28. prosinec je ve Španělsku něco jako první apríl v českých zeměpisných šířkách. Španělský importér Volkswagenu využil tuto příležitost k představení bláznivé novinky, která možná už s dnešní půlnocí zmizí.
Papeže jako osobu a úřad taky nemusím, ale za Hitlera byli v Hitler Jugend asi tak, jako u nás v padesátých letech byli všicnhi Pionýři a Jiskry. Tohle bych mu za zlé neměl. Jsou jiné věci, které mohl ovlivnit a ovlivnil je podle mého špatně.
No na jejich miste bych ten Touran moc neprezentoval, ani ne tak kvuli jeho bezpohlavnosti jako nespolehlivosti. Viz dlouhodoby test časopisu Autobild na 100 000 km... Navic delat kabrio z naprosto nudnyho auta... no nevim. Nicmene GTI na to bude mit jiste jiny nazor, take mi v podvedomi drapkami hrabe pocit ze jsem jen blbec nepochopil emotivni naboj touranu, symbolu robustnosti a dnesniho etalonu prostorneho lidoveho vozu od prakoncernu VW, ktery ostatnim automobilkam nastinil cestu motorizace tzv. stareho kontinentu a nyni je diky svemu naskoku jen bezverci neuznanou premiovou znackou. Lepsi nez Audi/BMW/Mercedes-Benz, jen za nizsi cenu. Stejne jako prassat "apostol" s nadcasovym designem od Turka jmenem Murrat Günak, s dokonale vyvazenymi previsy karoserie... Pro blbce: vetsi machr nez talianskej lempl Giorgetto Giugiaro.
TOUAREG, TOUARONG, DAKAREG... tisíce jmen a tisíce sluncí. VW opět nejlepší. No, jsou to paradoxy - kabriolety se vyrábí dosti ve Švédsku, v Německu a Francii, nejužívanější jsou v Anglii, jen holt v zemi sluncem milované, ano v Itálii na kabriolety nějak pozapomínaj... Proto si asi těžko ze sebe může fiat udělat legraci jako VW... nebo, že by to byl především úsměv směrem do Turína? Takové blahosklonné úsměvné mrknutí jedničky Evropy... BRAVWO TOUAREG :yes:
pošuk se zase projevil... :no: to sou hlody "blahosklonné úsměvné mrknutí jedničky Evropy" >:D lol. v první chvíli mu ten vtip žeru ale pak si uvědomim co to je za extra blbost a už se nesměju...
Taky by mě zajímalo, proč to tak je. Na severu letí kabriolety, na jihu ne. I když člověk si většinou užívá toho co si může vychutnat. A toho má vesměs nedostatek. Nebude to tím? ;-)
Pro mne to je absolutně nepochopitelné. Asi to bude souviset se životní úrovní. Nelze ovšem vyloučit, že severnější oblasti těmi cabrii jen takto vyjadřují touhu po slunci... Kdo ví.
stavim sa ze keby mal GTI hodnotit v terene Touareg a napriklad nieco od LR alebo RR tak by povedal ze touareg mi vylieszol vsade a ze je to najspolhalivejsie auto a ze VW je najlepsi na celom svete ze jeho automobily su vzdycky priekopnikmi triedy, ale potom ho spolubyvajuci zobudi ze sa moc poti z tych nocnyc mor :no::no::no:
Vime, ze SUV od VW se jmenem Touareg ma v ceskych zemich jakouz takouz image draheho a snad i do jiste miry luxusniho SUV. Ti, co znaji i detaily tohoto modelu vedi, ze napr. verze s desetivalcem nema cenu kupovat, protoze jde o vyhozeni penez z okna a od dealera novy majitel ("stastny") nedojede domu. Tudiz jde o vuz, ktery dokaze za urcitych podminek zabezpecit majiteli prujezd i stredne tezkum terenem. Samozrejme po zaplaceni nehorazne castky za.......hmmm........, za Volkswagena.
Majitel vozu do stredne tezkeho terenu musi pocitat i s nutnou davkou blata. Co se vsak stane s verzi kabrio po najeti do blata? No?? Budes mit blato na kline.
Zde je ma rada. Chces mit krasne cabrio? Cabrio s vynikajicim motorem, cabrio s image? Podivej se na nabidku SAABu.
Chces mit SUV, ci Offroada, ktery te nenecha ve stychu v zadne situaci? Podivej se do nabidek japonskych vyrobcu.
Touareg Cabrio ke bud spatnym vtipem, nebo neschopnosti VW marketingu. NIKDO soudny si takovy nekvalitni, zbytecny, nelogicky vytvor nekoupi.
