Bezpečnost
Trvá to jen chvilku, méně, než než než přečtení prvního slova smsky, která ti přišla... Ještě než si stačíš uvědomit, co se děje, rve tě neznámá síla ze sedačky, telefon se mezitím rozbíjí o přístrojovku a v uších duní hluk bortících se plechů a rozbitého skla, pyropatron předpínačů pásů a výbuch airbagů. Něco tebou smýkne, zvoní ti v uších a vnímáš už jen povolující tlak na hrudi, jak se suneš k okraji sedačky na pokraji bezvědomí.. Za dvacet věčných minut přijíždí záchranka a policie s hasiči v závěsu.. slyšíš vzdálený hluk a někoho sténat.. sebe.. Ti venku se diví, že ještě dýcháš a když tě vytahujou ven, jsou úplně v šoku, protože jedinej šrám na tváři způsobily trosky tvýho telefonu a pravý zápěstí bude asi zlomený.. ale jinak nic. Tvoje Laguna je na odpis, strom neuhnul, ale ty žiješ. Začíná novej den, novej pohled na svět a pocit nesmírný lehkosti bytí.. Sakra, díky inženýři, díky za každou vzpěru a výztuhu, která není vidět a těžko s nůžeš masírovat v hospodě.. Díky za tu špičkovou, dlouholetou práci! :yes:
To nejlepsi, co se s timto francouzskym vyrobkem da udelat, je prastit s nim o strom. Tim se konecne osvobodis od poruchoveho nekvalitniho krapu a muzes si za prachy z pojistovny doprat kvalitni nemecky, nebo japonsky vuz.
Aaaa, znalec... osobní zkušenost, nebo vaříš z vody... já mám s Lagunou II dobré zkušenosti... Asi další "bezporuchový" člev VW Groupe
No nevím nevím zda je dobrá volba vyměnit Renault za německé auto (jinak nemam nic proti německým autům ba naopak nějaké Bmw je parádní auto sám mám doma BMW X5) ale japonské proboha to nikdy nikdy do japonského auto neposadím svoje děti, jejich levné plasty a měkké plechy to je hrůza!
Lagunka II je naprosto špičkové auto, koupil jsem ho manželce k vánocům a naprostá spokojenost, jinak máme v rodine další 3 renaulty (lagunu I, Meganka a Clio R27) jsou to špičková bezporuchová auta (až na turbo Laguny I už tam je druhé 😉)
Lagunka II je naprosto špičkové auto, koupil jsem ho manželce k vánocům a naprostá spokojenost, jinak máme v rodine další 3 renaulty (lagunu I, Meganka a Clio R27) jsou to špičková bezporuchová auta (až na turbo Laguny I už tam je druhé 😉)
a jak dlouho vlastniš novou lagunu že dokážeš mluvit o tom jak je spolehliva či nikoliv. Raději drž hubu než něco žblebtneš *...
nikdy som na Vasej domovskej stranke nechcel na nikoho slovne zautocit lebo tu nie som ,,doma"" 😉
ale pri Tebe spravim vynimku lebo od Teba som si uz precital vela nazorov a musim reagovat...ty si totalny *** podla mna....alebo druha moznost....v zivote si jazdil asi na jednom aute aj to v autoskole a zvysok mas z diskusii alebo z auto katalogov...nemas ziadne skusenosti....si len chudacik co sa hra na niekoho kto sa vyzna a trieskas blbosti...dufam ze uz sa prestanes straapnovat :no: :no:
P.S. stranka auto.cz je ovela lepsia ako nasa vzdy tu najdem vela zaujimavych a novych informacii..diky :yes:
ale pri Tebe spravim vynimku lebo od Teba som si uz precital vela nazorov a musim reagovat...ty si totalny *** podla mna....alebo druha moznost....v zivote si jazdil asi na jednom aute aj to v autoskole a zvysok mas z diskusii alebo z auto katalogov...nemas ziadne skusenosti....si len chudacik co sa hra na niekoho kto sa vyzna a trieskas blbosti...dufam ze uz sa prestanes straapnovat :no: :no:
P.S. stranka auto.cz je ovela lepsia ako nasa vzdy tu najdem vela zaujimavych a novych informacii..diky :yes:
No uz jsem se bal, ze se mistni internetovy sasek neozve... Ze ho snad jiz prejelo nejake skopcacke superkvalitni auto jako treba tou spolehlivosti velevyhlaseny koncern VW. >😁 :no:
No Adiku, dočkat se kvalitního auta dnes už rozhodně nezaručuje pouze znak na chladiči. Ty sám to víš nejlépe.
Co je jisté je,že hlavně od tebee jsme se zatím nedočkali žádných KVALITNÍCH názorů.
