Ekonomika
chtel bych se zeptat nekterych zdejsich odborniku, jak je mozne mit takovou produkci a prodeje kdyz stale nemaji co nabidnout? Oproti tomu pro vyrobce nekterych evropskych skvostu a ikon, byt diktuji ton, jsou takove prodeje z rise snu. Skutecne si myslite ze pri produkci 9,36 milionu je nejvetsim oriskem listopadovych 180 v CR prodanych Apostolu tvych snu?
Domácí trh pokles, us stagnace, eu stagnace (co taky jiného s klenoty od ayga přes auris po avensis), růst bude tedy jen na rozvíjejích se trzích. A na nejdůležitejším z těchto trhů - v Číně je úspěšnější GM. Takže s leštěním copů bych byl opatrnější >😁
kupil som si AUTOKATALOG zo Stuttgartskeho vydavatelstva a je tam 2x viac modelov Toyoty ako VW 😉
Nevím jak souvisí fakt, který zmiňuješ s globálním prodejem GM :no: O vw se nikde nezmiňuju. Asi jsi trochu přebral a uhodil se do hlavičky, ne? 😉
ne kamos, ne...len mi priradilo prispevok pod tvoj. Povodne som odpovedal na tento😒br />
polehliva cisla
Datum: dnes 14:52Autor: "anonym" [85.207.116.XXX]
a chcel som argumentovat to co spominal anonym, ze mnoho diskuterov sa ohana spojenim "nema co nabidnout" ....ale mam taky dojem, ze ani nevedia kolko ma Toyota modelov 😉
Datum: dnes 14:52Autor: "anonym" [85.207.116.XXX]
a chcel som argumentovat to co spominal anonym, ze mnoho diskuterov sa ohana spojenim "nema co nabidnout" ....ale mam taky dojem, ze ani nevedia kolko ma Toyota modelov 😉
Najkrajsi darcek pre Toyotu je ten, ze si z nej berie priklad management takeho "akoze gigantu" ako je fávé 😉
Nesnaž se být v životě největším, snaž se být nejlepším. Kdo dnes přizná toyotě přívlastek nejlepší? Každý však ví, že tlačí na to být největší. Kategorie bez obsahu.
Kořeny toho sahají hluboko do padesátých let, tedy do období, kdy se amerika uvolila a císařství, které pokořila doslova do posledního atomu, hospodářsky pomohla tím, že povolila dovoz. Samozřejmě, že do Evropy dovážet nemělo žádný význam, neboť zde byla kolébka těch nejlepších aut světa. A právě specifičnost amerického trhu s auty, jistá neschopnost tradičních amerických automobilek reagovat pružně na objednávku doby, ať už je vynucena cenovými okolnostvi vztahujícími se k ceně pohonných hmot či k postupným změnám v životě společnosti (akcent na menší auta) dopomohly Toyotě k obrovskému růstu produkce.
Oproti tomu v Evropě nemusel Volkswagen sledovat toliko kvantitaivní růst, ale protože vkleštěn mezi prvotřídní produkci kam ses tu podíval, musel současně akcentovat též kvalitativní stánku své produkce. Proto je prvenství VW v Evropě daleko cennější, než-li boj o prvenství Toyoty v celosvětovém měřítku.
Buďme rádi, že patříme dnes k prostoru, který výrábí stále ta nejlepší auta na světě, koneckonců, buďme hrdi, že Mladá Boleslav velmi silně ta nejlepší auta spoludefinuje. Asi je možné se narodit v Evropě, moci si pořídit takové klenoty, jakým je Grande Punto, Fabia, 207, Corsa... a přesto se vzhlédnout v japonské produkci vyjádřené Yarisem. Ano, asi je možné nechtít (jako evropan) Focuse, Golfa, Bravo... a jen tak se zamilovat do dálněvýchodního Aurisu. Proč je to možné, jakou to má hloubku, jaký to zde asi tak může mít obsah, na to si odpověz sám. Ovšem nectít zakladatele kompaktní třídy (VW) nectít nejlepšího masového výrobce sportovních aut světa(BMW), nectít nejlepšího masového výrobce aut světa vůbec (Mercedes-Benz), nectít nejlepšího světového výrobce sportovních aut (Porsche) a zaklínat se někde pod Řípem echt mainstreramovou produkcí niponu... to vyjadřuje lecos.
A tak přejme Toyotě to, být největším. Ceňme však že ty nejlepší, ty máme jen my zde - v Evropě.
Kořeny toho sahají hluboko do padesátých let, tedy do období, kdy se amerika uvolila a císařství, které pokořila doslova do posledního atomu, hospodářsky pomohla tím, že povolila dovoz. Samozřejmě, že do Evropy dovážet nemělo žádný význam, neboť zde byla kolébka těch nejlepších aut světa. A právě specifičnost amerického trhu s auty, jistá neschopnost tradičních amerických automobilek reagovat pružně na objednávku doby, ať už je vynucena cenovými okolnostvi vztahujícími se k ceně pohonných hmot či k postupným změnám v životě společnosti (akcent na menší auta) dopomohly Toyotě k obrovskému růstu produkce.
