"Ty elektromobil nevlastníš a s hlubokou znalostí věci a erudicí nich tedy skutečně nepíšeš. Ty o nich jenom naprázdno aktivisticky tlacháš".
Tvá slova a sedí na tebe přesně.
Proč mají tady všichni pocit, že nemáš nic k věci, jen urážíš a když si to dáme dohromady, tak jsi přeci jenom blb? Jo už vím, protožes reagoval tak, jaks reagoval :-D
"nechceš nám tu doufám tvrdit" - to prosím hovoříš jménem celého Ústředního Výkonného Výboru Valného Shromáždění Elektrofilních Blbů - a nebo toliko sám za sebe, z vrozené skromnosti u toho užívaje "plurál majestaticus"? ;-);-)
Nehceš nám tu doufám tvrdit, že ten tvůj seznam je promyšlený a až do morku kostí vyargumentovaný nevejšplecht?
Problém blázna je, že tvrdí, že všichni jsou blázni. Tvůj problém elektrofoba je, že tvrdíš, že všichni ostatní jsou elektrofilové. Když napíšu, že jsi blb, tak to opravdu neznamená, že jsem elektrofil. Nemáš ani základy logiky.
Děkuji ti, drahý PKP, že jsi svým promyšleným a až do morku kostí vyargumentovaným vejšplechtem potvrdil platnost mé definice elektrofila v sedmi bodech :D
@DonVito: Pozri, do diskusie som prispel pár údajmi, ktoré v článku chýbali a pár ľudí pochopilo, že veci nie sú čierno-biele. Mne to stačí, ja som spokojný.
No a potom tu sú tí ostatní, čo nepochopia nikdy. Tam argumenty a vecná diskusia nepomôže, tak som sa pokúsil diskutovať z ich úrovne. Ale poznáš to, skočiť do žumpy nie je najlepší spôsob, ako ju vyčistiť, naopak, vyliezol som špinavý a vyzerám ako blbec, môžem si za to sám ;-) V každom prípade díki za verbálnu podporu!
A keď už som tu, tak doplním aktuálne info - prekvapivo, náš _Karel_ asi nemá pravdu, právnik štátu Kalifornia sa vyjadril, že Tesla neporušuje žiadne ich nariadenia a že budú situáciu sledovať. Vyjadrila sa aj Alameda County, nejdem sa rozpisovať, vyjadrenie je hodnotené ako alibistické a v podstate hovoria, že sa jedná o prípravu na nábeh výroby s čím problém nemajú, a že sledujú zdravotné opatrenia.
V každom prípade Elon je nasr..dený a unikajú detaily z jeho jednaní s Abbottom (guvernér Texasu), takže s veľkou pravdepodobnosťou bude nové sídlo v Texase.
Tvy argumenty jsou vyborny. Jenze Jerry nevede fer diskuzi.
Jsou tam fauly jak logicky, tak osobni.
Nejjednodussi je oznacit cloveka s jinym nazorem za fanatika... :-)
A tim padem sebe za rozumnou nadrazenou vzdelanou autoritu se zkusenostmi (lidem s jinym nazorem nez Jerry zase zkusenosti a vzdelani samozrejme chybi) :D https://www.auto.cz/diskuse/75094/1#…
"...Cca 70-85 % konverzie ropy je na tzv tzv. svetlé produkty (hlavne benzíny a nafta), takže zjednodušene sa dá povedať, že Američania a jej spojenci v NATO bombardovali krajiny kvôli autám. Volá sa to kauzalita. Zastávaš sa spaľovacích áut? Podporuješ vojnu. Volá sa to korelácia..." Ondore 13.MAY.2020,18:12
To, co zde předvádíš, se nenazývá korelace, ale demagogie a překrucování skutečnosti.
A pro ilustraci si dovolím si použít stejně odpudivý, hrubozrný a dementní argument:
Více, jak 80% lidí, kteří se na Slovensku dopustili pohlavního zneužívání dětí mladších 5 let, byli muži, hovořící a píšící slovensky. Vystupuješ-li zde jako muž a píšeš-li slovensky, není tedy žádného zásadního rozdílu mezi tebou a jiným prznitelem malých dětí
Stačí ti to na vysvětlení toho, jak podle a křivácky zde _Karla_ napadáš?
Nejdem pokračovať v diskusii, len idem napísať ďalší rozdiel medzi nami: Tvoj úsudok sa opiera o citáciu z Fdrive a Tvoj vlastný právny názor.
