Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Grand Modus: první jízdní dojmy

U Renaultu usoudili, že přišel vhodný čas pro vytvoření většího bratra Moduse. Ve Francii nám byla představena jeho o 16 centimetrů delší verze, která teď už definitivně míří do segmentu plnohodnotných MPV.
Zpět na článek
2. 1. 2008 07:43
2. 1. 2008 09:17
anonym
2. 1. 2008 09:32
neregistrovaný "seki1"
2. 1. 2008 09:48
anonym
2. 1. 2008 11:16
neregistrovaný "No tohle ...."
3. 1. 2008 00:03
neregistrovaný "Petr456"
2. 1. 2008 10:01
neregistrovaný "pogo26"
2. 1. 2008 10:18
anonym
2. 1. 2008 10:46
neregistrovaný "pogo26"
19. 1. 2008 20:49
neregistrovaný "JirkaHK"
2. 1. 2008 11:53
neregistrovaný "SR"
2. 1. 2008 22:45
neregistrovaný "SR"
2. 1. 2008 13:25
neregistrovaný "Corleone"
2. 1. 2008 09:49
anonym
2. 1. 2008 10:38
neregistrovaný "joudax"
2. 1. 2008 11:59
anonym
2. 1. 2008 14:00
anonym
2. 1. 2008 11:36
neregistrovaný "misg"
2. 1. 2008 12:00
anonym
2. 1. 2008 13:49
neregistrovaný "misg"
2. 1. 2008 10:55
anonym
2. 1. 2008 11:21
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
2. 1. 2008 12:07
neregistrovaný "13456"
2. 1. 2008 12:12
neregistrovaný "13456"
2. 1. 2008 12:35
neregistrovaný "porodejce"
2. 1. 2008 15:27
neregistrovaný "13456"
2. 1. 2008 12:25
anonym
2. 1. 2008 17:47
2. 1. 2008 15:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 1. 2008 00:30
neregistrovaný "Ada je zase tady"
3. 1. 2008 06:40
2. 1. 2008 16:30
2. 1. 2008 19:22
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
2. 1. 2008 21:46
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
Avatar - Blue Sun
2. 1. 2008 07:43
:(
Nemohu si pomoci, ale z bočního a 3/4 zadního pohledu to auto vypadá jako nepěkně přetížené, díky zvláštně se svažující střeše. Stejný pocit mám i z Clia Grandtour a Seatu Altea XL; je to nějaká nová móda?
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 1. 2008 09:17
Škoda ?!
dalsi protikonkurent Škodovky od Renaultu ? nemuzu si pomoct, ale jakoby Francouzy meli z Roomsteru vetsi strach, nez by se dalo cekat ... navic ten jejich Grandtour proti Fabia Combi jen potvrzuje, ze Skoda objevuje zajimave segmenty...nakonec bude Škodovka udavat trendy, hezke;)))
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "seki1"
2. 1. 2008 09:32
Re: Škoda ?!
Skoda a trendy? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
anonym
2. 1. 2008 09:48
Re: Škoda ?!
JJ kdyz se kouknu na cecko v zadnich svitilnach, opet vidim skodovku. Nova laguna co vypada jak citron, no prijde mi ze rendl nevi kudy kam.
neregistrovaný "No tohle ...."
2. 1. 2008 11:16
Re: Škoda ?!
Vidíš škodovku - po silvestru to je možné ... >:D
neregistrovaný "Petr456"
3. 1. 2008 00:03
Re: Škoda ?!
no myslim ze cecko v zadnich svitalnach mel pred skodou mercedes ;-)
neregistrovaný "pogo26"
2. 1. 2008 10:01
Re: Škoda ?!
Zkus napsat s čím přišla ŠKODA, na trendy je tady už dlouhodobě Renault. Jinak Fabia combi to je věc stará 20 let už od dob favorita, nebo si myslíš , že s fabii udává Škoda trendy?
anonym
2. 1. 2008 10:18
Re: Škoda ?!
Myslim ze jen chtel rict, ze nejdriv byla fabia combi a dlouho pote prichazi i rencek s kombi v danem segmentu. No a jestli je fabka combi vec stara 20 let pak je rencek v tomto segmentu 20 let pozadu >:-[]
neregistrovaný "pogo26"
2. 1. 2008 10:46
Re: Škoda ?!
taky se divím , že tam leze, východ je hold východ :-!