Já ti nevím Mariánku, ale každý offroad má svoji verzi bez střechy.. akorát ho nenazývají kabriolet, ale softtop. A tohle je jen legrace, nic víc nic míň. Tady jsi trošičku ujel. Trošku dost. A pokud chceš mít off-road, který tě nikdy nenechá ve štychu mrkni se nejen do japonské, ale i britské (Defender), francouzské (Panhard), ruské (UAZ, LADA, GAZ), ale i Německo rakouské (MB G, resp.Steyr-Puch), či dokonce do Polska (Honker) a světe div se do Rumunska (Aro). A všichni tihle výrobci off-road vozů vyrábějí vozy ve kterýc ti přistane bláto na klíně.
A velké SUV jako kabrio, resp.softtop? Proč by ne? Mezi válkami se dělali i velké reprezentativní kabriolety. A když to dokázali naši pradědkové, proč už to neděláme nyní?
typicka forma guerilla marketingu - vtipna, uderna, levna, i trochu sokujici... vyvolava diskurz... i kdyz se z vetsi casti chytaji blbecci (coz lze videt napr. v teto diskuzi), ovsem i to se pocita
OK, 95 percent tuaregov a podobnych sa do terenu nedostane. V Anglicku im hovoria Chelsea Tracktors, Chelsea je luxusna londynska stvrt. Hitom je blatovy sprej, po jeho pouziti auto vyzera, ako keby prislo zo Skotskej vysociny.
Z tohto pohladu mi kabriolet nevadi.
Ale kazdy, kto sa do toho auta posadi, bude vyzerat ako totalny blbec.
Dobra rada pre - ked skusate auto, pozrite si vlastny odraz vo vyklade obchodu....
no ono to nemusí být až tak úplně aprílové - každopádně je to z marketingového hlediska levnější - udělat na kompu auto a pak ho "aprílově" prezentovat, než stavět studii - byť z formely.... pak si ke kompu sedne pár týpků a začnou číst ohlasy - studovat odkud chodí, kdo a jak reaguje - no a pak může někde na poradě vedení padnout nějaká ta cifra a gráfek * a narodí se koncept - a po konceptu auto ..... a z aprílového žertíku je celoroční realita... trh je tak nasycený, že se zkrátka dají hledat mezery v něm i těmito netradičními způsoby. Uvidíme za pár let....
aneb vše se opakuje ;-) Máš jistě pravdu - před válkou jsme i my byli velmocí ve výrobě velmi krásných - snad odpustíš ten výraz - kouzelných - automobilů - včetně těch s otevřenou karoserií. Dnes netradičních, protože konfekce jde jinou cestou - je to kouzlo objevování již objeveného - a nutno podotknout, že krásného - protože o tom snad původní automobilismus - ne ten současný konzum byl - jízda s větrem ve vlasech - v pohodě - otevřenou krajinou....
pokud sis nenasel stranky,na kterych je vw toureg cabrio,oficialnim vytvorem,sdostupnym pro verejnost tak hledej,fakt je,ze tohle auto jde do prodeje:-)
Kabriolet alebo len divoky ulet.Mozno s nim potiahnu na Dakar alebo niekam na Katar.Slzy im vietor vysusi az pred nimi Mitsubishi prefrci.Nechcem bit ziadnym prorokom skonci to tak ako pred rokom.Tourag sa chysta na Dakar odrezal strechu abi nas nalakal.Nemci uz ranajkuju sushi a modlia sa abi na starte nestalo cervene Mitsubishi.Nemozu japoncikov porazit tak ich nechajme v klude sa pomodlit...Amen Touareg... >:D
Vlastně se nám článek moc hodí. Měli bychom vyseknout poklonu roku. Vzdát hold rytíři přírody. Neboť jestli se tedy něco Volkswagenu povedlo, je to TOUAREG. Luxusní velké auto s vynikajícími jízdními vlastnostmi na silnici a prakticky nepřekonatelnými vlastnostmi i v náročném terénu. On je také na spodku pro dravou terénní jízdu náležitě vybaven. Je to paradox, to co se nezdařilo v segmentu luxklasse s Phaetonem, zcela přirozeně nastalo v kategorii prérijní luxkovboj. Proč? Nikdo neví. Ale tu rozhodující zásluhu na tom mají bezesporu špičkové vlastnosti TOUAREGa. On také není nijak levný... Koneckonců, VW ti ho vyštafíruje i za tři milióny... Jo, Touareg je trefa VW. Tak tedy všichni a sborem - BRAVWO TOUAREG :yes:
Mnoo, ten Touareg se ti po několika větších hrbolech tak trochu rozpadne. Možná v kategorii SUV je v terénu nejlepší, ale každý off-road ho utře. Viz.třeba slavné Hummery H2, které jsou na offroad forech důvodem k záchvatům smíchu. (Filmečků, kde humříky tahají z louže, na běžné trati, něco tak "podřadného" jako je ARO a Toyota jsem viděl více než dost).
