Novinky
0
Budem spravnym prorokom zvitazi tak ako pred rokom...Kto? ved je tam aut vyse sto...GTI si da sushi a pozrie ako zvitazi Mitsubishi...Kazdy rok je vitaz jasny a konkurencia ma udel spatny...BIG IS JAPAN :yes: Good luck Tourag you will need it...Happy New Year Mitsubishi :yes:
Tak pánové, ať to jezdí :yes:
At paterova nosna roura s vykyvnymi poplonapravami ukazou, co umeji :yes:
cca 90 let zastaralá koncepce ukáže leda tak vítězství o zlomenou poloosu >😁
já ti dám zastaralou koncepci! Tohle řešení je nejlepší na světě! A právě je nejlepší do terénu! Kam se hrabou s podvozkem třeba MAN,RENAULT a podobný sráče!
Asi tak neviem sice kôlko ma už rokou tento tatrovacky system,nič sa už nezmeni na tom,že tratrovacky inžinieri boli automobilový vizionáry svojej dobe a tento paten sa len ťažko prekonava...TATRA go
Presne tak napr. taky KAMAZ 😉 >😁 >😒]
ked už spomínaš ten Kamaz,tak pre zaujimavosť svojho času vznikli tušim tri prototipy s nazvom KATASI - Kamaz kabina ,tatra - podvozok a tušim motor ,neviem na 100% a sipox-dodal sklapaciu nadstavbu,korbu či jak sa to vola...dodnes jazdia na slovensku a použivaju ich na stavbe dialnice...zaujimavy počin,ktory upadol do zabudnutia
Znas Newtonovy zakony, e😜erte0001? Jsou stare 320 let a presto plati porad, pri nerelativistickych rychlostech, a denne je pouzivaji tisice inzenyru a vedcu. Tyhle veci nejsou jako muzika kterou poslouchas, jednou jsi v top-ten, podruhy tam je nekdo jinej.
K tatrovacke koncepci je dobre rict, ze jeji vyhody se vic nez na Dakaru projevi pri dlouhodobem provozu nalozeneho auta v terenu. Ten podvozek neprenasi na nastavbu krutne momenty a diky tomu se auto nerozsype jako spousta nakladaku renomovanych znacek, ktere se pokusili jezdit v Rusku.
K tatrovacke koncepci je dobre rict, ze jeji vyhody se vic nez na Dakaru projevi pri dlouhodobem provozu nalozeneho auta v terenu. Ten podvozek neprenasi na nastavbu krutne momenty a diky tomu se auto nerozsype jako spousta nakladaku renomovanych znacek, ktere se pokusili jezdit v Rusku.
Vidím že jsi fakt e😜ert >😁 Jen tak mimochodem koncepce s žebřinovým rámem a tuhými nápravami se používá od prvopočátku stavby nákladních automobilů, takže žádná zastaralá roura. Navíc je samozřejmě průběžně inovována. O vlastnostech v terénu se nemusíme bavit ty jsou mnohem lepší než u jiných aut.
po ročnej prestávke dobre že to tu budete zverejňovať budem mať kde chodiť čítať/diskutovať 😄 Go Mitsu GO Slováci na motorkách no a go Česi no 😄
dneska jsem se byl s Tatrováky rozloučit....4x jsem Dakar zažil na vlastní oči...to se nedá popsat...