2. 1. 2008 10:43
Re: Škoda ?!
Roomster porovnávaj s Kangoo! ;-)
2. 1. 2008 16:22
Re: Škoda ?!
to sa snad ani neda porovnať :-) dobre som sa zasmial ,kangoo porovnvaj s berlingom,roomster s merivou dajmetomu
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 17:43
Re: Škoda ?!
Roomster je typický konkurent Berlinga, Kangoo atp. Meriva, Jazz je MPV. Viděl jste snad užitkovou verzi Merivy, nebo Jazza? Roomster, Kangoo nebo berlingo je mají...
2. 1. 2008 18:11
Re: Škoda ?!
tomu snad ani ty sám neveríš :)roomster je stavaný ako osobne auto triedy MPV konkurent nisanu note,opla merivy a podobnej konkurencii.Celkovo je kvalitnejšie spracovany ,čo je vidieť hlavne na interiery ,kde berlingo/partner jednoznačne ukazuju ,na čo su primarne určený...to že z Roomstru je odvodeny Praktik,ešte neznamena,že patri do tej triedy ako kangoo,doblo,partner,berlingo,combo,cadd… je rozdiel spraviť z nakladaka "MPV" a ine je z MPV spraviť "nakladne auto".tak neplet jablka s hruškami...P.S: to že ma obdobny profil ako male dodavky ešte neznamena,že je jednou z nich.
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 18:22
Re: Škoda ?!
Rozhodně to myslím naprosto vážně. Rozdíl v interiéru je dán dobou vzniku, kdy Kangoo, Doblo, Partner a Berlingo jsou téměř o 10 let starší. Stačí se podívat do interiéru nového Partnera, či Berlinga a Roomster vedle nich bude vypadat jako užitkový vůz... A o MPV nemůže být ani řeč díky systému sklápění sedadel
2. 1. 2008 18:40
Re: Škoda ?!
dobre teraz si napísal,že zakladatel malych mpv renault megane scenic nieje mpv,hm zaujimave teda...prvy scenic ma podobny system sklapania edadiel,teda roomster ma podobny system renaultu...moc nezveličuj ani čo sa týka interieru fotky sme zatial nevideli zbytočne hovoriť do vetra pokial sme nevideli,ale stale su to len užitkove auta...
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 18:31
Re: Škoda ?!
A taky kdyby ses podíval do koncernu VW, tak VW chybí konkurence Berlinga, zatím co MPV už VW vyrábí, tak povolil Škodovce jako značce pro užitkověji mířená auta vyrábět Roomster. Zařazení do MPV si vymysleli jen Češi (Slováci) a jejich novináři, aby i MY měli MPV. Brzo začnou říkat Oktavce Scout, že je to SUV >:D
2. 1. 2008 18:42
Re: Škoda ?!
tak schváálne aka kategoria je Roomster ,to som zvedavy čo vymysliš...jednoznačne male MPVnikam inam sa neda zaradiť:)
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 18:48
Re: Škoda ?!
Kde jsem psal, že Renault Scenic je zakladatel malých MPV :-O Že by halucinace. Scenic vychází z Megana, takže nižší střední. Malé MPV tak spíše Jazz, Meriva... Modus... Ale to jsou spíš autíčka do města pro ženy. A Roomster? Toho jsem Ti už několikrát zařadil k malým užitkovým vozům přizpůsobeným k používání jako osobní vůz, čili jako Berlingo, Partner, Doblo. Kam jinam? :-!
2. 1. 2008 18:54
Re: Škoda ?!
za slovíčka sa chytať nemusíš,ranený sa aj stebla trávy chytá však??nechapem ako sa radi k " malým užitkovým vozům přizpůsobeným k používání jako osobní vůz, čili jako Berlingo, Partner, Doblo".už som písal,že roomster bol stavany ako osobne auto,všetko napoveda,že je to male MPV...tebe nejde do hlavy to,že ma profil ako mala dodavka však?ono je to tak,že jedine čo ma roomster spoločne s touto kategoriou je to,že su to autá ...
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 19:03
Re: Škoda ?!
