Měl jsem o Tobě lepší mínění. Ty se chceš přidat ke všelijakým nablblým regulátorům a cvokům aktivistům? Chceš si založit neziskovku SUV-MAT? Budeš propichovat SUVčkům pneumatiky jako v Paříži? Proč ty zbytečné povzdechy? Chceš aby maminy musely zase usednout do Nissanu Micra nebo do Sytygou? Když si nevyberou "správně" tak se jim to nařídí?
Tady je fakt nejlepší volný trh a ne něco lidem vnucovat co zrovna já (ty) považuji/považuješ za lepší.
10 let jsem jezdil v SUV, teď mám kombíka a zase půjdu do SUV, protože se mi do "sedanu" opravdu špatně nastupuje. Opravdu nemám zájem se při vstupování do nízkého auta s autem pořád poměřovat a obouchávat si hlavu.
Ty si kup sedana a nech ostatní ať si koupí co jim vyhovuje, howgh.
Jak jsi na takovou zhovadilost přišel? SUV je pro mě totální nesmysl. Kočkopes co neumí pořádně ani jednu věc kromě toho, že tlustý, líný lidi si tam pohodlněji sednou, protože to je vyšší. Přitom krásné sedany čiší elegancí, umí nabídnout skvělý luxus a pohodlí, umí jezdit úsporněji, protože mají lepší aerodynamiku a často i menší hmotnost. V době, kdy je většina SUV stejně předohrab a absolutně se míjí nějakým posláním, nevidím důvod tyto obludy mít rád a nebo je podporovat.
Líbí se mi Pickupy, líbí se mi sedany. Takové opačné spektrum, ale dává mi to smysl. Chápu naprosto význam MPV (byť se mi nelíbí) protože ta jejich využitelnost je bezkonkurenční.
Ale pro SUV opravdu slabost nemám. A určitě nikomu nemám v plánu nic nutit, naopak automobilky v honbě za ziskem čím dál tím více modelů zazdívají a dělají z nich bezpohlavní SUV. Ať je výběr široký a vybere si každý.
tak mne by navrat sedanov vobec nevadil aj ked ani v buducnosti nebudem ich cielovka.. rovnako za mna skoda aj MPVecok a kupatok/kabrioletov..... ale tak doba je aka je.. auta su dnes uz ukrutny biznis a co moc nezaraba ma tak uz smolu.... to je tak... ludia co mali kedysi sedany dnes maju uz SUVecka ... ti co mali MPV maju tiez SUVecka... a aj solventni prachaci uz tiez miesto sportiakov volia coraz radsej praktickejsie Range Rovery a Gecka ... takze mne to vychadza tak ze SUVecka stoja za tym velkym odklonom zakaznikov prave aj od sedanov ... ono za cias este serioznych terenakov nikto netuzil po offroade jazdit s nim po rohliky ani po deti do skoly.. ale casom jak z terenakov spravili uz navonane vonavky ktore uz radsej do mesta ako do terenu tak odvtedy nastalo peklo pre ostane segmenty.. zrazu kazdy chce SUV do mesta aj na dialnicu ... a potom sa cudujeme ...uz davnejsie vravim ze k nicomu tkemu by nedoslo keby terenaky ostali terenakmi a nerobili z nich mestske hrkalky ( mnohe dokonca uz len ako ciste dvojkolky ) ktore uz pozeru vsetky ostatne segmenty... takze mame co chceme... prestname ludom ponukat vsetky smiesne skatule hrajuce sa na terenaky ktore su uz stejne menej terenne ako nejaka skoda 120L a dam krk ze podiel sedanov aj MPVeckok by opat zacal stupat... lenze vysvetli to ludom dnes... navyse by sme sli uz prudko proti biznisu a to si nikto dovolit dnes uz nemoze ... ale nebudem sa ani ja tvarit ze som moralista ani lepsi ako ini a hrat sa na mudreho .... lebo ja by som nakoniec tiez ovela radsej hrkajuce SUVecko v dvojkolke ( ked uz ich tu mame ze jo ) ako nejake kupatko v podobnej cenovke.. 8-s ... takze chapem ten uspech SUVecok moc dobre a nedivim sa ani tomu ze nastal takyto stav pozierania inych segmentov SUVeckami ... dalo sa to ocakavat
No, ale když on jim už ty předražený ošklivý poruchový zmetky nechce skoro nikdo kupovat. Myslím si, že teď bude zájem o levná kvalitní auta např Kia Hyundai, nebo Japonce. Evropské automobilky zejména Německé chcípnou na svojí nenažranost.
A článek je o čem? VW udělal to co prakticky všichni - primárně doplnil suv modely v segmentech kde má normální modely, protože to vesměs stojí na jejich technice. Pokud budem mluvit o EU trzích tak mimo rámec je jen třída A (kde není SUV) a naopak třída F (kde vw nemá naopak nemá běžný model). Jinde ve světě je to analogické, těžko říct co autor myslel frází že některé modely jsou si cenově nebo velikostně blízké - logicky pokud je to stejná třída. Udělal tedy v zásadě to samé co další koncernové značky vč. Škody a Seatu, ty také mají portfolio dané párem normálního modelu a suv v rámci daných tříd.