Moje pôvodné texty v diskusii vznikli preto, že článok Ondřeje Máru je - slušne povedané - vytrhnutý z kontextu a zďaleka neukazoval iné aspekty prípadu. V textoch som volne citoval viacej zdrojov od federálnej vlády až po právny názor právnickej firmy Quinn Emanuel, ktorá zastupuje Teslu. Nikde som sa Tesly nezastával a - ak to chceš vedieť - nie som si istý, že američania v ich situácii mali rozbehnúť výrobu. To je ale na celkom inú debatu.
Ak ešte niekto číta túto debatu, tak prosím palec dole, ak si myslíte, že má pravdu _Karel_, palec hore, ak si myslíte, že majú pravdu právnici z Quinn Emanuel, ktorí patria medzi najobávanejšie právnicke firmy v US (zdroj: https://www.mankogold.com/…Most%20_002_.pdf).
Napsal jsi "Je to dôsledok rozhodnutia "dočasného okresného hygienika" a to napriek nariadeniam vlády a štátu Kalifornia o otváraní jednotlivých prevádzok".
Dal jsem sem citaci z webu Fdrive tvrdící něco jiného.
Tvůj úvodní příspěvek samozřejmě zcela jasně manipuluje směrem, že jde o svévolné rozhodnutí proti Tesle, která chudinka jediná nesmí...
Dál pokračovat v debatě nemá smysl. Jak píšeš, mentální bariéra.
P.S. "Zastávaš sa spaľovacích áut? Podporuješ vojnu" - suverénně nejhloupější věta celé diskuze.
Cca 70-85 % konverzie ropy je na tzv tzv. svetlé produkty (hlavne benzíny a nafta), takže zjednodušene sa dá povedať, že Američania a jej spojenci v NATO bombardovali krajiny kvôli autám. Volá sa to kauzalita. Zastávaš sa spaľovacích áut? Podporuješ vojnu. Volá sa to korelácia.
Posledný raz moja veta: "Tesla je jediná z US automobiliek, ktorá nemá dovolené otvoriť." Kde som klamal? Kde som hovoril o spiknutí?
Nemám problém s tým, že neovládaš angličtinu, mám problém s tým, že nezvládaš chápať význam vety. Ak 3x napíšem, že ostatné US štáty môžu vyrábať od 11.5. a Ty mi odpíšeš, že v tom niekto vidí spiknutie proti Tesle, tak je debata nemožná a dôvodom nie je jazyková bariéra, ale mentálna.
Nevím o tom, že by se tu někdo zastával válek kvůli ropě. Pokud vím, ropa se těží pro výrobu plastů, leteckou a nákladní dopravu....Nikdo ze zastánců spalovacích aut nemůže za americké války a pochybuju, že někdo tvrdí, že jsou správné.Takže proč jsi o válkách začal plácat mi vůbec není jasné.
Z webu Fdrive: "Původně kalifornský guvernér oznámil, že začne restart ekonomiky v tomto státě, ale nakonec uznal, že si podmínky může určit každý okres sám. A právě okres Alameda, ve kterém se nachází i továrna Tesly, rozhodl o tom, že se otevřít mohou pouze NEZBYTNÉ PROVOZY a ostatní mají zůstat zavřené do konce května. Zdravotnický úřad okresu pak Tesle doporučil, aby s otevřením počkala."
Chápu, že někteří slabomyslní v tom vidí další spiknutí proti Tesle. Já ne.
Omluvit se umím, ale v tomto případě k tomu nevidím důvod.
Pokud máš problém s tím, že neovládám angličtinu, vyser si voko.
Za to, že máš problémy s chápáním psaného textu, za to já skutečně nemohu, to si vyřiď s lidmi, kteří tě vzděláváli.
Takže znovu:
...A když už jsme u toho vzdělání - už jsi se dovzdělal, jak je to s tou "veškerou energií z obnovitelných zdrojů" u nabíjecího parku, který je napojený na veřejnou síť? https://www.auto.cz/diskuse/74005/1
Psal jsi tam o pražských tramvajích a jedné fázi a metru a lokomotivě (a co jí vím, o čem všem ještě) - leč na otázku, jak je možné provozovat nabíjecí park s garantovaným výkonem 5-6 MW, mít ho připojený na veřejnou rozvodnou síť a zároveň deklarovat, že "veškerá jeho energie pochází z obnovitelných zdrojů" - jsi mi tehdáž neodpověděl.