Oproti tomu v Evropě nemusel Volkswagen sledovat toliko kvantitaivní růst, ale protože vkleštěn mezi prvotřídní produkci kam ses tu podíval, musel současně akcentovat též kvalitativní stánku své produkce. Proto je prvenství VW v Evropě daleko cennější, než-li boj o prvenství Toyoty v celosvětovém měřítku.
Buďme rádi, že patříme dnes k prostoru, který výrábí stále ta nejlepší auta na světě, koneckonců, buďme hrdi, že Mladá Boleslav velmi silně ta nejlepší auta spoludefinuje. Asi je možné se narodit v Evropě, moci si pořídit takové klenoty, jakým je Grande Punto, Fabia, 207, Corsa... a přesto se vzhlédnout v japonské produkci vyjádřené Yarisem. Ano, asi je možné nechtít (jako evropan) Focuse, Golfa, Bravo... a jen tak se zamilovat do dálněvýchodního Aurisu. Proč je to možné, jakou to má hloubku, jaký to zde asi tak může mít obsah, na to si odpověz sám. Ovšem nectít zakladatele kompaktní třídy (VW) nectít nejlepšího masového výrobce sportovních aut světa(BMW), nectít nejlepšího masového výrobce aut světa vůbec (Mercedes-Benz), nectít nejlepšího světového výrobce sportovních aut (Porsche) a zaklínat se někde pod Řípem echt mainstreramovou produkcí niponu... to vyjadřuje lecos.
A tak přejme Toyotě to, být největším. Ceňme však že ty nejlepší, ty máme jen my zde - v Evropě.
Pri dnesnej globalizacii vobec nejde o to kto sa kde a kedy narodil.Automobilky sa spajaju abi prezili a tie najsilnejsie kupuju alebo vstupuju do tych slabsich.Je to prosto povedane zakon dzunkle silnejsi pes si uzije viac.Nezabudajme ze ropy je na zemi stale menej a vedia to aj u BMW a MB.Vedia to aj v Saudskej a preto uz davno preinvestovali ropne $ do peknych nehnutelnosti.Staci si odskocit na dovolenku do Dubai.Toyota to tiez vie a dnes je pred nemcami vo vyrobe hybridov aj vo vyvoji a ma viac penazi ako VW.Realita je taka a emocie su zase ine, tak ze treba uznat kvalitu vyvoj a uspechy Toyoty.
Pozrite si na youtube pekny pribeh od Top Gear ako skusali kvalitu Hiluxu.Myslim ze sa to vola how to kill Toyota.Samozrejme Toyota neprodukuje najkrajsie automobili ala Ital design to ale nevadi ked tym talianom priplatia prejdu do Toyoty a nakreslia im pekne auticko.Nikto netvrdi ze prvy automobil nevyrobil Benz ale zalezi na tom? Mne nie a milionom ludom tiez nie.Nezalezi kde si kto si aku farbu koze mas zalezi aky si...Bravo TOYOTA :yes:
Pozrite si na youtube pekny pribeh od Top Gear ako skusali kvalitu Hiluxu.Myslim ze sa to vola how to kill Toyota.Samozrejme Toyota neprodukuje najkrajsie automobili ala Ital design to ale nevadi ked tym talianom priplatia prejdu do Toyoty a nakreslia im pekne auticko.Nikto netvrdi ze prvy automobil nevyrobil Benz ale zalezi na tom? Mne nie a milionom ludom tiez nie.Nezalezi kde si kto si aku farbu koze mas zalezi aky si...Bravo TOYOTA :yes:
Co myslíš, haleká někde v tokiu na japonské obdobné diskuzi nějaký ten UKiota Ukita také to tvé - bravo... Volkswagen? Umíš si to vůbec představit? Přes své multifokálněglobalizační brýle?...
Je to mozne Japonci sa tiez vozia na nemeckych autach na tom nie je nic spatne.Kazdy ma na vyber a vyber sa vo vatsine pripadov robi podla financnych moznosti kupujuceho.Tiez bi si sa radsej vozil v Bentley ako v Audi aj ked to uz dnes robi ta ista firma.Alebo v RR miesto BMW aj to uz dnes robia ti isti inzinieri.Tak ako zostarla Anglicka kralovna zostarli s nou aj vsetky Anglicke automobilky.Nemci tam teraz sypu svoje tazko zarobene euricka a Cinania vyrabaju Rover v Cine a potom ho zase lodkou preplavia do Anglie abi potesili starucku kralovnu.Honda s Nissanom pre istotu postavili v Anglicku svoje fabriky abi sa tam este nejake auta vyrabali,tak nejak to je s tou globalizaciou.Toyota tiez postavila fabriku v Cechach a Kia na Slovensku atd.Silnejsi psik si vzdy zasuka... :yes:
To je sranda jak si pořád hraješ na velkého Evropana, v první řadě jsi Čech, tak doufám, že to válíš ve Škodovce. Kdyby jsi Toyoty znal, tak bys musel uznat jejich kvalitu. Lidé nejsou hlupáci, Toyota si prvenství zaslouží, neříkám, že je nelepší ale mezi nejlepší neodmyslitelně patří.
Tak především Poolo si na žádného Evropana nehraji, neb Evropanem jsem. Z čeho usuzuješ, že TTT neznám? Znám a vím jaká jsou to auta. V chápání evropana je to klasický mainstream. Je to vlastně to samé, co Ford, VW, Peugoet, Fiat, atd. No a co? Ty holt více ceníš Yarise než Grande Punto, více ceníš Aurise než Focuse a více ceníš Avensise než Mondeo. Jo, to já chápu... a ty se zae pokus pochopit ty, kteří cení více Grande Punto než Yarise, Focuse než Aurise a Mondeo než Avensise... To je vše Poolo... Jistě ale uznáš, že mnohem víc důvodů na své straně mají ti evropští patrioti, viď... P.S. Ve škodovce to neválím, ale neměl bych s tím sebemenší problém. Ty ostatně také ne.
ty poznas TTT? >😁 nie je to tak davno, co si trepol, ze v RAV4 si musis zaplatit najvyssiu verziu aby ti skryli rezervu z dveri do kufru... taky ty si odbornik >😁 len si sa nejako zabudol zaradit do svojho zlateho ventilceka...
Tak to som necital ale pekna hovadina, napr. v Nemecku to maju presne opacne s rezervou v ravke :-!
toyota.de ma v galerii klasiku aj s rezervou na zadnych dverach. tak neviem.
u nas naisto to bolo tak, ze rezerva bezne na dverach, akurat v najvyssej verzii nebola vobec, lebo ravka mala vsetky 4 runflaty. ked mam dobre informacie, tak model 2008 uz nema vobec rezervu ani v nizsich vybavach, tam je sada na nudzovu opravu.
u nas naisto to bolo tak, ze rezerva bezne na dverach, akurat v najvyssej verzii nebola vobec, lebo ravka mala vsetky 4 runflaty. ked mam dobre informacie, tak model 2008 uz nema vobec rezervu ani v nizsich vybavach, tam je sada na nudzovu opravu.
Jistě, jistě i já jsem Evropanem ale rozhodně z toho nejsem nadšen jako ty. Že Toyota je mainstream to tu ví snad každý, netřeba psát. Jinak já zrovinka patřím k těm, kterým objektivita neschází, takže dokážu ocenit i evropské výrobce. Jinak nevím proč by mnohem víc důvodů na své straně měli mít evropští patrioti. PS byly časy kdy jsem s tím problém neměl, teď už bohužel ano,s výjimkou Roomstera, uvidíme co new Superb
Rád bych byl hrdý na domácí Škodovku, která kooperuje s VW. Realita je však bohužel jiná, s dost velkou hořkou pachutí. Proč se však Škodovka na domácím trhu prodává za naprosto přemrštěné peníze ? Proč je tolik nedostatků v kvalitě ? Proč je servis tak drahý a neurvalý k zákazníkovi ? Proč je tolik konstrukčních nedostatků ? Proč je technologicky Škoda, VW v.č. Seatu na štíru s takovými základními technickými elementy jako např. rozvodový řemen(když má být řetěz), variabilní časování a zdvih ventilů a celá řada dalších věcí. Toyota,Honda, Mazda,.. obsazují ve spolehlivosti žebříček vždy od shora. Bohužel ani v alternativích pohonech nebo hybridních pohonech není vidět nic, co by motoristu mohlo nalákat. Bohužel Škodovka není Čechů, je to akciově orientovaný subjekt, proto nacionalismus ani patriotismus není na místě. Byl bych, kdyby Škoda byla a pocházela od Čechů. Můj obdiv stále má tolik zatracovaná Škoda 120L(s rozvodovým řetězem) protože vydržela bez velkých problémů 23 let, na rozdíl třeba od Peugeotu, který se doslova rozpadl po 14 letech.
Este k velkym uspechom Skody patrila aj pociatocna produkcia Felicie. Hlavne motory 1,3 ....tie auta jazdia dodnes a su spolahlive. Problematicke bolo zadne plato, to sa malo riesit "svolavackou" ...no fabrika na to kaslala. Ale Feliciu obdivujem este dnes. Bolo to "velke" auto z CESKA. :yes:
Potom nastupil filcvágn, vlozil tam svoje 1,6-ky a zdvihol cenu HD, nakreslil Octavku a bolo po dobrej automobilke 😒
Potom nastupil filcvágn, vlozil tam svoje 1,6-ky a zdvihol cenu HD, nakreslil Octavku a bolo po dobrej automobilke 😒
Nekto tu psal o videu na youtube kde Top Gear nici toyotu hilux
tak tady je odkaz
www.youtube.com/watch?…
tak tady je odkaz
www.youtube.com/watch?…
:yes: :yes:
Auris = 5 hviezd, jedno z najbezpecnejsich aut, zaradene do TOP 20
CIVIC = 4 hviezdy, omlatena hlava a polamane clenky, kolena!
😉