020 22:22
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No já četl tento test a autor i někteří diskutéři píší o neskutečném komfortu. Takže o čem píšeš ty, to netuším.
28. 3. 2020 22:53
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Svez se :yes:
29. 3. 2020 11:20
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jak tedy funguje tento RAM na vzduchu?
29. 3. 2020 11:36
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Je to náklaďák. Snad mi proboha někdo nechce namluvit, že to auto jede nejkomfortněji ze všech /"neuvěřitelný komfort"/ a od teď v tom budou jezdit státníci. Ano, má to zvýšený podvozek a vyšší pracovní dráhy tlumičů, ale od toho se odvíjí houpavý pocit na ulici, který někdo může považovat za komfortní. Do první zatáčky.
29. 3. 2020 11:21
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Podle Rangeru posuzuješ RAM na vzduchu? To by se podle Pole mohla posuzovat E-Klasse ;-)
29. 3. 2020 11:48
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Zásadní je koncepce automobilu. Rámový podvozek je prostě trochu středověk, důležitý pro jízdu v terénu, ale na cestě to bude vždycky utrpení, trochu "změkčené" tím pneumatickým podvozkem. Nemusím ochutnat všechny ho... abych věděl, jak chutná ho...
Můžeme to posunout do absurdna. Ten RAM se vyrábí ve verzi 2500 i 3500. A všechny tyto jeho úžasné vlastnosti musí být ještě znásobeny další velikostí. 1500 je jako třída C, 2500 třída E a teprve s verzí 3500 zažíváš totéž co v S-klasse:)
https://www.ramtrucks.com/…g.image.1440.jpg
Avatar - Barrichello
29. 3. 2020 11:53
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Rám je pro pikapy základ abys tammohl něco naložit a ještě jet aspoň v lehkém terérnu.

To snad každej kdo si to kupuje ví a počítá s tím.

Kdo nepotřebuje pikap a jde mu jen o motor tak výrazně ušetří, když si koupí Charger -5,7 V8 stojí 1,1 mega https://www.sauto.cz/…charger/18302354?…