Tak se tě ptám znovu :D:D:D:D:D
A protože je mi jasné, že mi po pravdě odpovědět nemůžeš, tak se s odpovědí ani nemusíš obtěžovat. Tvých vytáček, odvádění od tématu, osobních útoků a podobně jsem již četl tolik, tak si tě na ten hate-list opět uložím. Ty dnešní cca 2 hoďky mne utvrdily v tom, že tam vskutku patříš
Ropa - tretí a posledný raz zopakujem pogovu vetu: "Jsou skoro všem lidem i firmám tlačeny silou i za cenu zničení průmyslu a života mnoha lidem." - takto on popisuje svet deformovaný podporou EV. Ja za slovami "zničení průmyslu a života mnoha lidem" vidím takmer analógiu k popisu vojny. Napríklad bojov a bombardovaní iných krajín kvôli rope, teda klasickým autám. Nevidíš analógiu? Je mi to ľúto.
Napísal som: "Tesla je jediná z US automobiliek, ktorá nemá dovolené otvoriť." To US vo vete znamená Spojené štáty Americké, keby si nevedel. To len Ty si si druhý deň dodatočne upravil podmienky a hovoríš: ukáž mi inú automobilku v Alameda County, ktorá ma zakázané vyrábať.
Ja sa pýtam - je OK, ak Brusel povolí výrobu automobilov, Zeman povolí výrobu automobilov, Česká vláda povolí výrobu automobilov, Hejtmani Stredočeského kraja povolia výrobu automobilov, ale okresná hygienička v Mladej Boleslavy nepovolí Škodovke výrobu napriek tomu, že má 1/4 nakazených ako inde a napriek tomu, že okres Mladá Boleslav dosahuje cca desatinu počtu chorých, pri ktorom sa prijímajú mimoriadne opatrenia?
Hovoríš: "googl mi článek přeložil" - to vysvetľuje mnohé. Skús si dať preložiť celý článok, dozvieš sa, že súhlas pokračovať majú v Detroite od 11.5., v iných US štátoch ešte skôr. Ale rozbehnúť výrobu automobilky je kapánek zložitejšie, musíš mať zabezpečené dodávky od subdodávateľov, aby si mal čo skladať. Musíš sa pozrieť na trh, lebo ako vieš, predaje sa prepadli niekde až o 80 % - načo vyrábať, keď dealeri majú plné sklady a nevieš, či v červnu bude nejaká poptávka? Ako vravím, uvažuj v súvislostiach, dosť to pomáha.
Inak ak si dávaš do prekladača aj slovenčinu, tak tomu, že mi nerozumieš už rozumiem úplne.
Omluva - ja si nepotrpím, ale je to taký symbol dospelého chlapa, ktorý je schopný priznať si chybu. Nepočítal som s ňou, tak sa netráp a užívaj si svoj prostý svet. Netrápiš sa, užívaš si, ja viem :-)
Ondore: odpověď na souvislost s válkami kvůli ropě jsem nedostal, ale ok, nechme to.
K mé omluvě: Napsal jsi, že jediná Tesla má zakázáno otevřít. Pokud máš nějaký odkaz, že nějaká konkrétní vláda (nebo místní samospráva) povolila jiné automobilce se stejnou místní příslušností otevřít, jen chudince Tesle ne, máš mou omluvu jistou.
Ve škole jsem zas tak moc nechyběl. Článek jsem volně parafrázoval, pokud se ti nelíbí moje slovo"chce", googl mi článek přeložil "GM, Ford... UVEDLI, že budou pokračovat 18.5."
Považuji za mimořádně nepravděpodobné, že by si to dovolili uvést bez předchozího souhlasu z patřičných míst.
Done, Done - na tobě je jasně a křišťálově vidět ten úžasný rozpor slov a činů, u elektroffilů TAK častý ...
Tvrdíš, že nemáš rád fanatismus - a jsi elektro-fanatikem, jako když ho vyšije
Souhlasíš, že vzdělání je důležité - a sám je opomíjíš
Blogy pana Pavery jsem si přečetl - a rozhodně jsou zajímavé. Zkušenosti každého majitele vozu mají "cosi do sebe" - o to víc, jsou-li psány s erudicí a hlubokou znalostí věci.