Začni u sebe, pak můžeš být vtipný.
Je jasné, že někteří začínají mít strch. Ano. Renault jde jistě za svým vytčeným cílem.
Laguna III je jen začátek zcela nové éry. Laguna III je ve své konkurenci vysoce nadprůměrný výrobek. Její tažení zamotá hlavu né jednomu koncernu. Kvalita, funkčnost,spolehlivost, bezpečnost, výkonost a samozřejmě design jsou její zbraně.
A to nemluvím o mimořádných´úspěších ve světě motosportu.
Díky Renault za další výrazný posun vpřed. :yes:
Co je jisté je,že hlavně od tebee jsme se zatím nedočkali žádných KVALITNÍCH názorů.
Začni u sebe, pak můžeš být vtipný.
Je jasné, že někteří začínají mít strch. Ano. Renault jde jistě za svým vytčeným cílem.
Laguna III je jen začátek zcela nové éry. Laguna III je ve své konkurenci vysoce nadprůměrný výrobek. Její tažení zamotá hlavu né jednomu koncernu. Kvalita, funkčnost,spolehlivost, bezpečnost, výkonost a samozřejmě design jsou její zbraně.
A to nemluvím o mimořádných´úspěších ve světě motosportu.
Díky Renault za další výrazný posun vpřed. :yes:
To se mylis. Kvalitni nazor je vyse. Firma rendlik a syn vyrabi nekvalitni a hnusne krapy. Slepy, kdo to nevidi. A na stejne vysi, resp. nizi je i cela prodejni a servisni sit. Narozdil od zdejsich teenageru, ktery se v rezavem supliku se znakem damskeho prirozeni na kapote se citi jak Fitipaldi, vim o cem mluvim.
Ty úspěchy motosportu jsou mi jako zákazníkovi docela k ničemu,když mi loni při svolávařce na spojkový pedál u L2(která jinak jezdí v poho) ten pedál nevyměnili a letos na okresce(naštěstí téměř prázdné) chtěl řadit ze 4 na 5 a pedál byl propadlý.Měl jsem štěstí a podařilo se mi zastavit,auto dal na odtahovku a doma se zjistilo,že tam šmejdi dali jen nálepku, ale pedál -byl vyroben v Německu asi 3 týdny před datem výroby auta(je to na něm vytištěno) byl původní!!! Holt si jej nechali.Takže děkuji,stačilo a už nikdy.Cynicky bych mohl konstatovat,že je krásné,že L2 měla jako první 5 *, ale jestli to nedělají právě pro to,že v servisech pracují paka a zákazníci díky tomu bourají.Tohle jim nezapomenu a pro jistotu jsem koupil M6,byť výběhovku, ale alespoň servis vím,že je normální,neb mají šéfa,který je honí a něco podobného tam nepřipadá v úvahu. Takže jezdím s novým 4* autem.Strašné!!!Bylo by to na odbornou diskusi kolem testů NCAP, takže zase bych nepodléhal hvězdičkománii.BTW:těch, co jsme Renaulta vyměnili za jiný model je nás už víc a všichni zamířili k JAP produkci.Nějak nevím proč... :-!
Podle mě je teda nádherná. Pravá Francouzka. Na první pohled upoutá a nevíš čím, otočíš se a tají se dech.....prostě buď si ji zamiluješ a chceš s ní trávit západy slunce nad Seinou nebo budeš doma svojí almaře vysvětlovat, co všechno je na ní bleee. Prostě je to kráska. Osobně jsem od Ren. utekl z důvodu mizerie se spolehlivostí (teď A6 Av.), ale znovu kukám po Vel Satisu nebo uvažuji, až přesvědčí o kvalitě a spolehlivosti o Laguně. Ale ty ceny musí jít ještě dolů. V r. 2002 jsem kupoval Lag. II GRDT 1,9dCi a stála 888.000,-. Dnes to samé po facel. stojí 650. Takže si počkám...asi. Laguna, Vel Satis....no prostě nádhera!!!
Jestli ti můžu radit, tak rychle vstaň a zkus toho Vel Satise rozchodit - to auto předběhlo svou dobu o tolik, že dnešní servisní technici nevědí co si s ním počít >😁 .
Já vím - měl jsem ho 18 měsíců - tragedie. Měl své mouchy a vady a servis si opravdu nevěděl rady.Do 2,2dCi bych možná i šel. Třílitr mi rozmlouvali i na Ren. ČR. Ale Vel Satis je nejšpičkovější limuzína na trhu. Kdo s Veldou jezdí nebo jezdil, ví o čem mluvím.
brrrrrrrrrrrrrr 8-s 8-s
prestan uz pit maraaa.....nazor hodny psychiatrie a ako vtip moc slaaabeee