Novinky
white label
1
Auta s takovými (sériovými) výkonovými parametry vůbec nepotřebují přidávat další koně/newtonmetry. Pokud s nimi vůbec něco dělat, tak mnohem raději ubrat na jejich hmotnosti.
Přejít do diskuze
Vydolovať z atmosféry ďalších 200 koní znamená podľa mňa v podstate nový motor a kopy príslušenstva. Čo ostane z pôvodného? Blok? Neutrpí takou úpravou životnosť?
Já!
Úprava R8 od MTM o které sem vážně uvažoval udělá z 610PS na 804 a stojí 1.2.
Což je výhodnější...ale nejsou v tom úpravy vzhledu. Na druhou stranu je to asi větší zásah do motoru.
Úprava R8 od MTM o které sem vážně uvažoval udělá z 610PS na 804 a stojí 1.2.
Což je výhodnější...ale nejsou v tom úpravy vzhledu. Na druhou stranu je to asi větší zásah do motoru.
Přesně tak, jel jsem sice jen předchozí gen. RS6, ale neumím si představit, že někdo řekne, šest set koní je v tom kombíku málo, chtělo by to přidat. Co s nimi, a kde, v takovém autě bude dělat? Nebo se s tím bude potácet na okruhu? Jinými slovy, jako technologická ukázka audi je seriová RS6 dostatečně "vybavená", a jako brutální monstrum balené v kobmíku to auto možná neudělá dojem tak na arabského šejka, co závodí na světlech v Dubaji. Pro takové možná dává úprava abtu smysl, jinak je to pitomina.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Do R8 pridajú kompresor? Aj tak v tom motore musia pomeniť kopu vecí či nie? Ale po úprave to musí ísť jak blesk. 🙂👍