Neboj, tebe se má chvála netýká. Ty elektromobil nevlastníš a s hlubokou znalostí věci a erudicí nich tedy skutečně nepíšeš. Ty o nich jenom naprázdno aktivisticky tlacháš ;-);-);-)
A když už jsme u toho vzdělání - už jsi se dovzdělal, jak je to s tou "veškerou energií z obnovitelných zdrojů" u nabíjecího parku, který je napojený na veřejnou síť? https://www.auto.cz/diskuse/74005/1
Že ne? Tak hybaj studovat - a nežli to dostuduješ, tak hybaj zpátky na hate-list :D:D:D
@_Karel_: Neviem, či to je otázka na mňa, ak áno, tak sa vyjadrím.
Čítam tu útoky na Teslu v duchu, že je dotovaná (každý dostane $15.000, len netuším kde, šiel by som sa postaviť do rady), niekto ich ľuďom nasilu núti ("Jsou skoro všem lidem i firmám tlačeny silou i za cenu zničení průmyslu a života mnoha lidem.") a prikazuje im, aby ich kupovali a tým ničili staré dobré automobilky, ktoré predsa nedostávajú žiadne dotácie, na ich autá nikdy neboli žiadne "šrotovné" a podobné veci deformujúce trh.
Karel ma tu obviňuje z klamstva, ale chýbal v škole, keď sa preberali modálne slovesá a nedokáže rozlíšiť medzi "chce" a "môže". A ja sa len pokúšam ukázať, že to nie je tak jednoznačné a všetko má svoje pre aj proti.
Skúsme začať diskutovať o veciach v súvislostiach a ako dospelí. Pre začiatok sa skús ospravedlniť za krivé obvinenie a každý argument podlož nejakým relevantným odkazom. A nemyslím to osobne na Teba Karle, ale všeobecne na diskusie, kde sa drby predhadzujú ako fakty. Myslíš, že by to šlo?
šáhni elektrofanatikům na jejich objekt jejich uctívání (Musk a Tesla) a můžou se pominout vztekem ...
Prostě, není nad to, býti elektrofilem - ten má život snadný
(1) vždy a za všech okolností má pravdu
(2) pokud náhodou ne, i tak má pravdu, protože elektrofil má pravdu vždy, ve všem a za všech okolností protože prostě PROTO
(3) všechno ví nejlíp. Úplně všechno a vždycky. Bez výjimky
(4) nepotřebuje ani vzdělání ani zkušenosti, stačí mu jen horoucí srdce a zápal pro tu správnou stranu
(5) je (tedy ve svých očích) příslušníkem té moudřejší, vyšší a mravně ušlechtilejší části lidstva
(6) kdo s ním nesouhlasí, je pouze trol, provokatér, zemanovec, ruskej agent, kobliha, trumpovec, příznivce SPD - a člověk již se samé podstaty špatný a zvrhlý
(7) zkrátka elektrofil (si sám sebe) představuje takový paprsek božské dokonalosti, který byl seslán na tuto již tak těžce zkoušenou planetu, aby zdejšímu lidu zvěstoval tu správnou Dobrou Novinu a VELKOU PRAVDU
Prostě elektrofil, ostatně jako každej socialista, je ochoten obětovat jakkoli vysoké množství (CIZÍCH) peněz, svobod i životů, aby všechny ostatní lidi přinutil žít dle JEHO VLASTNÍCH představ
Minimálně v Kalifornii to funguje tak, že vláda přehodila rozhodování na jednotlivé county (něco jak kraje), takže pak se snadno stane, že 10 krajů výrobu povolí a 3 zastaví.
Cena akcií neznaměná že podnik šlape. u FCA by o tom mohli povídat, ti byli účteně taky pořád v zisku, ale jaksi jenom papírově. Realita je trošku jinde, ted s koronavirem už jsou v masivní ztrátě, když našli dojnou ovci co s nimi zfuzuje. A pokud by investovlai do modernizace a nových modelů v rzsahu ostatních koncernů, je ta ztráta 15x taková :-):-):-)
@Hendly: "Jsou skoro všem lidem i firmám tlačeny silou i za cenu zničení průmyslu a života mnoha lidem." - pogo by sa asi veľmi čudoval, keby sa dozvedel o vojnách vedených kvôli rope ;-)
Ten odkaz má jistou logiku. Představa, že Tesla se rozjede i přes zakaz jen tak je divná. Nějaký důvod k tomu asi je a nejspíš se i časem ukáže zda to byla chyba.
Môj smajlík je na "blackout", tí s trochou znalostí v hlave pochopili. Pre tých ostatných doplním, že chcel hovoriť o shutdown, lockdown, prípadne lockout, všetko je správnejšie ako blackout.
