Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německo v březnu zaznamenalo rekordní růst prodejů elektromobilů

Zatímco prodeje tradičních automobilů stagnovaly, elektromobily si v Německu připisovaly další rekordní úspěchy.
Zpět na článek
30. 4. 2020 13:47
Re: Jo, jo,
Ona ale žádná koncepce neexistuje. Zlikvidovat si tvrdý zdroj energie v podobě JE a spolehát na to, že si elektřinu v případě potřeby koupí od nás není žádnej krok kupředu. Ano jaderný odpad se jen skladuje, ale to není nic proč bychom měli od JE ustoupit. A JE mají poměrně sofistikovaný systém zabezpečení, takže havárii nelze vyzkoušet, ale dnešní reaktory jsou trochu jinde než byl takový Černobyl. Který ostatně byl taky dostatečně bezpečný a nebýt několikanásobné lidské chyby, tak by fungoval. Kolik DE vyprodukuje v kumulativu z obnovitelných zdrojů je supr, ale to ti nic neřekne o průběhu výroby v rámci roku. Někdy vyrobí tolik že nevědí co s ním a musí ho vyvážet a jindy ho mají málo a musejí kupovat ten vyrobený náma nebo Polákama z uhlí. OZE prostě nejdou regulovat to je ten hlavní problém a zavírat si už hotové JE je krok zpátky. Stejně jako debilní rakušáci, který si postavili JE a místo spuštění ji mají už desítky let zakonzervovanou.
Avatar - elektrikar
30. 4. 2020 10:41
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Tesla Inc
NASDAQ: TSLA
800.51 USD +31.39 (4.08%)
Closed: Apr 30, 04:37 EDT · Disclaimer
Pre-market 871.99 +71.48 (8.93%)
29. 4. 2020 16:15
Re: Jo, jo,
Jde o celou novou koncepci elektrické sítě kam zapadají i eleauta.
Chce to otevřít oči a nejít slepě jen po prošlapané cestě velkých zdrojů.
Co tedy s jaderným odpadem? Zatím se jen skladuje? Co dělat v případě havárie? To jsou otázky na které nejsou odpovědi.

Podívej se kolik De dostává z obnovitelných zdrojů už dnes.
29. 4. 2020 13:09
Re: Jo, jo,
Modernější technologii? Oni už jsou v komerčním provozu fúzní reaktory??? Aha tak to mi asi něco ušlo. Co s jaderným odpadem neví akorát zelený hlavy a alarmisti. Jinak je to problém normálně řešitelný. Třeba taková Francie má JE mnohem víc a nevšiml jsem si že by se jim válel jaderný odpad po ulicích. JE je v současné době jediný řiditelný zdroj el. energie, který je perspektivní. Jestli to bude za 20 let jinak je možný, ale my žijeme teď a je potřeba mít tvrdý zdroj energie a ne spolehnout na to, že Češi nebo Poláci prodají proud co si udělají z uhlí v momentě, kdy bude tma nebo nebude foukat. Německo vykročilo totálně do hajzlu. Dopady si ponesou další generace. Neříkám, že jsou větrníky a soláry špatně, ale na tom nejde postavit energetická koncepce státu. Je to jen doplňkový zdroj energie.
29. 4. 2020 12:55
Re: Takže zpráva je o tom...
Proč ti vadí dotace pouze u elektromobilů? Proč to nevadilo na spalováky v roce 2009?
29. 4. 2020 12:27
Re: Jo, jo,
Takže přejít na modernější technologii je úpadek?
Nikdo neví co s jaderním odpadem, nikdo neví jak smyslupně odstranit vysloužilé elektrárny a nikdo neví jak by se postupovalo v případě havárie. Tohle vše je důvod proč JE není v současnosti perspektivní.
Německo vykročilo směrem k obnovitelné energii a zatím jim to jde velice dobře.
29. 4. 2020 12:26
Re: Takže zpráva je o tom...
Přesně tak! :-) :yes: :yes: :yes:
29. 4. 2020 12:25
Re: Takže zpráva je o tom...
Zlatá slova! Tesat do kamene!!! :-) :yes: :yes: :yes:
29. 4. 2020 12:02
Re: Jo, jo,
Samozřejmě. Jak jinak by si viděl uzavření tolika již postavených JE, na které bylo vynaloženo obrovské množství peněz vybraných od německých daňových poplatníků? To je úpadek jako kráva. Tohle je bude v budoucnu šeredně mrzet. Až se Němcům zase rozsvítí a JE budou chtít znova spustit bude to stát opět nemalé peníze.
29. 4. 2020 11:57
Re: Takže zpráva je o tom...
Asi si to nepochopil. Nevidím důvod pro dotace spotřebního zboží. Mě taky nikdo nepřispěl na nové auto, tak proč by to mělo být na elektroauta. Zvlášť pokud je jejich “ekologičnost” diskutabilní. Pokud spotřební produkt potřebuje dotaci, aby se prodával, tak konkurence schopný není. To je to pokřivení trhu a vlhký politický sen zelených politiků... Jediná správná cesta a ideálně by ji chtěli nařídit, buď přímo nebo nepřímo nesmyslnými eko daněmi :no:

