Dva měsíce tu neználci pod každý článek o Tesle hážou odkazy, jak Tesla neprodá v Evropě bez dotací skoro nic a jednou za tři měsíce je Tesla v Evropě mezi nejprodávanějšími. Vyrábí se v USA a vozí se do Evropy jednou za kvartál.
Ten pán je evidentně psychicky zdráv, jen je lépe informován než vy. Země EU dotují naftu, benzín, zemní plyn a uhlí každý rok částkou až 200 miliard EUR. To nejsou drobné a děje se tak po desetiletí... https://www.bloomberg.com/…-polluting-fuels:-(
Jj realitu miliard dotací popírá a popírá = ale drobná úvodní podpora EV vodíku proste bez emisních aut = z toho by se mohli zbláznit jak jim to vadí :D
Aneb jak se nechat vytrollit přiohnutými statistikami. Gratuluji :)
Apropos, myslet si, že přesun výroby jinak změní katastrofální kvalitu Tesly, je naivní. Ono zdaleka nejde jen o výrobu. Shodou okolností jsem měl tento týden "štěstí" řídit model X a na rovinu říkám, že ten vergl je i zadarmo drahej. Člověk, co za to dobrovolně vysolí 3 mega by měl navštívit psychiatra...
Jo nafta se bude asi dál dotovat = i když to už delší dobu sklízí čim dal větší kritiku
Fakt ZAJÍMAVÝ jak lidem jako ty vadí případná podpora lokálně bez emisních aut = a stovky miliard na naftu NAOPAK = to většina většinou zprvu nejdřív dokonce popírá
Resp. nechci míchat ČR/Evropa, ale takhle to mají nastaveno všichni, zdanění paliv platí infrastrukturu. Teda mělo by, kam se to ztrácí je věc druhá...
Hm, takže ta "podpora" a "dotace" nafty je v realitě v tom, že má trochu nižší zdanění, přesto stále obrovské. Nebo jak označit to, že dneska koupíme palivo od 23 Kč/l a státu z toho jde cca 16 Kč přímo, zbytek jsou náklady a marže, které si taky zdaní. Na benzínu je daň o cca 2 Kč vyšší. Ehm, ty 2 kačky na litrů fakt nedělají ten rozdíl, kdy začne být EV cenově konkurenceschopný. Nemluvě o tom, že s turbo benzíny je dnes i ten diesel v o dost horší pozici aby dával smysl a to počítám kromě ceny i fakt, že spousta lidí odmítá motor vytáčet a turbo je pro ně pohodlnější jízdně. My bychom se mohli naopak bavit o tom, že EV nepřispívají ani korunou na stavbu a údržbu silnic.
Tá Tesla robí všetko tak na houno a vyrába také nekvalitné autá, že to dotiahla na druhé miesto v Európe... :-):-)
Páni Teslofóbi a elektro-fóbi, a bude horšie, keď sa o rok otvorí fabrika Tesly v Nemecku. Rýchlo vyšmýšľajte, čo bude u Tesly na prd, pretože bude kvalitnejšia ako tá americká. Lak na aute sa bude striekať inou technológiou a nemecká kvalita práce a organizácie tiež urobí svoje.
Jo tak to je jinej příběh, tam je pravda že Muskovi obchodní talent upřít nelze, vymyslet, realizovat a především tak dlouho držet nad vodou tak sofistikovanou černou díru na peníze, to je majstrštyk bezpochyby :yes:
Masivní ekonomickou podporu? Ty si fakt e-ko(no)mickej matla patla = ani po měsících přes všechny odkazy = ti furt ešte nedošlo že dotaci naftovejch motorů skrz palivo = EV nemaj ani zlomkem?
Když sis vzal inspiraci ZDŮRAZŇOVAT velkými písmeny = co tamtéž vzít aspoň ekonomický základy? ;-)
Vtipný s tou inteligenci a Teslou = nebo fakt věříš tomu co si napsal? Že si je kupují a akcie vlastní proti tobě hlupáci? Jestli si tim inteligentní myslel jako ty = tak to jo
Třeba proto, že elektromobil je pro NAPROSTOU VĚTŠINU lidí, i přes masivní ekonomickou podporu států a zuřivou propagandu elektrofilů ZCELA nepoužitelný?