Za 2,1je 720 HP Hellcat https://www.sauto.cz/…charger/17316925?…

A mezitím je ještě kolem 1,6 SRT 6,4 HEMI

A kdo chce SUV tak Durango
https://www.sauto.cz/…durango/17777342?…
SRT 6,4 V8 https://www.sauto.cz/…durango/18619563?…
29. 3. 2020 12:17
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ano. SUV je lepší volba. Proč asi Range Rover přešel od koncepce rámového podvozku? Stačí se svézt Land Cruiserem, který ho pořád má a pochopíš...
Avatar - wakantanka
29. 3. 2020 13:19
Re: Re: Skvělá kára, ale k čemu?
No ten Range Rover asi nie je najlepší príklad. Pokiaľ mne je známe, tak vypustili rám hlavne kvôli zníženiu hmotnosti a samozrejme lepším jazdným vlastnostiam na ceste. Vykúpili to drahými technológiami vysokopevnostnych ocelí a zliatin hliníku, ktoré tento produkt znesie.
29. 3. 2020 14:17
Re: Re: Skvělá kára, ale k čemu?
a co asi píšu? že když budu chtít vyšší jízdní komfort, žebřinový rám určitě nebude to pravé ořechové...
Avatar - _Karel_
29. 3. 2020 14:23
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
"SUV je lepší volba" :D :yes:
Celou dobu tu od tebe čtu, že SUV je na nic, že když, tak pořádný offroad s rámem.
Tak to jsem rád, že jsi prozřel. ;-)
29. 3. 2020 14:48
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Karle o čem se bavíme? O jízdních vlastnostech na asfaltu? Tam bude vždycky napodobenina terénního auta lepší, než terénní auto s žebřinovým rámem. Kompromisy fungují kompromisně. Nic se nezměnilo. Na okruhu bude nejlepší sporťák, v terénu off-road, pro komfortní svezení limuzína.
Ano, SUV bude na asfaltu komfortnější než Dodge Ram. Ale hnůj v něm neodvezeš. Není to pracovní auto.
Avatar - m.z.
29. 3. 2020 12:06
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Utrpení?! To zažívám, když musím jet běžným autem...
Avatar - m.z.
29. 3. 2020 12:08
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ty velké řady jsou teprve hopsadla... to už je jízda jak v náklaďáku. Nejlíp použitelné jsou jen řady 1500, ty jsou dělané na denní provoz.
1. 4. 2020 12:47
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jako majitel Rangera (MY 2017) nechápu závěry některých jedinců (kteří, jak jsem přesvědčen, ani nečerpají z vlastních zkušeností) o nepohodlí mid size pick upů prodávaných v Evropě. Je to absolutní nesmysl. Vlastnil jsem vícero osobních aut a s jistotou mohu říct, že Ranger je z nich nejpohodlnější, byť jde o náklaďák. O praktičnosti ani nemluvě. Nepochybuju, že RAM (a klidně i bez vzduchového podvozku) posouvá komfort jízdy ještě dál.
Kromě toho jsem přesvědčen, že jde o daleko ekologičtější variantu než kterýkoli současný elektromobil. Abyste mě nechápali špatně - mám za to, že v osobním životě se ke svému okolí chovám poměrně šetrně - třídím odpad, šetřím elektřinu, vodu, svůj dům se snažím koncipovat s ohledem na udržitelnost atd. - asi jako většina normálních lidí, ale elektromobily mi smrdí hned dvakrát: 1) uhelnými doly, 2) prací malých afrických dětí při těžbě vzácných kovů do baterií (je to obdoba "krvavých diamantů" z 90. let). O ekologické náročnosti likvidace elektromobilů ani nemluvě.
Avatar - m.z.
1. 4. 2020 19:39
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Já jel Rangerem 3,2, Amarokem 2,0 MB X-Klass a vždycky jsem si říkal, co by mě přinutilo, abych si to koupil?
Udrncaná jízda, malé uvnitř, hlučné uvnitř, (prostě nafta) vůbec mě to neoslovilo.
S čím souhlasím, že jízda v US je úplně jinde.
Já ty auta nehaním, každý má jiné potřeby, ale vůbec to nejsou varianty k full-size, jsou vždycky o 2 schody níže.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 21:10
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
pickup truck, pokud chceš být přesný .

Čistě truck je Kenworth a spol
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 21:04
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
taky ta můžeš naložit cement, rašelinu, paletu s Itongem, motokáru, 2 motorky atd atd

Milion využití :-) Pro český zahrádkáře co furt něco vozí na dvoukoláku za autem ideál ne :-)
28. 3. 2020 21:15
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Motorky tam dostat je hodně těžké, pro jednoho téměř nemožné. Ctyrkolka je na tom podobne. Nákladová hrana je proste moc vysoko. Vyzkoušel jsem to. A když se to podaří, tak na ne prší, je to na očích zlodějům, apod. Je to vážně ideální na to, k čemu to farmáři odjakživa používali. Na prevazeni materiálu všeho druhu.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 22:55
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Nájezdy neznáš vid.....na té čtyřkolce se tam dá i vyjet. Motorky tam musí dva vytlačit no.

V USA na tom maj milion různých nástaveb a ty pikapy tam, hlavně ve vyšších tonážích 2500 a 3500 používaj jako náhradu za nákladáky typu Avia. Maj na tom vše od auta pro elektrikáře, po sklápěčky, sypačky, atd atd.