Jinak pokud máš starost o svůj nos, že ti nevadí jakákoliv nákladní doprava, letadla a továrny. Osobní auta jsou jen minorita emisí, ale je jednoduchý zakleknout na jedince než na nadnárodní společnost 😋 Zmínka o sousedovi a jeho drahém autě je úplně mimo mísu...
29. 4. 2020 08:46
Re: Jo, jo,
No s těma 100 km jsem to možná trochu přehnal, ale za předpokladu, že si topíš/klimatizuješ a potřebuješ se taky vrátit o moc větší akční rádius mít nebudeš. Vzhledem k tomu, že žiju a jezdím hlavně v ČR je pro mě podstatný z čeho se vyrábí proud tady a s ohledem na to, že všechny ekoteroristický zelený hnutí mají problém s jádrem se to asi hned tak nezmění a uhlí dalších 20 let bude hrát bohužel naprosto zásadní roli. Tak jsou prostě karty rozdaný.
A ono upřímně. S ohledem na fakt, že si nablblý Němci zavřeli 22 GW jaderných elektráren a uvrhli se tak v tomhle ohledu do úpadku a zaostání, tak v době kdy jim nefouká a nesvítí kupujou elektřinu od nás nebo od Poláků (ti ji ovšem vyrábí výhradně z uhlí). Takže to není české specifikum dobíjet si elektřinou vyrobenou z uhlí. Němci to vlastně dělají v určitých případech taky. Vy máte kliku, že se u vás za komoušů postavily Mochovce a Jaslovský Bohunice, takže jste teď spolu s Francií v tomhle ohledu hodně napřed vlastně před většinou Evropy.
29. 4. 2020 07:43
Re: Jo, jo,
Ktorý elektromobil ďalej ako 100 km nejde? Elektrina vyrobená prevažne z uhlia je české špecifikum, nie všeobecne známy fakt.
28. 4. 2020 22:31
Re: Takže zpráva je o tom...
Me uprime stve, ze ja a moje deti musime dychat zplodiny dieselovych motoru.

Casto dvacet let starych...

Ja prispeju ze svych dani na elektromobilitu rad.
Tenhle stat vyhazuje penize za tolik nesmyslu, ze nechapu, komu muzou vadit nase dotace (50 milionu Kc) na elektromobily. :-O
https://www.elektrina.cz/…-5-dotacni-vyzva