Takže nie, usmievajúci sa smajlík neznamená súhlas, znamená to, že sa usmievam. Hľadaj ďalej a prestaň mi do úst vkladať TVOJE názory.
Máte "skvělého" premiéra, nejsou oni náhodou příbuzní.
No ale že jsou oba Slováci, to je jisté.
A že jsou oba bezskrupulózní howada je taky jasné.
Skvělí reprezentanti slovenského národa.
Našel jsem … "- Pohľadom pandémie, kde takmer nikto nevie jej dôsledky je to samozrejme risk na zdraví ľudí. Zatiaľ nikto nedokázal porovnať, či zomrie viac ľudí na samotný covid-19, alebo "sa oplatí" zachraňovať ich a zdevastovať si hospodárstvo následkami "blackoutu", ako by povedal náš premiér"
Máš tam smajlík takže asi souhlasíš :no: …. Více by slušel palec dolů.
:D:yes:
Jediná důvěryhodná fakta se většinou nachází na webech co mají v názvu "Tesla", event. na Twitteru Elona Muska. Ostatní jsou nenavistné konspirace.
Nájdi jedinú moju vetu, kde sa zastávam spustenia výroby. Našiel si? Napíš ich sem. Nenašiel si? Tých pár faciek určených pre mňa si daj sám, zaslúžiš si.
Že je Musk šílený sebestředný buran? To už jsme věděli.
Že je possrraný strachy z každého týdne kdy nemůže vyrábět? To už jsme věděli.
Že je stále na pokraji krachu? To už jsme věděli.
Že vyrábí nedodělky? To už jsme věděli.
Že klidně nechá nakazit jakýkoli počet svých zaměstnanců aby mohl ………….. jet dál? To už jsme věděli.
Rád bych Tě potkal a předal Ti pár facek.
Takoví chytrolíni jako ty způsobili desetitisíce mrtvých v UK, Francii, Holandsku, Kanadě, USA, Rusku, Itálii, Španělsku a v Číně.
Ono je to celé zložitejšie a tých pohľadov je tu viac:
- Očami Elona a akcionárov Tesly chápem, že ak Ti fabriku odstaví jeden okresný zdravotník, Tvoja konkurencia už môže vyrábať, ale Ty nie a každý deň, čo Ti stojí výroba utrpíš miliónové straty, navyše v rozpore s nariadeniami vyšších inštancií, tak najmeš najlepších právnikov a spravíš všetko pre to, aby si nebol diskriminovaný. Elon ide do extrémov a spustil výrobu o.i. aj preto, že si najal právnickú firmu Quinn Emanuel, ktorá patrí k špičke a ktorá mu potvrdila, že je v práve a odporučila začať konanie voči (vládnym) úradníkom z Alameda County.
- Pohľadom pandémie, kde takmer nikto nevie jej dôsledky je to samozrejme risk na zdraví ľudí. Zatiaľ nikto nedokázal porovnať, či zomrie viac ľudí na samotný covid-19, alebo "sa oplatí" zachraňovať ich a zdevastovať si hospodárstvo následkami "blackoutu", ako by povedal náš premiér :-)
A chápeš vůbec, že Kalifornie, Michigan, Alabama, Georgia a Jižní Karolína jsou různé státy s různými zákony a vedením, a že když něco platí v Michiganu, s Kalifornií to nemá žádnou souvislost?
To je ale úplně jiná informace než v článku. Díky za info a odkazy.
Smutny je, že na základě článku tu tolik lidí Teslu promlouvá a ono je vše skoro opačně.
Ještě smutnější je diskuze, je to velký kontrast mezi tím jak se nechají lidi ovládnout nepravdivou informací a tím jak mnohdy tvrdí jak jsou proti manipulaci odolni.
Já jsem zatím od obhájců elektroaut slyšel jen bláboly. Jsou skoro všem lidem i firmám tlačeny silou i za cenu zničení průmyslu a života mnoha lidem. S tím nemohu souhlasit. Koronavirus nám naznačil, jak může vypadat krize a my si ji z nějakého, pro mě neznámého důvodu, chceme sami vyvolat.
Napísal som: "Tesla je jediná z US automobiliek, ktorá nemá dovolené otvoriť."
Faktom je, že ostatné automobilky MÔŽU otvoriť 11.5. - "Michigan Gov. Gretchen Whitmer on Thursday said the state's factories can reopen on May 11, removing one of the last major obstacles to North American automakers bringing thousands of laid-off employees back to work amid the coronavirus pandemic."
