Máte nesprávné informace. Montáž GW v Bulharsku (nikoliv v Bulharsu) byla ukončena v r. 2018 z důvodu insolvence britského partnera v J-V.
Vaše hrubé a sprosté vyjadřování, stejně jako palec nahoru od neznámého dárce, jsou příkladem mentálního úpadku účastníků diskuze na ACZ. Možná byste se mohl orientovat na jiné weby, které jsou Vaší mentální úrovni blíže, co říkáte?
Proč nadáváš Číně, když násilné prosazování EV byl náš nápad. Byl to nápad v EU a každý věděl, jak to skončí. Čínské firmy jen chtějí využít obchodní příležitost. To je prostě kapitalismus. Tvoje blábolení na tom nic nezmění.
Mám lepší řešení - nezasírat zdejší web lavinou článků o elektroplečkách, které si stejně drtivá většina českých automobilistů nekoupí, resp. ani nebude uvažovat o tom, že by tak šílenou investici udělala! ;-)
V roce 2015 prodal BYD 4.000 ekektrobusů, v roce 2017 14.336 elektrobusů a novější čísla nemám. Nově otevřená továrna v Maďarsku ma kapacitu 400 busů za rok. Ne, znečištit sve oblečení nemusíte. BYD je celosvětově č. 1 v elektrobusech. A jakékoliv narušení Vaší osobní hygieny na tom nic nezmění. ;-)
A z těch pár autobusů se máme possrrat?
Čína má kooperaci v Bulharsu, vyrábí /skládají se tam vozy Great Wall Motors, a nikdo po těch pár kouscích taky neštěkne.
...stane se hned dvojnásobným zrádcem: 1) normálního inteligentního motorismu se spalovacími motory 2) evropského automobilového průmyslu!
Ale já pořád věřím, že nakonec zvítězí zdravý rozum, a že si nenecháme tou rudozelenou zločineckou chátrou ve vedení EU zlkvidovat evropské rodinné stříbro s více než stodvacetiletou úžasnou tradicí - evropský automprůmysl!!! https://www.autoforum.cz/…reni-elektroaut/ https://www.autoforum.cz/…ektricke-taxiky/
Ještě si zapomněl napsat, že elektrobusy mají vzhledem ke svému nízkému dojezdu a dlouhému dobíjení jen velmi omezené použití, nehledě na jejich vysoké ceny. Mnohem lepším řešením snížení emisí jsou městské busy předělané na plynový pohon! :-)
My všichni, kteří to tady píšeme. Je to morální povinnost.
Jako Vy lobbujete za Elektro, fotovoltaiku a větrníky, my lobbujeme za atomovky, paroplynovky, ropu a spalovací motory. Jakožto stabilní zdroje energie nezávislé na výkyvech počasí, osvědčené kde je stále potenciál k rozvoji, inovacím a tedy i snížení emisí.
Pogo, CELKEM DOST mi vadí, když se zdejší elektro-fans zaklínají ekologií a nezávislostí na surovinách, když by uskutečnění jejich vlhkých snů neznamenalo nic jiného, nežli
- částečné snížení závislosti na ropě (které v Evropě máme méně, nežli spotřebujeme) spolu se zvýšením závislosti na surovinách pro baterky (kterýžchžto surovin máme také méně, nežli potřebujeme)
- částečné snížení "ekologického dopadu" těžby ropy a zároveň zvýšení ekologického dopadu těžby surovin pro baterky
Prostě, po bambillionech eurů, nasypaných do elektro-debility na tom budeme s ekologií a surovinovou závislostí prakticky stejně, jako před tím. Přičemž na "globálních emisích" se změní tak nějak nula celá nula nula prd...
Máme povinost upozornovat na manipulaci s veřejným míměnním, které se snaží lidem vnutit elektroauta a taky ukázat na jejich krásnou výhodnost, když větší benzínové auto stojí často až o 400 tis méně jak to elektrické, nedotované :-)
hendly, ty jsi taky dobrej případ...
Takže si to rozeberme:
"Naopak, EU chce být sobestacna."- to je možná tvůj dojem. Realita je bohužel zcela jiná, jak se nakonec prokázalo i v době "koronavirní"
"Třeba to že nema ropu je docela velký problém" - a vidíš, já měl doteď dojem, že kupříkladu Norsko má ropy... několik habadějů. A ono vlastně ne :D
"A na co jezdí spalovací auto?" - otázka zcela zbytečná - ostatně jako většina tvých příspěvků
A teď otázka pro chytré hlavičky (tudíž fakticky nikoli pro tebe) ;-);-);-)
- má EU (resp. její státy) suroviny na výrobu dostatečného množství baterií do elektro-tentononců?