BTW, jsi si plně vědom faktu, že elektromobil má o nějakých +- 60 (nebo kolik???) let delší historii, nežli vozidla s motorem s vnitřním spalováním?
To, že ty na elektromobil přísaháš, ještě neznamená, že tak budou činit i inteligentní lidé ...
BTW, když tvrdíš, že je elektrika TAK výhodná, proč jsi si ty sám pro sebe a za své nekoupil plně elektrické auto? (a blahopřeji ke krásnému autíčku - sice Toyota není úplně můj šálek kávy, ale ta tvoje vypadá skutečně velice hezky)
A proč by zrovna nemohla to být budoucnost? Když by se jakákoli budoucnost odpískala v začátku, stále bychom měli klacky a hranaté kolo.
To že tomu ty nevěříš, neznamená že to není budoucnost. Ale nemusí. Naštěstí je po světě dost inteligentních lidí, kteří vylepšují nedostatky nebo takové produkty kupují ve vidine ekonomické podpory této cesty.
Jen klasický statistický šotek - tesla na eu trh dodává auta ve vlnách, takže poslední měsíc kvartálu to opticky vyskočí, další měsíce to zase lehne a pak zase znova. Je to opakovaný jev, žádný náhlý úspěch.
Re: Trh nových auto se v březnu prakticky zhroutil
asi tak... k tomu este islo pravdepodobne o narazove registracie .. takze by ma vobec neprekvapilo keby za april/duben by tesla uz opat bola na opacnom konci rebricka ( teda tam kde patri ) 8-s
inak april bude za mna v eu este celkovo asi horsi ako bol marec ... lebo polka marca bola vlastne este celkom ok a auta ako tak frcali ... ale april bol uz komplet cely v koronap.deli .... ved uvidime uz coskoro tie poklesy kto ako obstal.... a mam citak ze aj maj nebude este o nic lepsi ako april ... ( ludia proste teraz auta moc nekupuju ked vyslovene nemusia comu sa nedivim ) ... a prognozy su take ze pozvolny navrat k normalu nastane az v tretom kvartali... teda najskor od juna... no uvidime... kazdopadne tento rok je uz jasny.. bude najslabsi v eu za posledne dve dekady
(tedy alespoň v rámci zemí EU), takže deklarovaná myšlenka, že "Tesla 3 byla v březnu druhým nejprodávanějším vozem" má asi stejnou hodnotu jako hádka mnichů v klášterní klauzuře o to, kdo z nich za březen nasbíral více sexuálních zkušeností :D
Není pochyb o tom, že je to budoucnost. Sám už bych dnes také asi ryzí spalovák koupil jen do vyloženě sportovního auta, jinak bych hledal hybrid. Elektromobilům ještě pár let dám, ale až dojedou dva tisíce km na jedno nabití, nebude o čem...
Wine, procenta ti asi moc nejdou, vid. +44% (u Mercedesu) by bylo z 50ks na 72ks :D
Ale nadpis tveho prispevku je informacne lichy, stejne jako tve komenty obecne..
Sorry.
Tak uz konecne prestan bojovat za smradlavy diesel a smir se s realitou.
Tesla nezkrachovala a elektromobil je druhym nejprodavanejsim modelem v Evrope.
Ty tomu říkáš, že ''Tesla dusí'', já tomu říkám ''konkurenční výhoda''.
No jsem rád, že jsme konečně za jedno :-)
A že už pomalu začínáš chápat náskok Tesly :yes:
No a speciálně pro tebe: Myslím, že se prodalo víc elektrických Modelů 3, než dieselových Golfů :yes:
PS Nevím, proč jsi rád že dusí ostatní EV.
Každopádně toto je důvod k oslavě:
''První příčku obsadil s 23.757 registracemi VW Golf, druhá Tesla si připsala 15.502 registrací a třetí Ford Focus 14.587 registrací. Škoda Octavia skončila s počtem 13.207 registrací na šesté příčce.''