To se víceméně čekalo a není to vcelku žádné velké překvapení.
Otázkou je, jak hluboký zásek ta "proti-koronavirní" opatření udělají do české, euro-unijní, evropské a světové ekonomiky. Zatím to vypadá tak, že máme na krku pomerně dosti velikou ekonomickou krizi 😒 😒 😒
Zásadní problém spočívá v tom, že česká ekonomika je "něco jako" vlak, který táhne zejména automobilový průmysl. Ve chvíli, kdy se lokomotiva zastaví, vagóny ještě chvíli pojedou samospádem a setrvačností, ale pak se zastaví taky. A poté, co se lokomotivva znovu rozjede, bude trvat ještě celkem dlouhou dobu, než se dá do pohybu i ten poslední vagónek
Viz ty dneska 12:45 hlavně si to takhle dál hlídej = základ je ZABLOKOVAT všechny serioznější zdroje informací :yes: :-!
Blue Sun
1
Ještě kdybys to tak dočetl celé. Ani oni netuší, jestli ta opatření budou mít smysl a opravdu se uchytí. Tvoje bezmezná důvěra v čísla bez hlubšího porozumění je velmi naivní.
Hammunasakra
0
Nerozumim tvý reakci = byl dotaz na aktuální číslo = a to sem dal. CO to zkoušíš?
No popravdě ono to velmi velmi pravděpodobně NESKONČÍ u 7 bilionů = a u nás to neskončí 200 miliardama = ono to nakonec v součtu bude nejspíš daleko DALEKO VÍC. Správně to pojmenoval Tůma = prostě nás to hodí roky nazpět = jak moc to samozřejmě TEĎ nikdo neví
A neni to o "jestli budou mít smysl a uchytí se" tos napsal mimochodem TOTÁLNÍ BLBOST = zřejmě danou tim že to hodnotíš bez hlubšího porozumění 😉
3_diamanty
0
ciste fyzikalne sa aj ten posledny vagon pohne v rovnakom case ako lokomotiva 😉 a ked lokomotiva prejde 3m .. aj ten posledny vagon prejde presne 3m :yes:
Krtek_no1
4
Ty jsi asi vlak dlouho neviděl, viď ? Ony ty spoje mezi vágóny maji nějakou "vůli" Takže pár cm mezi každym nabereš na rozjezd i dobrždění.
3_diamanty
0
tych par centi je nic.... v principe ale vlak nie je na gumicke ... ale je pevne spojeny.... cize ked rusen prejde 3m aj posledny vagon prejde 3m a to presne v rovnakom case .. ide tu o to ze to porovnanie s vlakom nebolo moc stastne... no ....
vlak som nevidel aspon dva dni uz... to je fakt...
Jerry.Gunman
1
Diamante, poslední vagón se u některého vlaku možná pohne ve stejné chvíli, jako lokomotiva, u jiného lokomotiva pojede už 20 minut a poslední vagónek furt bude ještě stát. To je mi vcelku jedno a nijak mi na tom nezáleží.
Podstatné je bohužel to, že jakmile se "lokomotiva" (automotive business) naší ekonomiky zastavila, navazující firmy ještě chvíli jely, jedou a dojíždějí. Teď, jak se zdá, už stojí prakticky vše, celý dodavatelský řetězec. Zákazníci, s nimiž jsem hovořil v průběhu posledních 14 dnů, jedou na 60, 40 nebo 25% - protože NIKDO si nelajsne hromadit nějaké zásoby dílů, u nichž je budoucí odbyt... řekněme poněkud nejistý . Do toho se zastavují i dopravci - a jakmile se sekne logistika, tak rozjezd nebude snadný nikde.
A fčílkaj možeš jít zase obhlídnout vlak, zdali tam najdeš nějaké funkční řešení, jak to (relativně) rychle a bezbolestně rozpohybovat ;-\
Otázkou je, jak hluboký zásek ta "proti-koronavirní" opatření udělají do české, euro-unijní, evropské a světové ekonomiky. Zatím to vypadá tak, že máme na krku pomerně dosti velikou ekonomickou krizi 😒 😒 😒
Zásadní problém spočívá v tom, že česká ekonomika je "něco jako" vlak, který táhne zejména automobilový průmysl. Ve chvíli, kdy se lokomotiva zastaví, vagóny ještě chvíli pojedou samospádem a setrvačností, ale pak se zastaví taky. A poté, co se lokomotivva znovu rozjede, bude trvat ještě celkem dlouhou dobu, než se dá do pohybu i ten poslední vagónek
Viz ty dneska 12:45 hlavně si to takhle dál hlídej = základ je ZABLOKOVAT všechny serioznější zdroje informací :yes: :-!
No popravdě ono to velmi velmi pravděpodobně NESKONČÍ u 7 bilionů = a u nás to neskončí 200 miliardama = ono to nakonec v součtu bude nejspíš daleko DALEKO VÍC. Správně to pojmenoval Tůma = prostě nás to hodí roky nazpět = jak moc to samozřejmě TEĎ nikdo neví
A neni to o "jestli budou mít smysl a uchytí se" tos napsal mimochodem TOTÁLNÍ BLBOST = zřejmě danou tim že to hodnotíš bez hlubšího porozumění 😉
vlak som nevidel aspon dva dni uz... to je fakt...
Podstatné je bohužel to, že jakmile se "lokomotiva" (automotive business) naší ekonomiky zastavila, navazující firmy ještě chvíli jely, jedou a dojíždějí. Teď, jak se zdá, už stojí prakticky vše, celý dodavatelský řetězec. Zákazníci, s nimiž jsem hovořil v průběhu posledních 14 dnů, jedou na 60, 40 nebo 25% - protože NIKDO si nelajsne hromadit nějaké zásoby dílů, u nichž je budoucí odbyt... řekněme poněkud nejistý . Do toho se zastavují i dopravci - a jakmile se sekne logistika, tak rozjezd nebude snadný nikde.
A fčílkaj možeš jít zase obhlídnout vlak, zdali tam najdeš nějaké funkční řešení, jak to (relativně) rychle a bezbolestně rozpohybovat ;-\