Kedze u nas absolutne nevedia kedy dostanu cenu (vraj najskor o mesiac) ,tak som volal do Toyoty v Brne a uz maju nejake tie objednavky dohodnute a zatial kazdy kto volal a pytal sa ,tak bol zaujem,len o zaklad + sport paket + zakladnu farbu..
Ja jen rikam, Co nam ukazoval minuly tyden v systemu. Protoze mne bila nezajimala dal jsem to neresil takze omyl je mozny asi stejne jako pozdejsi uprava na strane toyoty...
Na tom ceníku mě zaujaly dvě věci, bylo mi divné, že to má při těch výkonových parametrech maximálku jen 230km/h a ono to má na 230 omezovač.
A u pneumatik se uvádí:
"Dunlop SP Sport MAXX050, Michelin Pilot Sport 4s, rozměry 225/40 R18"
Ty PS4 jsou k paketu sport a jsou minimálně o level lepší, než SM 050, takže další důvod pro paket sport. Akorát v uvedeném rozměru se Pilot Sport 4 S nevyrábí, jen Pilot Sport 4 (i když i ty jsou podobně špičkové), takže chybička se (do českého ceníku) vloudila. https://img2.auto.cz/…ull/6119753_.jpg
Jinak ta karoserie má velmi blízko k shooting breaku, viz bezrámové prosklení bočních dveří, dozadu svažující se linie střechy a nízké prosklení zadní části (zboku i vzadu). https://img2.auto.cz/…ull/6119747_.jpg
A víš, že jo, nejen, že to není vyloučené, ale ono to je i velmi pravděpodobné. Možná se časem dostanou i do běžné nabídky Michelinu. V tom případě až sjedu na GGTI PS 4, půjdu do PS 4 S a uvidíme jestli poznám rozdíl.
Edit: našel jsem fotku toho kola s ještě o něco větším rozlišenim a je tam to eSko dobře vidět, i když ono je vlastně docela vidět i tady.
Standard vybava:
18" kola z lehkých slitin, pneumatiky 225/40 R18
– Sada na opravu pneumatik
– 12V zásuvka ve středovém panelu
– Dálkově ovládané centrální zamykání
– Přední mřížka chladiče s logem GR
– Černě lakované brzdové třmeny
– Hliníkové dveře bez rámu a hliníkový kryt motoru
– Střecha z uhlíkových vláken (CFRP) s ochranným filmem
– Dvojitý výfuk s difuzorem
– Zatmavená zadní okna Privacy glass
– Dvozónová automatická klimatizace
– LED přední světlomety
– Automatické přepínání dálkových světel (AHB)
– Senzor šera
– LED světlomety denního svícení
– Integrovaná směrová světla do světel denního svícení
– přední
– Mlhová světla LED
– Zadní kombinovaná světla LED
– Smart Entry & Start – bezklíčové odemykání a startování
– Elektricky ovládaná okna vpředu s ochranou proti přivření
– Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, sklopná
a vyhřívaná
– Vnější kliky dveří v barvě karoserie
– Anténa ve tvaru žraločí ploutve
– Stěrač předního okna a dešťový senzor
– Osvětlený vstup do vozu
– Držák nápojů (2×)
– Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou
– Palubní počítač
– Dotykový multimediální systém Toyota Touch® 2
(8" displej, 6 reproduktorů, USB, DAB)
– Parkovací kamera
– TFT multiinformační displej v přístrojovém štítu 4,2"
s kombinovaným rychloměrem a otáčkoměrem
– Kožená sportovní sedadla GR
– Sklopná zadní sedadla, dělení 60:40
– Manuálně výškově nastavitelné sedadlo řidiče
– Vyhřívání sedadel
– Systém pro upevnění dětských autosedaček (ISOFIX)
na zadních krajních sedadlech
– Kožená hlavice řadicí páky
– Hliníkové kryty pedálů
– Multifunkční kožený volant v designu GR
– Výškově a podélně nastavitelný volant
– Vyhřívaný volant
– Černé čalounění stropu
– Bezpečnostní systémy Toyota Safety Sense
(Předkolizní bezpečnostní systém s funkcí rozpoznávání
chodců a cyklistů (PCS), Adaptivní tempomat (ACC),
Upozornění na opuštění jízdního pruhu se zásahy
do řízení (LDA+SC), Systém rozpoznávání dopravních
