Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat využívá k testům aerodynamiky superpočítač, který dělá z měsíců práce hodiny

Superpočítač MareNostrum4, využívaný značkou Seat pro vývoj nových modelů, je nejvýkonnější počítač ve Španělsku a sedmý nejvýkonnější počítač v Evropě.
Zpět na článek
29. 3. 2020 17:54
No to je mi novinka
U Seatu zacali pracovat na aerodynamice.

To je dost. Do ted byli na chvostu.

https://www.caranddriver.com/…iency-virtually/

Nejlepsi v aerodynamice byl Golf.. Na papire.
Stejne jako v emisich a ve spotrebe.
Kdyz uz nelze tak snadno lhat, taks tou aerodynamikou budou muset neco udelat..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - LeonST
29. 3. 2020 19:52
Re: No to je mi novinka
Nejprodávanější model Leon III má součinitel minimálního odporu vzduchu 0,26, OIII 0,291, OIV údajně 0,26 a nový Golf VIII 0,275 (o 10 % lepší než Golf VII). Tedy Seat jednoznačně lepší - o generaci před svými koncernovými sourozenci. Cupra zajela jako jedna z mála předokolek na Nürburgringu kolo pod 8 min. Nejspíš asi proto, že aerodynamikou se nikdo nezabýval a byli fakt na chvostu, když vykostili Megane RS s běžnou Cuprou bez úprav :D
29. 3. 2020 20:10
Re: No to je mi novinka
Ja koncernu neverim...
Ani cx ani cas na okruhu ;-)

Mam k tomu dost duvodu.
Nemusim doufam vysvetlovat.
30. 3. 2020 06:55
Re: No to je mi novinka
Mají pomalejší stopky? :D
30. 3. 2020 14:34
Re: No to je mi novinka
No stopkam bych zrovna veril.

I kdyz.. :D
30. 3. 2020 10:55
Re: No to je mi novinka
Oni ten čas zajazdili na tvojom súkromnom autom, keď vieš že tam bolo všetko sériové?
Tie odpory vzduchu určite neplatia pre reálne auto na veľkých diskoch. Okrem toho na to, aby bol v aute aerodynamicky hluk stačí zanedbať pár detailov. A aj keď celkoví koeficient naženieš v zadnej časti, tak hlučnosti to nepomôže.