Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ledvinky rostou, ale pořád zůstanou oddělené, slíbilo BMW

22 komentářů

Avatar - speedfred
speedfred
čo je na úvodnej fotke by šlo v kľude oddeliť na 4 a možno aj na 6 kúskov. :no:
ptr078
Tzv 6pack
Corkybell
..o pridanie grcajuceho smajlu,ktory by presne vystihol dizajn mega odpornych ladvin.Dakujem
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
1 ledvinka = single frame... to v mnichově věcí moc dobře.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
už je to jedno.
ProchyTom
To jsem si oddych 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
z ladviniek su deliace sa megabunky .... clovek by cakal opacny trend ale chapem ;-\ ....
Dušan Forejt
Z ledvinek se staly ohromné plíce. Otázka je, jestli je to dobře...
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
a je to jeden z mych favoritu na dalsi auto.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - JohnST
JohnST
To auto by sa mohlo volat BMW Covid. :no: :-O
webpaja
...jsem rád, že narozdíl od US máme přední RZ ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Asi tak, ale podstatné bude, jestli ty ledviny orámují pěticentimetrovou chromovanou lištou, to je na tom to nejhorší, ani nejde o velikost, ale o tu masivnost orámování. Masky lexe, audi jsou ještě větší, ale jen u toho bmw to vypadá, že ty rámečky tam někdo dolepil "chromovou" páskou z tuning shopu.
webpaja
Hezky to tu někdo okomentoval a přihodil photoshop s tím, že pokud horní hrana ledvinek nepřevyšuje horní hranu světel, pak je celek mnohem lepší i při tomto zvětšení.
LORASI
asi tak. nastastie ma BMW aj na tuto vec riesenie ... a to su ich packety v ciernej. tieto "ladviny" v ciernom budu, podla mna, vyzerat lepsie ako na novej 7er, kvoli absencii ziabrovania. na druhej strane, ak by boli ladvinky naopak uzucke, vyzeralo by to, pre europanov, omnoho omnoho lepsie. ale ked porovname gril audin a bmw ... tak velkost je rovnaka ... ale prave to "rozdelenie" a oramovanie je v pripade BMW velmi rusive.
Avatar - iudex
iudex
Presne, je to nielen samotný rozmer obličiek, ale aj ďalšie faktory. Z môjho pohľadu tri:
1. samotná veľkosť/plocha otvoru,
2. hrúbka lemu masky (čím hrubší, tým horší),
3. výška/umiestnenie hornej hrany masky (čím vyššie v pomere k svetlám, tým horšie).
Najhoršie sa spojili všetky 3 negatívne faktory pri novej 1er: https://www.bmw.sk/…564068238486.jpg
Tá má aj príliš veľkú plochu obličiek, príliš hrubé olemovanie a sú umiestnené vysoko.
Pritom stračí v niektorom bode trošku ubrať a je to o hodne znesiteľnejšie, ako ukazuje 2 GC: https://img.autoviny.sk/…6cc7ec8f689d.jpg
Avatar - Dinar
Dinar
:yes:
Avatar - Stejsn
Stejsn
U tý jedničky mě napadá jen jedno slovní spojení: ohrnutý rypák.
Avatar - lyon667
lyon667
Upřímně bych se v tom styděl jezdit ;-\
Mig_35
No, jinak by to asi nebyly ledvinky:)
Arese
Přitom řešení je tak snadné - vyvinout přední nárazník s megaledvinama pro ujeté Číňany a naopak pro ostatní trhy zachovat normální, elegantní velikost. Když jsou pro Čínu schopní vyvíjet prodloužené verze karoserií (a že je to sakra drahé - jiné raznice atd.), tak proč by nemohli udělat dvě verze předního nárazníku + dvojité odladění chlazení a předních čidel?!!