Novinky
Petriso
Když klesne cena vozů pod 200.000 tak bych i uvažoval ale za 400.000 je to nesmysl. Chtěl jsem loni koupit Citigo na benzín a objížděl autosalony a nabízel 200.000 hotově za verzi s klimou, litými koly a vyhřívanými sedadly a všude na mne kašlali místo aby si mne vážili tak jsem se na ně vykašlal..
Každý čech si radši koupí zánovní auto ze zahraničí a má to za polovinu než vyhazovat za nové nesmyslné peníze a hlavně ceníky příplatků jsou absolutně nehorázné a člověk když chce dvě věci musí vzít dalších 20 co vůbec nechce a přeplatit desítky až stovky tisíc
Každý čech si radši koupí zánovní auto ze zahraničí a má to za polovinu než vyhazovat za nové nesmyslné peníze a hlavně ceníky příplatků jsou absolutně nehorázné a člověk když chce dvě věci musí vzít dalších 20 co vůbec nechce a přeplatit desítky až stovky tisíc
WinDiesel
Sotva drsně zdražili, po 1 týdnu nastoupily akční slevy na všechny Qéčka 160 000.
Nějakej blbec ve VW splnil úkol, zdražil ABY SE VÍC VYDĚLALO, a nějaký schopný člověk žijící v realitě má naštěstí kompetenci nastavit slevy 160 000 ABY SE PRODALO.
A nakonec se ale díky tomuto "ode-zdi-ke-zdi" přístupu ANI VÍC NEVYDĚLAJÍ, ANI NEPRODAJÍ.
Double Fault !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nějakej blbec ve VW splnil úkol, zdražil ABY SE VÍC VYDĚLALO, a nějaký schopný člověk žijící v realitě má naštěstí kompetenci nastavit slevy 160 000 ABY SE PRODALO.
A nakonec se ale díky tomuto "ode-zdi-ke-zdi" přístupu ANI VÍC NEVYDĚLAJÍ, ANI NEPRODAJÍ.
Double Fault !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KANKUNEN
namísto jezdit na plyn a benzín v malém autě je hrozně eko elektrogazík. Však má taky CO2 2x za vysněnou nulu.
WinDiesel
Když se podívám na to, co všechno museli do mrňavého auta nacpat, aby se z něj stal "EKOSEN", je naprosto jasné že benzín s maličkým motůrkem je ekologičtější.
mrazik
Cely prubeh je takova sinusovka. Pamatuji, jak pred par lety se stredni trida dala koupit za pul mega, nizsi stredni za 300 - samozrejme akcni ceny, ale ono to zase prijde. Hyundai je toho dukazem, ze to v nizsi stredni tride jde. Kamoska si koupila Fastback a prijemne auto.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jerry.Gunman
Tak pro velká města je asi nejrozumnějším řešením kombinace záchytných parkovišť na periferii a dostatečně husté, kapacitní a komfortní hromadné městské dopravy (pro lidi) a autonomních (či semiautonomních) aut pro ty, kdož potřebují přepravit nějaký menší náklad nebo mají problémy s vlastní pohyblivostí
Jenomže opět narážíme na realitu 😁 😁 😁
Jenomže opět narážíme na realitu 😁 😁 😁
WinDiesel
A přitom musí být všechno maximálně ošizeno,
aby to nebylo drahé jakswiňa 😁 😁 😁 😁 😁
aby to nebylo drahé jakswiňa 😁 😁 😁 😁 😁
megacruiser
Problém je i jinde - už s dnešními emisními normami jsou motory úplně nanic - plynový pedál už neřídí otáčky motoru, ty si určuje řídící jednotka podle momentální nálady. Třeba nový Rapid s TSI: sešlápnu plyn na volnoběh a ŘJ nedovolí jít přes 2000 otáček. Podržím plyn třeba na 1500 otáčkách, i když zůstane pedál ve stejné poloze, ŘJ sníží otáčky sama na volnoběh. To je potom sranda třeba při výjezdu z podzemní garáže - ŘJ nedovolí zvednout otáčky tak, aby se motor v prudkém výjezdu netrápil, motor zbytečně trpí. Proč si sakra nemůžu klasicky pohrát s plynem na volnoběh? Proč na sešlápnutí pedálu motor reaguje nepředvídatelně a často s podivným zpožděním? A není to jen problém TSI, podobně turbobenzín třeba v novém Combu. Jinak řečeno, spalovací motory už jsou tak domrvené, že ještě rádi přejdeme na elektromotory nebo budeme donekonečna opravovat stará auta 😞
xxc
Ja som do Citiga presadol z vacsich aut a som relativne spokojny. Jazdi to uplne v pohode. Dokonca aj mensia sirka ma podla mna viac vyhod, ako nevyhod.
Jerry.Gunman
A máš snad pocit, že někde píšu či naznačuju, že lidi maji z CíííGa přesednout zpátky do Golfu 1? 😁
WinDiesel
No vidíme jak jsou prostředky MHD vynikající když nás navštíví virus.
New York je nejlepší příklad.
Najednou nám začali vykládat: raději jezděte autem !!!!!!!!
New York je nejlepší příklad.
Najednou nám začali vykládat: raději jezděte autem !!!!!!!!
Blue Sun
Přesto by se jen málokdo chtěl dnes pohybovat provozu v jedničkovém Golfu namísto toho Citiga.
Jerry.Gunman
Ono je ovšem taky pravda, že auta neustále rostou a bobtnají do všech směrů...
Stávající Citigo: 3.597 mm délka, 1.645 mm šířka, 1.492 mm výška a 2.421 mm rozvor.
Golf I : 3.725 mm délka, 1.610 mm šířka a 1410 mm výška, to vše posazeno na rozvoru 2.400 mm
Čili auta velikostně víceméně stejná nebo alespoň nijak výrazně odlišná ...
Stávající Citigo: 3.597 mm délka, 1.645 mm šířka, 1.492 mm výška a 2.421 mm rozvor.
Golf I : 3.725 mm délka, 1.610 mm šířka a 1410 mm výška, to vše posazeno na rozvoru 2.400 mm
Čili auta velikostně víceméně stejná nebo alespoň nijak výrazně odlišná ...
nebo
(2) miniautíčko, které bude díky tlaku ekopošuků na nulové emise vybaveno elektrickým pohonem - a tudíž bude drahé jaxfiňa
Tož temu řikám kauf 😁 😁 😁