Novinky
Ale při ceně celkem 1,163 miliardy korun... a celkem má jít až o 1853 automobilů... já se na tu průměrnou cenu 477 tis za kus asi nedokážu dostat.
Skvělá volba, naši zaměstnanci vnitra si zaslouží to nejlepší. Už teď se těším na ty hasičské Kodiaky.
Nezaznamenal jsem, že by na auto.cz byl nějaký článek ke zdražení vozů škoda od 1.4.2020.
Dle konfigurátoru cena 2.0 TDI 110 kW 4x4 6G (může být i verze se 140 kW pouze DSG za 1 082 900 Kč nebo 2.0 TSI DSG za 1 022 900 Kč) je ve výbavě Ambition 888 900 Kč, cena pro MV je 477 tis bez DPH, tj. sleva 27,75 % (TOP v konf. nenalezen, pokud by to byla např. verze TDI se 140 kW, tak sleva je 46,7 😖, emise CO2 133 g/km.
Zajímala by informace, zda si emeritní skladník ze škodovky pohlídal i slevy na servis a ceny dílů u skoro 2 tis. Kodiaqů. Rozdíl na ceně servisu např. proti škodě Octavii jen u cen pneumatik a jejich daleko většímu opotřebení na SUV. O litr dva větší reálnou spotřebu už asi nikdo u tak "malého počtu aut" neřešil.
Jasný signál, že SUV vozy jsou preferovány i státem, přestože se všude mluví o neekologii vozů SUV a lidem se v rámci boje proti emisím oxidu uhličitého podsouvají tříválce o objemu 1 litr a další ekologicky "výhodné" stroje. Pro rok 2020 platí emisní limit 95 g/km CO2, a vozy proto zdražují. Pokud Škoda auto bude mít při ceně 477 tis Kč bez DPH za jeden kus Kodiaqa i na pokutu za překročení limitu o cca 38 g CO2 (u SUV to bude o nějaký gram méně protože jsou těžší), tak se jeví zdražování automobilů od Škodovky z důvodu náročných limitů emisí CO2 jako pouze nepěkná pohádka pro český a moravský lid...
Dle konfigurátoru cena 2.0 TDI 110 kW 4x4 6G (může být i verze se 140 kW pouze DSG za 1 082 900 Kč nebo 2.0 TSI DSG za 1 022 900 Kč) je ve výbavě Ambition 888 900 Kč, cena pro MV je 477 tis bez DPH, tj. sleva 27,75 % (TOP v konf. nenalezen, pokud by to byla např. verze TDI se 140 kW, tak sleva je 46,7 😖, emise CO2 133 g/km.
Zajímala by informace, zda si emeritní skladník ze škodovky pohlídal i slevy na servis a ceny dílů u skoro 2 tis. Kodiaqů. Rozdíl na ceně servisu např. proti škodě Octavii jen u cen pneumatik a jejich daleko většímu opotřebení na SUV. O litr dva větší reálnou spotřebu už asi nikdo u tak "malého počtu aut" neřešil.
Jasný signál, že SUV vozy jsou preferovány i státem, přestože se všude mluví o neekologii vozů SUV a lidem se v rámci boje proti emisím oxidu uhličitého podsouvají tříválce o objemu 1 litr a další ekologicky "výhodné" stroje. Pro rok 2020 platí emisní limit 95 g/km CO2, a vozy proto zdražují. Pokud Škoda auto bude mít při ceně 477 tis Kč bez DPH za jeden kus Kodiaqa i na pokutu za překročení limitu o cca 38 g CO2 (u SUV to bude o nějaký gram méně protože jsou těžší), tak se jeví zdražování automobilů od Škodovky z důvodu náročných limitů emisí CO2 jako pouze nepěkná pohádka pro český a moravský lid...