- má EU (resp. její státy) dostatečnou infrastrukturu na nabíjení takového množství elektro-tentonoců, jaké si elektro-fanatici vysnili?
- mají obyvatelé zemí EU dostatečnou kupní sílu na to, aby se elektromobilita mohla stát skutečně masovou?
- mají státy EU dostatek síly a politické vůle začít stavět nové, skutečně čisté a efektivní (tedy jaderné) elektrárny?
Za mne je naprostá většina elektro-debility (tak, jak je dnes provozována a "na sílu a moc" protlačována) pouze sofistikovaným finančním tunelem, jímž se peníze, vydřené z desetimilionů daňových poplatníků a profiltrované přes stát dostanou na bankovní účty několika tisíc zcela konkrétních lidí, jimž skutečná ekologie a zlepšení životního prostředí neleží ani u zadku. Jde (ostatně jako vždy) jenom o moc a o prachy
Re: Kdo si v budoucnu v Evropě něco takového koupí...
Tak tak, není nad to, býti elektrofilem - ten má život snadný
(1) vždy a za všech okolností má pravdu
(2) pokud náhodou ne, i tak má pravdu, protože elektrofil má pravdu vždy, ve všem a za všech okolností
(3) všechno ví nejlíp
...
(6) kdo s ním nesouhlasí, je pouze trol, provokatér, zemanovec, ruskej agent, kobliha, trumpovec - a člověk již se samé podstaty špatný a zvrhlý
(7) Zkrátka elektrofil představuje takový paprsek božské dokonalosti, který byl seslán na tuto již tak těžce zkoušenou planetu, aby zdejšímu lidu zvěstoval tu správnou Dobrou Novinu a VELKOU PRAVDU
Hendly, budeš-li k tomu ještě i nadále trvat na tom, že jsi chytřejší než 7,5 miliardy obyvatel této planety... tak bys tu elektroléčbu FAKT neměl vysazovat - vždyť se podívej, co to s tebou dělá za psí kusy ;-);-);-)
Re: Kdo si v budoucnu v Evropě něco takového koupí...
On to tvrdil juž nebožtík Lenin, že elektrifikace + vláda sovětů = komunismus.
Vládu sovětů nám zde vrchnost štras-bruselská pomaličku zavádí, elektrifikaci taky tlačí, sochu Karla Marxe v Trevíru odhalují... EU ve stávající podobě = RVHP verze 2.0 :(:(:(
Jediný zásadní rozdíl tkví v tom, že tehdy nám vládlo politbyro a generální tajemník z Moskvy, zatímco dneska je máme v Bruselu a Berlíně.
Drahý frite... :D
- lokání namísto lokáLní
- čistčí namísto čistŠí
- jesli namísto jesTli
- spodiny namísto ZpLodiny
- chybějící ukončení závorky započaté na prvním řádku (jesli nevěříš...
- chybějící čárka tamtéž (jesTli nevěříš ČÁRKA tak uděláme test)
- chybějící čárka na třetím řádku (... do druhé místnosti ČÁRKA kam budou...)
To máme SEDM HRUBEK našvihaných do pouhých čtyř krátkých řádků textu.
Za tohleto se dává pětka už v šesté třídě základní školy!
Jsou-li i další příznivci elektro-debility na obdobné intelektuální výši (nebo spíše níži), to se pak rybízci nesmíte divit, že jste ostatním lidem akorát tak pro srandu ;-);-);-);-);-)
Nějaký podklad nebo jen přání? Pro lokání emise je EV bus jasně čistčí (jesli nevěříš tak uděláme test - ty se zavřeš i s rodinou do místnosti a budeš tam hodinu dýchat spodiny co jsou z CNG busu.
Já s rodinou do druhé místnosti kam budou vedeny spaliny z EV busu.
Výherce bere majetek (přesněji řečeno pozůstalost) toho druhého.. ;-)
Poslední věc, na které doma není made in china je auto. Ale EU svými předpisy vpustí číňáky sem houfem. EU svázaná ecopředpisy a odbory chránící línou a drahou pracovní sílu nebude schopna konkurovat čínským elekteovehiklům. A myslete si dál, že pročíňák je Zeman.