Nebo z toho maj camper a maj na tom obytnou nástavbu, ostatně několik takových pikapů je i tady v čr, viděl sem osobně na srazech.
29. 3. 2020 01:51
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Já už to parkrat dělal.
Chce to dlouhé nájezdy, aby to bylo pozvolné. Aby se to tam vešlo, musí být víko korby dole.
Ta korba je krátká. Nájezdy potřebuješ dva. Skládací houby unesou, max 200 kg. Dlouhé jsou lepší, ale zase budou trčet z korby. Velká motorka je vysloveně opruz, dvě motocrossove jen proti sobě, s druhou musíš zacouvat. A to všechno s dodávkou udělám za tři minuty a sám. Strašně jsem ten pick-up chtěl, je to taková frajeřina - ale reálně fakt na převoz hlíny a hnoje. Nebo dřeva z lesa.
Avatar - _beta
27. 3. 2020 14:46
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Vlhký sen rednecka za atlantikom.
A zopár uchylakov v Európe. Lebo reálne využitie vidím nula celá nula.
Vlastne má využitie, no samozrejme jedno, keby sa Shrek odohrával v súčasnosti, ten krpatý lord Faquad by jazdil na niečom takomto.
A mínusky, mínusky by ten krpec dával :-)
Avatar - speedfred
27. 3. 2020 16:05
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Nemám na to tak si aspoň kopnem do toho. :no:
27. 3. 2020 16:19
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
V Evropě jo.
Ale v USA? Při tamních cenách benzínu a aut to má nižší TCO než velký prémiový sedan. No a "redneck" nemusí jezdit 200 km do autorizovaného servisu, vše potřebné mu udělají v každém místním rychloservisu.
Avatar - _beta
27. 3. 2020 16:34
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Tco má nižšie, lebo sa to dá odpísať z daní. To súhlasím.
Do terénu je to samozrejme nevhodné, takže to jazdí len po cestách. A je to tak vysoko, že bežný trpaslíci potrebujú schody.
Ale inak tam len chýbajú byvolie rohy a vzadu jajca.
Avatar - curwasportiva
27. 3. 2020 23:02
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ocividne tomu rozumis :D
28. 3. 2020 13:58
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Myslím si, že i bez odpisu daní to bude levnější. Nižší pořizovací cena, vyšší zůstatková hodnota, levnější servis.
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2020 18:17
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jenže v místním rychloservisu se mu stejně tak dobře postarají o jakékoli jiné auto. Nebo si myslíš, že RAM je méně technicky vybavený oproti ostatním?
O nižším TCO bych silně pochyboval (tedy pokud neporovnáváš pick-up v USA a sedan v EU)
28. 3. 2020 13:56
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Jenže nejen evropské prémiovky, ale už i americké sedany od Cadillacu nebo Lincolnu mají přímovstřikové turbomotory. Naproti tomu RAM a podobná auta stále pohánějí "obyčejné" osmiválce, do kterého lze bez obav natankovat Regular na nejzapadlejší benzínce a nechat vyměnit olej v nejzapadlejších rychloservisu. A základ auta je užitkáč na rámu. Servisovatelnost bude určitě mnohem snažší a levnější.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:57
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
5,7V8 je stará kovadlina, kterou ti spraví mechanik co umí opravit káry typu škoda 120. Asi tak.
Avatar - Alf1k
27. 3. 2020 18:44
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Kdyby jsi viděl jaké mají ty auta využití v US a co všechno dokážou tahat, možná by tvůj příspěvek nemusel nikdy vzniknout a nebyl by jsi automaticky za blbce.
27. 3. 2020 19:03
Re: Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Ta sedla
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:57
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
a nejen v USA. Jinak na komoru :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
28. 3. 2020 18:50
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
opět stejná otázka, nikdy si neviděl nikoho za tím nic táhnout?

Pokud ne, tak to máš docela blbý, pokud jo a paušalizuješ, tak si docela chudák vid :-)
27. 3. 2020 14:51
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Od kdy smrdí benzínovej motor?
Avatar - Ozzman
27. 3. 2020 15:01
Re: Skvělá kára, ale k čemu?
Smrdí... Nafta je nafta.., ;)
27. 3. 2020 15:03