Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
1
Já!
Úprava R8 od MTM o které sem vážně uvažoval udělá z 610PS na 804 a stojí 1.2.
Což je výhodnější...ale nejsou v tom úpravy vzhledu. Na druhou stranu je to asi větší zásah do motoru.
wakantanka
1
Vydolovať z atmosféry ďalších 200 koní znamená podľa mňa v podstate nový motor a kopy príslušenstva. Čo ostane z pôvodného? Blok? Neutrpí takou úpravou životnosť?
speedfred
0
k.o.m.p.r.e.s.o.r.
wakantanka
0
Do R8 pridajú kompresor? Aj tak v tom motore musia pomeniť kopu vecí či nie? Ale po úprave to musí ísť jak blesk. 🙂👍
white label
1
Auta s takovými (sériovými) výkonovými parametry vůbec nepotřebují přidávat další koně/newtonmetry. Pokud s nimi vůbec něco dělat, tak mnohem raději ubrat na jejich hmotnosti.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dinar
0
Přesně tak, jel jsem sice jen předchozí gen. RS6, ale neumím si představit, že někdo řekne, šest set koní je v tom kombíku málo, chtělo by to přidat. Co s nimi, a kde, v takovém autě bude dělat? Nebo se s tím bude potácet na okruhu? Jinými slovy, jako technologická ukázka audi je seriová RS6 dostatečně "vybavená", a jako brutální monstrum balené v kobmíku to auto možná neudělá dojem tak na arabského šejka, co závodí na světlech v Dubaji. Pro takové možná dává úprava abtu smysl, jinak je to pitomina.
Úprava R8 od MTM o které sem vážně uvažoval udělá z 610PS na 804 a stojí 1.2.
Což je výhodnější...ale nejsou v tom úpravy vzhledu. Na druhou stranu je to asi větší zásah do motoru.