Budeme olizovat dotované fotovoltaické panely....z Číny. Je to skoro stejný příběh jako s elektroauty. Rozdíl je jen v tom, že tenkrát ještě nějaký podnikatel EU věřil.
a teď auta. Evropa přijde o výrobu posledního zboží s vysokou přidanou hodnotou. Potom se stane skanzenem bez budoucnosti závislým na dovozu naprosto všeho. No ale podrobněji. Motorky - dřív se vyráběly v Evropě, dnes komplet v Číně a Indii vyrábí i tradiční výrobci jako třeba BMW. Ale Číňani nejsou blbí - konstrukce dokonale opsali, dali tomu trochu jiný kabát a s výrazně nižší cenou vytlačují tradiční výrobce z trhu. Textil - dříve jsme byli textilní velmoc podobně jako Polsko, dnes? Vše se vozí z Číny. Osazovací automaty, osazování plošných spojů. Chcete konkurovat Číně? Nelze. V Evropě lze koupit nejdražší a nejlepší osazovací mašinu která je o 2 generace starší než mašina, kterou lze koupit v Číně. Ta nová má nesrovnatelně vyšší rychlost i přesnost. Tedy se vyplatí nechat osadit v Číně a sem poslat. Proč to všechno? Protože jsme blbci. Zatímco Čína skupuje po celém světě největší odborníky, nám vozí agentury do EU pitomce bez vzdělání do montoven a skladů. Z Filipín, Pákistánu, Mongolska,... Čína se orientuje od montoven s nízkou přidanou hodnotou na technologicky vyspělé výroby. My jdeme opačným směrem. Čína provádí po celém světě akvizice, nakupuje zdroje nerostných surovin. My kupujeme co zbyde a ještě za mnohem vyšší ceny.
A teď konkrétně elektrobusy - je to ekonomicky kravina, ale i tak jsou prosazovány. Hmotnost elektrobusu je 2x vyšší než klasického, dojezd mizerný. Výměna baterií ekonomická sebevražda. Takový trolejbus je řádově výhodnější ale protože už nelze koupit kvalitní "dráty" pro trolejová vedení (kablo Kladno konec), náklady na údržbu zásadně rostou. Mimochodem, EU se upíná i na budoucí využití vodíku v dopravě. A z čeho se v EU vyrábí vodík? Buď ze zemního plynu nebo z ropy. Tedy je to fosilní palivo. V Rusku, Číně, Indii si postaví jaderné reaktory 4. generace kde budou produkovat vodík v ohromných objemech prakticky jako vedlejší produkt, tedy zadarmo. Budou jezdit ve vodíkových autech a my budeme jen slintat a olizovat dotované fotovoltaické panely...
Re: Kdo si v budoucnu v Evropě něco takového koupí...
Jenomže si ta věrchuška v Bruselu neuvědomuje, že východní a střední Evropa, po svých strašlivých zkušenostech se 40 lety panování komunísmu, není tak vypatlaná, jako západoevropské obyvatelstvo, aby jim tuto zločinnou politiku spolkla!
Hele Hendly, mě by jenom zajímalo, jestli si už konečně pochopil, proč je násilný přechod na elektrodebilitu pro Evropu zcela nesmyslná a ve výsledku likvidanční politika? Kolegové si s tím totiž dalo dost velkou práci a předestřeli ti o tom spoustu faktů... Takže pochopil?
S ohledem na to, KAM VŠUDE se ropa používá, považuji "dobu bez ropy" v dohledných 100 letech za stejně reálnou, jako to, že elektrofilové dostanou rozum :-(
Není nad to, býti elektrofilem - ten má život snadný
(1) vždy a za všech okolností má pravdu
(2) pokud náhodou ne, i tak má pravdu, protož eelektrofil má pravdu vždy, ve všem a za všech okolností
(3) všechno ví nejlíp
(4) nepotřebuje ani vzdělání ani zkušenosti, stačí mu jen horoucí srdce a zápal pro tu správnou stranu
(5) je (tedy alespoň ve svých očích) příslušníkem té moudřejší, vyšší a mravně ušlechtilejší části lidstva
(6) kdo s ním nesouhlasí, je pouze trol, provokatér, zemanovec, ruskej agent, kobliha, trumpovec - a člověk již se samé podstaty špatný a zvrhlý
(7) Zkrátka elektrofil představuje takový paprsek božské dokonalosti, který byl seslán na tuto již tak těžce zkoušenou planetu, aby zdejšímu lidu zvěstoval tu správnou Dobrou Novinu a VELKOU PRAVDU :D
Mějte rádi vaše elektrofily, vždyť přece oni nechtějí nic jiného, nežli (všechny) vaše prachy, (veškerou) vaši svobodu a (celé) vaše životy, aby je mohli rozfofrovat a zničit při plnění svých vlastních vlhkých snů ...
