Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Minivozům hrozí konec. Pohřbí je elektřina, nebo zachrání?

15 komentářů

Petriso
Když klesne cena vozů pod 200.000 tak bych i uvažoval ale za 400.000 je to nesmysl. Chtěl jsem loni koupit Citigo na benzín a objížděl autosalony a nabízel 200.000 hotově za verzi s klimou, litými koly a vyhřívanými sedadly a všude na mne kašlali místo aby si mne vážili tak jsem se na ně vykašlal..

Každý čech si radši koupí zánovní auto ze zahraničí a má to za polovinu než vyhazovat za nové nesmyslné peníze a hlavně ceníky příplatků jsou absolutně nehorázné a člověk když chce dvě věci musí vzít dalších 20 co vůbec nechce a přeplatit desítky až stovky tisíc
mrazik
Cely prubeh je takova sinusovka. Pamatuji, jak pred par lety se stredni trida dala koupit za pul mega, nizsi stredni za 300 - samozrejme akcni ceny, ale ono to zase prijde. Hyundai je toho dukazem, ze to v nizsi stredni tride jde. Kamoska si koupila Fastback a prijemne auto.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Sotva drsně zdražili, po 1 týdnu nastoupily akční slevy na všechny Qéčka 160 000.
Nějakej blbec ve VW splnil úkol, zdražil ABY SE VÍC VYDĚLALO, a nějaký schopný člověk žijící v realitě má naštěstí kompetenci nastavit slevy 160 000 ABY SE PRODALO.
A nakonec se ale díky tomuto "ode-zdi-ke-zdi" přístupu ANI VÍC NEVYDĚLAJÍ, ANI NEPRODAJÍ.
Double Fault !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
namísto jezdit na plyn a benzín v malém autě je hrozně eko elektrogazík. Však má taky CO2 2x za vysněnou nulu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Když se podívám na to, co všechno museli do mrňavého auta nacpat, aby se z něj stal "EKOSEN", je naprosto jasné že benzín s maličkým motůrkem je ekologičtější.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Tak pro velká města je asi nejrozumnějším řešením kombinace záchytných parkovišť na periferii a dostatečně husté, kapacitní a komfortní hromadné městské dopravy (pro lidi) a autonomních (či semiautonomních) aut pro ty, kdož potřebují přepravit nějaký menší náklad nebo mají problémy s vlastní pohyblivostí

Jenomže opět narážíme na realitu :D:D:D
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No vidíme jak jsou prostředky MHD vynikající když nás navštíví virus.
New York je nejlepší příklad.
Najednou nám začali vykládat: raději jezděte autem !!!!!!!!
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Zákazník, který vysloveně CHCE NOVÉ auto z kategorie minivozů, si pak může zcela svobodně vybrat:
(1) miniautíčko s konvenčním pohonem, které bude díky tlaku ekopošuků na nulové emise vybaveno drahými technologiemi - a tudíž bude drahé jaxfiňa
nebo
(2) miniautíčko, které bude díky tlaku ekopošuků na nulové emise vybaveno elektrickým pohonem - a tudíž bude drahé jaxfiňa

Tož temu řikám kauf :D:D:D
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A přitom musí být všechno maximálně ošizeno,
aby to nebylo drahé jakswiňa :D:D:D:D:D
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Ono je ovšem taky pravda, že auta neustále rostou a bobtnají do všech směrů...
Stávající Citigo: 3.597 mm délka, 1.645 mm šířka, 1.492 mm výška a 2.421 mm rozvor.
Golf I : 3.725 mm délka, 1.610 mm šířka a 1410 mm výška, to vše posazeno na rozvoru 2.400 mm
Čili auta velikostně víceméně stejná nebo alespoň nijak výrazně odlišná ...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Přesto by se jen málokdo chtěl dnes pohybovat provozu v jedničkovém Golfu namísto toho Citiga.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
A máš snad pocit, že někde píšu či naznačuju, že lidi maji z CíííGa přesednout zpátky do Golfu 1? :D
Avatar - xxc
xxc
Ja som do Citiga presadol z vacsich aut a som relativne spokojny. Jazdi to uplne v pohode. Dokonca aj mensia sirka ma podla mna viac vyhod, ako nevyhod.
megacruiser
Problém je i jinde - už s dnešními emisními normami jsou motory úplně nanic - plynový pedál už neřídí otáčky motoru, ty si určuje řídící jednotka podle momentální nálady. Třeba nový Rapid s TSI: sešlápnu plyn na volnoběh a ŘJ nedovolí jít přes 2000 otáček. Podržím plyn třeba na 1500 otáčkách, i když zůstane pedál ve stejné poloze, ŘJ sníží otáčky sama na volnoběh. To je potom sranda třeba při výjezdu z podzemní garáže - ŘJ nedovolí zvednout otáčky tak, aby se motor v prudkém výjezdu netrápil, motor zbytečně trpí. Proč si sakra nemůžu klasicky pohrát s plynem na volnoběh? Proč na sešlápnutí pedálu motor reaguje nepředvídatelně a často s podivným zpožděním? A není to jen problém TSI, podobně turbobenzín třeba v novém Combu. Jinak řečeno, spalovací motory už jsou tak domrvené, že ještě rádi přejdeme na elektromotory nebo budeme donekonečna opravovat stará auta :(