Až bude mít Meriva, Jazz a Modus užitkovou verzi jako má Roomster Praktik, Kangoo nebo Berlingo, tak Ti uvěřím. Stejnětak až bude mít Roomster vysoko posazené sedadla a bude vypadat jako MPV, tak z něj udělej MPV. Do té doby je to jen osobí verze užitkového auta, kterým VW zaplnit mezeru, aby mohl konkurovat Berlingu a spol.
2. 1. 2008 19:09
Re: Škoda ?!
špatna odpověď :no: neberem ti to vyhladaj si to niekde na internete ,že kam sa zaradzuje je to MPV a koniec debaty
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 19:13
Re: Škoda ?!
Většina novinářu ho řadí do MPV, 4x4 a nákladních automobilů. Toť z článku k autu roku v Bulharsku. Popravdě máme oba pravdu, ale ruku na srdce. Takhle má vypadat MPV? Vypadá to více jako Berlingo, nebo jako Scenic, nebo Piccasso?
2. 1. 2008 21:51
Re: Škoda ?!
som ochotný sa dohodnuť :-) je to MPV ,ktore nesie typicke črty malých dodávok?stači? predsalen dodavky nemaju jazdnymi vlastnostami na Roomstra a Roomster zas nema na dodavky čo sa tykam zaťaženia...
neregistrovaný "JirkaHK"
19. 1. 2008 20:49
Re: Škoda ?!
Pane,
Romster je karosářský paskvil a o nové krátké Fábii se raději nebudu vyjadřovat!!! A ty včechny skvělé motory, které udávají směr!!! Skodovka směřuje jednoznačně do prd.... Je to asi schválně, aby nebyla konkurence...
neregistrovaný "SR"
2. 1. 2008 11:53
Re: Škoda ?!
Skoda objavila s Fabiou combi zaujimavy segment?? ty si troska mimo..ten segment je tu uz davno a Skoda mala prve auto v nom Favorit Forman ak sa nemylim... :*)
a druha otazka,,ako si prisiel na to ze Renault vyrobil Clio Grandtour prave preto aby mohol konkurovat praaave Fabii Combi?
a co takto Peugeot 207 SW? ;-\ ;-\
2. 1. 2008 16:25
Re: Škoda ?!
a čo takto,že by chcel konkurovať obom konkurentom?blick? >:-[]
neregistrovaný "SR"
2. 1. 2008 22:45
Re: Škoda ?!
dobre..ale isto to nie je odpoved cisto a jedinee len Skodu Fabiu Combi.....a mozno chcu konkurovat aj inym autam kto vie ake su ich plany 8-s
3. 1. 2008 16:04
Re: Škoda ?!
malím kombíkom môžu konkurovať len malím kombíkom...to znamena ž,e vo svojom segmente su tri auta fabia,clio a 207 ,ktore maju karoseriu kombi...daciu logan MCV tam neradim predsalen nechcem uraziť 3kvalitne auta ahadzať ich s nim do jedneho vreca.
neregistrovaný "Corleone"
2. 1. 2008 13:25
Re: Škoda ?!
To ale musel byt silvestrovsky mejdan :yes:
anonym
2. 1. 2008 09:49
Otázniky
Koho napadlo porovnávať Hondu Jazz s Agilou a Merivu a Note radiť o triedu vyššie? Jazz je priamy konkurent jak Nissanu Note, tak Merive, Agila je niekde úplne inde...
Tempomat - naozaj podivné umiestnenie, ale môže vyhovovať, ak je to tlačidlo na spôsob "siahnuť a stlačiť", bez iných zbytočností. V tom prípade tam človek siahne naozaj popamäti. Ale určite by sa našlo aj vhodnejšie miesto.
Poslednou otázkou ostáva veľkosť. Týmto krokom sa Modus dostal presne na úroveň bratského Nissana Note. Ale dlžno dodať, že tie litre v kufri chýbali od samého začiatku.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "joudax"
2. 1. 2008 10:38
Re: Otázniky
Note je podle parametrů větší a to hlavně rozvorem (2600mm) a pak i kufrem
anonym
2. 1. 2008 11:59
Re: Otázniky
Myslis, ze Jazzu je blizsie Agila? Asi si v tej Honde este nesedel, nestaci citat iba papierove hodnoty...