Na komoru, jde jen o byznys. Proč se zachranáři a spasitelé světa nevrhli na tu vysušenou krajinu na mokřady, remízky, odstranění betonu, na lepší zemědělství....kde nic, tu nic.
Hlavním kladem atomové energie je, že je to stabilní zdroj, dnešní reaktory mají životnost 70-100 let, na příkladu Akademika Lomonosoa je vidět, že jde postavit i plovoucí mini elektrárna, schopná zásobovat neohostinná a odlehlá místa.
Kdyby se investovalo do reaktorů 4 generace, chlazených sodíkem nebo dalšími jinými možnostmi (nejdál sou ty sodíkové, komerčně provozováno v Rusku) tak už se mohlo dávno používat přepracované palivo a využít ho víc, než kolik umí spálit současné reaktory
A nemusíš každejch 15-20 let stavět novej větrník a fotovoltaiku. Ale to by to musela Evropa umět, že. Jenže neumí.
"Jaderná" energie má pozitiva i negativa - tak, jako všechny ostatní způsoby "výroby" či získávání energie. U atomových elektráren je však poměr pozitiv k negativům jednoznačně nejvýhodnější
Zkus si nastudovat (resp. požádej někoho aby ti vysvětlil) pojmy jako nabídka, poptávka a svoboda rozhodování kupujícího. Tlačit lidem výrobky, které jsou pro ně dražší a horší, je prostě nebetyčná pitomost.
Tak v tom případě si kup atomovej kryt, aby ti nějaká rachejtle nepřistála na dvorku, si na to kandidát č. 1 :-)
Je fajn být nezávislý na ropě, ale být závislý na africkém, asijském a ruském niklu, lithiu, mědi, betonu, oceli, čipech, pamětech, vzácných kovech, kobaltu, displejích atd atd
To všechno se tut ttoiž nevyrábí nebo netěží nebo v hooodně omezené míře, přeloženo pro miminka, tak když zítra zastaví rusko, afrika a asie dodávky tohotot, tak ceny toho co si Evropa těží a dělá sama stoupnou 30x.
Hendly,
na nějakej virtuální pokrok ti defekuje Bílej Tesk :D
Faktem zůstává, že jediným dostatečně efektivním, ekologickým, laciným a stabilním zdrojem elektřiny jsou jaderné elektrárny - tedy to, co ekologisti celého světa nenávidějí skorem nejvíce
A ke druhé části tvého žbleptu... Zkus si prosím zjistit, kdy přišel na svět první samohyb na elektřinu - a kdy první samohyb s motorem s vnitřním spalováním. A pak tu něco vyprávěj o starých a nových technologiích, ju? :D
a "last , but not least", jak říkají Anglo-Američané :D
Elektro-debilita je pro absolutní většinu populace STÁLE ZCELA nepoužitelná - i kdyby se celá vaše partička elektrofilů na bradavky postavila a ušima odstrkovala, tento fakt neokecáš. Takže to, co chceš je: přinutit zbytek světa, aby si kupoval výrobky (automobily), které jsou pro ně dražší a horší nežli ty, které používají dosud - a to jenom proto, že tobě osobně se líbí to objektivně horší řešení...Židi tomu tuším říkají chucpe, že?
Je mi to jedno, jen prostě poznamenávám, že někdo, kdo se tu snaží školit ostatní, ohánějíc se údajnými znalostmi a rozhledem, není ani schopen napsat větu bez hrubek.
Tobě vadí dovoz surovin? Vždy je lepší dovážet suroviny a vyvážet hotové výrobky. Co ti na tom vadí? Ty by jsi raději vozil auta a baterky z Asie? To dělají rozvojové země.
Jsem rád, že jsi sebekritický, ale popravdě, když čtu ten tvůj zoufalý jazykový projev, ani mě nenapadlo čekat, že budeš nějaké znalosti základů techniky nebo ekonomiky mít.
Vidím, že jsi si mou radu "přemýšlej, než zase plácneš nějakou aktivistickou elektro-debilitu" k srdci nevzal
Takže znovu:
Mají země EU suroviny pro výrobu dostatečného množství baterií do elektro-tentononců? Ano či ne?
Kolik se v DE za posledních 20 let postavilo, zprovoznilo a otevřelo nových jaderných elektráren? - když podle tebe Němci vokázali, že to jde?
Proč jsou celkové náklady na elektromobil (pořízení a provozování ) i po dotaci většinou vyšší, nežli náklady na pořízení a provozování "klasického" auta?
