Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Seat využívá k testům aerodynamiky superpočítač, který dělá z měsíců práce hodiny

6 komentářů

DonVito
U Seatu zacali pracovat na aerodynamice.

To je dost. Do ted byli na chvostu.

https😐/www.caranddriver.com/…iency-virtually/

Nejlepsi v aerodynamice byl Golf.. Na papire.
Stejne jako v emisich a ve spotrebe.
Kdyz uz nelze tak snadno lhat, taks tou aerodynamikou budou muset neco udelat..
Avatar - LeonST
LeonST
Nejprodávanější model Leon III má součinitel minimálního odporu vzduchu 0,26, OIII 0,291, OIV údajně 0,26 a nový Golf VIII 0,275 (o 10 % lepší než Golf VII). Tedy Seat jednoznačně lepší - o generaci před svými koncernovými sourozenci. Cupra zajela jako jedna z mála předokolek na Nürburgringu kolo pod 8 min. Nejspíš asi proto, že aerodynamikou se nikdo nezabýval a byli fakt na chvostu, když vykostili Megane RS s běžnou Cuprou bez úprav 😁
DonVito
Ja koncernu neverim...
Ani cx ani cas na okruhu 😉

Mam k tomu dost duvodu.
Nemusim doufam vysvetlovat.
Tiborek
Mají pomalejší stopky? 😁
DonVito
No stopkam bych zrovna veril.

I kdyz.. 😁
Niemand
Oni ten čas zajazdili na tvojom súkromnom autom, keď vieš že tam bolo všetko sériové?
Tie odpory vzduchu určite neplatia pre reálne auto na veľkých diskoch. Okrem toho na to, aby bol v aute aerodynamicky hluk stačí zanedbať pár detailov. A aj keď celkoví koeficient naženieš v zadnej časti, tak hlučnosti to nepomôže.