anonym
2. 1. 2008 14:00
Re: Otázniky
Jazz ma kufor 380 litrov, Note 280-437. Ovsem skus si v konfiguracii so 437 litrami sadnut na zadne sedadla :-)
9. 4. 2008 21:36
Re: Otázniky
Ked sa ludia na prednych sedadlach trochu uskromnia, tak, ak su vzadu iba dvaja a na kratsie trasy, v pohode. Treba mat len troska roztiahnute nohy :-) Sam som to skusal a to meriam 187 cm...
neregistrovaný "misg"
2. 1. 2008 11:36
Re: Otázniky
hlavne veskera konkurencia proti Jazzu zostava hodne pozadu v otazke vyuzitia vnutorneho priestoru. Tomuto co vidim na fotkach k Modusu hovoria sklapanie zadnych sedadiel? S tym 30cm schodom, co tym vznikne?
anonym
2. 1. 2008 12:00
Re: Otázniky
A ako to má byt riesené v aute s rovnou podlahou ty *?
neregistrovaný "misg"
2. 1. 2008 13:49
Re: Otázniky
netusim o akej rovnej podlahe hovoris... pretoze Modus ju nema :-) pozri si fotky k clanku, ty hviezdicka
anonym
2. 1. 2008 10:55
SUV?
hned v první větě je napsáno nalé SUV. já osobně si myslím že je to MPV a všech propagačních mteriálech je to stejné. možná ná auto.cz lepší informace :-) ;-) >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
2. 1. 2008 11:21
Re: SUV?
:-) opraveno, díky. Šotek potrestán.
neregistrovaný "13456"
2. 1. 2008 12:07
Nevím nevím..............
ale ten kufr se mě u Grand Moduse vůbec nelíbí a kufr vůbec nenavazuje na profil auta. Ktátkej Modus bych si koupil ale tohle? Ne ne ne ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "13456"
2. 1. 2008 12:12
To teda Renault trefil kozla..............
Tak tenhle Grand Modus je asi nejhorší Renault v dějinách. Ty přední světlomety, záď a boční profil, hrůza, z profilu to vypadá jako by na to auto spadnul strom ;-\ :no: Krátkej Modus je hezký auto ale tohle je spíše slátanina a obávám se že to moc úspěchu u lidí se vkusem mít nebude. :-|
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "porodejce"
2. 1. 2008 12:35
Re: To teda Renault trefil kozla..............
Auta Renault prodávám,máte pravdu, je to desingová hrůza,hlavně ty světla v předu.Krátký Modus byl neprodejný
kvůli ceně a jiným podivnostem,dlouhý je ještě podivnější...
neregistrovaný "13456"
2. 1. 2008 15:27
Re: To teda Renault trefil kozla..............
Musím s vámi souhlasit. Krátky Modus je sice dobré auto, docela jsem o něm i uvažoval místo fábie ale nemohl jsem pokousat ty budíky u prostřed ;-\ a když mě prodejce otevřel kufr, to jsem málem padnul do kolen. Kufr je vhodný akorát na jednu přepravku na 20 piv a 6 sodovek. Jako rodiné auto na dovolenou nebo větší nákup téměř nepoužitelné, v zadu je sice místa na rozdávání ale co je mě platný kufr kam nezavřu ani tchýni na vánoce. No prostě mě to auto sklamalo a za ty penize, to raději Kangoo :-)
anonym
3. 1. 2008 08:37
Re: To teda Renault trefil kozla..............
Máš pravdu Modus se opravdu špatně prodával, kdo si koupil ten časem opradu litoval velikosti kufru, ale kupodivu to bylo celkem spolehlivé auto, až na ten servis, to je katastrofa. Výměna žárovky přijde na pěkný balík a cena servisu + materiál -to aby člověk dělal ředitele v bance.Určitě je to další auto do rodiny ale až tak třetí a na to Čecháček nemá.
anonym
2. 1. 2008 12:25
Roomster
Proti tomu je Roomster krasavec. Vůbec se mi to nelíbí. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 17:47
Re: Roomster
Roomster je užitkové auto. Úplně něco jiného...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2008 15:18
PARÁDA
Praktický,hezký,bezpečný,na svou velikost kouzelně variabilní vůz se skvělými motory bude mít určitě budoucnost.Nebojím se o něho,on se neztratí :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ada je zase tady"
3. 1. 2008 00:30
Re: PARÁDA
Jistě >:-[] Nekvalitni, neprakticky, ošklivy křáp udělá jistě díru do světa.