značek (RSA))
– Systém sledování únavy řidiče (SWS)
– Indikátor rádce řazení
– Systém upozornění na změnu tlaku v pneumatikách (TPMS)
– Volič pohonu GR four 4WD – Normal /Sport /Track
– Aktivní potlačení hluku
– Asistent rozjezdu do kopce (HAC)
– Ruční brzda s koženou rukojetí a prošíváním
– Asistenční systémy řízení a brzdění
(ABS, EBD, BA, VSC, TRC)
– Loga GR
– 7 SRS airbagů
– Manuální vypnutí airbagu spolujezdce
– Upozornění na nezapnuté bezpečnostní pásy
Dostupné pakety
(pakety mezi sebou nelze kombinovat)
PAKET VIP 50 000 Kč
– Ambientní osvětlení interiéru
– Systém sledování slepého úhlu (BSM)
– Head up displej
– Prémiový audiosystém JBL s 8 reproduktory
– Toyota Touch® 2 s navigací Go
– Systém sledování provozu za vozem RCTA
– Přední a zadní parkovací senzory
– Osvětlený vstup do vozu
PAKET SPORT 100 000 Kč
– Přední a zadní samosvorný diferenciál Torsen
– Závodní tlumiče
– 18" kovaná kola, pneumatiky 225/40 R18
– Červené lakované brzdové třmeny
Je to škaredé, malé a predražené. Ale má to 260 koní, manuál a pohon 4x4 so samosvormi a stovku to robí za menej než Porsche Cayman (bez chrono paketu). Takže to nemôže byť nesympatické a každý petrolhead musí oslavovať, že sa také niečo vôbec dostane na trh, aj keď za cenu o triedu väčšieho hotheču.
Takže za mňa Toyote :yes:
Najcastejsie urcite budu remcat ludia nato,ze je to drahe nato,ze to je trojvalec..a samozrejme nato co aj ty pises,ze zato uz kupit o triedu vacsi HH.
Ale mam pocit,ze nato,ze aka tam je technika,prestavba,vykon,pohon je ta cena viac nez prijatelna..
Podobný prípad ako Giulia GTA, cena ako za superšport, aj keď množstvo úprav a použitá technika to asi opodstatňuje. Z pohľadu value for money nezmysel, z pohľadu petrolheada a fanúšika paráda. Pravda bude niekde medzitým. Nikdy by som si to nekúpil, ale som rád, že takéto auto vzniklo.
No z mýho pohledu je ta GTA mnohem větší úlet. Tady mi ta value for money docela vychází... 260k + 4x4, stovka 5,2s za 900t, případně s paketem 1M... co lepšího s takovou dynamikou koupíš za 900t?
Jo, finančne to je omnoho rozumnejšie ako GTA, ktorá stojí fakticky dvojnásobok "bežnej" QV a dostáva sa do teritória superšportov. Toto je ultradrahé v kontexte triedy, ale z pohľadu výkonu a techniky to má nejaké racio. Proste 260k a štvorkolku (a takú dynamiku) človek inde za také prachy nedostane.
..tak,tak a este k tomu vsetkemu dostanes kvalitu Toyoty,ktora bude podla mna dolezita pri takom auta..
Co ma ale viacej prekvapuje,ze tentokrat je cena v Nemecku o 2000 euro nizsia ako u Vas a tym padom ratam,ze aj u nas bude ta cena vyssia...
Woody ty vies teda cloveka "potesit" :D
Uplne mi to vypadlo,ze my mame este registraciu ;-\
Skoda,ze nie je ta registracia o pocte valcov,alebo objeme ;-)
Hmm... je to limitka... 300+ koní, kovaný kola... cena na úrovni MB-A AMG mě nějak nešokuje. Je to drahý, ale ne nějak šíleně, za mega je mainstreamovej TypeR... tak 1,15 za Mini je asi ok.
Chalani na Vajnorskej uz maju GP k nahliadnutiu?
Ci uz aj Mato ho zabehava na vyskusanie?
Mini vzdy bol cenovy nezmysel,ale pri tej cene co som ja dostal sa nedalo odolat a starej som kupil Clubmana S..
Skoda,ze sa taka zlava neda dostat aj na GP,tak hned by isiel Clubman z domu a stara by si zvykala na nove auto s rozperou miesto zadnych sedadiel :-[]
Majú ho v Brne a fakt vypadá na :yes::yes::yes:
Áno je to limitka a BMW si môže dovoliť nasadiť takú cenu ale tento Yaris má zase slušnú techniku a motor R3 mi nejako nevadí.
Takze ani tie blatniky nevyzeraju gycovo?
Tych som sa najviac obaval ako budu vyzerat nazivo..
Musim sa zastavit teda na Vajnorskej..ked uz ho maju v Brne,tak ratam,ze ho uz budu mat aj nasi chalani..
No práve tie blatníky ma celkom zaujali, nepoviem že páčili ale bolo to také iné. Krídlo je za mňa super.
Kari : je to automat ale aj tak to musí byť zaujímavé.
Jo, tady mi ta cena přijde mnohem adekvátnější, než u předchozího HotYarisu... protože tohle je dynamikou i pohonem dál, než mnohé ty o třídu větší HH nebo třebas to Toyobaru. Taky to má upravenou karoserii... snad se v tom nebude sedět jako na záchodě :-)
Keby neprisla tato korona kriza, tak by som o takejto hracke aj vaznejsie uvazoval ako o vymene za tu moju sucasnu.
Nepaci sa mi vsak 3 valec (doma jeden pre zenu do mesta mam), a potom cena cca 35 az 40 tis Eur sa mi zda uz dost vysoka na danu triedu (aj ked chapem, ze pouzita technita nieco stoji)...
Ale kazdopadne som rad, ze sa taketo auticko narodilo a rad by som si ho vyskusal. :-)
Este vacsiu radost by som mal, keby na narodili aj nove EVO, WRX STI ci Focus RS.
A ked uz teraz je jasne, ze ten posledny Ford uz "zarezal" :-(
Viem o com pises, ja mam v rovnakej cene CUPRU R.
A ano, urcite je CUPRA mozno uz aj od 120 kmh rychlejsia.
Ale toto je ine auto, inak zamerane. Je lahsie, mensie, mrstnejsie a ma 4x4.
Taky maly pocket racket.
Mohu jen tiše závidět :-) Podle mého soudu bude ten čtyřválec TSI výrazně pružnější s růstem rychlosti a i když u tříválce dosáhli skutečně nevídaných parametrů, rozhodně nebude mít tak plochou křivku průběhu maximálního točivého momentu v tak širokém spektru otáček jako výkonnější čtyřválec, což smaže rozdíl v hmotnosti i použitém zpřevodování.
Cupra ST je kompromis. Což je asi dobře... umí dělat rodinné auto a umí prohánět Porsche po Autobahnu (s trochou nadsázky). Dneska a od klávesnice si myslím, že je za milion překonaná Focusem ST... což ke konci modelovýho cyklu není žádná ostuda.
Jako auto pro zábavu je ale určitě o parník lepší tohle... a jak trefně poznamenal woody, i konkurence z řad "opravdových" sporťáků řídne a zdražuje.
Uznávám, že je těžké zrovna tahle auta srovnávat, vyjádřil jsem svoji subjektivní preferenci a založením jsem evidentně usedlý tatík od rodiny, co má rád rychlá kombi :-) Focus ST bez debat, to auto se náramně povedlo a krom mnoha pozitiv lze volit manuál, Cupru zazdili pro mne nepochopitelně s DSG.
Kde berieš istotu, že auto s väčšou čelnou plochou, podobným pomerom výkon/váha a dlhšími prevodmi bude zrýchľovať lepšie? Počkám na merania, ale môj typ je, že po 200 bude Cupra pomalšia.
No to video nedáva žiadnu predstavu. Ani nevieš či mu v tom promo videu dával plný plyn. Videl som video z okruhu, kde to vyzeralo inak. Za pár mesiacov budú testy.
i na garaz cz je video...
Je jasny, ze sport je ostrejsi, ma tvrdsi a lepsi tlumice a torseny v zatackach budou pecka. Nicmene to pak musis prijmout, ze to bude primarne vikendovka a ja mam pretlak vikendovek...
Pre mňa je čokoľvek s jedným párom dverí víkondovka, lebo tým nemôžem hodiť deti do školy/školky. A na auto len na víkendy moc nemám priestor. A asi by som si nenašiel ani dosť času. Stačilo by pár krát za rok niekde požičať :-)
Za mě to bylo v době, kdy už byl dětské sedačky naplno povinné a používal jsme je běžně. Ono to má vedle nevýhod i jednu výhodu, pásy k dětské sedačce se zapínají zepředu líp, než zboku.
Pre deti od 4 rokov už väčšinu sedačiek zapínaš hlavným pásom. Navyše sa mi dnešné sedačky ak nechceš dáky Tesco lunt zdajú strašne prerastené.
