Digitalizace ovlivňuje také návrh nových automobilů. Volkswagen nám ukázal, jak auta navrhuje v dnešním digitálním světě. Občas se ale pořád ještě zašpiníte.
Úchvatný promo článek. Dnes tu má pan Bureš samé perly. Ale tak chlebodárce poručil, oddaný zaměstnanec musí splnit. Jinak (za branou čekají další... :-[]
Všem, co umí německy, doporučují aktuální obsáhlý test Golfu 8 od ADACu
Tam se člověk na 13 A4 stranách dozví, jak je tom G8 ve skutečnosti. Kritikou se zrovna nešetří.
Narozdíl od českých (promo)novinářů si všimli všech ošizených věcí oproti předchůdci a nebálil se o tom napsat.
Inu, není všechno zlato, co se třipytí, i když design zpracovávali na úžasných počítačích v 6D. 8-s
Není v článku vidět, že by se při návrhu začalo od uložení postav v rozvoru atd. a jejich "obalení karoserií". Ono to je jednak článkem, který nic neobsahuje, ale ve skutečnosti to tak může i být, protože jinak by Golf neměl tradičně podprůměrný rozvor (dnes průměrný) a tradičně krátké zadní dveře s malým úhlem jejich otevření (i předních) a přitom (dnes) docílení až překvapivě nadprůměrného podélného prostoru pro nohy vzadu s dobrým vlezem dovnitř vytvořeného posunutím zadních sedadel mezi podběhy (cca o 10 cm, než je obvyklé).