Novinky
Stát na dopravních stavbách kvůli koronaviru šetřit nebude. Chystá dokonce navýšit investice
14 komentářů
Jezdec667
1
Vláda uvažuje rozumně. Důležité je nepodlehnout momentální mizerii a nezastavit stavby a především přípravu staveb. Přesně tuhle strašlivou chybu udělala vláda ods v roce 2010 a tím paralyzovala výstavbu na mnoho let dopředu.
Přejít do diskuze
Tyhle sliby o stavbách tu slýcháme už x let od y supermanažerů dosazených pohnutím anofert a prdlačka z toho. Zatím je z toho max. zklamání a perly jako když jedete z Prahy na Chomutov, tak si na jednom místě hezky zabrzdíte na 10 km/h (jestli tam teda nechcete nechat plomby a nápravu) a počítat už se to dá v letech. Před nějakou dobou už před touhle hrůzou přibyla i super díra, kdo si nezajede ke krajnici, má to pěkně za dvojitou dávku emocí...
ha, Trochu jsem se zamotal v přehledu diskuze. Nicméně D1 poatří mezi nejdůležitější taky.
Já vím, je to deset let, ale nezapomínejme, vláda ODS, ve které ale bylo 6 členů ods a 10 členů VV a TOP, k tomu jako leitmotiv antikorupční étos vévéček, ministrem dopravy odpovědným za zrušení příprav a zastavení rozdělaných staveb byl jejich šéf Bárta.
S dopady samozřejmě souhlas. 😉
S dopady samozřejmě souhlas. 😉
Přeci okruh Prahy ! 😁
Ale já osobně bych to viděl na dokončení z Hradce k Olomouci, pak by totiž D1 šla opravovat klidněji.
Ale já osobně bych to viděl na dokončení z Hradce k Olomouci, pak by totiž D1 šla opravovat klidněji.
Dá se i předpokládat že se bude stavět výrazně levněji protože firmy budou mít problém udat své produkty ve formě štěrku, betonu, asfaltu, práce. Jen je otázkou jestli se tento předpoklad podaří naplnit 😞. V Americe již některé firmy za odběr jejich téru (laicky pojmenováno) platily než aby si za něj nechaly zaplatit.
Myslím si, že těch důležitých staveb je v ČR více než Vámi zmiňovaná stavba. Určitě bych ji neoznačil jako nejdůležitější 😄