Recyklovat můžeš jenom něco, co se již vyrobilo Navíc každou recyklací se materiál poněkud "opotřebuje". Prostá otázka - Mají země EU suroviny pro výrobu dostatečného množství baterií do elektro-tentononců? Ano či ne?
Kolik se v DE za posledních 20 let postavilo, zprovoznilo a otevřelo nových jaderných elektráren?
Cca 50% ceny PHM tvoří daňové zatížení - a přesto si za cenu elektromobilu stále mohu koupit "klasické" auto se spalovacím motorem a "moře" PHM
Nežli zase plácneš nějakou aktivistickou elektro-debilitu, zkus prosím přemýšlet.
Ropu maj ti co jí potřebují prodat , protože kdyby jí neprodali, zdechnou hlady.
Hypotetická otázka, co udělaj ti co produkují ropu až jí nebude EU (kdyby k tomu utopisticky došlo) kupovat? Nepošlou nám sem jako pozdrav třeba 20 000 sebevraždených atentátníků nebo pár destítek tisíc tanků jako milé poděkování?
Evidentně jsi měl VELMI bohaté rodiče, neboť si mohli dovolit koupit ti VELMI DLOUHÉ vedení... takže znovu
Věcně upozorňuji kolegu friteho, že budou-li jeho názory prezentovány jazykem neschopného dítka ze šesté třídy, budou jeho názory zcela oprávněně pro srandu.
Pochopil? Nebo to mám (po vzoru Martina Korduly z líbezné knihy Slovácko sa nesúdí) "napsat na řemeň a ošvácat ti to o kotrbu?"
Evidentně neumíš číst a chápat psané slovo.
Takže znovu:
Věcně upozorňuji kolegu friteho, že budou-li jeho názory prezentovány jazykem neschopného dítka ze šesté třídy, budou jeho názory zcela oprávněně pro srandu.
Věcně upozorňuji kolegu friteho, že budou-li jeho názory prezentovány jazykem neschopného dítka ze šesté třídy, budou jeho názory zcela oprávněně pro srandu.
Stejně je krásné, JAK MNOHO zdejších zarytých až zaťatých příznivců elektro-debility jsou příznivci toliko orální, ergo "na hubě". Takzvaně "čisté elektromobily" z vás nemá skorem nikdo, jenom o nich naplano čvaňháte a kydáte pod každým elektro-filním článkem na auto.cz
A když vám někdo poradí, abyste si tedy nějaký ten elektromobil konečně koupili a prokázali pevnost své víry v praxi, cítíte se strašlivým způsobem uraženi, poníženi a zneuctěni
A proč doma máš věci "made in china" za to může EU?
Právě na tom kolik věcí co dřív z číny nebylo a dnes je se můžeme poučit jak to dopadne s automotiv když se nebude rozvíjet. Co zabránilo přílivu levných čínských aut do EU jiného než emisní a bezpečnostní předpisy?
Bariku, ona by to "Evropa" možná i uměla, jenomže to by EUrounii Štras-Bruselské nesměla vládnout klaka rudozelených mašíblů (magorů, šílenců a blbů), jejichž cílem je Evropu zničit :-(:-(:-(
To bude dáno nejspíš tím, že německý národ je vzácným způsobem disciplinovaný a má doslova sebevražednou tendenci adorovat svého vůdce a slepě poslouchat jeho sebeblbější rozkazy. Dalo by se dokonce říci, že čím větší a nebezpečnější hovadina to je, tím ochotněji ji plní...
Drang nach osten, konverze Židů na mýdlo, podpora bolševické revoluce v Rusku, likvidace či arizace Slovanů, vyhlášení války USA, nadšeně řvaný souhlas na otázku, zda souhlasí s totální válkou, odchod od jaderné energetiky, dovoz statisíců připrchlíků... prostě čím větší hovadina, tím ochotněji ji Němci plní
A teď zase jedna otázka na tebe :D
Na světě je k dnešku okrouhle cca 1 miliarda aut - a 7 milionů elektromobilů.
Když tak bezuzdně horuješ pro elektrodebilitu, považuješ se tedy za moudřejšího a vzdělanějšího, nežli 99,3% celosvětové populace, tedy ty, HENDLY VELIKÝ se považuješ za chytřejšího, nežli 7,5 miliardy lidí? ;-)
Bohužel, na tomto příkladu (a nejen na něm) se zcela jasně vokazuje nezastupitelná role věrchušky EU v postupné DE-industrializaci evropských zemí.