Milý chlapče, tvé mládí a nezkušenost tě omlouvá. Realita je taková, že Renault kdysi dělal i světová, kvalitní auta a byl na technologické špici v oboru osobních vozů pro nejširší klientelu. Ale to je už dávno pryč.

Teď se musíš hodně učit a potom pilně pracovat a až ti bude 50, třeba si budeš moci dovolit auto pro dospele, napr. Audi.
3. 1. 2008 06:40
Re: PARÁDA
Hlavne že si inak zdravý... :no:
2. 1. 2008 16:30
hm
renault to vie aj lepšie...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 17:53
Neergonomie tempomatu? Totální blbost.
Tak nevím, zda redaktor, co to napsal, někdy tempomat použil, obzvlášť tento v Renaultu. Ovládání tempomatu je na volantu. To tlačítko, co je u řadící páky a Clio ho má vlevo u volantu, stejně jako moje Laguna, slouží pouze pro aktivaci, či přepnutí do režimu omezovače rychlosti. Tvrdit, že musí být na očích je naprostá kravina a vypovídá jen o tom, že redaktor si tento tempomat nevyzkoušel. Když chci využívat tempomat, tak si ho již před jízdou zapnu na onom vypínači a pak si tlačítky přímo na volantu nastavuji rychlost a tlačítko u řadící páky mě vůbec nezajímá. Dokonce si to tlačítko můžu zapnout a nechát ho tak napořád, tím si zapnu tempomat kdykoliv u jaké rychlosti a přímo na volantu. Nastavená rychlost je samozřejmě zobrazena v palubním počítači přímo v zorném úhlu. Pane Jungmane, prvně si to vyzkoušejte, pak teprve začněte kritizovat :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
2. 1. 2008 19:22
Re: Neergonomie tempomatu? Totální blbost.
Pokud ale chci tempomat aktivovat při jízdě, je nutné toto tlačítko, které není umístěno dvakrát štastně, hledat. Proč jej tedy nešlo umístit na nějaké přehlednější místo? Všechny ovladače, které se svou činností přímo dotýkají jízdy, by měly být v zorném úhlu řidiče. Ne před kolenem a ne u ruční brzdy.
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 19:30
Re: Neergonomie tempomatu? Totální blbost.
Vy jste ho při první jízdě hledal v Cliu, kde je umístěno celkem běžně. Já bych pro změnu hledal ovládání tempomatu ve Škodovce. Nebylo by fér ale upřesnit a popsat ovládání tempomatu, který se v provozu ovládá přímo a naprosto jednoduše na volantu? Takto čtenář nabývá dojmu, že veškerá manipulace se děje u řadící páky.
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
2. 1. 2008 21:46
Re: Neergonomie tempomatu? Totální blbost.
Možná máte pravdu a někteří čtenáři by mohli mému prvnímu popisu špatně porozumět, proto jsem onu pasáž lehce upravil tak, aby to bylo jasné. Děkuji za podnětnou výtku.
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 18:04
Auto není určeno primárně pro náš trh
JV diskuzi pozoruji naprosté žvásty některých přispěvatelů, kteří se auto snaží srovnat s Roomsterem, nebo dokonce Fobii kombi. To auto má úplně jinou filosofii a je určeno pro jinou skupinu klintů. Zatímco Fobii si koupí chudobný čech jako rodinné auto a srovnává to s čímkoliv a Roomster si koupí čecháček jako náhražku MPV, což není MPV.

Modus je určený pro jiné zájemce. Modus si koupí především ženy, které jim budou jezdit do práce a cestou vozit děti do školy, proto ocení krátké převisy při parkování, perfektní výhled a měkký podvozek do města, stejně jako bezpečnost. Její manžel si koupí do práce od Renaultu Lagunu, nebo Megana CC a jako rodinné auto si koupí plnohodnotné MPV Grand Scenic, nebo Espace. Myslete jako bohatý evropan, ne jako čecháček. Pro nás primárně Renault připravil Clio Grandtoure, nebo pro chudobnější Logana a Thalii.