Proste mi to nejak nesedí k autu kde je do zadu horší prístup a často aj celkovo menej miesta.
Tříválec podle mě nebude mít tak široké spektrum otáček s maximálním točivým momentem a chybí mu i nějaké koně maximálního výkonu, proto si myslím, že ve vyšších rychlostech se projeví jako "slabší" - se vším respektem k udaným maximálním parametrům.
Viem,ze si Vecny,Boh,Guru,Vseved,Lestic guly atd,ale tentokrat by som s velkym Mr. Fostekom si dovolil nesuhlasit,kedze podla mna napriklad taki Zlincania po abstaku po Evach a STI budu toto auto aj kupovat..dnes som volal do Brna a uz mali dva kusy vyzalohovane..dufam a verim tomu,ze sa toto auto bude predavat ;-)
Přesně. S nepopulárním fostkem se taky často shodnu, ale tady souhlasím s tím co píšeš ty. A STI jsem měl taky na mysli! Duchovně je to přesně takový typ auta. Solidní čtyřkolka, která není pro voňavky a je o dost levnější. Má potenciál být na okreských rychlejší. Jenom to nebude mít moc potenciál v motoru...
OK chlapi, beru to.
Auťák bude asi jezdit dobře...ale je ne zas až tak lehkej, jak bych čekal.
Tak počkáme, až se někdo svezeme a uvidíme.
Cena je sebevědomá, ale ne nesmyslná.
Auta se budou navíc dál zdražovat. :yes:
Mám v paměti vypálený nějaký vzpomínky na Golf Mk2 Rallye. Jestli se to trochu trefí do těch intencí, do toho POCITU, budu nadšenej.
Je fakt, že se všema slevama dostaneš asi za tu vatu třeba G8R.
Což je univerzál 300PS+.
A protože je to dvousedadlový....jako na víkendový ježdění uvidíme.
Cena se blíží Mustangu...já vím, vím že je to něco jinýho...ale.
Tím chci říct, že na každoden si to nekoupí asi jen tak někdo (a kdo by koupil, nemá na to) a na víkendy jsou jinačí káry na dostřel - i když bez dvou samosvorů.
Dobre pises..
Ale na toto auto fakt cakali ludia co jazdili Eva,STI-cka a uz ani nedufali,ze sa dockame.
Na konci roka koncim lizing firemneho auta a toto auto urcite skonci u mna na firme.
Toto auto ma zdaleka viac potesilo ako napriklad taka Supra,kedze som odchovany na Evach..proste mna fascinuje rally technika.
Jedine co ma mrzi ako pise Adam,ze tam asi nebude velky potencial do buducna co sa tyka zvysovania vykonu,kedze z Eva a jeho stvorvalca som vydoloval v pohodicke 500 koni.Som zvedavy kto a aky vykon vydoluju japonsky guru majstri tunungu z tohto zavodneho trojvalca :-!
A taka mala otazka pre teba..co by si si radsej kupil?Sterilny a nudny Golf R,alebo poladeny rally special na cestnu komunikaciu s ktorym zazijes usmev od ucha k uchu po kazdej jazde? :-[]
No to je právě to BY.
Hm...ale zkusím odpovědět.
Dělejme, že to není Toyota a VW...:) Jsou to teď pro účel této úvahy dvě auta bez značky.:)
Kdybych si mohl jedno z aut zadarmo půjčit řekněme na den, beru GRY.
Ale pokud v budoucnu koupím jedno z těchto aut, bude to R. To už se i stalo před pár rokama. Jako auto na každoden. Snesl bych i kombi (existuje) ale nepotřebuju. Nevím totiž, na co by mi to GRY bylo. Ten úsměv rychle přejde. Mám auta na úsměv, ale už stárnu. Navíc jsem se rozežral a je mi to motoricky slabý. Navíc zatím nevím, jestli je to GRY Rally speciál nebo to jenom tak vypadá.
Ale chápu o čem mluvíš. Viz já výše o Golfu Rallye. Bylo to ÚPLNĚ JINÉ auto než normální G60. A přitom skoro to samý.
To, že vymřely Imp a Eva to je fakt. Ta díra na trhu bude - to máš jistě pravdu.
V Golfe som G60 nezazil,ale za mlada som pojazdil pol roka Corrado G60,ktoru som vymenil za slabsi model VR6 v Corrade..to boli casy! :-!
Ty si mal toho Golfa rally s tymi vytahanymi blatnikmi?