Pod záminkou ekologie se ze zemí EU vymístila už celá průmyslové odvětví - a nyní "padl los" i na automobilovou výrobu - a svým New Green Dealem (nebo jakže o vlastně jmenují) hodlá vedení EU to tempo úpadku evropského průmyslu ještě dále zrychlit.
Jenom nějak netuším, jak budou státy EU fungovat, až konečně nastane ta zářně zelená budoucnost. Vyrábět už nebudeme nic, všechno budeme "autsórsovat" ... a peníze, za které bychom si to měli koupit, ty vezmeme jako kde? To je vyděláme tím, že si vzájemně budeme poskytovat "výhodné" půjčky z Providentu? Nebo se vzájemně budeme proškolovat o nezbytnosti dalších 1.869 pohlaví? V tom maj EURO-soudruzi štras-bruselští nějakej renonc, ne?
Proč tedy pod každým článkem o ele autech je diskuze ve které se ty a další nicky stále dokola opakují, když sám píšeš jak je to nezajímavé?
To máš povinnost napsat pod každý článek o ele autech několik urážlivých příspěvků?
To tedy není úplně pravda. Samozřejmě se bavíme o městských autobusech, intercity či dálkové snad ani nikdo nenabízí. Ale v těch městech to funguje dobře, spolu například se zastávkovým rychlodobíjením přes pantograf to celou směnu v pohodě zvládne, v noci v depu se dobije do plného stavu...cena tedy výrazně vyšší je, to souhlasím.
To, že je něco z hliníku, nemusí nutně znamenat, že je to moderní. Navíc všechno na zcela klasickém ocelovém samonosném podvozku. Což už tady boucháme nějakou tu desítku let. V čem je lepší hliníková montovaná nástavba oproti například celosvařenému skeletu, to je na úplně jinou debatu. Jinak ta maďarská výroba spočívá ve vybalení krabiček z Číny, smontování do sebe a nalepení nálepky Made in EU. Přidaná hodnota, aby se to dalo považovat za něco evropského, je nula.
Jinak souhlasím, že autobusový trh tu poměrně slušně BYD zválcoval, ale z úplně stejného důvodu, jako Tesla - velcí hráči na to kašlali, někteří z nich nejsou schopni elektrobus nabídnout pořádně doteď.
Pane Bureši, ve svém příspěvku jste opomněl, že firma BYD má už od r. 2018 výrobu elektrických městských autobusů lokalizovanou ve městě Györ v Maďarsku. Konstrukce autobusů je velice moderní s celohliníkovým prostorovým rámem, hliníkovými panely karosérie a vlastním pohonem a bateriemi BYD.
Re: Kdo si v budoucnu v Evropě něco takového koupí...
Jak říká bratr Cibulka, celý národ je národem fízlů a agentů KGB a GRU. Nově má bratr Cibulka nové spojence, soudruha Hřiba a pomateného uctívače nacistů Novotného :-)
A zase další nabubřelý bezobsažný canc a tlach.
Když nedokážeš diskusi vyargumentovat, tak se do ní nepouštěj - a nebudeš muset plácat o SPD, rasismu, ČHMÚ a podobně. Odsuzuješ-li trollství, přestaň trollit. Přestaň do mne rýt - nebudu ti to vracet
A jak napsal Nikolaj Vasilijevič Gogol "nehorši se na zrcadlo, máš-li křivou hubu"!
S pozdravem Ladislava Stroupežnického "nepište mi a pokud možno, nepište vůbec"
J.G :D
Trolle podívej se na začátek jak jsise povysoval na pravopis a jak jsi skončil. Jak jsem psal hned na začátku. Vadí ti pravopis, ale nelogické myšlení ne. Podívej se na aktuální zprávu ČHMÚ a poklesu škodlivin v ovzduší následkem menšího provozu. O tom to celé je. Odsuzují trollstvi a dal nekrmim.
Vidím, že když nemáš věcné argumenty k elektromobilitě, jimž bys mne přesvědčil, tak si vymýšlíš a lžeš o rase a národnosti atd - a sám tomu věříš.
A na tuto (tebou nastolenou) úroveň skutečně klesat nehodlám, to fakt ne
Tuto debatu jsme začali na téma elektromobility, kterou ty (z mého pohledu naprosto nekriticky) obhajuješ a prosazuješ. Tak mne zajímá, zda jsi svým ideám věren i v praxi a elektromobil jsi si koupil - a nebo zda (jak je u elektrofilů obvyklé) jenom tak naprázdno tlacháš.