Takže bravwo Touareg, ale jen s malým "b" :yes:
Nemůžeme směšovat specialistu na těžký terén se specialistou na silnici/terén jakým je bezesporu touareg. Jeho schopnosti v terénu jsou nezpochybnitelné a pokud bys hledal konkurenci pak bys musel jít jen k Range Roverovi. Jo, ambice touarega nejsou ambicemi například Q7... touareg je velmi kvalitně vybaven i na ten terén. Touareg zaslouží velký obdiv.
Taky proto jsem mu dal to malé "b". ;-) I když mám rád off-roady, vozy kategorie SUV moc nemusím, a jen málokterý mě chytne u srdce. A dvojčatům Cayenne/Touareg se to povedlo. Přestože to jsou již staří dědci :-)
nemozme zmiesavat ? ved sam si to zmiesal prosim ta, a myslim ze take nic ako Touareg sa nemozme Rangeu ani rovnat ako v luxuse tak v jazdnych vlastnostiaa teprve v terene, tam ho rozdrti jak nic, viem o com hovorim neboj sa, moj bratranec ma Discovery 3 a to je len o model menej ako RR a ked ten presiel o 75 % viac ako Touareg tak chcem vidiet suboj Touareg a Range Rover, to by som si strasne rad pozrel. Pocuj tebe asi platia nehorazne peniaze v tom VW vsak ? lebo keby som ta zamestnaval ja tak len za snahu ti dam 15tis. mesacne, ale hold kazdy mame nejaku robotu tak preco ne ty takuto ;-)
Vida, zase niekto objavil Ameriku. Terénne autá bez strechy sú tu už od nepamäti, ovšem v kategórii SUV je to novinka. A tiež je novinka auto (aj) do terénu bez oblúka. Alebo, skôr by platilo, že poriadna blbosť. Stačí si predstaviť, čo by to spravilo v hoci ľahšom teréne...
Vyzerá to tak, že niekto vo VW sa zabavil v štýle a´la Lehmann. To auto proste nemôže byť v takej podobe reálne...
Auto do terénu bez ochranného oblouku taky není žádná novinka. Stačí se podívat na tzv. velitelské vozy vyráběných do padesátých let. Ale tohle je jen povedená hříčka, sice nereálná, ale o to víc zajímavá :-)
Jasne, ale vtedy bolo hlavné, aby to tým terénom v každom prípade prešlo, či sa to pri tom krúti, alebo ohýba, bolo každému jedno... ;-)
21.storočie má už iné nároky, a terénne auto bez oblúku alebo klietky v plnom nasadení si ťažko možno predstaviť. Ale možno VW potrebnú pevnosť má, keď zaviedli do série nejakú vesmírnu technológiu a materiál z kozmického výskumu >:D
Každopádne stále hľadajú, čím by ľudí upútali. Osobne by som namiesto takýchto hračičiek oveľa radšej videl nejaké dobré štúdie a ešte radšej krajšie autá značky VW na cestách...
Nezapomínej, že pro tohle je nejhorší terén polní cesta co vede na chalupu, takže by to mohl zvládnout i bez toho rámu (i když bych to pak chtěl vidět >:D ).
Volajme mu na slavu jazdci tu prisli o hlavu.Jazdim s nim len na svatky aj to musim blembaky.Zvladne vsetky suche trate zapadne vsak v kazdom blate.Spravme este upravy nech sa nam Mitsubishi z pola nestrati.Treba ho este viac odlahcit abi mal sancu zvitazit.Zabehlo mi v krku sushi na starte uvidel som Mitsubishi.
Nevzdavam to bojovat sa musi uz mi aj pot tecie z usi.Skusim tym Mitsubishi podplatit mozno ma nechaju zvitazit.Skusam na nich rozne meny nezabrali ani yeny.Vsetko casom preboli a tak Mitsubishi zase zvitazi...Bye bye Touareg >:D
táák..:D..toto je ine auto raz som mal cest ist v tom aute do Prahy na koncert..ako dlhsiu cestu som nezazil sice trvala len okolo 4hodín..a to zo ZA na slovensku nieje vela...ale co robilo to auto vo vnutry..HRkalo Hrkalo a hrkalo..vsetko drncalo..:D..to si neviem predstavit co vsetko by drncalo v tom cabriolete..:D.kokoosss