Zato by si dnes dostal inu cenu pri predaji...
Skoda,ze tu dieru nevyplnilo niekedy Mitsubishi.
Pamatam si ako som slintal nad casopisom Autocar co vychadzal kazdy tyzden (skvele citanie) a na prednej strane bol model Mitsu Colt Evo s 1.5 turbom a 4x4 technikov z velkeho Eva.To bol vtedy moj mokry sen :-[]
Jo já měl ten originál Golf Rallye, homologační speciál.
A nevím, jestli to psát...že jsme ho v roce 2000 prodali za...90.000,-Kč.
Byl to jeden z nejhorších přehmatů ajatolláha automobilismu. :no:
Natvrdo řečeno...ajatolláh je idiot. :-)
...jinak jedno Mitsu 4x4 mám. Ale je to L200 :-) . Já ty japonský auta nechci. nelíbí se mi a je mi nepříjemný v nich jet. Jako pocitově, celkově. Nevím proč. Ale je to tak.
Zober to ale aj z tej strany že z R rally špeciál skupiny N tak ľahko neurobíš. Toto mi pripadá tak, že väčšinu kusov proste vykuchajú hodia do toho klietku a zopár ďalších nutných vecí a tradá Barumka volá. 🙂 Rovnako ako sa robili Nká z STi či EVO, navyše z tohto uhla pohľadu za veľmi priaznivú cenu.
Mimo jiné je taky ta Supra o dost dražší, že... to je právě ta potíž, já bych teoreticky radši klasický sporťák než tohle, jenže co dneska koupíš za mega?
GRMN se vyprodalo... Na prodeje tohoto jsem zvědav. Hothatche už moc levné nejsou a tohle mi přijde jako hodně dobrá technika za ty prachy. Sice jsem si řekl, že v dohledné době žádné úzce zaměřené auto kupovat nebudu...ale tohle zní jako dost dobrá hračka. Pod milion je to jednorožec, co jiného se "sportovně laděnou" 4x4 existuje s takovou dynamikou? A samosvorem na obou nápravách... :-!
To je presne ono, nema.
Ja uz mam pres tyden objednano...
A duvody byste tezko chapali 😁
Manzelka potrebovala novy vuz. Chtela co nejmensi auto... ale auto musi slusne jet a vse co je na trhu mini je bud hnusny nebo sterilni.
Takze gr jasna volba, nic jinyho nechtela a ja jsem rad :)
Jenze tim padem zadnej sport, ale cervena vip 😉 sport je jen s tvrdym podvozkem bez parkovacich senzoru, jbl a jinak se vybava kombinovat neda.
A nez se strhne lavina hatu... uprimne 260 koni je slusne jedouci auto, zadna divoka raketa a ne kazdej chce auto s 260 konma tahat na okruh.
Jasne,ze to tak nemusi byt,ale podla predajcu stihnu prvu varku dodat este pred Vianocami,tak snad v nej bude aj vase auto a doprajete si tak pekny darcek pod stromcek ;-)
Aha,dobre hovoris..
Mne sa zahmlilo pred ocami ked som si precital,ze tam budu 2 diferaky so samosvorom a zabudol som aj zistovat co obsahuje zakladna nabusena vybava :D
..som zvedavy na tu zakladnu vybavu..hod teda popis..dik
225/40/18 12v zasuvka central cerne trmeny hlinikove dvere a kapota karbon strecha dvojity vyfuk zatmavena zadni okna dvouzon klima led predni svetla autom. Dalkova senzor sera led denni sviceni led mlhovky zadni led svetla bezklic el. Okna vnejsi zcatka vyhr. Sklopna vnutrni zrcatko s aut clonou destovy senzor osvetleny vstup
Dotyk display 8” 6 repro usb dab park kamera 4.2” display mezi pristroji kozena sport sedadla zadni 60/40, ridice vyskove nast.