Druhá vec je, že automobilky samotné ohlásili rôzne dátumy obnovenia výroby pre rôzne ich závody. Áno, mnohé stanovili dátum 18.5., áno, Ford pre dva závody nestanovil dokonca žiadny dátum otvorenia. Áno, viaceré závody bežia od 11.5., niektoré závody v Alabame, Georgii, Južnej Karolíne fungujú od 4.5., Mercedes beží od 27.4.
Kto vidí len svoje a nechce brať v úvahu aj iné argumenty ako tie svoje, tak sa s ním diskutovať nedá. Úzky pohľad medzi mantinelmi, s ktorými odmieta pohnúť (nie že by to nešlo). Kde funguje demagógia, obvykle rozum chýba. Ak sa niekto odmieta zamyslieť, logicky vyvstane otázka, či je toho vôbec schopný. Vzhľadom na pogove obvyklé argumenty mám o tom pochybnosti ;-)
Všetci chcú 18.5., Musk chce o týždeň prv. Ide o to, odkedy môžu. A ak môžu všetci okrem Tesly, nedivím sa, že je Musk nasraný. Ty by si nebol? Kde vidíš tú takzvanú sebeckosť?
Jakože "všichni MŮŽOU 18.5., ale Musk CHCE a otevře11.5." ?
Vždycky existovali lidi, kteří i kdyby na ulici za přítomnosti kamer zavraždili malé dítě, jejich příznivci by je omlouvali do roztrhání těla. USA jsou nejzasaženější zemí pandemií, otevření továrny i přes zákaz je prostě ubohá sobeckost.
Buď lžeš ty, nebo objektivní novináři plátku "milujeme Teslu" z odkazu pod tebou. Tam čtu, že GM, Ford, Chrysler chtějí otevřít 18.5., ale Muskovi to nestačilo, chtěl dřív
tak ved ked ju vyuzijes kup si ju.... ale ja konkretne by som za danu cenu nejakej tej tesly volil urcite nieco ine... a hlavne kvalitnejsie... nieco co ma kusok uz aj nejake to meno vo svete aut.. povedzme nejaky ten lexus alebo jaguar ;-)
Na koleně robené srandy o kvalitě trabantu??? Zy zas plácáš. Není to tím, že se do Tesly furt šije??? Jak dlouho vyrábí auta Tesla, a jak dlouho VW? U Tesly upadl jeden volant, problémy jsou s kvalitou, to ne že ne, u koncernu odešly rovnou motory, problémy jsou s DSG. Zatímco Tesla jezdí, VW se s EV tím pere a neví, kudy kam. Já bych raději tu Teslu, než tvoje polo...
Dotácie, ekoteror, aj by som s Tebou diskutoval, ale Ty máš jasno a Tvoj svet je bielo-biely. Len pre zaujímavosť, napíšeš nám od koho dostali zákazníci Tesly viac, ako Lorena?
Nie je sám, napr. Lorena Gonzalez, členka štátneho zhromaždenia Kalifornie postla status "F*ck Elon Musk". Tá Lorena, ktorej lobbying a každé jedno z hlasovaní je v prospech oil & gas. A ako vidím, aj tu sa nájdu ľudia, ktorí majú vo veci jasno ;-)
Tesla je jediná z US automobiliek, ktorá nemá dovolené otvoriť. Je to dôsledok rozhodnutia "dočasného okresného hygienika" a to napriek nariadeniam vlády a štátu Kalifornia o otváraní jednotlivých prevádzok. Len pre zaujímavosť, počet prípadov koronavíru v lokalitách, kde sa už vyrába bol minimálne 4x vyšší, ako v Alameda County (po prepočte na počet obyvateľov). Odhadovaný prepad tržieb za obdobie, ktoré ostatné automobilky už vyrábajú sa hýbe niekde medzi 0,5 - 1 mld. USD - za prípadu, ak by Tesla otvorila 18.5., ako navrhujú miestne autority.
ma nic neprekvapi... ale aky pan take auta... tie na kolene robene srandy o kvalite trabantu len reflektuju presne jeho povysenecku a flegmaticku povahu
ten blbec nemá respekt k nikomu a ničemu
jen k sobě, pokud ho nezavřou, skončí v Kalifornii právní stát. Potom už bude následovat jen chaos jako je u nás, kdy si ti rovnější mohou dovolit vše a beztrestně.
..se nadobro zblaznil. A nebo je to promysleny tah jak krach automobilky hodit na lokalni government. Tak jako tak je Musk naprosty p*cus, coz timto pouze potvrdil.