A uz vubec nechapu, proc mistni diskuteri resi dotace v Nemecku, kdyz se nejedna o jejich penize. To je jako resit, ze si soused koupil drahy auto...
28. 4. 2020 22:20
Re: Jo, jo,
Jasne to ja bych to taky zrusil hned, ale to by popudilo ekoteroristy a zelenej povl v cely EU. O co jich je min o to vic jsou slyset. Zpusob, ktery pisu ja, kdy se to cely jako jen odlozi a nasledne treba jeste jednou, dava moznost ziskat cas na tuhle hovadinu zapomenout. Pak uz bude pro primitivy typu Greta na obzoru treba jiny tema do kteryho se ekomatlaci zakousnou. :D jinak s tema eko blbeckama nehnes. Nemuzes to cely z fleku odvolat. Musi zit furt v nadeji ze meli pravdu a jednou to co hlasaji prijde :D
Avatar - xxc
28. 4. 2020 22:07
Re: No to je dost
My tiez mame len jednu zadarmo v rozumnej vzdialenosti a niekedy byva aj obsadena. Nie je dolezite, kolko je nabijaciek v meste, ale kolko je v rozumnom dosahu.
28. 4. 2020 19:06
Takže zpráva je o tom...
... že v Německu zavedli od ůnora nové dotace až 6000 Eur na Elektrovozy. Takže v podstatě deformovali trh ve prospěch nekonkurenceschopného produktu. Upřímně by mě to jako daňového poplatníka štvalo, že někomu přispívám na jeho hračku. Ať si jí koupí, ale ze svých našetřených a řadně zdaněných peněz ;-) Jakmile dotace skončí, prodeje elektrovozů padnou. Jako vždy...
Avatar - _Karel_
28. 4. 2020 18:47
Re: No to je dost
Máš pravdu :yes: ty data nejsou mizerná. Vzhledem k době potřebné k tankování jsou spíš tragická.
28. 4. 2020 16:49
Re: Jo, jo,
Velmi rozumná úvaha, vidím to úplně stejně, jen bych limit 95 g/km zrušil úplně! V USA už taky dostali rozum! ;-)
28. 4. 2020 16:12
Re: Na Německu je krásně vidět ...
To je ale solidně nafouknutá bublina. Nevěřím vlastním očím za kolik se ty akcie prodávají. :D
28. 4. 2020 16:10
Re: Jo, jo,
Ale zase si nalijme čistého vína. Já bych klidně auto velikosti citigo na městský a příměstský provoz bral. Do 100 km ti dojezd stačí a doma si nabiješ proudem vyrobeným z uhlí (na to *** pes). Na delší trasy bych holt musel mít i spalovák, protože dál takový auto nedojede, ale zase nejezdím napříč republikou každý den že.
28. 4. 2020 16:08
Re: Jo, jo,
jeden majetnej podivín ale trh netvoří víš ;-)
28. 4. 2020 16:06
Re: Jo, jo,
No ono to za ty prachy ale neprodejný je. Že si koupí pár kusů prodejci, aby mohli mít takové auto na krámě a pár nadšenců, tak na tom trh s auty fakt nestojí. Já jen čekám kdy EU oznámí odložení jejich limitu 95g CO2 na km. V prvním kroku bych to udělal tak od roku 2023 a pak by se vidělo. Jestli nechtějí mít v rámci EU plný autopark přestárlých aut a krachující OEM, tak to vidím celkem jako nutnost.
28. 4. 2020 15:22
Re: No to je dost
Takže v běžném menším městě jsou 1-2 nabíječky. No to je ale skvělé. Vy si snad i rohlíky natíráte na růžovo. ;-)
28. 4. 2020 13:52
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Hele, ale mě se v tom odkazu, když jsem ho otevřel poprvé, fakt zobrazila jen ta samotná dvousloupková tabulka. Teprve teď tam vidím i to její okolí. ;-)
28. 4. 2020 13:42
Ha ha,...
...tak počítej, počítej! Pro elektromagory nepříjemné zprávy, že? :D :D :D
28. 4. 2020 13:35
Re: Jo, jo,
Upřímnou soustrast, ale pokud je to tvoje svobodné rozhodnutí, nemám s tím žádný problém! ;-)
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 13:30
Re: Dá se to čekat,
Nefetuj to autoforum, nebo se zblázníš :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]

Počítám pokusy na kolikátý to pochopíš...
28. 4. 2020 13:27
Re: Dá se to čekat,
Nějak se nám začínáš opakovat, elektrohujerku! :-[] :-[] :-[]
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 13:19
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Ach ta angličtina...
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 13:06
Re: Jo, jo,
Já už jezdím elektromobilem skoro 4 roky, pro mě je to současnost :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :yes:
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 13:05
Re: Dá se to čekat,
Nefetuj to autoforum, nebo se zblázníš :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
28. 4. 2020 13:01
Re: Dá se to čekat,
A z mého zase tvoje. Takže je to docela fér, ne? (Pokud tedy nejsi těžký kuřák, fetka nebo nevážíš 150 kg...)
28. 4. 2020 12:59
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Fakta ani fyziku nezměníš. Elekromobilita je zcela slepá cesta vývoje, jen si to ještě většina západních potentátů kvůli debilní levičácké "politické korektnosti" zatím nedovolí říct nahlas! :-)
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 12:57
Re: No to je dost
No nevím, mně aktuální data jako mizerná infrastruktura nepřipadají...

https://www.evmapa.cz/
28. 4. 2020 12:57
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Takových tabulek je. Kde se tam hovoří o Tesle? ;-)
28. 4. 2020 12:55
Re: Jo, jo,
Schizofrenik jsi jedině ty - trpíš totiž utkvělým bludem, že už blízká buducnost automobilismu je v elektrodebilitě! ;-)
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 12:54
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Říkat lidem, kteří vyřezávají v malování balonky z fotek, aby mohli z oslavy udělat frontu... Ehm... Informační zdroje :-[] :-[] :-!
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 12:51
Re: Dá se to čekat,
Nelíbí, protože z mého pojištění se platí tvoje léčba. Komu by se to líbilo?
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 12:49
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Tady máš ten ani jeden jedniný přehledně v tabulce :-[] :-[] :-[] :-[] :yes: :yes:

https://mobile.twitter.com/…33272320/photo/1
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 12:48
Re: Jo, jo,
Řekl schizofrenik Arese...

Arese
Dnes 08:47
Čína mění systém dotací elektromobilů, Tesla je rázem zcela mimo hru

To autoforum je opravdu silný matroš :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
28. 4. 2020 12:43
Re: Dá se to čekat,
Nelíbí, že? :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
28. 4. 2020 12:42
Re: Na Německu je krásně vidět ...
A základní strategií elektrohujerů je znevěrohodnění informačních zdrojů, které si dovolí psát o elektromobilitě pravdu! :-)
28. 4. 2020 12:29
Re: Jo, jo,
Bez masivních berlí zločinných dotací (které absurdně přisypávají většinou těm nejbohatším kupujícím) by se elektrovehykly neprodávaly skoro vůbec! :D
Avatar - JirkaVejrazka
28. 4. 2020 11:30
Re: Na Německu je krásně vidět ...
A vis o tom, ze autor toho puvodniho videa jezdi Teslou? A ma spousty dalsich videi, kde popisuje celkem detailne spalovaci motory? A ma dalsi videa kde detailne popisuje naklady, spotreby, emise a jine zajimave parametry a ve vypoctech s overitelnymi zdroji udaju pocita dost zajimava data?

Co z toho videa dokazalo autoforum.cz je .... smutne. Nebo mozna jen hloupe.

Jestli najdes trochu casu, tak si par jeho videi pust...
28. 4. 2020 10:16
Re: Na Německu je krásně vidět ...
No jestli pochopis, co ti psal elektrikar, tak zjistime, jestli umis vubec cesky %-)
28. 4. 2020 10:10
Re: Jo, jo,
Hmmm, to je panecku odkaz.

Ze energie v baterkach je tezsi nez v benzinu.

Ty jo. To jsi driv nevedel? :-)

PS Ten nadpis i nektera fakta odporuji nejen pravdepodobne budoucnosti, ale z velke casti, viz tento clanek, uz soucasnosti :-!
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 09:37
Re: Dá se to čekat,
Nefetuj to autoforum, nebo se zblázníš :-[] :-[] :-[]
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 09:25
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Kdyby jsi anglicky uměl, tak tu nebudeš posílat fake news :-[] :yes: Podle toho vím, že anglicky opravdu neumíš... Ten článek je totálně vytržený z kontextu toho původního zdroje, ostatně autoforum. Základní princip fake news je míchání reality se lží, jako se stalo u tohoto článku a nebo třeba zde

https://manipulatori.cz/…ji-kde-tankovat/
28. 4. 2020 09:17
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Jak jsi přišel na to, že neumím anglicky? :-) Zatím tedy příznaky idiotismu vykazuješ ty, hlavně elektroidiotismu! :-[]
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 09:03
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Škoda, že neumíš anglicky, aby jsi si mohl pustit to originálni video :-[] :-[] :-[] Potom by jsi tu ze sebe nemusel dělat idiota via Mazal. Pravda je taková, že autoforum využívá slabomyslnosti některých lidí :-[] Co čteš dál? Sputnik?
Avatar - elektrikar
28. 4. 2020 08:49
Re: Na Německu je krásně vidět ...
798.75 USD +73.60 (10.15%)
Closed: Apr 27, 19:59 EDT · Disclaimer
Avatar - bystron
27. 4. 2020 23:33
Re: Dá se to čekat,
My si zas zvolili stbáka za premiéra, co naděláš. Werich říkal, jó člověk ten rozum má. Lidstvo to rozum nemá.
Avatar - KANKUNEN
27. 4. 2020 22:19
Dá se to čekat,
němci šli dobrovolně pochcípat do Ruska, vítají ty co jim otravují život a až to bude v rámci dobra, zadarmo sešrorují svoje auta.
Avatar - Mikesus
27. 4. 2020 22:13
Re: No to je dost
Jo, ta infrastruktura je stále mizerná.ale zlepšuje se.
Avatar - Blue Sun
27. 4. 2020 21:34
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Ty tvé zoufalé předpovědi a přání dovedou pobavit, to se musí nechat. A prý kdo tu má dělat šaška. :-D :-D
Avatar - xxc
27. 4. 2020 21:21
Re: No to je dost
Snad to sialenstvo ku nam nepride, uz 2x som prisiel na nabijacku a bola obsadena. A bude to len horsie.
Avatar - fOE
27. 4. 2020 20:50
Re: Fakt?
Jasne, "presvedcene" to tezko konvertuje na jinou viru, ale ty otevrene novym resenim to muze popostrcit. Nejdriv ruzne danove ulevy, mensi buzerace, pak zdrazeni spalovaku a ted jeste tahle 10% slevicka navic (je li skutecne navic, a neni to jen statem zasponzorovana sleva prodejcu)... to v souctu uz nejednoho presvedcit muze ;-)
Avatar - elektrikar
27. 4. 2020 20:39
Re: Na Německu je krásně vidět ...
Tesla Inc
NASDAQ: TSLA
793.03 USD +67.88 (9.36%)
Mkt cap 146.08B
Avatar - WinDiesel
27. 4. 2020 19:52
Na Německu je krásně vidět ...
… jak prodeje EV nejsou schopny nahradit prodeje ICE.
Těch pár bez zisku nebo s prodělkem prodaných kousků navíc nic neřeší, automobilky na nich prostě nevydělávají a výroba by měla běžet kvůli zisku, ne z politických důvodů.
Takže až se situace zlepší, někteří budou jásat že EV dělají třeba 30% … ovšem z na polovinu snížených prodejů celkem. Silné značky jako VW mohou doufat že se slabší položí, že to neustojí, je to ale opravdu divná strategie.
Avatar - WinDiesel
27. 4. 2020 19:49
Re: Jo, jo,
Jsem doma wole. Pokračuj w plácání howadin, na víc nemáš, ale bavíš.
Tak ze sebe dál dělej šaška, prevíte.
Avatar - Blue Sun
27. 4. 2020 19:25
Re: Jo, jo,
Jdi domů, živočichu!
A jo, zrovna o odpadu tvého typu jsem mluvil.
Avatar - WinDiesel
27. 4. 2020 19:03
Re: Jo, jo,
Raději mlč vrtáku. Kydáš krawiny v každém swém příspěvku.
Avatar - Blue Sun
27. 4. 2020 17:44
Jo, jo,
nikdo nechce, nikdy to nikdo nekoupí, neprodejné, nesmysl, zkrachují, likvidace... Tolik už toho bylo ze strany místních moudrých napsáno a ty prodeje pořád ne a ne odpovídat těm zkázonosným prognózám.
Avatar - _Karel_
27. 4. 2020 17:40
Fakt?
"Nikoho ale nejspíš nepřekvapí, že za novými prodejními rekordy stojí především nová státní podpora elektromobility. "
No mě tedy nepřijde moc pravděpodobný, že by lid přecházel na elektromobily zrovna proto, že z milionu ušetří 160t. Tím spíš, že dotace nepokryje rozdíl v ceně mezi srovnatelným elektrovehiklem a spalovákem. Takže podle mě - pokud je kupují, pak proto, že je prostě chtějí. Event. kvůli jiným důvodům - např. zákazy ve městech.