Takže, kde si mohu přečíst tvoji recenzi na tebou koupený a vlastněný elektromobil?
Co se s tebe stalo? Kricis tu co ti mám a nemám psát. Pochopil jsi jaký je rozdíl mezi odsuzovanim někoho za rasu a nebo národnost a nebo pro to jaký je? Ty se tu dopustit takovýchto omylu a chces abych s tebou diskutoval ve stejné rovině?
Copak, copak... Tvoje vlastní medicína ti nechutná? Když ty jsi tu o mně prohlašoval, že se cítím být nadřazen Němcům, tak to bylo košer - a když já použiji zcela téhož, tak je to najednou eklhaft?
A těmi myšlenkami SPD míníš přesně co? Já si programy všech stran studoval naposledy před volbami - a ten jejich (podobně jako mnohé jiné) mne nijak nezaujal. Ale ty jsi na ně evidentě expert :D Takže které konkrétní myšlenky máš na mysli?
Svěř se, hlavičko elektrofilní, svěř se a uleví se ti :D
BTW, když jsi tak horoucím zastáncem elektro-debility, dozajista jsi si již nějaký ten elektro-tentononc (za své peníze) pořídil, že? Hodíš sem odkaz na recenzi?
Jsi si vytvořil vlastní myšlenku o tom za koho se považují. Hele ne, nemyslím že bych byl chytřejší než všichni, ale než vyznavači myslenek SPD určitě.
Takže jsi se vyznal ze své nelásky k SPD - leč na mou otázku (na základě čeho se považuješ za moudřejšího, nežli zbylých 7,5 miliardy obyvatel ) jsi stále neodpověděl.
A věřil bys, že mne to ani nepřekvapuje? ;-);-);-)
Vždyť přece vědomí, že JÁ VELIKÝ HENDLY (coby člen kasty a sekty elektrofilů) mám vždycky pravdu, je tak opojné... že? :D:D
A když se mnou (VELIKÝM ELEKTROFILEM) někdo nesouhlasí, tak je to prostě proto, že on je ten špatný - čímž jsou jeho argumenty jednou pro vždy vyřízeny a není nutno se jimi zaobírat. ;-);-);-)
A vidíš, na SPD a pana Okamůru bych málem zapomně. Díky za připomenutí.
Takže opravuji a doplňuji bod 6 mé "definice elektrofila v sedmi bodech"
(6) kdo s ním (elektrofilem) nesouhlasí, je pouze trol, provokatér, zemanovec, ruskej agent, kobliha, trumpovec, příznivce SPD - a člověk již se samé podstaty špatný a zvrhlý
Děkuji za spolupráci, milé Hendly :D
--------------------------------------------------------------------
A stále čekám na odpověď, na základě čeho sám sebe považuješ za moudřejšího, nežli dalších 7,5 miliardy lidí na naší planetě
Hele Hendly,
nemusíš mne neustále přesvědčovat o tom, že má "definice elektrofila v sedmi bodech" byla správná, já to vím - a ty nakonec taky...
Teďka to máme body 1 a 2 (ty jsou neustále ve všech tvých příspěvcích) - a bod 6 :D:D:D
A stále jsi mi neodpověděl na otázku, proč se považuješ za chytřejšího, nežli 7,5 miliardy lidí na Zemi ;-);-);-)
-------------------------------------------------------------------
Není nad to, býti elektrofilem - ten má život snadný
(1) vždy a za všech okolností má pravdu
(2) pokud náhodou ne, i tak má pravdu, protože elektrofil má pravdu vždy, ve všem a za všech okolností
(3) všechno ví nejlíp
(4) nepotřebuje ani vzdělání ani zkušenosti, stačí mu jen horoucí srdce a zápal pro tu správnou stranu
(5) je (tedy alespoň ve svých očích) příslušníkem té moudřejší, vyšší a mravně ušlechtilejší části lidstva
(6) kdo s ním nesouhlasí, je pouze trol, provokatér, zemanovec, ruskej agent, kobliha, trumpovec - a člověk již se samé podstaty špatný a zvrhlý
(7) Zkrátka elektrofil představuje takový paprsek božské dokonalosti, který byl seslán na tuto již tak těžce zkoušenou planetu, aby zdejšímu lidu zvěstoval tu správnou Dobrou Novinu a VELKOU PRAVDU
Jak článek že sputnik. Jak je to stále stejné u všech trollu. Špatná EU, uprchlíci, ele auta, gender, atomová energie... Stále stejný, jednoduchý a opakující se scénář. Je to tady asi u 5 nicku. Stejně příspěvky lze najít na různých webech. Ne náhodou se shodují s obsahem webu jako sputnik a s politikou SPD.