Je logické a správné, která značka vyhrála! Ale podivuji se nad skladbou vozů. Že se ramenatí chlapi nechtějí skládat do českého rodinného kombi Fabia nějak chápu. Ale myslím si, žeby jim mohly stačit Scaly. Zvlášť, když se nijak super neprodávají, tak zabité dvě mouchy jednou ranou. Pro vyšší šarže jako nefinanční benefit Octavie. V horských oblastech třeba s haldexem. Ale taková spousta Kodiaqů? 😲
a tady se doctete jak se Skoda k te zakazce dostala... a ze nevyhrala na zaklade nabidnute ceny, protoze byla o 100 milionu drazsi nez nejlevnejsi nabidka..
https😐/zpravy.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/
https😐/zpravy.aktualne.cz/…115ac1f6b220ee8/
děkuji za odkaz, z článku plyne že to budou verze se 140 kW s DSG, tedy ceníková cena za TDI 4x4 s DSG je dle konfigurátoru z 15.dubna 1 082 900 Kč a za 2.0 TSI 4x4 DSG za 1 022 900 Kč, tedy sleva proti ceníku u benzínu 43,6 % a u naftového provedení 46,7 %. A Škoda auto ještě z tohoto zaplatí 95 € za jeden gram nad limit, pokud to bude 30 gramů a kurz eura 26,50 Kč (30*95*26,50), tak emisní pokuta za jedno auto je 75 525 Kč, při počtu 1 853 aut to je emisní pokuta ve výši 139 947 825 Kč. Nechce se věřit, že by Škoda auto u takto velké zakázky prodávala Kodiaqy (vzor pán) pod výrobní cenou....
Hyundai nenabídne požadovanou motorizaci,tedy přesněji druh PHM. Tak se nemůže vztekat.
To je tak když nastavíš požadované parametry aby sedly jen jednomu.
Kdyby si vnitro dalo do požadavků že auto musí mít na předku křivé háčko, tak se škodovka může jít klouzat
Kdyby si vnitro dalo do požadavků že auto musí mít na předku křivé háčko, tak se škodovka může jít klouzat
Tyhle zakázky se počítají jinak. Vyrobit několik stovek identických aut a vědět to dopředu sníží výrazně výrobní cenu a hlavně (!) tyhle auta budou servisové originál náhradními díly a náplněmi několik (až desítek) let. To je hlavní příjem na těchto velkých zakázkách. Nikoliv marže na autě 😉
Nicméně nechápu proč pro účely archivů potřebuje stát Kodiaqy... :no:
Nicméně nechápu proč pro účely archivů potřebuje stát Kodiaqy... :no:
Dobrý den,
to jsem nevěděl, že u 170 000 tis Kodiaqů je výrobní cena např. 450 000 Kč (za rok 2019 vyrobeno 171 800 Kodiaqů) a u jedné zakázky na cca 2 tis. aut je najednou např. 350 000 Kč, protože jsou objednány najednou....
to jsem nevěděl, že u 170 000 tis Kodiaqů je výrobní cena např. 450 000 Kč (za rok 2019 vyrobeno 171 800 Kodiaqů) a u jedné zakázky na cca 2 tis. aut je najednou např. 350 000 Kč, protože jsou objednány najednou....
...další výr v peněženkách daňových poplatníků v soukromém sektoru........a zrovna v tuto dobu..... 😒]
To je jízda! Miliarda, pche!. Vydlužíme si z budoucnosti a je to! Jóó!
Nic nového pod sluncem😒br /> "Tak jsem čet co jsem čet
rozpočet to jsem čet
řikal jsem si to je prachů
Potom však a co pak
sklopím zrak a co pak
řeknu si počkej brachu
To se ti snad jenom zdálo
vono vlastně je to málo
To není legrace
co stojí sanace
a pak reprezentace
Je zapotřebí zčerstva
budovy ministerstva
železnic zemědělstva
v parlamentě adaptace
A proto ať se spoří
a poplatnictvo moří
jenom ať se nezboří
poslanecká restaurace ...".