Automobilka Škoda Auto dodá státním organizacím spadajícím pod ministerstvo vnitra během tří let nová vozidla Škoda Kodiaq v hodnotě až 1,163 miliardy korun. Celkem má jít až o 1853 automobilů.
přesně, žádný sr*ní.... v tom biliónu se miliarda ztratí.... Jinak "Auta v běžném komerčním provedení mohou získat například krajská policejní ředitelství, Hasičský záchranný sbor, Policejní akademie či archivy." - to jsou všechno přesně složky které nutně potřebují 4x4 SUV, to dá rozum..... přece nějaký šéf archivu nebude jak socka jezdit třeba v kombíku.... 8-s
Krize je na krku, Bureš bude tisknout bilion aby bylo na rozprach lůze před volbama,
To je jízda! Miliarda, pche!. Vydlužíme si z budoucnosti a je to! Jóó!
Je logické a správné, která značka vyhrála! Ale podivuji se nad skladbou vozů. Že se ramenatí chlapi nechtějí skládat do českého rodinného kombi Fabia nějak chápu. Ale myslím si, žeby jim mohly stačit Scaly. Zvlášť, když se nijak super neprodávají, tak zabité dvě mouchy jednou ranou. Pro vyšší šarže jako nefinanční benefit Octavie. V horských oblastech třeba s haldexem. Ale taková spousta Kodiaqů? :-O
Nezaznamenal jsem, že by na auto.cz byl nějaký článek ke zdražení vozů škoda od 1.4.2020.
Dle konfigurátoru cena 2.0 TDI 110 kW 4x4 6G (může být i verze se 140 kW pouze DSG za 1 082 900 Kč nebo 2.0 TSI DSG za 1 022 900 Kč) je ve výbavě Ambition 888 900 Kč, cena pro MV je 477 tis bez DPH, tj. sleva 27,75 % (TOP v konf. nenalezen, pokud by to byla např. verze TDI se 140 kW, tak sleva je 46,7 %), emise CO2 133 g/km.
Zajímala by informace, zda si emeritní skladník ze škodovky pohlídal i slevy na servis a ceny dílů u skoro 2 tis. Kodiaqů. Rozdíl na ceně servisu např. proti škodě Octavii jen u cen pneumatik a jejich daleko většímu opotřebení na SUV. O litr dva větší reálnou spotřebu už asi nikdo u tak "malého počtu aut" neřešil.
Jasný signál, že SUV vozy jsou preferovány i státem, přestože se všude mluví o neekologii vozů SUV a lidem se v rámci boje proti emisím oxidu uhličitého podsouvají tříválce o objemu 1 litr a další ekologicky "výhodné" stroje. Pro rok 2020 platí emisní limit 95 g/km CO2, a vozy proto zdražují. Pokud Škoda auto bude mít při ceně 477 tis Kč bez DPH za jeden kus Kodiaqa i na pokutu za překročení limitu o cca 38 g CO2 (u SUV to bude o nějaký gram méně protože jsou těžší), tak se jeví zdražování automobilů od Škodovky z důvodu náročných limitů emisí CO2 jako pouze nepěkná pohádka pro český a moravský lid...
a tady se doctete jak se Skoda k te zakazce dostala... a ze nevyhrala na zaklade nabidnute ceny, protoze byla o 100 milionu drazsi nez nejlevnejsi nabidka..
To je tak když nastavíš požadované parametry aby sedly jen jednomu.
Kdyby si vnitro dalo do požadavků že auto musí mít na předku křivé háčko, tak se škodovka může jít klouzat
Dobrý den,
to jsem nevěděl, že u 170 000 tis Kodiaqů je výrobní cena např. 450 000 Kč (za rok 2019 vyrobeno 171 800 Kodiaqů) a u jedné zakázky na cca 2 tis. aut je najednou např. 350 000 Kč, protože jsou objednány najednou....
Tyhle zakázky se počítají jinak. Vyrobit několik stovek identických aut a vědět to dopředu sníží výrazně výrobní cenu a hlavně (!) tyhle auta budou servisové originál náhradními díly a náplněmi několik (až desítek) let. To je hlavní příjem na těchto velkých zakázkách. Nikoliv marže na autě ;-)
Nicméně nechápu proč pro účely archivů potřebuje stát Kodiaqy... :no:
Všechno je relativní... když si člověk řekne, že to je vlastně cena jedné dodávky "soudružské pomoci z Číny", tak to vlastně není zas tak moc.
Nic nového pod sluncem:
"Tak jsem čet co jsem čet
rozpočet to jsem čet
řikal jsem si to je prachů
Potom však a co pak
sklopím zrak a co pak
řeknu si počkej brachu
To se ti snad jenom zdálo
vono vlastně je to málo
To není legrace
co stojí sanace
a pak reprezentace
Je zapotřebí zčerstva
budovy ministerstva
železnic zemědělstva
v parlamentě adaptace
A proto ať se spoří
a poplatnictvo moří
jenom ať se nezboří
poslanecká restaurace ...".
Kdyz budete chtít vy sám třeba elektroauto budete akceptovat ze vám nabízí benzin? Nejspíš ne, půjdete o dům dal. Proste mate svoje požadavky.
A tuším aut velikosti kodiaqu bude s dieselem od jiných značek v nabídce dost.
děkuji za odkaz, z článku plyne že to budou verze se 140 kW s DSG, tedy ceníková cena za TDI 4x4 s DSG je dle konfigurátoru z 15.dubna 1 082 900 Kč a za 2.0 TSI 4x4 DSG za 1 022 900 Kč, tedy sleva proti ceníku u benzínu 43,6 % a u naftového provedení 46,7 %. A Škoda auto ještě z tohoto zaplatí 95 € za jeden gram nad limit, pokud to bude 30 gramů a kurz eura 26,50 Kč (30*95*26,50), tak emisní pokuta za jedno auto je 75 525 Kč, při počtu 1 853 aut to je emisní pokuta ve výši 139 947 825 Kč. Nechce se věřit, že by Škoda auto u takto velké zakázky prodávala Kodiaqy (vzor pán) pod výrobní cenou....