Šest stovek koní v rodinném kombi je porce, jejíž potenciál asi jen tak někdo nevyčerpá. Společnost ABT má ale jiný názor a z RS 6 Avant dělá ještě větší bestii.
Já!
Úprava R8 od MTM o které sem vážně uvažoval udělá z 610PS na 804 a stojí 1.2.
Což je výhodnější...ale nejsou v tom úpravy vzhledu. Na druhou stranu je to asi větší zásah do motoru.
Vydolovať z atmosféry ďalších 200 koní znamená podľa mňa v podstate nový motor a kopy príslušenstva. Čo ostane z pôvodného? Blok? Neutrpí takou úpravou životnosť?
Auta s takovými (sériovými) výkonovými parametry vůbec nepotřebují přidávat další koně/newtonmetry. Pokud s nimi vůbec něco dělat, tak mnohem raději ubrat na jejich hmotnosti.
Přesně tak, jel jsem sice jen předchozí gen. RS6, ale neumím si představit, že někdo řekne, šest set koní je v tom kombíku málo, chtělo by to přidat. Co s nimi, a kde, v takovém autě bude dělat? Nebo se s tím bude potácet na okruhu? Jinými slovy, jako technologická ukázka audi je seriová RS6 dostatečně "vybavená", a jako brutální monstrum balené v kobmíku to auto možná neudělá dojem tak na arabského šejka, co závodí na světlech v Dubaji. Pro takové možná dává úprava abtu smysl, jinak je to pitomina.