Přihlásit
Moje Auto
Blogy
Novinky
Technika
Design
Bezpečnost
Motorky
Profi
Otázky a odpovědi
Fleet
Články o ojetinách
Autofun
Tapety
Autosalony
Rallye
Dakar 2024
Alkokalkulačka
Katalog
Testy
Srovnávací testy
Martin Vaculík
Jízdní dojmy
Videa
F1
Elektro
Veterán
Bazar
Přidat inzerát
Zboží
PREMIUM+
Premiové články
Získat PREMIUM+
Jaké.auto
Informace o autech podle značky a modelu
Auto.cz
›
Technika
›
Přelomové automobily s pohonem 4x4: Miláčci závodníků, rodin i ekologů (2. díl)
Diskuse: Přelomové automobily s pohonem 4x4: Miláčci závodníků, rodin i ekologů (2. díl)
Zatímco ještě v průběhu sedmdesátých let se čtyřkolky pomalu dostávaly do světla reflektorů, od osmdesátých let už jen rostly na popularitě. A to jak mezi automobilkami, tak i mezi rozličnými skupinami zákazníků.
Zpět na článek
Strom
Čas
Hodnocení
Přidat názor
Beefcake
21. 4. 2020 00:04
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
Zobrazit ve stromu
0
Reagovat
Pekne
Tentokrat pekny clanok.
Othello
20. 4. 2020 20:20
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
Zobrazit ve stromu
0
Reagovat
Re: Mechanický diferenciál
jj, první quattro mělo myslím otevřený dif. s klasickou závěrkou
lyon667
20. 4. 2020 18:41
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
Zobrazit ve stromu
0
Reagovat
Re: Mechanický diferenciál
Možná byl myšlen otevřený diferenciál vs. diferenciál s omezeným prokluzem. Jestli byla první verze Quattra samosvorná netuším, ale Torsen určitě ano.
Othello
20. 4. 2020 12:07
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
Zobrazit ve stromu
1
Reagovat
Mechanický diferenciál
... Od roku 1987 ale značka vyměnila mechanický diferenciál za Torsen...
Však Torsen je taky mechanický diferenciál