Nadrazujes se tu nad všechny obyvatele de, ale zároveň nejsi schopný odlišit tragédie války. Ještě před pár lety nebyla technologie na výrobu ele auta s dojezdem nad 200km. Porovnávat teda počty všech aut je demagogie.
V tom je ten "drobný" rozdíl mezi EU a Čínou...
U nás se zaměřujeme na lidská práva stále, restrikce všeho druhu proti "domácím", zkoumáme, vynalézáme a objevujeme hlavně další a další gendery a utlačované menšiny a chceme být "humanitární velmocí" , v "zaostalé" Číně (jak by ji mnozí stále rádi viděli) se věnují hospodářskému rozvoji, nárůstu a modernizaci výroby a výzkumu nových technologií.
Řečeno stručně:
zatímco "starý svět" hledí na to, jaké další restrikce a zákazy ještě vymyslet, Čína jede vpřed jako šinkansen a my z nich za chvíli uvidíme sotva tak koncová světla vlaku.
Číňani se stále rychleji valí vpřed, zatímco my sedíme na péééérdeli a ještě jsme na to hrdí :-(
Míchat záchranu tisíců životu uprchlíků a hrůzy války do jednoho příspěvku je nechutná ignorace lidskosti. Opět, když chceš soudit ostatní koukni nejdříve do zrcadla a naši historie
A odpověz si na otázku proč se vše vyrábí v Číně. Odpověď je prostá, protože každý kouká jen na cenu. Nejde snad koupit české oblečení? A podívej se kolik se ho kupuje... Podívej se kolik lidí jezdí na čínských motorkách. A za to opravdu nemůže EU.
Tak tak, elektrofil má vždycky pravdu - tedy alespoň si to myslí.
I když, myslí... ;-);-);-)
Tak co, Hendly, už jsi schopen odpovědět na prostou otázku, kolik se v DE za posledních 20 let postavilo, zprovoznilo a otevřelo nových jaderných elektráren - a nebo stále ne?
Jinak mam dost věcí na kterých není made in čína a třetí země asie, ale taky ne nich není made i EU, ale naopak USA, Russia , Japan nebo Mexico či Kanada.
To že elektromobili prosadila v číně EU je z tvé hlavy a nebo jsi to někde četl?
PS: Jestliže vážně věříš tomu, že EU prosadila ele auta v číně doporčuju tohle nastudovat. Jsi obětí dezinformací a bludů. Přece nechceš aby si s tebou a stím co si myslíš někdo hrál.
V ČR se vyrábí hodně věcí. Jak oblečení, nářadí, domácí spotřebiče atd. Stačí jen hledat. Takže neříkej, že to nejde. Je to jen lenost. Ty sám rozhoduje, ne žádná korporace.
Proč by pokrok měl znamenat stavbu jádra? Je rozdíl nakoupit relativně málo surovin na baterie a recyklovat a nebo neustale kupovat a spalovat velké množství ropy. A proč jsou elektroauto draha? To by jsi snad mohl vědět když se tu prezentuje jako vzdělaný člověk s rozhledem. Je rozdíl vyvíjet a vyrábět ve velké sérii starou technologií a vyrábět maloseriove.
Proč stavět jádro když to není cesta? Nejde o cenu paliva, ale o peníze za ropu. Materiálů pro baterie je potřeba řádově méně než ropy. Takže to zkus znova a lépe.
Norské zásoby pro EU nestačí. Baterie lze recyklovat. Energetika zásadní problém je, ale například De ukazuje, že to jde. Kupní síla, kolik peněz ročně jde ekonomiky pryč za ropu? Tohle si srovnej.
A ty se nedokážeš prenest pres hrubky a reagovat vecne na zásadní argument. Takže to vypadá, že jsi k pravopisu utekl jen z důvodu neschopnosti argumentace.
Vpustí číňáky? To má vymýšlet extra cla nebo je zakázat? Já si čínský elektromobil nikdy nekoupím, ale budu rád když konkurence donutí vyrábět konkurenceschopné EV i evr.výrobce.
Protože v elektrifikaci je nejdál čína, pak usa a evropa spí na no konci a sní si své sny o budoucnosti spalovacích motorů.
Jestli někdo násilně prosazuje EV, tak je to čína která dává přímo kvoty kolik prodaných aut musí být EV.
EU jen stanovila emisní flotilový limit, tak ho producent splní je jen a pouze na něm.