Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Výroba aut ve světě letos klesne o pětinu na 71 milionů vozů

16 komentářů

Avatar - donPedro
donPedro
http😐/www.idnes.cz/…059_automoto_fdv ekoušům z toho j*bne, greténisti zahodí své modlitební knížky a melouni puknou vzteky 😁
KIaudius
Čo si ty za somára...
Harry.24
Mohl to napsat slušněji, ale svým způsobem má pravdu, doprava razantně poklesla a... je hůř. Raději bych viděl veškeré státní podpory do elektroaut přesměrované na soběstačnost EU ve zdravotnictví, lécích apod, aby se neopakovala současná situace s ochrannými pomůckami a léky, aby se nemusely konat sbírky od lidí pro zdravotníky a nemocné děti. Mimochodem podobný efekt přinesl v Německu pokus zakázat vjezd aut do určitých ulic a též došlo ke zvýšení měřených hodnot, vysvětlovalo se to tím, že lidi více najezdí objížďkami.
Avatar - donPedro
donPedro
Má formulace byla přesná a trefná, jeden už nám tu kokrhá, jen nevím ze které je skupiny 😉
Avatar - donPedro
donPedro
Jsem přesně takový somár, jako ty jsi kohout. Důkazem budiž tvé zmatené kokrhání ...
Mig_35
Nemas žádný argument a proto urážíš?
Jen mi není jasne z čeho ty emise potom pocházejí.
ryccardo
No z aut zjevně ne. Průmyslový podniky, který zůstaly otevřený, domácí topeniště? Takže se ukazuje, že Hamunové a další ekodobroserové, který sežrali dieselgate i s navijákem a majitele moderních dieselů by nejradši stříleli, jsou hodně mimo realitu 😁 Hloupejch lidí, který si nedokážou dát 1+1 dohromady je mraky. Teď můžou dumat co ten nebezpečný NOx vlastně produkuje, když to nejsou jima nenáviděný spalovací auta, který podle nich produkují emise NOx jako několik desítek autobusů 😁 😁
Mig_35
To nedává smysl. Domácí topeniště v německém velkoměstě? Průmyslové podniky, které evidentně jedou míň, než předtím? Všechno je v útlumu a emise se zvýšily? Jediné co mě napadá je určitá setrvačnost, zpoždění.
ryccardo
No je mi to taky divny a rekl bych ze nad tim krouti hlavou i odbornici ale setrvacnost je asi blbost. Vzduch neni pevna entita. Ten co tam byl pred mesicem uz davno odfouknul.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Nikdo nema narok na nase penize (pokud jsem se neupsal, ze odeberu kazdy rok novy wagen), takze nekoupime a aut se bude vyrabet mene. No a co, nechame si auta deset let. To se na trhu stava, ze poptavka ma vykyvy. Nic s cim by si vedeni automobilek nedokazalo poradit. Financni rezervy za poslednich 10 let maji obrovske.
Avatar - cascadia2
cascadia2
O nic nejde. Všichni auta přece máme, ulice jsou jimi přecpané. Nelze vyrábět donekonečna a na druhém konci pořád šřotovat. Uměle živený a zrychlený koloběh. Volné pracovní kapacity se mohou přesunout třeba na ekologii nebo výzkum virů. Nebo na to, aby jsme si nemuseli vozit blbou cibuli z nového zélandu. Pak bude celá Evropa zase nahraná, že nemá roušky ani štíty nebo desinfekci! No jakpak by je měla, když všichni musí vyrábět donekonečna auta, která se stejně v představách automobilek mají po záruce šrotovat. Auta miluji, ale jsou i jiné věci v životě. Třeba si to lidé teď malinko víc uvědomí. Tak holt budou mít akcionáři letos o 20% míň, chudáci.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jasně... Jako po každé pohromě se budeme pět let soustředit na další podobnou, aby pak přišla jiná. To je přesně přístup, který nikam nevede, jen k prázdným skladům SSHR. Další pohromou nebude virus, spíš třeba sucho. Nebo nějaká větší chemická havárie. Na nic z toho nejsme ani náhodou připraveni.
Stejné výkřiky jsem četl po povodních, jak je třeba se připravit na další povodně. A povodně nám daly pokoj, místo toho přišel virus. Málokdo z křiklounů si totiž uvědomuje, kolik peněz taková příprava stojí. A je to vždycky to první, na čem vlády škrtají, protože to jsou obří náklady bez viditelného užitku. Nakoupit na sklad, za pět let vyřadit, a tak pořád dokola.
pogo26
Doufám, že ty a tvoje děti skončíte na ulici.
ryccardo
Teď bych chtěl jenom upozornit místní řvouny, kterým se nelíbí stáří vozovýho parku u nás, že se situace nejspíš ještě zhorší. Osobně si teda myslím, že ten propad prodejů nových aut bude ne jen 20% ale spíš víc. Možná i 30%.
cudzinec11
tak tretinovy pad vestim aj ja, este by som dodal, ze sa to bude vyrazne lisit znacku od znacky a ze uz pred krízou sa automobilky snazili o fuzie, teraz to bude este vyostrenejsie a agresivnejsie, ked mnohe budu mat problem prezit...
ryccardo
Souhlasím s tebou. Jsem taky zvědav jak půjdou v této složité době na dračku neúměrně drahá EV a PHEV. Obávám se že "ekologie" půjde stranou a budou se prodávat normální auta. Ne ta s emisema pod 95 g/km. Taková Dacia asi pofrčí.