Vyhrivani sedadel hlinik pedaly vyhrivany volant
Bezp. Systemy toyota predkolizni system pozna chodce a cyklisty adaptivni tempomat udrzovani v pruhu rozpoznavani znacek sledovani unavy Indikator razeni volic pohonu 4x4
Aktivni potlaceni hluku asistent rozjezdu abs ebd ba vsc trc 7 pytlu
Tak to jsou dobré zprávy, každého motoristu tohle musí potěšit :yes:
Cenu jsem čekal o 100k vyšší, standardem je navíc dobrá výbava a špičková technika. Ve verzi Sport dostanete za 1M zábavné auto s téměř závodní technikou. V záplavě "uniformních" hothatchů tohle pro mě cenu obhajuje víc než slušně. A když to srovnáte s předchozím Yarisem GRMN, tak je to úplně jiný level za skoro stejné peníze. Paradox, že zrovna "hybridní" Toyota přiváží do EU i něco takového a jsem za to upřímně moc rád :):yes:
...po designové stránce pro Evropana žádná hitparáda. A ta cena je docela masakr, ale prodávat se to stejně bude jistě dobře. Vždyť přímá konkurence vlastně ani neexistuje! Škoda jen, že to nebude mít pod kapotou 4 válce... ;-\
Přesně. Jak to není V8 nebo 6 vál, tak už je to jedno. Ještě 5 vál v Audi RS patří do rodiny.... ;-)
Ale jinak Yarisek GR je ok. Se sport paketem bude asi moc uskákaný.... :-(
Asi to bude tvrdsie a uskakanejsie,ale vsetko bude zalezat od toho kto bude dodavat tie tlmice do Sport verzie..
Tym ,ze to auto jazdi rally,tak ratam,ze snad casom budu k dodaniu aj profi zavodne podvozky ako to bolo v pripade mojho Eva,kde som si zadovazil zrepasovane zavodne rally Ohlinsy..
Právě. To rozhodnutí jaké tlumiče a jak tuhé by měla Toyota nechat na těch borcích co budou s GR závodit. Pro normálního zákazníka, který by chtěl Sport paket hlavně kvůli těm samosvorům, by měl podvozek zůstat s normálními tlumiči. :-!
Presne muj nazor. Sice se mi v toyote snazili tvrdit ze sport je o hmotnosti, ale proc je tam stredovej display, couvaci kamera a podobny blbosti mi nikdo nevysvetlil. Vip ma z hmotnosti navic parkovaci senzory, hud a 4 repraky. jedine snad ty kola uznavam ale ty diferaky asi lehci nejsou.
Proste jsem vybavy pro evropu nepochopil...standard mel bejt holej a vip/ sport kombinovatelnej
Vidim,ze predajcovia Toyoty zas perlili :D
Ak by mal byt Sport o hmotnosti ,tak presne ako ty pises by tam neboli zbytocnosti typu cuvacia kamera atd..a urcite ani mechanicke diferaky so samosvorom nepridali na znizeni hmotnosti :-!
A co sa tyka tych tlmicov,tak skoda,ze Toyota tam nedala nejake funkcne aktivne tlmice na ktorych by bola aj citit zmena pri prepnuti..zas na druhu stranu by to asi o dost predrazilo GR-ko..
K čemu takovéhle auto ??? Auto má zaplatit a sloužit tomu pro co se pořizuje, a tady u té předražené leštěnky nevidím vůbec žádný efekt..Auto akorát pro nic a pro parádu..
Existuju ludia, ktori si kupuju auto pre radost.
Ludia, ktori sa idu povozit len tak, vyvetrat si hlavu, odreagovat sa od beznej rutiny.
Nemaju ziadem konkretny ciel, ich cielom je len cesta.
Pre teba je to auto na nic a pre paradu a pre niektorych to bude auto na zabavu a potesenie..a preto je zivot tak krasny,ze sme kazdy iny a kazdemu sa paci a vyhovuje nieco ine.100 ludi,sto chuti ;-)
Zatím tu nikdo nekomentoval spotřebu tohoto prcka. Jak je vidět z tabulky, tak solidní výkon je podle tabulky podmíněn také "solidní" spotřebou. Comb. spotřeba 8.9l/100km která je v tabulce udávaná, vede přece jen k zamyšlení....
V tabulce se udává kombinovaná spotřeba. Já bych se tedy nad 8.9 l na 100 km u 1.6l 3 válce určitě zamyslel, když můj 3.0l 6vál 1er má komb. spotřebu 8.5 l....sorry jako.... ;-) A to při tom ještě nikdo s tím autem nejel.... ;-)
Tiez by som to tak videl ako pise Speed..realnejsia spotreba tohto auta..aj ked ratam,ze ja by som sa mal problem dostat pod 10 litrov pri svojom style jazdy a zabavy :-!
Pokud je to opravdu reálná spotřeba, tak je to ok. Ale oni ten údaj o spotřebě dali do tabulky s konkurencí, která podle všeho reálnou spotřebu neudává. A to mě, sorry jako, nesedí.... :-!