Novinky
Tak jsem si to tady pročetl a musím konstatovat,že mi chybí už jen těch "pár kaček" a jdu si jednoho koníka koupit.Zrovna jednoho jsem dnes obhlížel v bazaru 😄 Ale 700 Kkc opravdu nemám....
Je to krásné auto,prostě takový kus poctivého železa s duší.Alespoň podle mne.Nejsem odborník,ale prostě se mi líbí.
Asi tak.
Je to krásné auto,prostě takový kus poctivého železa s duší.Alespoň podle mne.Nejsem odborník,ale prostě se mi líbí.
Asi tak.
"DRZIM SE MYSLENKY AUTO DELA MOTOR" a delat frajera - ale dyt ten clovek s mustangem se toho presne drzi, tohle auto je hlavne o vzhledz a motoru.. nevim kdo udela u vas na vsi vetsi paradu, ty ktery zavodis okolo kravina ve svy oktavce v TDIcku nebo tehle clovek ktery projede po navsi za krasneho bublani sestivalce v atraktivnim kabate
jeste bych dodal, ze to auto ma sice vyborny podvozek a motor, ale jinak je vybaveni opravdu celkem spartanske - v roce 2007 mit v novem aute mechanickou klima, nemit tapecirunk na viku kufru.. vybava pokulhava, ale neni to nic tragickeho a to svezeni je opravdu pohodove a krasne. tohle neni o tom honit se 200 po silnici nebo onanovat nad tim ze mam f TDIcku spotrebu 2 a pul deci na 500 kilometru, tohle je o tom si v lete stahnout okynka a pekne se projizdet po krajine, krouzit si zatacky, poslouchat motor..
evidentne si nic nepochopil. ja sem mustangem jezdil, mel sem ho tyden puceny ve statech, byla to ta sama V6 - ten podvozek je na americke auto neskutecny, ve srovnani s evropskymi stale vyborny a motor.. jede vyborne a zvuk je proste lahoda. a ver mi ze i ve statech sou jine silnice nez sto mil dlouha rovinka a treba jezdit s nim ty brutalne strmy ulice ve Friscu byla zabava.
ano, bohuzel mam hodne kilometru najeto i s tvym vysnenym TDI, srovnavat to snad ani nebudu skoda slov.. poslouchat ten traktor je utrpeni.
ano, bohuzel mam hodne kilometru najeto i s tvym vysnenym TDI, srovnavat to snad ani nebudu skoda slov.. poslouchat ten traktor je utrpeni.