Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
speedfred
5
čo je na úvodnej fotke by šlo v kľude oddeliť na 4 a možno aj na 6 kúskov. :no:
ptr078
3
Tzv 6pack
Corkybell
..o pridanie grcajuceho smajlu,ktory by presne vystihol dizajn mega odpornych ladvin.Dakujem
3_diamanty
z ladviniek su deliace sa megabunky .... clovek by cakal opacny trend ale chapem ;-\ ....
Dušan Forejt
Z ledvinek se staly ohromné plíce. Otázka je, jestli je to dobře...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
netcar.xx
a je to jeden z mych favoritu na dalsi auto.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
...jsem rád, že narozdíl od US máme přední RZ ;-)
Asi tak, ale podstatné bude, jestli ty ledviny orámují pěticentimetrovou chromovanou lištou, to je na tom to nejhorší, ani nejde o velikost, ale o tu masivnost orámování. Masky lexe, audi jsou ještě větší, ale jen u toho bmw to vypadá, že ty rámečky tam někdo dolepil "chromovou" páskou z tuning shopu.
Hezky to tu někdo okomentoval a přihodil photoshop s tím, že pokud horní hrana ledvinek nepřevyšuje horní hranu světel, pak je celek mnohem lepší i při tomto zvětšení.
asi tak. nastastie ma BMW aj na tuto vec riesenie ... a to su ich packety v ciernej. tieto "ladviny" v ciernom budu, podla mna, vyzerat lepsie ako na novej 7er, kvoli absencii ziabrovania. na druhej strane, ak by boli ladvinky naopak uzucke, vyzeralo by to, pre europanov, omnoho omnoho lepsie. ale ked porovname gril audin a bmw ... tak velkost je rovnaka ... ale prave to "rozdelenie" a oramovanie je v pripade BMW velmi rusive.
Presne, je to nielen samotný rozmer obličiek, ale aj ďalšie faktory. Z môjho pohľadu tri:
1. samotná veľkosť/plocha otvoru,
2. hrúbka lemu masky (čím hrubší, tým horší),
3. výška/umiestnenie hornej hrany masky (čím vyššie v pomere k svetlám, tým horšie).
Najhoršie sa spojili všetky 3 negatívne faktory pri novej 1er: https://www.bmw.sk/…564068238486.jpg
Tá má aj príliš veľkú plochu obličiek, príliš hrubé olemovanie a sú umiestnené vysoko.
Pritom stračí v niektorom bode trošku ubrať a je to o hodne znesiteľnejšie, ako ukazuje 2 GC: https://img.autoviny.sk/…6cc7ec8f689d.jpg
1. samotná veľkosť/plocha otvoru,
2. hrúbka lemu masky (čím hrubší, tým horší),
3. výška/umiestnenie hornej hrany masky (čím vyššie v pomere k svetlám, tým horšie).
Najhoršie sa spojili všetky 3 negatívne faktory pri novej 1er: https://www.bmw.sk/…564068238486.jpg
Tá má aj príliš veľkú plochu obličiek, príliš hrubé olemovanie a sú umiestnené vysoko.
Pritom stračí v niektorom bode trošku ubrať a je to o hodne znesiteľnejšie, ako ukazuje 2 GC: https://img.autoviny.sk/…6cc7ec8f689d.jpg
Arese
Přitom řešení je tak snadné - vyvinout přední nárazník s megaledvinama pro ujeté Číňany a naopak pro ostatní trhy zachovat normální, elegantní velikost. Když jsou pro Čínu schopní vyvíjet prodloužené verze karoserií (a že je to sakra drahé - jiné raznice atd.), tak proč by nemohli udělat dvě verze předního nárazníku + dvojité odladění chlazení a předních čidel?!!