Rozbalit vlákno
13
2. 1. 2008 18:20
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
priaznivec citroenu si kúpi novú lagunu,človek bez zmyslu pre krasu Grand Modus,pretekár Clio RS,zapalenejší pretekár Megane RS...tie tvoje blaboli hore su nezmysli,ale tym nehovorim,že renault je oničom...maju dobre auta,ale modus nebol trhak...ked by som si chcel kupiť mini MPVčko skočim po Roomstri,či po nisanu note...ako manžel do práce passat,alebo mondeo...rodinne mpv jednoznačne Grand picasso...
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 18:28
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
Zřejmě zpomalený, viď? Zaprvé, žádné Clio RS ani Megan RS neexistuje. Pro Tvou informaci se to jmenuje SPORT. A samozřejmě, že si Ty koupíš Passaka, nebo Mondeo, ale stejně si někdo může koupit Laguna. Ale to jsi zřejmě nepochopil, že šlo o modelový příklad, kde i Modus nebyl brán jako MPV, ale jako auto pro ženu do města. BLIK
2. 1. 2008 18:48
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
Clio Sport,Megane Sport...aj tak mam dojem,že sa predavaju ako RS,daj si google a uvidiš...Laguna 3 je lepšia ako dvojka,ale take celkovo makke auto sa mi nepačilo...makky podvozok,sedačky chvalabohu aj plasty >:D auto pre ženu do mesta je Twingo,ešte aj Modus beriem ako celkom vydarene ,ale Grand modus nema podla mna opodstatnenie
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 18:52
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
Popravdě řečeno taky mi není jasné, co Tím Renault sleduje, ale možná by se pár litrů kufru hodilo. Twingo je možná pro ženy do města, ale má jen dvoje dveří a zkus si narvat přes ně autosedačku, nebo děti s batůžky do školy + nákup. Proto jsou auta jako Jazz, Meriva nebo Modus. No a Laguna 3... čekal jsem trochu lepší podvozek, ale zase je to Renault a Ti byli na pohodlí. Když budu chtít sportovněji laděný sedan, tak budu volit Mondeo, to ano, ale na pohodlí C5 nebo Lagunu. To je otázka priorit
2. 1. 2008 19:02
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
asi tak povedane jednoznačne vychadza mi z toho,že renault sa tymto počinom mierne podkol...a laguna 3 je dobre auto,ale mnohí čakali viac však ,som zvedavy na kupéčko
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 19:05
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
Taky jsem čekal víc. Není to špatné, ale asi to nebud bestseller, jak Renault sliboval, ae zákazníky si to najde
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 18:53
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
Jo a vygoogli si Megane RS a Megane SPORT. Kde najdeš více příspěvků a i rovnou fotky?
2. 1. 2008 19:05
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
no najprv bol megane RS,po prichode clia sport sa vramci zjednotenia nazvou aj megane premenoval na sport,uznavam sorry
Avatar - Ronault.
2. 1. 2008 19:09
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
Ano, tak to bylo. Ale asi by se měli rozhodnout jak své sportovní verze pojmenovávat >:D
Avatar - pumpkin
2. 1. 2008 21:40
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
Máme Kangoo, tak chcem podotknúť že s Roomsterom sa absulútne nedá porovnať ;-)
Ale k tomu Grand Modusu. Modus by bol podľa mňa pekný bez toho otrasného faceliftu (pripomína mi to Opel tým chrómom) a najkrajší by bol v tej zeleno-modrej metalíze s "grand" kufrom :-) :yes:
3. 1. 2008 16:07
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
presne tak nedaju sa porovnať roomster tromfne kangoo jazdnými vlastnostami,do kanga zas naložiš vpohode europaletu čo do roomstra asi ne...
Avatar - Ronault.
3. 1. 2008 19:08
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
Tak ještě jednou. Kangoo tady jezdí tuším od roku 1997, čili je o 10 let starší. Kdyby v roce 1997 vyráběli Roomstera, tak by měl podvozek z Felicie a jízdní vlastnosti jako Kangoo, ne-li horší. A europaleta se podle mě do Roomstera Praktik vleze. Musím si to ověřit, ale tuším, že je to tak...
Avatar - Ronault.
3. 1. 2008 19:25
Re: Auto není určeno primárně pro náš trh
Tak jsem hledal a europaleta se tam vleze, jen se špatně nakládá vysokozdvižným vozíkem díky prahu zadních dveří. A užitečné zatížení je až 640 kg, což není málo

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku