"Převeze a uveze snad všechny běžné věci. Má velký nákladní prostor. Je to automobil jak do terénu, tak do města. Menší handicap je v jeho rozměrech. Zaparkovat ve městě při odpolední špičce je kolikrát nemožné."
jj, přesně tak - mám na to, tak zaberu co nejvíc místa v už tak přeplněných městech, propálím co nejvíc paliva ... - mám na to, tak co je vám do toho .... 8-s:no:
njn, na rozdíl od tebe prostě používám mozek, fakt sorry pokud jsem se dotknul tvých "nezadatelných" práv na základě výše bankovního konta plundrovat již tak tristní situaci parkování ve městech a také tvého "práva" propálit paliva co tvůj účet unese - vždyť ten plebs co ty zplodiny bude muset dýchat a i vydolovat, je ostatně skoro zvůj majetek - tak co je tomu plebsu po tom, co si "vyvolení" jako jsi ty pro potěchu svého ega propálí - vždyť vy na to máte 8-s
Aj to je nazor. Len mi to nejako nesedi k tomuto autu. Uzivat si zivot v F-Series? Nebud smiesny. Teraz odhliadnuc od mizernej kvality a imidzu, F-150 je aj vzhladom na nadobudacie naklady vnimany ako low-end pre mexosov. A co sa tyka jazdy tak asi aj ta fabka by bola prijatelnejsia. (jazdil som na oboch, ale samo ze nazor je to subjektivny.) Samozrejme pokial zrovna nepatris k vacsine populacie ktora auto neciti a je nasledne spokojna s cimkolvek co ich zaujme vzhladovo a za cim sa popripade nejaky debilko otoci.
Někdo nekupuje auta jen podle toho jakou má "image" a kvalitu. Někdo si ho prostě líbí, protože ho něčím oslovuje a líbí se mu. A takovým lidem je úplně ukradené co si o tom myslí okolí.
Ford F-150 je nejprodávanější auto v USA už přes čtvrt století. Nějaké nadstandartní propojení s hispánskou menšinou mi naopak není známo. Kvalita mizerná není. F-150 je poměrně bezproblémové auto.
:no: před časem jsem vlastnil podobný vůz s korbou jako provedení na obrázcích,říká se jí step side a šlo o nejméně praktickou a nejmenší prodávané provedení.Také na mém voze jsem měl protichůdně otevírané dveře,špatně se ze vnitř vozu zavírají a na zadních sedadlech i v luxusních verzích není místa na rozdávání.
Pokud někdo k podobným vozům tíhněte a mě láska k nim stále zůstala
a park vozů se mi stále nějak rozrůstá,našetřete si více a kupte
vůz bez zbytečných omezení a v tomto případě F 250 s velkou kabinou
a korbou.
Na naše podmienky viac ako zbytočný voz. Do terénu ako užitkáč je to príliš uhladené, silné a drahé, a ako luxus sa mi to tiež príliš nezdá, ten končí hneď za prednými sedadlami, druhá rada je tak pre deti, ani tie si tam veľa pohodlia asi neužijú. A úplne by ma prešiel smiech asi pri parkovaní pred hypermarketom...
Takže mať zbytočný miliónik-dva (možno viac?), tak sa asi poobzerám po niečom inom...
No Ford F-150 začíná v USA úplně nový na 17 000 dolarech. To je asi 300 000 Kč. Takže i po přičtění cla, DPH, dopravy a provize nejsme na milionu. Neřku-li dvou, neřku-li možno víc. >:D >:D >:D To auto má v USA statut asi jako u nás Škoda Fabia. S tím, že je to pick-up, takže kritizovat ho za nedostatek luxusu případně absenci pohodlí vzadu...ještě jednou >:D Pochopte konečně všichni, že je to mainstreamový pick-up truck. Neporovnávat tedy prosím s Mercedes S-klasse nebo Ferrari F430. ;-) ps: "Zbytečný na naše podmínky"? Jakože nevyužiješ korbu? Pak na naše podmínky jsou u všech služebáků/limuzín, ve kterých jezdí jen jedna osoba zbytečná tři sedadla >:D
Skús najprv pochopiť, čo píšem. Zbytočné auto pre naše podmienky. Málokto využije obrovský objem korby. Mínusom je, že je veľká vpodstate na úkor kabíny, vzadu je priestor dosť úbohý. Auto, a najmä auto tejto veľkosti nie je len pre vodiča a spolujazdca. Celkové rozmery tiež nie sú na naše podmienky stavané, viď. pripomienka parkovania.
Cena - odkedy ameriky, predávané u nás majú cenu vychádzajúcu z ceny za morom? Je známe, že v USA sú autá výrazne lacnejšie ako u nás, a to aj tie čo sú vyrobené v Európe. Cena pod milión môže byť, ale veľmi hlboko asi nie. A to je u nás cena auta s povinnou dávkou luxusu. Hoci k porovnaniu spomínaš autá úplne mimo misu, prirovnával by som skôr veľké SUV.
Mainstreimový pick-up to môže byť za morom. U nás rozhodne nie. Nenapísal som, že je to auto k ničomu. Ale nie je to auto pre Európu. Rozdielny prístup, určenie, myslenie. Vysvetlil som to jasne? ;-)